הנדל: "זה השקר הכי גדול שמכרו לאזרחי ישראל" - סרוגים

הנדל: "זה השקר הכי גדול שמכרו לאזרחי ישראל"

שר התקשורת הנדל יצא בפנייה ישירה בפוסט בפייסבוק למחנה הליכוד, החרדים, והזרם החרדל"י: "אני כותב אחרי לילה של הרהורים על המדינה שלנו, בזמן חג המסמל את אחדות עם ישראל"

הנדל: "זה השקר הכי גדול שמכרו לאזרחי ישראל"
  (צילום: נועם ריבקין פנטון\פלאש90)

"אמש בזמן שראש הממשלה בנט ואנוכי ביקרנו בעמותה לחיילים בודדים, הפגינו כמה עשרות תומכי נתניהו בכיכר רבין. בין השלטים שנשאו היו אמירות כמו "בנט צורר היהודים" וקריאות נגד שמאלנים", פתח הנדל בהתייחסות להפגנה שהייתה אמש בתל אביב.

רוב המתנגדים לא מזדהים עם הבורות הזו

"אני יודע שרוב המתנגדים לממשלה (שזו זכותם המלאה, כך היא דמוקרטיה) לא מזדהים עם גסות הרוח והבורות הזו, שאיננה יודעת מהו צורר בעברית, או לא מכירה את ההיסטוריה של העם שלנו, אבל אני מודאג מהשתיקה. מחוסר המנהיגות מטעמים פוליטיים", כתב כנגד המפגינים שצעדו בקריאות ושלטים נגד בנט.

עוד באותו נושא

קרעי: זאת הגימטריה של ממשלת ההונאה


56

עוד הוסיף, ביחס לאמירות העבר כלפי נתניהו: "אני נמצא במרחב השיח הציבורי כבר כמה שנים. היו אמירות קשות נגד נתניהו ויש אמירות קשות נגד ראש הממשלה הנוכחי, אך תמיד ידעתי לעצור ולוודא שאנחנו לא עוברים לסדר היום לא על המילה בוגד, ולא משנה אם היא מגיעה מימין או משמאל, ובטח לא על שנאת חינם כזו נגד ראש הממשלה ומוסדות המדינה".

(צילום: יונתן זינדך\פלאש90)

חוסר ממלכתיות המוביל לפוסט ציוניות

"הבעיה שלי היא התחושה שכעס על שינוי פוליטי מוביל לחוסר ממלכתיות ומשם לפוסט ציונות. הבלבול שבין מאבק בממשלה לבין מאבק במדינה ומוסדותיה. אני חושש שהוצאנו את היהודים מהגלות אבל לא את הגלות מהיהודים. השיח שלנו מתמלא בקריאות שהולכות ומקצינות. הרשתות מלאות באמירות שמהותן היא אבדן לגיטימציה למערכות השלטון, החוק והמשפט, בחוסר אמון במוסדות הבריאות ובמפקדי צה"ל שלנו. זה מצב שלא יכול להמשך".

(צילום: יונתן זינדל\פלאש90)

על הקמת הממשלה השנויה במחלוקת, אמר: "הממשלה הזאת הוקמה בזכות ולא בחסד. אני לא מרגיש צורך להתנצל בפניכם, תומכי ביבי, על דבר. הבטחתי אז, כשביבי עשה הכל כדי לפרק את ממשלת האחדות הקודמת, שנחליף אותו בראש ממשלה אחר מהימין, וכך עשינו. לא האמנתי מעולם בממשלת "ימין צרה" שתממש את כל האידיאולגיה שלי. בעיני זה תמיד היה השקר הכי גדול שמכרו פה לאזרחי ישראל".

ממשלת הליכוד עם נתניהו פינתה אלפי יהודים

הנדל הוסיף על הצבעתו של נתניהו בעבר, בעד תכנית ההתנתקות: "'ממשלת ימין' של הליכוד מימשה את ההתנתקות (בזכות אצבעו של נתניהו, 3 פעמים) ופינתה אלפי יהודים, "ממשלת ימין" של נתניהו שחררה מעל אלף מחבלים שהרגו יהודים, הקפיאה בנייה והעלימה את הריבונות שלנו בנגב, בגליל, ובערים המעורבות כפי שהיה במבצע שומר החומות.

הפגנות נגד תכנית ההתנתקות של שרון (צילום: פלאש90)

כעת, אנחנו האחראים לתקן. לאסוף נשקים במגזר הערבי, להלחם בחוסר הריבונות ובאובדן ההרתעה, לתפקד באופן מקצועי כדי שיהיו תשתיות סיבים לכולם. אני אחראי, אבל שאף אחד לא יספר לי סיפורי אימה על העתיד. כל מה שצריך הוא להסתכל על מבחן התוצאה".

"זכותכם לחשוב שעם כהונה נוספת לביבי המצב היה שונה מ- 12 השנים האחרונות. זכותי וזכות מיליוני ישראלים לחשוב אחרת. אני מאמין באחדות כאידאל. תמיד. לא רק ככורח פוליטי. בעיני הממשלה הזאת היא הזדמנות גדולה לעסוק בדת ומדינה – בנושאים כמו כשרות, גיור ונישואים שלא ניתן היה לגעת בהם בממשלות החרדים והליכוד".

מאמין גדול באחדות כאידיאל

הנדל פרש את משנתו ותכנית העבודה המסתמנת: "תשתיות לחרדים. גיוס למסלולי שירות לאומי לצד צבא ועוד. אני מבין את החרדים שרוצים שליטה ברבנות, ואת מי שרצה שליטה במוקדי הכוח, מבין גם כאלה שהתאכזבו כי רצו רק ביבי. עד כאן מדובר בויכוח פוליטי לגיטימי. אלא שהשיח גולש למקומות שדורשים מנהיגות ולא רק טוקבקיסטים".

"אנשי הימין שהקימו את הממשלה הזאת עשו זאת מתוך אמונה גדולה במדינה ובעם הזה. גדעון סער שהנהיג והביא את השינוי הפוליטי הכי גדול עשה זאת כי החליט שהגיע הזמן והנה עכשיו הוא נאלץ להסתובב עם אבטחה צמודה 24/7 בגלל איומים. נפתלי בנט שבהחלטה אחת הוציא את ישראל מהבוץ הפוליטי ומנע מערכת בחירות נוספת".

נאלץ להסתובב עם אבטחה 24\7. סער (צילום: יונתן זינדל\פלאש90)

"כשהייתי אמש עם ראש הממשלה בנט לצד החיילים הבודדים, ראיתי אדם שכמוני מאמין במדינה הזאת בכל ליבו. איש ימין, דתי לאומי שלא שם בני אדם במגירות על פי הכיפה שלהם. ובעיקר ראיתי רגש. מי ששירת בצבא ונלחם למען האדמה הזאת ואנשיה יש בו יסוד שאין אותו לאחרים. הפוליטיקה לא מקהה את הרגש הזה והמחויבות הזאת. אני יודע כי אני מרגיש את אותו הדבר".

"חוץ מהחלפת ביבי, מה הסיבה שאנשים מבוגרים מקללים ראש ממשלה ושרים בישראל? האם מישהו מאיתנו הצביע בעד פינוי אלפי יהודים מבתיהם או בעד שחרור אלפי מחבלים? הקפאנו בנייה? ויתרנו על שטח? התשובה היא לא".

"ראיתי אדם שמאמין במדינה בכל ליבו", הנדל על בנט (צילום: אוליבר פיטוסי\פלאש90)

מה המסקנה?

"לכן המסקנה היא שהשנאה לא קשורה במבחן התוצאה או ההיגיון אלא באמונה יוקדת. שבתאית. באדם אחד. בשם האמונה הזו אין בעיה להפוך את המילה "צורר" שיש לה משמעות ברורה בהיסטוריה שלנו, לחלק מעמדה פוליטית, לשנוא את שר המשפטים שעמדותיו הלאומיות עמדו במבחני עבר כמו ההתנתקות

ובשם האמונה הזאת אין בעיה לחזור לגלות ולשנוא את הצבא (למה צריך להתגייס?) את השב"כ (נגד יהודים) או את המשטרה והשופטים".

עוד באותו נושא

יועז הנדל: "אני מגדיר את עצמי דתי לסירוגין"


95

"המדינה שלנו היא כל מה שהציונות חלמה עליו, כל מה שסבי וסבתותי חלמו עליהם – בית לאומי שהכל בו שלנו: הצבא והמשטרה, השופטים והפרקליטים. בית שבו מתקיים הפולמוס היהודי, אך מתוך הבנה שאין לנו ארץ אחרת. כן. צריך להתווכח. הלולב איננו אתרוג ואסור שיהיה, אבל אני לא מתכוון לתת לאיש, קומץ או המונים, לפגוע במימוש החלום על מדינה יהודית, דמוקרטית, בטוחה וצודקת", חתם הנדל

