בגלל המלחמה: דיון דחוף בנוגע למחסור במזון - סרוגים

בגלל המלחמה: דיון דחוף בנוגע למחסור במזון

יו"ר מפלגת העבודה השרה מרב מיכאלי מבקשת לזמן דיון דחוף בנוגע לביטחון התזונתי של מדינת ישראל עקב המלחה באוקראינה ומאשימה את השרים ליברמן ופורר: מנסים להוציא לפועל מהלך דורסני"

author-image
בגלל המלחמה: דיון דחוף בנוגע למחסור במזון
  קציר בשדות ישראל, אילוסטרציה (צילום: קארינה קרן/ פלאש 90)

בעקבות המלחמה באוקראינה שרת התחבורה מרב מיכאלי מזמנת דיון דחוף בנוגע לביטחון התזונתי עקב הפגיע בשווקים.

במכתב ששיגרה לראש הממשלה נפתלי בנט ולשר החוץ יאיר לפיד, תחת הכותרת "כינוס דיון דחוף למניעת הפגיעה בביטחון התזונתי של מדינת ישראל", מציינת מיכאלי כי אוקראינה בימים כתיקונם מספקת 40 אחוזים מהיקף התבואות למדינות המזרח התיכון.

עוד באותו נושא

עוד מכה: יצרנית הקמח הגדולה מעלה מחירים

"נוכח המצב אני מבקשת לזמן דיון דחוף, בהשתתפות שרי ושרות הממשלה על מנת לעצור את הפגיעה בביטחון המזון של הציבור בישראל", כתבה מיכאלי. עלינו לוודא שמדינת ישראל מחזקת את התוצר המקומי, החקלאי וכי העוסקים בתחום יקבלו יקבלו את התמיכה הנדרשת.

כזכור מיכאלי ומפלגת העבודה תומכים בחקלאים מול הרפורמה שמובילים שר החקלאות יחד עם שר האוצר, שמטרתה לפתוח את המכסות בשוק הפירות והירקות ליבוא מוגבר יותר מחו"ל לשם פתיחת התחרות והוזלת המחירים. לטענת מיכאלי והחקלאים, בצורה בה מבקש לעשות זאת השר עודד פורר, הוא יפגע בתוצרת המקומית ואילו המחירים הם בשל פערי התיווך.

במכתבה היום מיכאלי תוקפת, כי באופן הפוך משאר המדינות בעולם, בממשלת ישראל יש מי שמוצא לנכון, דווקא עכשיו, לנסות להוציא לפועל מהלך דורסני כלפי התוצר המקומי החקלאי ולהביא לקריסתו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
היא לא תעבור...
אזרח | 14-03-2022 22:53
היא לא תעבור אחוז החסימה
2
ליברמן חזיר בן...
יוסל | 14-03-2022 23:06
ליברמן חזיר בן חזיר מולדובי. נפש של נאצי , מראה של חזיר מולדובי.
3
איפה היתה מיכאלי...
התעוררת מאוחר מיכאלי הרכבת יצאה מהרציף. | 15-03-2022 0:11
איפה היתה מיכאלי עד עכשיו. ליברמן ופורר פוארו את החקלאות.הודיעו לפני חודשים שהם מבטלים מכסים על תוצרת מחול. מיכאלי עסוקה עם הנשים שלה מיי טוו .ובפוליטיקה קטנה במקום להלחם על כמו שהעבודה חרטה על דגלה .עזרה לחלשים. עבודה עברית. עזרה לפועלים. ישוב ארץ ישראל. היא עסוקה לקדם את הנשים במקום לקדם את החלשים !!
תגובות השנאה...
תתעורר | 15-03-2022 5:47
תגובות השנאה של העבדים הביביסטים לא קשורות לכלום.
4
הטיפול הזה גדול...
אליהו | 15-03-2022 7:43
הטיפול הזה גדול עליה.ביבי תחזור מהר.ביבי תחזור מהר. יש בעלי תפקידים כושלים שיביאו את המדינה לאסון.לא יודעים להתמודד עם האתגרים ברמה המדינית כלכלית בטחונית. יביאו את המדינה לאסון.ביבי תחזור מהר! העם צריך להפגין ואם הצבא יעזור אז מה טוב
5
מה הילד הזה...
יוני | 15-03-2022 7:46
מה הילד הזה עושה שם ? מלא נחשים יש שם.