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
470 תגובות - 296 דיונים מיין לפי
1
למה אתה מתלים...
בנישתי משה | 24-09-2021 16:18
למה אתה מתלים כי זה הנוכל בנט .אם היה ביבי בחיים לא דיברת .ואם אתה מדבר על בורות אתה וכל הממשלה הזאת בורים ועמי ארץ .הכסא שגיע אותך .אתם סך הכל חבורה של סתומים ומעניין אותכם רק הכלאות
נו, באמת
עוז | 25-09-2021 6:12
הנדל, חשבתי שאתה קצת יותר חכם. זה ממש נשמע שבנט הכתיב לך את הדברים. זה שאתה כנראה באמת לא חכם לא אומר שאנחנו מטומטמים.
2
סילוף
חוטא פעמיים | 24-09-2021 16:20
מכרת נשמת לעגל הזהב
הנדל לא רוצה אחדות
גידי | 26-09-2021 12:29
התיעוב שלו לנתניהו ולרוב העם היהודי התומך בו בשותפיו, מבצבץ מכל מילה שכתב. יועז רק רוצה הכרה מהשמאל שהוא איש נאור. ולכן גם ביטל את הווטו שהטיל על מחבקי המחבלים. וכל השאר סיפורי עלי באבא.
3
תתייחס לאמת. בנט...
יהודה | 24-09-2021 16:23
תתייחס לאמת. בנט נוכל ושקרן. קיבל את התואר הזה ביושר.
4
הנדל שעושה את עצמו עיוור.
YFZ | 24-09-2021 16:31
הנדל תמיד עשית עלי רושם יותר טוב של אדם עם שכל--אבל נראה שהכיסא נדבק גם לך לישבן. לכל אלה שהכיסא נדבק להם לישבן נוריד את המכנסיים כדי לשחררם.
5
בזמן שאתה ישן...
בני | 24-09-2021 16:33
בזמן שאתה ישן מרץ כבר השיגה הישגים רבים. בנט אולי יושב על הכיסא אבל השמאל מנהל אותו והוא מחוייב לו. וזה המצב הנורא מכל.
6
הרבי
נועם | 24-09-2021 16:35
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף
7
הנדל , אתה...
עדו | 24-09-2021 16:35
הנדל , אתה צבוע ונראה צבוע ,ישבת עם ביבי עכשיו אתה עם הצורר בדגש על הצורר ,אתה שחצן יהיר וגם לך זורחת השמש מהתחת מידי פעם. אתה אוכל נבלות בדיוק כמו הצבוע בטבע , שבת שלום לך ולצורר
8
מה ניתן לצפות מאיש
דר | 24-09-2021 16:36
מה ניתן לצפות מאיש עם עקרונות. דתי בימים שני,רביעי ושבת, חילוני בשלישי, ולא יודע מה בחמישי וראשון
9
לך לעזאזל חולדה מכוערת ודוחה. ערבים יותר
סימה | 24-09-2021 16:38
טובים מבן גביר שרוצה בטובת המדינה? שונאים אותך צבוע זיקית
10
הנדל צר לי...
נפתלי בית שימוש | 24-09-2021 16:40
הנדל צר לי אבל נפתול נוכל ,גיגעון סוטה ,מאיר כהן מטריד.אלקין נואף וגוברמן גנב אחלה ממשלת ריפויי . וכן אנחנו שונאים ובזים לכם
11
ביבי נבחר ברוב...
מועצת הרבנות הראשית לישראל ולתפוצות | 24-09-2021 16:52
ביבי נבחר ברוב עם ואתם גנבי מדינה יהודית מיידוף ואתי אלון .בנוסף ההבדל הוא הקמתם את ממשלת פלסטין כשהראש ממשלה האמיתי זה עבאס .ביבי החזיר שטח אבל כל זמן שהנשמה דולקת אפשר לתקן השטח יחזור יום אחד .אצלכם בדיוק ההפך נתתם רוח גבית לעם הפלסטנאי שגם הם יום אחד יהיה להם הכל שווה בשווה איתכם וגרה מירב מכאלי עם יחיא עייש .אצלכם המלחמה במדינה היהודית ברבנות שבת גיור וכו אתם זרע המן עמלק .יבוא יום והסהנדרין יעמידו אותך לסקילה בעוון הסתה לעבודה זרה ועגל פלשתין .מרוב שאתם מסוממי עבודה זרע וטומאה אתם מחזיקים מעצמכם ימין לוחמים יהודים פכככ הכל דמיונות ברגע שיהודי מתנצר הטא לא יכול לספר שהיה לו בר מצווה עם עליה לספר תורה .פתחם פרק 2 בחיים שלכם בחרתם צד אתם משומדים יצאתם מכרם ישראל .בסוף יבוא מתתיהו כהן גדול ויחזיר את כל מה שתהרסו .העם היהודי הוא לא מה שאתם מספרים לעצמכם .העם היהודי תמיד הלך אחרי התורה ורק חלקים הלכו לעבודה זרה עגל מומרות וכו כמוכם .לסיכום .עברנו את המן פרעה סטלין .נעבור אותכם .כת שטן כולכם
12
אתה שעשית קריירה...
אודי | 24-09-2021 16:54
אתה שעשית קריירה משנאה בלתי נשלטת לנתניהו ובן גביר מדבר על אחדות ומצפה שיאמינו לך. לא ולא האחדות שאתה מדבר עליה היא רק עם יפי הנפש מהשמאל כמוך כמוהם .
13
הנדל
א | 24-09-2021 16:56
מתברר שאתה בור אחד גדול שיושב בממשלת השקרנים והנוכלים תחזור לחור שלך ותשתוק חלאה קיבלת משרד השתיקו אותך פעם אמרת שאתה איש ימין רואים איך מכרת נשמתך לשטן ממשלה ארורה ופושעת
14
אין גבול לחוצפה...
אביבית פז | 24-09-2021 16:59
אין גבול לחוצפה ועזות המצח. במשך למעלה משנה התקיימו הפגנות מול ביתו של נתנייהו, עם קריאות בוגד, ראש כנופיית פשע, מאפיונר, השוו את נתניהו להיטלר, לא פחות, עם מייצגים גסים, איפה היית אז? מי שמע אותך? בנט עשה מעשה שלא יעשה, שיקר לבוחריו, הונה אותם , שדד את קולותיהם כשתאוות השלטון/ לשכת ראש הממשלה מתדלקת אותו. איפה היית אז? מי שמע אותך? פתאום נעשיית יפה נפש, למה בוגד לגיטימי וצורר לא? וזה שבנט שרת בצבא, לא נותן לא שום נקודות זכות על פני חיילים מן השורה, שמשרתים ומשלמים לעתים בגופם ובחייהם . תתבייש!!!
שקר
הנדל לא מסוגל להביט | 25-09-2021 5:04
שקרן מופיע אצל אופירע רק בשביל כסף שקרן. משכורת שמנה
15
כדי לשרוד ביבי נתן לגיטימציה לכל סוג של הסתה
Hguy | 24-09-2021 17:02
לכל שנאה. שיסוע, הפרדה, ביזוי,. מתחילת דרכו אמר לרב: השמאל שכח מה זה להיות יהודים. זו דרכו הבזויה לקידומו וכן נתן לגיטימציה לשכבות שכאילו מקפחים אותן והוא המושיע ןזאת כאשר לא קודמו בעשרות שנות שלטון הליכוד. את השנאה והנחיתות והזעם הפנה כלפי השמאל או מי שהוא מכנה כשמאל ונתן מקום לכל השפה הנמוכה ללא מגבלות. זו התרומה העיקרית שלו לעם ישראל וכך יזכר.
כאן ביבי...
אני | 25-09-2021 6:30
כאן ביבי טעה. ביבי שתמיד דייק כאן טעה. הדמאל לא שכח להיות יהודי .כי הדמאל מעולם לא היה יהודי . מאוד פשוט. על מה אתה מלין ?? קח את הזמן שלך ותחשוב על זה טוב טוב טוב ותחזור אלי. זה שחתכו לך את הזין לא אומר דבר. גם הערבים עושים מילה אבל הם להבדיל ממך דבקים בדתם . תתעורר חמור
שקר! ביבי מעולם לא תקף אישית אף פוליטיקאי
אורן | 24-09-2021 18:06
דווקא לג'נטלמן הכי גדול בהיסטוריה הישראלית מנסים להדביק את ההסתה, שיסוי ופילוג. כל מי שעושה זאת הוא המפלג, המשסה והמסית. אין גדולים בהסתה ושיסוי מבנט, ליברמן, לפיד והשוליה העלובה בשם יועז הנדל
16
הנדל אתה וחבר מיריעך השקר הכי גדול
בנט לפיד סער קסטנר | 24-09-2021 17:06
אתם רוצים להשמיד מדינת היהודים
17
מחיאות כפיים, בראבו, כל מילה אמת...
דוד ב. | 24-09-2021 17:07
שבת שלום ומבורך...:-)
שבת שלום...
מירי | 24-09-2021 22:50
שבת שלום ומבורך ????
18
שקר שקר תרדוף
צביקה | 24-09-2021 17:09
הנד לס מגן על שקרנים משקר לעצמו אין גבול להיתממות
19
סמרטוטמגעיל ...
יאיר יעקובי | 24-09-2021 17:11
סמרטוטמגעיל
20
יועז המפוצל פעם...
שמואל לניאדו | 24-09-2021 17:12
יועז המפוצל פעם דתי פעם חילוני פעם ימיני פעם שמואלני פעם יפה נפש פעם חוצפן מכיל ערבים שונא יהודי לך למוקטעה תהיה שר התקשורת של אבו מאזן
21
זה השקר הכי...
יהודי | 24-09-2021 17:14
זה השקר הכי גדול . חחחחחחח אין ולא יהיה שקר יותר מההונאה והפרת כל ההבטחות שלכם .שקרנים שפלים
22
מי אתה ? הנדל...
צביקה | 24-09-2021 17:15
מי אתה ? הנדל = הן דל אומר הן על כל דל או שקרן או סתם אפס . מה אתה מי אתה ? דע מאין באתה ימין או שמאל או סתם בלי קשר לעם ישראל אלא לכסא לך הביתה עיתונאי קטן שלי מילים גדולות חשבתה על עם ישראל די עם שקרים אנחנו שבעים
23
דתי לסרוגין
יו יו, גם | 24-09-2021 17:17
אומר אמת לסרוגין , חבר כנסת בהווה ומובטל הממשלה המחורבנט בעתיד.
24
יועז הנדל צודק...
יוסף יוסף | 24-09-2021 17:20
יועז הנדל צודק יועז הוא השקר בכי גדול שנמכר ועושה בדיוק מה שעשה ביבי רק הרבה יותר גרוע
25
יועז הנדל צורר...
יצחק 11 מיליארד | 24-09-2021 17:22
יועז הנדל צורר אנטי יהודי.ויש ספק גדול אים הוא תא נוצרי ואני בטוח.ובקשר לממשלת הנוכלות שגנבה קולות מהימין ועריקתם לשמאל.ימח שמם ומלחמת גוג ומגוג בדרך אליהם
26
מי אתה בכלל...
אלי כהן | 24-09-2021 17:24
מי אתה בכלל עוד אחד שחושב את עצמו למבין יותר טוב מאחרים אני מציע לך לפנות לשמאל שיעשה חשבון נפש אחרי מה שהוא עשה לימין ותתחיל להפנים שאנחנו ימין ואתה שמאלן אין פה ביבי יש ימין ויש שמאל קיצוני
27
תסביר בבקשה למה...
דוד בר | 24-09-2021 17:25
תסביר בבקשה למה לא הסכמתם להקים קואליציה עם הבני דודים ועכשיו כן ? הם עברו שינוי ואנחנו לא ראינו ? אני הצבעתי לכם וסחבתי איתי את משפחתי לא הגנתם על החקלאים קולכם לא נשמע בשום נושא . לא דואג לך היית עם נתניהו / ציפי ליבני / גנץ / גדעון סער מחר תחבור לליצן התורן את הקול שלי ואת האמון איבדתם
28
כל מילה של...
עכשיו שיסתמו ... | 24-09-2021 17:27
כל מילה של הנדל חקוקה בסלע, וכל הכבוד לו שקיים את הבטחתו המרכזית אחרי שראה מה שוות ההבטחות שנתן מושחתיהו לגנץ ... יכול היה הוד מעלתו , לסור מכסא ראש המפלגה ולתת אותו לברקת , אדלשטיין , כץ... ומחר היתה ממשלה עם כל הסמרטוטים של הליכוד ... אבל ירום הודו החליט לקחת אתם לאופוזיציה, כצאן לטבח , אז עכשיו שיסתמו ...
תגובה מספר 17
ש | 26-09-2021 11:14
בנתיים מי תוקף פוליטיקאים זה בנט החמור והשקר-הנדל שעובר ממפלגה למפלגה למי שנותן יותר .
אני שמאלנית...
שמאלנית גאה | 25-09-2021 14:54
אני שמאלנית גאה ובטח לא מטונפת וגם לא מטנפת. תלמד לכבד גם מי שחושב אחרת ממך
אתה חושב...
היידה ביבי | 24-09-2021 19:43
אתה חושב שאתה חכם אבל אתה שקוף מידי שמאלן מטונף
תגיד איפה האיתם...
אדם שפוי | 24-09-2021 18:16
תגיד איפה האיתם כשה הפגינו בבלפור וכול המילים המסוקנות שנאמרו שם נגד ביבי אתה אדון הנדל יה אפס יפה נפש עלוב
29
ממשלה רמאית, מכילה...
טעות שהצטרפת | 24-09-2021 17:30
ממשלה רמאית, מכילה מתים יאללה יאללה
... למה...
למה , מה היה לפני בנט ? | 24-09-2021 18:14
... למה ממשלות מושחתיהו לדורותיהם, לא הכילו מתים ? לא שחררו מחבלים עם דם על הידיים ? לא שחדו את החמאס עם מזוודות מזומנים ? לא איפשרו ירי של אלפי טילים על הדרום ללא תגובה ראויה ? בקיצור , מה שהיה הוא שיהיה ...
30
אוי ואבוי. מסכנים...
אריק | 24-09-2021 17:36
אוי ואבוי. מסכנים שכמותכם, מישהו מעיז לבקר אתכם ואפילו לומר עליכם מילים לא יפות, דבר שאתם בחיים לא העזתם לעשות כלפי ממשלת נתניהו. תמיד דיברתם דברים יפים ונעימים על נתניה ושריו!!
31
מי מדבר הכלבלב...
שלמה | 24-09-2021 17:54
מי מדבר הכלבלב שעובר כל יום מפלגה
32
לך לכל הרוחות...
יוספה | 24-09-2021 18:20
לך לכל הרוחות אתה וכל ממשלת הרמאים והבוגדים. אתה לא שונה מבנט אבו אלונה וזיברמן החזחר
33
אתה עם הקונצרטים...
אהרן כהן | 24-09-2021 18:25
אתה עם הקונצרטים והלקקנות של השמאל החדש...עדיף דרבוקאי !הבנת את זה !!! אתה מנותק ומחובר לכיסא ...לך כמה יותר מהר ...
34
אדון הנדל אני...
משה | 24-09-2021 18:25
אדון הנדל אני כל חיי הצבעתי למפלגות הימין .איזה מפלגה את מייצג .שקרן .כמה מפלגות עברתה .... איפה קדימה איפה כחלון סופך יהי כמוהם . שקרן ורמאי ןנוכל קטן
35
אבי אבות הטומאה...
משה | 24-09-2021 18:26
אבי אבות הטומאה !!!
36
גוש הטירלול של...
רון | 24-09-2021 18:35
גוש הטירלול של ביבי מכיל את כל המשתמטים שלא עובדים, לא משרתים בצבא ורק חיים מכספי המיסים שמצביעי גוש השינוי משלמים. למי שרוצה להבין את ההבדל בין מפלגת סמוטריץ ובן גביר לבין ימינה שיבדוק כמה מחברי הכנסת של 'האנטי ציונות הדתית' שירתו בקרבי וכמה אצל בנט. איפה שירת יועז הנדל איפה שירת בר לב איפה שירת גנץ ולעומת זאת איפה שירת סמוטי המשתמט? איפה בן גביר זולל הבורקסים? איפה שירת משק הדת הגיבור שמחה רוטמן?
למה שישרתו בצבא שלא שלהם ?
זאב | 25-09-2021 23:38
צהל לא צבא העם היהדודי. רק דרך לשמאלנים תאבי שררה שאין להם שום שקשר אליהם ( לא מאמינים בעם היהודי . יהודיות זו גזענות מבחינתם) לשלוט על אנשים אחרים. למה שיעבדו וישלמו מיסים לשמאלנים לא יהודים ? אתם גוף זר ורק פראייר טיפש יתרום לכם
גזען ...
שי | 24-09-2021 20:25
גזען
37
הדוגמן החלול
שקול | 24-09-2021 18:50
מכיר אותו אישית. איש חלול וריקני. דוגמא מצויינת לאדם שהתקדם מהסיבות הלא נכונות.
38
הנדל עלוב נפש...
נאוה | 24-09-2021 18:59
הנדל עלוב נפש ושקרן השררה שיגעה אותו הוא כבר לא רואה עיניים רוצה מאד לשמור עצ הכיסא, שקיבל בחסד ולא בזכות!
39
הנדל
ש | 24-09-2021 19:12
שכחת את השקרים של הממשלה הזאת ששיקרו לבוחרים-צבוע ושקרן אתה וכול הממשלה שלך.
כדי להפיל את...
רמי | 24-09-2021 20:03
כדי להפיל את הממשלה של נתניהו כל השקרים אם היו כשרים
40
ביבי וחבר מרעיו...
מוטי | 24-09-2021 19:13
ביבי וחבר מרעיו כבר הבית לרצח ראש ממשלה טבעת הוא עושה זאת שוב . שתיקתו הרומית מוכיחה זאת שוב.
41
דברים כדורבנות. גם...
יקיר העם | 24-09-2021 19:20
דברים כדורבנות. גם אם לא אוהבים את הנדל, לפחות הוא מטיח את האמת בפרצוף.
מי שחבר...
שי | 24-09-2021 20:24
מי שחבר לאויב הערבי לא יכול להזהיר מפוסט ציונות בגלל רמת השיח.
42
נתקן את המדינה...
נחמן | 24-09-2021 19:26
נתקן את המדינה אחרי הנוכל מבלפור
למי אכפת .. היא כבר לא מדינת היהודים...
זאב | 25-09-2021 22:17
העיקר שלא נשרת בצבא הזה.הוא לא צבא העם היהודי. שהערבים ישרתו.
אמן!!!!! ...
רוני | 24-09-2021 21:17
אמן!!!!!
43
תגובת הסימנים ביביסטים...
יאיר איבן עברינית. | 24-09-2021 19:29
תגובת הסימנים ביביסטים ושפתם היפה מוכיחה כמה הנדל צודק. מאז עלית ביבי לליכוד לפני יותר מעשרים שנה היא היום מפלגת ימיו קיצונית כמו בגרמניה הנאצית.
אולי מפגר...
יאיר איבן עברינית | 24-09-2021 19:53
אולי מפגר אבל לא טיפש ולא בוחר במפלגה הנאצית יהודית
שמאלן מפגר...
ביבי המלך | 24-09-2021 19:41
שמאלן מפגר
44
אמאאאא כמה צביעות!!!!...
הילה | 24-09-2021 19:30
אמאאאא כמה צביעות!!!! איפה היית בהפגנות בבלפור?? פשוט צבוע אין מילים
45
צודק. עכשיו מנקים...
אסף יוסף כהן | 24-09-2021 19:33
צודק. עכשיו מנקים את כל החרא שביבי יצר .שנאה,פילוג, ניאוף של גפני בכנסת ,והנחיה שלו למגזר לקרוא לשוטרים והחיילים נאצים, הפקרה של,הנגב בקיצור חרטא כמו הנגבי החרטטן הגדול.בקיצור השם נמצא בממשלה הזאת במיוחד בהשגחה פרטית .תלמדו קצת ערכים למה אין לכם כלום חוץ משנאהההההה
באמת מה...
קורמורן | 25-09-2021 11:00
באמת מה עם חאן אל אחמר ? למי הם מפריעים לעזאזל ? קומץ צריפים ואוהלים של אנשים קשי יום. מי שהביא אותם למקום הנוכחי זו מדינת ישראל שסילקה אותם ממקום בו חיו לפני ששת הימים. כמה אפשר להתעלל באנשים שלא עשו לנו כל רע ?
נכון הוא צודק...
סהר | 24-09-2021 20:41
נכון הוא צודק בוטן לא צורר הוא יותר גרוע מזה ביחד עם כל ממשלתו מה שמעניין אותם זה הכיסאות העלובים שלהם ולעשות פילוג בעם כנגד הלא מתחסנים ( מתחסלים) מאוד מעניין שהם בממשלה קיבלו פלצבו ולא את החיסול של פייזר וכו עד כמה אתם עיוורים ובורים .
מה עם...
טטיאנה | 24-09-2021 20:41
מה עם חן אל אחמר?
ביבי עשה...
שי | 24-09-2021 20:23
ביבי עשה הרבה שגיאות אבל אתה מתבלבל בין נקיון להלבנה העברת הנגב למגזר איננה נקיון אלא כניעה בדמות הלבנה משפטית
46
לצערי אותם מפגינים...
מוטי | 24-09-2021 19:51
לצערי אותם מפגינים צודקים לגמרי, אתם חבורת שקרנים וצבועים.
47
שקרן בוגד ומתאסלם...
יוני | 24-09-2021 19:54
שקרן בוגד ומתאסלם אל תשקר אתמול היו אלפי אנשים בכיכר ולא עשרות . אבל אתה האחרון שתטיף מוסר על הערכים אתה כבר עברת כמה מפלגות כי אין לך עמוד שדרה . לא אתפלא אם בבחירות הבאות תעבור לרעמ וממי שבגד בעם שלו לא מעונין לשמוע הטפת מוסר . ואם כבר בטוח שהסבים שלך למעלה נשמתם בוכה על הנכד שהתאסלם נשיקות לעבאס
48
הנדל נגד נתניהו
צילי | 24-09-2021 19:55
לצערך לא שוכנעתי במאום!!! הכל צביעות!!! הכיסא הוא שחשוב לממשלה הזאת !!! תאוות השלטון וההטבות המפליגות מעל לכ!
49
אופורטוניסט צבוע עוד...
עליזה. | 24-09-2021 19:56
אופורטוניסט צבוע עוד מאז שהיה כתב בידיעות אחרונות .
50
השקרן העלוב שמעדיף...
מי זהזף זה | 24-09-2021 20:16
השקרן העלוב שמעדיף תומכי מחבלים על פני יהודים אימץ סופית את דוקטרינת השמאל
51
חחח גם ככה...
אדי | 24-09-2021 20:19
חחח גם ככה זה פעם אחרונה שאתה תבחר
52
לאיש דבק רפש...
רמץ | 24-09-2021 20:27
לאיש דבק רפש של מלשן. הוא גם לא יתאבד על יהודה ושומרון שיהרסו יישובים ויגרשו יהודים מבתיהם. היהפוך כושי עורו ונמר חברבורותיו! אתה תפשוט את חבלי הארץ יהודה ושומרון מהמדינה כמו שאתה מוריד כיפה.
53
קשקשן ...
לייבלה | 24-09-2021 20:34
קשקשן
54
זבל מצוי הגם...
שוקי | 24-09-2021 20:50
זבל מצוי הגם רצחתה וגם ירשתה עזות מצח חוצפה צבוע ושקרן אתם אויבי העם היהודי שקרנים
55
עוד סמרטוט של...
כרמל | 24-09-2021 20:51
עוד סמרטוט של עבאס שמדבר כך כי עף מלשכת נתניהו. לא יהיה שום שינוי כי כולם חתומים שלא לעסוק בנושאים שבמחלוקת כלומר מרכזיים, כך שנותר להם לגלגל את השוטף והעיקר הכסא. אדם צבוע.
מדינה מטורללת...
אאא | 24-09-2021 21:11
מדינה מטורללת
56
על איזה...
נטראלי | 24-09-2021 20:58
על איזה אחדות אתה מדבר על זה שלקחתה את השילטון במרמה ועכשיו אתה לוקח את התוכניות של פילבר שעל זה העמידו את ביבי למשפט ונותן יותר הטבות מפילבר וזה עובר חלק תלכו לאתר של אבי ווייס מטלקום ניוז ותראו מה זה רמאות בושה אין למימשלת הרמאים
אני פונה...
יוסי | 24-09-2021 21:20
אני פונה להנדל אתה מכיר את שלושת הקופים אחד לא רואה השני לא שומע השלישי לא מדבר ככה מתנהגים אוהדי נתניהו כולל אותך אדון נטראלי אתם שורש כל רע
חוץ מכבר...
אאאא | 24-09-2021 21:10
חוץ מכבר שום דבר לא מעניין אותו סתם קרציה שהדבר רק לתועלתו האישית
57
הנדל: ישר, אמיץ,...
סימה | 24-09-2021 20:58
הנדל: ישר, אמיץ, נבון וערכי.
סימה לעדכן אותך...
אהרונוב חיים | 24-09-2021 21:48
סימה לעדכן אותך שקרן פתולוגי ורמאי מוצהר .
הנדל הוא...
ד. ן | 24-09-2021 21:24
הנדל הוא חרא וישאר חרא
מחפש גוב...
אאא | 24-09-2021 21:09
מחפש גוב לא משנה איפה חלול
58
הנבל מגן על...
גידון סער לכלא | 24-09-2021 21:02
הנבל מגן על גידון האנס
59
לא הצלחתי להחליט...
שלום וקשי | 24-09-2021 21:07
לא הצלחתי להחליט אם אתה יותר שקרן או יותר פופוליסט. מה שבטוח זה שאתה בושה.
60
ספר לנו מר...
שלום וקשי | 24-09-2021 21:08
ספר לנו מר הנדל היקר, למה יש לך מסמך חתום על פטור מניגודי עניינים??
61
הנדל אתה תמימים...
שאול | 24-09-2021 21:12
הנדל אתה תמימים שכחתם מהר הזה אמירות היו בבלפור אז די לצביעות
בשם האמונה והדת...
סיב אופטי | 24-09-2021 21:38
בשם האמונה והדת לסירוגין התעייפנו ממך.הצביעות נוזלת מפניך. איפה היית בהפגנות האלימות המבישות בבלפור?עם כל הבחורות המתפשטות של תא, כל דגמי הבולבולים למינהם.שלטים נתניהו בוגד ועוד ועוד.לא כל מי שהיה בשייטת יכול להיות שר.
62
הנדל. דבריך נופלות...
ג | 24-09-2021 21:16
הנדל. דבריך נופלות על אוזניים אטומות .
63
הנדל אין ספק...
ברגר | 24-09-2021 21:19
הנדל אין ספק שמצב השיח מחפיר. אבל, לא זו הדרך לטפל בתופעה שאגב קיימת עוד מהממשלה הקודמת וזו שלפניה.... לא הטפות מוסר יועילו, לא תוכחה ולא צווחות גוועלד. התיקון יבוא רק באמצעות דוגמא אישית. מי ששולט היום במדינה כל השרים כולל אותך צריך קודם להתנצל על ההסתה ההטנפה העליהום שנעשו כאן כלפי כמעט חצי מאזרחי המדינה ואחרי ההתנצלות צריך להתחיל עם שיח ממלכתי הוגן ומאחד. האשמה של קבוצה אחת וחיזוק קבוצה אחרת היא רק המשך הפילוג ההסתה והקיטוב
64
הנדל אתה סמרטוט...
יורם | 24-09-2021 21:21
הנדל אתה סמרטוט של עבאס והשמל.בגדתם בערכים שלכם אתם צוררים .ובנט שעה איתך ממשלה מחורבנטטט.של סחיטות מהשמאל לכו לאלף עזאזלל.לא תשכנע אותנו שזו ממשלה טובה.
תם עידן...
ישראל אורקבי | 25-09-2021 18:33
תם עידן משפחת הפשע
לבנבן מסריח...
חיים | 24-09-2021 22:58
לבנבן מסריח
ברוך פטרנו...
אהרון ברעם | 24-09-2021 21:45
ברוך פטרנו מהליכוד
השנאה העבירה...
צ. ש | 24-09-2021 21:43
השנאה העבירה אותך על דעתך. אתה ושכמותך הורסים את המדינה
65
כתבה שלמה של...
ששי | 24-09-2021 21:30
כתבה שלמה של הסתה של הנדל ובסוף האדם הזה טןען שהם ממשלת ריפוי ממשלה ימנית יותר מהליכוד הנדל אין לי בעיה שאתה יושב בממשלת שמאל שאתה רוצה לתת את יהודה ושומרון ואתמירושלים המזרחית כולל הכותל רק אל תאמר לנו אני איש ימין אתההאיש פח
66
על איזה אחדות...
ששי | 24-09-2021 21:33
על איזה אחדות אתההקורא היברת אתה ןהמפלגה שלך גזרות נגד הדתיים נגד הימנים אתה והממשלה שלך רוצים להחזיר את יהןדה והשומרון ןחלק מירושלים המזרחית . נהרג חייל ואתה והממשלה החמודה שלכם לא הגבתם נתתםנגזרות על נציבור הדתי ואתה שתקת ובסוף אתההאומר אני בעד אחדות אדם שרוצה אחדות לא גוזר גזרות על ציבור מסויים
67
הנדל היו יותר...
זוזו | 24-09-2021 21:36
הנדל היו יותר מאלף איש ולא כמה עשרות כמו ששקרתה ,זכותם להפגין ,אתה אל תטיף מוסר לעולם ,תטיף לשמאל ןללפיד שלך ,ועדיף שתעוף לנו מהעניים אתה והנוכל חבירך,
68
ביביסטים סכנה קיומית...
סרוליק | 24-09-2021 21:50
ביביסטים סכנה קיומית למדינה דמוקרטית ושפויה.
אנחנו 2...
אדי | 24-09-2021 23:33
אנחנו 2 מיליון בוחרים!!! עם משפחות חצי העם. ואנחנו הסכנה??? אולי בנט שגנב קולות של חמישה מנדטים? אולי אתה שמאלני ארור? אולי הנדל שמלקק לבנט? אתם סכנה לדמוקרטיה.
69
אוי אוי. הנדל...
יוסי דרור | 24-09-2021 21:59
אוי אוי. הנדל תבוע. מה שנאמר והועלה על שלטים ועל מצגים בוטים כנגד נתניהו...ולא שמענו אותך נזעק... אז אתמול בלילה חלמת והרהרת בצביעות שלך בהתגלמותה
70
על מה אתה...
מכרתם את נשמתך לשטן | 24-09-2021 22:00
על מה אתה מדבר מכרתם את המדינה למוסלמים אן כלכלה אן לנו ביטחון סגרתם את הידים למשטרה ולחילי צהל יקח שנים לתקן מה שאתם הורסים
71
הכסא שינה את...
רפי | 24-09-2021 22:04
הכסא שינה את האידאולוגיה שכביכול הייתה לך ולפרופסור האוזר תתביישו בשל שנאה לביבי אתם ושכמותכם מחריבים את המדינה
72
הנדל החמוד..אחרי ניסיון...
אבי | 24-09-2021 22:07
הנדל החמוד..אחרי ניסיון של שנה וחצי של קורונה.הממשלה הזאת בפירוש מכילה מתים..(תרגום..הורגת אזרחים)
73
לכאורה, אתה ושכמותך...
מירי | 24-09-2021 22:13
לכאורה, אתה ושכמותך שמאלנים אנרכיסטים ואוטואנטישמים, עד כה מוכחיכים לנו כי שנאתכם למדינה וליהדות היא הקיצונית מהאנטישמים בעולם, אולי מתוך קינאה לגדול המנהיגים נתניהו ואולי מתוך מחוייבות לקרנות להשמדת ישראל?! לגבי הגויים זה מובן, לגבי יודנרט תוצרת ישראל לא נסלח! אתם ממששת השמד של הציונות והיהדות!
שאני קורא...
יוני | 25-09-2021 10:57
שאני קורא את התגובה מרחם על הורי סבי וסבתי שנלחמו על הארץ הזאת מבקש סליחה מנכסי וניני שזאת המדינה שהשאיר להם אני בוכה למבקש סליחה.
מצטער, למחלה...
קורמורן | 25-09-2021 10:43
מצטער, למחלה שלך אין תרופה.
@חתיכת הנדל זבלון...
משהרון | 24-09-2021 22:26
@חתיכת הנדל זבלון כשהיפגינו נגד נתניהו לא שמענו אותך ישו שתעבור מהעולם יחד עם המחורבנט.
74
השקר הכי גדול...
אמת | 24-09-2021 22:14
השקר הכי גדול שמכרו לעם ישראל מאז הקמת המדינה זה שקר הקורונה הנדל. תתעורר!! כל הממשלה יחד עם כל האופוזיציה יחד יגיע יום שתצטרכו לתת דין וחשבון. על כל השקרים, הפילוג שביבי התחיל ובנט המשיך, על הכל תתנו דין וחשבון
75
ביבי הוא הוא...
ביביסט | 24-09-2021 22:28
ביבי הוא הוא המשיח
פחחחח... ...
אני | 24-09-2021 22:48
פחחחח...
76
אדון הנדל...
אורח | 24-09-2021 22:29
אדון הנדל אתם המושחתים והשקר הגדול למדינת ישראל תתבייש
77
תיבות הפנדורה נפתחות...
נויה | 24-09-2021 22:30
תיבות הפנדורה נפתחות אט אט ,ומתרסקות דוך לפרצוף ,איפה שאתה לא מביט ,בטחון הפנים ,משטרה חלשה ששירתה שלטון רקוב ש רממ שהתבלבל לו בן המדינה ואני ,ארסנל הנשק העצום בכפרי הערבים בצפון והבדואים בדרום ,מערב פרוע של פשיעה דמי חסות והיד הקלה על ההדק ,השבס ובתי הכלא והשקט שניקנה עי פריווילגיות #לכאורה# שניתנו לאסירים מסוכנים עם דם על הידיים ,והתוצאה העגומה של בריחת מחבלים ,מחדל של שנים שיחקרו בוועדה ממלכתית ,בשקיפות מלאה ,ועוד סוגיה שמתכתבת עם כל האמור לעי'ל ונחקרת עי ועדת חקירה ממלכתית ,הזילות הבלתי נתפסת בחיי אדם ,האסון האזרחי הכבד ביותר שידעה מדינת ישראל שבו קיפחו את חייהם ,45 איש ועוד עשרות רבות של אנשים שהיו בזירת האסון ונושאים בתוכם תסמונת פוסט טראומתית ,בשל המראות הקשים שחוו ,ועוד משהו נוסף ,שראוי לציין כי בתקופתו של שלטון הליכוד בהנהגתו של זה נתניהו שנהג להגיע עם בריסטולים ולורד עמיד כשדיבר על האיום האיראני, וכל הסופרלטיבים שקשר לעצמו במבצעים כאלו או אחרים ,שקשורים לאירן ושבעבר נהגו לצטט מקורות זרים כשישראל הרישמית לא הגיבה. . . טוב במבחן התוצאה ,אירן בתקופת שלטונו של ביבי ,העשירה אורניום והיא כיום קרובה כפסע מראש חץ גרעיני . ומזוודות הכסף לחמס אז איפה נזכור את כל הטרגדיות שהביאו אותנו עד הלום ,שליט נמצא בבית ,בשבילו שנתיים נוספות בשבי ,זה לא מעט אצל אחרים ,התשלום שנדרשנו לשלם בעבור שיחרורו שהיה אף גבוה יותר ,הוא פשוט מקומם
78
הנדל הוא חסר...
מוטי .י | 24-09-2021 22:34
הנדל הוא חסר עמוד שדרה שניסה למכור לנו שהוא איש ימין אבל בפועל כל מה שעניין אותן זה כסא ותפקיד שר כל השאר מבחינתו זה הבל הבלים , לשבת בקואליציה עם תומחי טרור ולעביר להם 53 מיליארד שקל עמ לפתח את הדרום והצפון שיהיה בשליטה של ערבים ,לשבת בקואליציה שמכילה את המתים , להתקחש לקרונה כאילו מדובר בנגיף אחר ולעצום עניים שהוא נכנס חופשי דרך נתבג , לשבת בקואליציה שלא תומכת בזקנים ובנכים ובחיילים , בתי החולים נמצאים במצב של אי ספיקה , קואליציה שהפכה ללעג וכלס בעני רוב העולם , מבחינתו הכל בסדר העיקר שנתניהו מחוץ למשחק .
הם על...
יוני | 25-09-2021 10:52
הם על סמים
נחשים...
Jill | 25-09-2021 1:42
נחשים וזוחלים נדלים
הנדל אתה לא...
טומי | 24-09-2021 23:22
הנדל אתה לא נירא מטומתם ובור מוחלת אבל אתה משחק אותה, לכולם ברור שכל האידאולוגיה שלך זה כיסא מעור צבי ותפסיק לטמתם אנשים הם סמים אליך...
79
הנדל כל מילה...
Amal | 24-09-2021 22:44
הנדל כל מילה בסלע.. לצערי הבורות חוגגת. בנוסף יוזמי ההפגנה תכננו על 10 איש. הגיעו 500.
לא חסר...
ליאור מ. | 25-09-2021 8:14
לא חסר פנאטים עיוורים אלימים ובורים
הנדל שקרן...
אליהו דיק | 24-09-2021 23:40
הנדל שקרן עלוב, עוד לא היתחלנו להפגין אתה ובנט כבר לחוצים... זה מעיד עד כמה אתם מפחדים שזו סנונית ראשונה להפלת ממשלת מחדלים. הפחד מוצדק לחלוטין
מה את...
דני | 24-09-2021 23:27
מה את קשורה בכלל,את לא בוחרת אבו מאזן?
80
אין מפלגות ימין...
ליכודניקית לשעבר | 24-09-2021 23:05
אין מפלגות ימין היום, אין ליכוד היום. בזכות הביביסטים לא קיימת מפלגה בעלת אידיאלים ודרך. יש היום רק אנשים אשר משום מה מכתירים לעצמם מלך או משיח. בהצלחה לממשלת השינוי.
עוד ניסיון...
ביביסט גאה | 24-09-2021 23:42
עוד ניסיון של שמאל כושל להסית נגד ליכוד
81
צבוע שכמוך, אתה...
ווו | 24-09-2021 23:08
צבוע שכמוך, אתה והנוכל בנט סמרטוטי רצפה, טפו עליכם
הנדל, אתה...
אליהו | 24-09-2021 23:26
הנדל, אתה מדבר על ממלכתיות? על אחדות? אתה אחד מאדריכלי ההפיכה שיחטונית, ההפגנות ממלכתיות שאירגנתה עם חבריך השמאלנים ללא מעצורים. איפה הייתה ??? שקרן עלוב, כמו ז... פוליטית היחלפתה 4 מפלגות תוך שנה!!! חשבתה על אחדות? רק נקמה על זה שביבי זרק אותך ובצדק זרק
82
בנט, לפיד וסער...
נמרוד | 24-09-2021 23:16
בנט, לפיד וסער שקרנים בזויים אין לנו אמון בכם גנבתם לנו את הבחירות ואתם מכהנים כרגע בפני שרימיתם ועבדתם על הציבור. אין לי ספק שממשלת הביזיון תתפוגג במהרה.
83
הנדל המתחזה דתי...
נמרוד | 24-09-2021 23:18
הנדל המתחזה דתי לסירוגין גם על אלהים אתה מנסה לעבוד ?
84
איפה ההית כאשר...
שרה | 24-09-2021 23:41
איפה ההית כאשר שנה וחצי כאשר המפגינים של בלפור אמרו על ביבי כל מיני דברים נוראיים. שום מילה .על תשכח לא העם בכר בבנט .זה 61 חברי כנסת צפצפתם על שתי וחצי מליון בוחרים כאילו הם אוויר איפה המצפון שלכם לא נורא הכל לטובה. כך שבבחירות הקרובות העם יעיף אותם מכל המדרגות. זה רק מראה אין יותר דמוקרטיה. ממש מפחיד. אם זה היה קורא לשמאל היו שורפים את המדינה . זה לא יקרא שוב . כי בפעם הבאה הבוחר לא יעבור על זה בשקט. למה אתה חושב צריך לתת לבנט בכוד .למה מי הוא בכלל. שקרן עלוב נפש פחדן. בוא נראה אותך מתומדד מול ביבי. לא יעזור לען רק ביבי. בגדול אפילו שמאלנים אכלו אותה בגדול. הם מעדיפים לאכול את הלוקשים. ורק לא ביבי.
המפגינים בבלפור...
קורמורן | 25-09-2021 10:40
המפגינים בבלפור אמרו על נתניהו בדיוק את מה שהוא עולל לישראל. פיצול, פילוג, שנאה בין פלגים, גינוי חלק מהאזרחים בגלל דעותיהם, הצגתו כנחקר ולאחר מכן כנאשם, פרשות טיסנקרופ, מה בכל זה לא נכון ? והתקשורת שאתם מכנים שמאלנית, התעלמה משך זמן רב מההפגנות ההמוניות, מה שהוביל ליצור פרובוקציות שעשו את העבודה.
85
קובץ בבונים מהליכוד...
עמיר | 24-09-2021 23:41
קובץ בבונים מהליכוד שהדביק רבים אחרים בחידק השנאה הגיע הזמן להוציא את הליכוד מהכנסת
86
כמה שזה נכון...
דרור וסרמן | 24-09-2021 23:42
כמה שזה נכון כל מה שאמרת השמאלן הכי גדול זה מושחתיהו צחק על כולנו אבל הביביסטים הדפוקים בראש אף פעם לא ישתכנעו הם הולכים על עיוור בריצת אמוק אחרי מנהיגם המושחת
בכל התנהלות...
אוריאל | 25-09-2021 6:19
בכל התנהלות השמאל יש ריצת אמוק עיוורת ולא רק. בנוסף לזאת יש את התופעה היותר קשה. החיים בכחש. אתם מסרבים להבין את שאתם רואים ושומעים. מטורללים עד העצם . ולחשוב שאת ההליכה העיוורת וריצת האמוק אתם מייחסים לימין חחחחחחח הסכם השלום עם מצרים הייתה הליכה שקולה. אסון אוסלו היה הכי ריצת אמוק . רצתם כי רציתם ולא כי ידעתם והאמנתם.אתם שומעים ורואים את הקולות וההתנהלות של הערבים אבל מסרבים להבין. אתה הבנת דרור ? זה הפוך גוטה הפוך. אתה חושב ברברס יא אהבל
יועז הנדל...
חני אלימלך | 25-09-2021 5:52
יועז הנדל וגנץ ומי שהיה עם ביבי בממשלה שמו לו רגל בכוונה, וכל הזמן היו נגדו , פתאום עכשיו מסכימים עם כל מה שבנט עושה, אז שלא יספר סיפורים יועז הנדל , הוא צבוע מספר אחד, ואיך הוא מסכים שמי שלא עומדת בצפירה ביום הזיכרון תהיי יושבת ראש וועדת הפנים, רק שיסביר את זה.
@כדאי שתשני את...
נייטרלי | 25-09-2021 5:07
@כדאי שתשני את הכינוי שפויה. מה רצית עוד בחירות או להחליף את הדמוקרטיה במלוכנות.ביבי פירק קואליציה מבלי להתחשב במצב הכלכלי ומצב מדיני של מדינתנו.בכל ארגון חייבים לשנות ולחדש.
אתה שטוף...
שפויה | 25-09-2021 0:13
אתה שטוף מוח. עליך נאמר הפוסל במומו פוסל. עבדם הנאמן של נוכלים אפסים מאופסים אתה.
87
סרוגים אתם דפוקים...
א.ד. גורדון | 25-09-2021 0:05
סרוגים אתם דפוקים
88
אני מתקשה להחליט...
יורם ברט | 25-09-2021 0:35
אני מתקשה להחליט איפה להתחיל כשאני חושב עד כמה הכתבה הזאת והאיש הזה (יועז הנדל) מופרכים. אסתפק לכן רק בשתי הנקודות הבאות. 1. מעניין שלא שמענו/קראנו הטפות אחדות כאלה משך כל שנות טינוף על נתניהו שבחלק מהן היה אותו הנדל בפוליטיקה. 2. אני לא באמת יודע מה השקר הגדול ביותר שמכרו לציבור, אבל אין לי ספק שהנדל בעשיריה הפותחת. במיוחד כשהוא פתאום נזכר לדבר על ממלכתיות. ונוסיף את 3. קבלתי בחילה!!! טפו!!!
89
טול קורה מבין...
בארי מנדל | 25-09-2021 0:35
טול קורה מבין עיניך נוכל פוליטי ואל תטיף לאחרים
90
אנשי ביבי
אא | 25-09-2021 0:43
נגמר לכם ולביבי הסוס. לכו תחפשו על מה להוציא את התסכול שלכם.
חרא חרא ...
Jill | 25-09-2021 1:39
חרא חרא
91
מדהים איך שנתיים...
ריקי בלייברג | 25-09-2021 0:51
מדהים איך שנתיים מר הנדל לא הביע סלידה מהמיחה נוכל, צורר יהודים, ביטויים מינים, מצגים נאציים, אנרכיזם,תקיפת שוטרים, המילים הקשות שהוטחו בגנץ לרבות נוכל, כאשר אדם זועק על מחאה של צד אחד ומתעלם ממה שארע בשנתיים האחרונות הוא צבוע ובלתי אמין, אינך איש ימין מעולם לא היית הביטוי ממלכתי מקורו ברפיסות, צביעות וטהרנות. אתה יושב בממשלה בה השמאל הקיצוני ביותר לצידך לרבות אנשים שמפגינים נגד חיילנו ונגד הכיבוש צר לי שלעניות דעתי מעבר לחיוך מסתתר אדם חלול,ריק מתוכן ופופוליסט
92
הנדל נפתלי הוא...
ריקי בלייברג | 25-09-2021 0:55
הנדל נפתלי הוא שהשתמש באמירות הכי קשות כלפיי השמאל במסע הבחירות האחרון,הוא זה שהסביר כמה לא נכון לשבת עם השמאל ועבאס,הוא זה שהצהיר שהוא יישב רק בממשלה עם רוב ימני, לא נותר מהאיש דבר בעצם נחשפנו למגלומן שרק חשק בכיסא ואף העיד שהשיל את הפוליטיקה עם כניסתו לתפקיד,הוא האיש שהפר כל הבטחה שנתן לבוחריו,הוא האיש שהפך עורו צר לי לא רואה למולי מנהיג בעל ערכים אלא שקרן שהמעמד והכיסא הביאו אותו להשיל מעליו כל אדיאולוגיה.שום דבר שתאמר לא ישכנע אותי אחרת
93
חחח הנדל כמה...
אושי | 25-09-2021 0:58
חחח הנדל כמה שאתה עלוב איפה אתה שבכול הוועדות אין יצור הולם לליכוד ושאתם ממשיכים לא לתת לעם שנתן אמון לליכוד ליצן אותו כמו שצריך בוועדות..או שאתה טיפש או שכבר אין לך כבוד עצמי בכלל ..אתה עוד מעז לבוא בתלונות תתבייש לך מכרתה את העם שלך בשביל כיסא ואתה מעדיף את עבאס וממשלתו...אז תעשה טובה נימאס ממך ומהשקרים שלך ומחוסר אמירת האמת לעם שאתם נוכלים ..
94
הביעו סלידה מבן...
ריקי בלייברג | 25-09-2021 0:59
הביעו סלידה מבן גביר והתיישבו לצד הלנסקי,עבאס,מוסי רז והשמאל האנטי ציוני הקיצוני ביותר.אנשי ימין כדוגמתך הם אלו שהימין ממש לא צריך
ביביסטית....בוט..יזם...של ביבי...
לימור | 25-09-2021 9:12
ביביסטית....בוט..יזם...של ביבי שהרס את המדינה בשנתיים האחרונות..לכו..גוביסטים...אתם הרעים והגזענים שנשלחים למען אדם מושחת ומניפולטור....
עוד חמוץ חדש...
מוריס | 25-09-2021 7:19
עוד חמוץ חדש בתוך צנצנת שפג תוקפו לא נורא תתרגל אני מעדיף את מוסי רז עבאס והשמאל מאשר אנטי ציוני כמוך מזויף זמנך עבר
הנדל בלוף,מוטב...
גילה | 25-09-2021 6:53
הנדל בלוף,מוטב שתשתוק ולא תראה את עצמך,אתה חלק מממשל גווע שאין לו תמיכה בציבור.
95
ככה זה כשכל...
Jill | 25-09-2021 1:38
ככה זה כשכל העקרונות שלו הלכו לעזאזל העיקר יש כסא בשמאל
עוד חמוץ פג...
שבי | 25-09-2021 7:13
עוד חמוץ פג תוקף לא נורא תתרגל
96
ומה היה בבלפור...
עוזי | 25-09-2021 4:41
ומה היה בבלפור ? מה עם הזוהמה של השמאל ? אתה רק צבוע שדואג לישבן שלך.
97
שקר
אני | 25-09-2021 5:02
נכנס לחברה שלך למכור את ישראל רק בשביל כסא שקרן
98
הייתי מפחד אםמהייתימחושב...
שחר | 25-09-2021 5:06
הייתי מפחד אםמהייתימחושב שזה בן אדם שלאממביןמבאיזה ממשלה שמאלנית מבחינת מעשים הוא נמצא כרגע אבל לצערי אני חושב שהוא משקר במודע
איזו אידאולוגיה...
קורמורן | 25-09-2021 10:31
איזו אידאולוגיה היתה לממשלות הקודמות שדאגו כל אחד לבראנזה הקטנה שלו על חשבון כולנו ?
לשנות את...
דן | 25-09-2021 8:04
לשנות את שם המגיב לא מייצר יותר שכל לכותב לא עמדת בתור בחלוקה
@עוד חמוץ פג...
בוארון | 25-09-2021 7:10
@עוד חמוץ פג תוקף לא נורא תתרגל
איזה אידיאולוגיה יש...
יוני | 25-09-2021 6:51
איזה אידיאולוגיה יש בכלל לחלטוריסטים שהתאחדו לקוקטייל?!!!
99
קודם תידאג לתישקורת...
רפאל אשר אברהם הצדיק הניסתר הבבא של ישראל החדש | 25-09-2021 5:15
קודם תידאג לתישקורת השמאלנית שלך וסגור מייד את ערוצי השמאל 11 12 13 ותחזק את ערוץ 20 ערוצי הזמאל סותמים פיות לימין ותילחם בחברות הסלולר שגוזלים נשים זקנים בטף תעביר ממשלת זדון מיו הארץ ומה עם מיכתבי נגד חברות הסלולר שעושים חבילות ועוקפים ומרמים על זה תדבר ואתה לא שייך לפוליטיקה תיתעסק המיקצועך חאמור גארם אתה ימין אתה אתה סמאלניק נקניק תיתפטרו כבר רק כסא ורייטינג מחפש אשר רפאל לכנסת החמישית מפלגת הכוכבים החדשה אחזיק 2 קדנציות עליי אף אחד לא יכול הקללות שלי עושות רצח במיגזר הערבי
כדאי שתלמד...
גלי גל | 25-09-2021 9:50
כדאי שתלמד לכתוב פסיקים ונקודות אם אתה רוצה שיקראו את השטויות ודברי הבלע שאתה כותב.
100
רק ביקרת בעמותה...
יצחק | 25-09-2021 5:56
רק ביקרת בעמותה עם בנט אז אתה רק מלקק לו ולא יותר.עברת מלא מפלגות רק מאינטרס אישי ולא יותר אתה עוד אחד כלומניק.
101
אתם דוגמא לאנשים...
שולי | 25-09-2021 5:57
אתם דוגמא לאנשים שבאים באמת לעבוד. אומרים ויגידו הרבה דברים, בתקשורת ובכלל.
102
הנדל החלקלקל הנוכל...עובר...
טל בר | 25-09-2021 6:14
הנדל החלקלקל הנוכל...עובר ממפלגה למפלגה על בסיס אינטרסים וכיסיולוגיה ולא אידיולוגיה
אתם אוהבים בוגדים...
ניסן | 25-09-2021 8:17
אתם אוהבים בוגדים
עוד חמוץ פג...
שבי | 25-09-2021 7:09
עוד חמוץ פג תוקף לא נורא תתרגל
103
השקר הכי גדול...
המאיר | 25-09-2021 6:24
השקר הכי גדול זה שהליכוד הם ימין. רוב החכים מהליכוד הם אופורטוניסטים חסרי אידאולוגיה. והימין הולך אחריהם כפתי למרות שרואים את ההסתה ואת השנאה שהם זורעים בעם.
104
הנדל אתה הבלוף...
גלעד | 25-09-2021 6:47
הנדל אתה הבלוף הכי גדול שחבר לממשלת הריפוי שנוהגת בציבור בטוטליטריות של ממשלות אפלות.אתה מצדיע לתקשורת מושחתת של אלגזירה n12 שאינה פוצה את פיה על מחדלי הקורונה שיצאה מכלל שליטה,ואנחנו זוכרים היטב מה עשו לנתניהו על כל צעד ושעל.אתה חלק ממשלת רמייה שהרעה את המצב הכלכלי של האזרחים.אתה חלק ממשלה שלא עשתה סגר אך גם לא דאגה למכשירי אקמו וכח אדם בבתי חולים ולכן אנשים מתים.וקצרה היריעה לספר מה אנחנו חושבים על ממשלת הפייק שאתה מתהדר בה.
דבר דבור...
אמת אמת | 25-09-2021 7:47
דבר דבור על אופניו...היה צריך לבחליף את ביבי כבר בשמונה שנים.. אקמו למתנגדי חיסונים לא לחבר אותם מתוך בחירה
105
הייתי מקשיבה לך,...
קרן שחרה | 25-09-2021 7:05
הייתי מקשיבה לך, אם היית כותב כתבה דומה גם לפני חצי שנה . חברת למפלגי העם, ואם אתה לא זוכר, מספיק לקרוא כתבות מהארץ או לצפות בהפגנות השמאל מלפני 3 חודשים ומילה. בוגד וצורר הם ברכות לעומת הקללות ודבר הנאצה שהושמעו כלפי ביבי ותומכי הליכוד. זה נמשך עד היום… אז טול קורה מבין עינייך !!!! כתבות ודיבורים על ״אחדות״ לא יפצו על מעשים והכפשות.
106
לא מבין את...
אלון רוזנצוייג | 25-09-2021 7:26
לא מבין את הזומביבים... היה 12 שנה ראש ממשלה, מה הוא סדאם חוסיין. הוא עשה הכל, אבל הכל להשאר בשלטון, כולל הפרת הסכם רוטציה עם גנץ, אבל זהו, שחררו ממנו. לא פלא שיצחק שמיר, כינה אותו מלאך חבלה. הוא שם את עצמו לפני טובת המדינה. והגיע גם הזמן להגביל כהונה לשתי קדנציות, לא הייתי רוצה לראות בעתיד ראש ממשלה נצחי שמכנה את עצמו ימין וניזון מקומבינה עם החרדים. ולא הייתי רוצה לראות ראש ממשלה נצחי מהשמאל וניזון מקומבינה עם הסיעות הערביות. צריך ראשי ממשלה שיפעלו רק לטובת המדינה ולא לשם הנצחתם לעשרות שנים.
מה כולכם...
יטספוס | 25-09-2021 20:05
מה כולכם מתגעגעים לשמיר? הרי הוא עצמו עמד כקיר ברזל ובקור רוח מול לחצי כל שונאי ישראל. נתניהו המשיך בקו הזה. אתם מתיחסים לאמרה אחת שנאמרה בסערת פריימריז. לעומת זאת רבין הרופס שלא שמע לעצת המוסד שלא לחתום על הסכם עם עראפת, כתב בספר, לא בפליטת פה, פנקס שירות, על פרס: חתרן בילתי נלאה. תפתח גוגל ותשכיל קצת.
107
ברוכים הפך לבנטון....
טלי מורנו | 25-09-2021 7:35
ברוכים הפך לבנטון. מבנטטים אותנו עם שקרי ממששת ההסתה הסטה ושינוי. לקחת טיפוס כמו הנדל. יפיוף מתנחל לשעבר. נחש בעור של כבש ולהפוך אותו לקדוש..? די הגזמתם. הקורונה מתפשטת בציבור בלי בושה והבנטון ברוכים מוכר לנו הכל סבאבא. הבעיה היא ביבי. אגב נתניהו התפטר מממשלת שרון. כשהבין ששרון מתכוון לגרש יהודים בכל מחיר. התפטר ועזב אחרי שדאג שהרפורמות באוצר יעברו. אף אחד לא מציין את העובדה ששרון פיטר כל שר שהצביע נגד הגירוש. גירוש בלשון הבנטים נקרא התנתקות...
108
עוד איש עלוב...
יעקב | 25-09-2021 7:47
עוד איש עלוב
109
ממשלת השינוי חטאתם,,פשעתם,...
מקס | 25-09-2021 7:49
ממשלת השינוי חטאתם,,פשעתם, שיקרתם ,גנבתם,,,,וכעת בקורונה מכילים את המגפה, בסוף תעברו את כל עשרת הדיברות ותריג מצוות והכל למען השנאה לאחינו החרדים ,גנבתם את הדמוקרטיה,הנדל נקשרת לתרמית הסיבים למען השנאה והפילוג.
אני מבין...
דב אילן | 25-09-2021 8:33
אני מבין שאתה עוד אחד שמתוסכל לראות איך ממשלה הטרוגנית עם שמאל ימין וערבים מתליחה לתפקד ואפילו מתנהלת ימינה מהליכוד והדתיים. קדה לכם לראות איך באים לעבוד ולא רצים כל ערב לטלויזיה, קדה לכם ללא השנאה שליבו פה שעל כנפיה נישא ביבי, קשה לכם לראות שיח עניני פורה במקום דף מסרים. ממשלה שלא רצה לסגר ונאבקת בקורה במקביל לשמירה על חיים שפויים. תמתינו שבועיים ותראו שגם הקורונה תבין שהיא לא יכולה מול הנחישות של ממשלת בנט יאיר גדעון אלקין הורביץ מיכאלי ועבאס. כי הם עובדים ביחד בשרות עם ישראל מה שלא היה פה מעל עשר שנים. ייקח לכם זמן אבל תכילו את הממשלה שאכ עובדתית מספרית יש לה תמיכה של רב העם
110
רק לפי התגובות...
אחת | 25-09-2021 7:50
רק לפי התגובות ניתן להבין שאתה משכנע רק את המשוכנעים וחבל היתר שבויים עדיין ולא מסוגלים להשתחרר מן המלך שהכתירו על עצמם.
שמיר היה...
יוספוס | 25-09-2021 19:53
שמיר היה ראש ממשלה מצוין. איש ברזל שידע לעמוד בפני לחצים בינלאומיים. וזה בדיוק מה שנתניהו עשה. ובנוסף, הביא הסכמי שלום ועוד. אז מה כולכם פתאום מתגעגעים לשמיר בגלל אימרה אחת שנאמרה בסערת פריימריז? ורבין לא כתב בספר!!, פנקס שירות על פרס חתרן בילתי נלאה?. אני מהבבונים, כפי שאתם אוהבים לכנות אותנו. אבל לנו יש זיכרון ארוך. בפעם הבאה כשנהיה בשלטון, לא נשכח ולא נסלח.
נתניהו הוא...
גמלאי | 25-09-2021 8:53
נתניהו הוא שבתאי צבי ודמות מהסיפור של החלילן מהמלין. אמר עליו שמיר מלאך חבלה ידע מה הוא אמר.
111
קודם כל נראה...
אסף | 25-09-2021 7:52
קודם כל נראה אותך מטפל במגזר הביידואי עם הפוטקשן קשקשן אתם גיבורים בדיבורים גם אתה וגם ביבי כולכם אותו חרא המדינה שלנו הפכה לפח זבל בשם הדמוקרטיה המחורבנת שלכם ולאזרחים כאן אין בטחון אנחנו באמת חושבים שכולכם קשקשנים רק בן גביר חושב בהגיון איך לדבר עם הזבל במגזר לכו קיבינמת כולכם
112
העריק הסדרתי העלוב...
דן | 25-09-2021 8:01
העריק הסדרתי העלוב הנדל אתה מחוק יחד עם חרבנט הנחש נתמך טרור חברת לתומכי טרור וסמאל רדיקאלי פייק עלוב שכמותך הימין לא סולח ולא שוכח בוגדים
למה טינופת?...
יטספוס | 25-09-2021 19:46
למה טינופת? מה לא נכון? מה לא נכון?
נתניהו נענש? שבר...
הנדל נער השעשועים של נוני מוזס...אדם ללא אידיאולוגיה וערכים מטיף מוסר לחצי עם...כל הזמן עם פוזה של הסרוג יפה התואר והבלורית כאשר בפועל אדם קלישאתי וחלול | 25-09-2021 9:14
נתניהו נענש? שבר שיא בכהונה כראש ממשלה....די כבר עם הטיעון השקרי הזה שלכם
ביביסט מושבע...
שמנדריק | 25-09-2021 9:07
ביביסט מושבע
טינופות של...
נקי | 25-09-2021 8:50
טינופות של תגובה. בעצם מה נבקש?
113
אלה שכתבת להם...
בוזגלו | 25-09-2021 8:12
אלה שכתבת להם את זה סביר כי לא קראו את הכתבה ובמידה וקראו סביר כי לא הבינו. תן לזמן לעשות את שלו חבל על המילים.
114
עוד אחד שבא...
ניסן | 25-09-2021 8:15
עוד אחד שבא להרצות לנו מה זה בוגד בבוחריו
כן....
להקיא | 25-09-2021 8:50
כן. רק אפרו סהריסטים נאמנים מדינה. בתנאי שיוכלו לקחת כסף כבוד כוח. איכס אלק.
115
לך תבלבל תמוח...
גד | 25-09-2021 8:20
לך תבלבל תמוח לחברים שלך. עלוב נפש. ביבי לא שלח אף אחד להפגין. המפגינים מספיק פיקחים להבין שצריך לצאת להפגין נגד הממשלה הגרועה והמסוכנת הזאת. וחוץ מיזה לא מדובר בכתה מאות אלה אלפים. אז אל תשקר ותנסה לגמד את ההפקט האמיתי של ההפגנה.
מה...
פוחד מהמטורפים | 25-09-2021 8:48
מה אמרה בתו של מנהל בית הספר בטבעון? שתישרף המדינה או משהו כזה? יאללה אדוני עם ראש גפרור. רוח המפקד שמעת? בדוק באירופה של שנות ה 30 ותבין משהו.
116
כל מילה בסלע.בכל...
ביבי דאמבו מלך החמוצים | 25-09-2021 8:32
כל מילה בסלע.בכל שנות קיומה של מדינת ישראל ,מי ששבר שיא גינס בהפצת רעל שנאה שיסוי וסחי, זה לא אחר מאשר מסייתהו , וזה על מנת להשאר דבוק לכסא. אדם נעלי . וכמה טוב שהוא כבר ex-pm-yahoo
אתה...
אדון הנדל שקראו לביבי צורר ובוגד והוא ראש המחנה כביכול שלך לא הגנת ולא צייצת עכשיו על ראש בוגדי הימין אתה שומר??? פתאום ממשלה עם עבאס ועזרה מהמשותפת זה סבבה? כמה צבוע אתה יכול להיות? איזה איש ציבור אתה בלי ציבור כל פעם אתה נתלה על מישהו אחר שיכניס אותך לממשלה בוא נראה תתמודד אתה והחבר שלך( שדאגת שיכנס) כמה מנדטים תביאו רמז אפילו לא אחד. | 25-09-2021 9:06
אתה טועה שהיה בגין קראת לו גדול המשסים. ועכשיו מפלגים את העם בין מחוסנים ללא כמה צביעות יש בכם השמאל.
117
אכן. זה מאד...
חנה צחור | 25-09-2021 8:35
אכן. זה מאד כואב כשעושיל לך את מה שעשית לחברך וגם אם לא עשית אישית החרשת כשזה נעשה ולא יצאת לגנןת בדיוק מה שאתה מצפה שיעשו עבורך .מבצינתי זה העונש הכח מתוק אבל לא נרטה שאתה מבין שזו מראה של ההתנהגות שלכם . ועדיין הנשים שלכן לא זכו למה שזכתה לו שרה נתניהו אז היי אכן כי גם זה יגיע רק כדי שתרגישו איך אפשר לעשות דלגיטימציה לאדם ללא עול בכפו.ואכן הגיעה השעה שתתנצלו
118
בזמנו כשהפגינו בכיכר...
לא למדו | 25-09-2021 8:36
בזמנו כשהפגינו בכיכר ציון נגד רבין כל מי שהיה על המרפסת נענש בדרך זו או אחרת שרון אולמרט קצב סילבן ועכשיו ביבי אלוהים מחליט מי ומתי
טמבל ...
יוספוס | 25-09-2021 19:35
טמבל רק את הפרובוקציה של השבכ עם השלטים של רבין במדי נאצי. למה על זה אתה לא מדבר? חתיכת חולירע, פשיסט בולשביקי. ממש פראבדה.
אלי, בנצי...
שמואל | 25-09-2021 18:24
אלי, בנצי צודק
לך תחפש...
אלי | 25-09-2021 10:56
לך תחפש מי שינענע אותך.
גם בנט...
אורי | 25-09-2021 9:44
גם בנט יענש על הפשע שעשה לבוחריו
@לא למדו. ...
בנצי | 25-09-2021 9:01
@לא למדו. גם כל מי שמופיע בתמונה המחליאה של ביבי והחלאות שלו בבית המשפט טרם התחלת משפטו ייענשו. עמידתם שם סביב הנאשם לא תישכח להם לעולם....
119
ומה אתה חושב...
נסים | 25-09-2021 8:57
ומה אתה חושב שאם תקרה לנו בורים. זה יקהה את מעשה הבגידה של רוב המנהיגיםבבוחריהם.? על פחות מזה רצחו את רבין. כך שבאמת יש ממה לפחד. רק בבקשה אל תזרה חול בענינו
אם כבר...
יוספוס | 25-09-2021 19:33
אם כבר רבין, גם הוא היה טלית שכוולה שחור. בקדנציה שלו השבכ שלח את רביב, שמפניה שם קוד, לעורר פרובוקציה בהפגנה של הימין בכיכר ציון. רבין שיחד חכים מהאופוזיציה במשרות כדי שיבגדו בבוחריהם, ובאיש הכי ישר, רפול הצדיק, כדי שיחצו את הקוים ויצביעו בעד הסכמי אוסלו. הוא פשוט הזמין את הרצח,
ואתה גאון....
המהרל מהכרם | 25-09-2021 11:12
ואתה גאון. ידעת למה הוא מתכוון.
ואתה פלצן...
אור | 25-09-2021 10:11
ואתה פלצן
תקרא ולא...
בן בן | 25-09-2021 9:18
תקרא ולא תקרה.... אתם כנראה בורים. תלמדו
120
שקרן , כמה...
יאיר | 25-09-2021 9:14
שקרן , כמה עשרות?
רמאים שם...
עם ישראל מתעורר... | 25-09-2021 11:38
רמאים שם כולם נוכלים בלי סיגנון היו וישארו רמאים היו מאות ואמן יהיו מליונים !!!!!
121
לא בחרתי באף...
כנען | 25-09-2021 9:21
לא בחרתי באף אחת מהמפלגות שמרכיבות את הממשלה הנוכחית ובטח שלא שונא אף אחד מכם. אני לא שמח מהרכב הממשלה אבל מקווה שיצא משהו טוב למדינה ( כרגע לא נראה ) לגבי מי שאשם הוא ביבי ואנ אומר את זה בוודאות. ביבי לא היה מוכן להעביר את המושכות לאיש ליכוד וכאן הבעיה. תחשבו שהממשלה הבאה תשתתף ש״ס ודרעי יהיה ראש הממשלה וזה מדאיג אותי מאוד. לפי דעתי לפיד אולי יהיה ראש ממשלה אבל שום דבר ממה שהבטיח לא יתקיים. כנראה שמיצינו את המדינה ואנו קרבים לחרבון גדול. אני מקווה שלא.
אהה ...
יוספוס. | 25-09-2021 19:28
אהה ואתה לא מודאג שמי שמחזיק בביצים של בנט זה עבאס והמשותפת, ולפיד האנאלפבית יושב בבית קפה ביום רגיל במרכז תל אביב כשהקורונה משתוללת והטענה שלו שהקורונה זה לא תפקיד לשר החוץ.אלו הדבילים שמנהלים את המדינה וזה לא מדאיג אותך? כנראה שאתה לא רק שמאלן אלא כם על גראס רוב הזמן, כיאה לדמוקרט פרוגרסיבי.
נכן. מי...
אברהם | 25-09-2021 18:23
נכן. מי שאסף סביבו דבילים יודע שאי אפשר לתת להם אחריות כמו בשיר האידיוט של ויסוצקי
122
כתב יפה וצודק...
דוד | 25-09-2021 9:26
כתב יפה וצודק מאד. ישר כוח.
123
למקרא חלק לא...
ישראלה | 25-09-2021 9:27
למקרא חלק לא מבוטל מהתגובות מעיד על בורות ,אטימות .זו הסכנה לפתחו של העם בישראל.של מדינת ישראל. יועזר הנדל חלק מאנשי הימין המגיבים כאן הם בוטים להשכיר. בהצלחה לממשלת השינוי. גאים בכם. ממשלה ללא חרדים וללא נהנתנינו וחבר מרעיו. תודה יועז הנדל . אמרת דברים כנים וכואבים.
בוט אביך...
יוספוב | 25-09-2021 19:24
בוט אביך ואימך וכל משפחת השמאלנים. ורק התגובות שלכם הן אמיתיות ולא בוטיות? כמו ההבטחות של בנט 10 מעלות ימינה?
על איזה...
אלי | 25-09-2021 10:54
על איזה בוטים את מדברת ישונאת חרדים ובטח גם את עדות המזרח את הבורה היחידה שלא רואה את המציאות אבל זה לא יקח עוד הרבה זמן.
124
ממשלת ריפוי שיסוי,לא...
גילת | 25-09-2021 9:33
ממשלת ריפוי שיסוי,לא רוצים אתכם.הביתה ממשלת פייק.לא תעזור לכם ההסוואה,לא יעזור לכם השקר.העם חכם ויודע מה הוא רוצה.
125
הכעס זה שבגדתם...
אורי רם | 25-09-2021 9:42
הכעס זה שבגדתם במחנה ויושבים אם תומכי טרור שרץקיבלו סמכויות על המדינה שאתה וחבריך מכרתם את המדינה תמורת כיסא אוי לאימא ששולחת את בניה למות בצבא
וחתם על...
יוספוס | 25-09-2021 19:22
וחתם על מסמך קבל עם ועדה הערוץ 20 שבשום מקרה לא יסכים לרוטציה עם לפיד ( מה שמסביר שמראש תיכנן את מעשה הרמיה), שבשום מקרה לא ישב עם רעם.
חחחח בפועל...
חננאל הצגיק | 25-09-2021 11:04
חחחח בפועל כבר ידוע שביבי ישב עם עבאס 3 פעמים בישיבות וחוץ מרוטציה הבטיח לו הכל
הכשיר את...
אמנון | 25-09-2021 10:25
הכשיר את רעם זו תעמולה של בנט. יש הבדל בין מחשבות של התקשורת ובין מעשים.בפועל בנט הוא הראשון אי פעם שהלך עם השרץ יד ביד.
טול קורה מבין...
הרב נוח | 25-09-2021 10:00
טול קורה מבין עיניך. הרי נתניהו הכשיר את רעם, לו הוא היה מקים איתם ממשלה קולך לא היה נשמע. לראייה לא נשמע קול תומכיו כשפעל להכשיר ישיבה עמם לפני הקמת הממשלה. זאת צביעות!
126
כמה צביעות באדם...
שמעון | 25-09-2021 9:42
כמה צביעות באדם אחד
127
הנדל חלאה שקרן...
דלי | 25-09-2021 9:46
הנדל חלאה שקרן שכמותך, חטאי הממשלה שאתה חבר בה גרועים יותר ורבים יותר ממשלת נתניהו בכל תחום ותחום. איפה השמאלנים היודנראט וההפגנות הקנויות שלהם? למה אתה לא מדבר אמת ודווקא בגלל הימים הנוראים. קבלתם מדינה בלי קורונה, העם בגללכם נמצא בשיא הקורונה והסוף לא ניראה לעין, קבלתם משרד חוץ פעיל בועט ומתפקד ועכשים כל העולם עושה לנו שרירים, קבלתם כלעלה מעולה נכון עם גירעון ועכשיו אנחנו מדברים על עליית מיסים בצורה עקיפה, שילמתם פרוטקשיין לסולטאן עבס של 53 מליארד שקלים והערבים ועדיין מרימים ראש ודורשים עוד, יש מתיחות בדרום ואתם חא מגיבים רק מפריחים סיסמאות כמו בלונים, יש מתיחות בצפון ואתם יושנים....כנראה יש עוד חטאים של הממשלה שאתה חבר בה שהציבור היהודי לא יודע גם השמאל וגם הימין....מקום למחשבה ....
חולירע יודנראט....
יוספוס | 25-09-2021 19:19
חולירע יודנראט. לך תתאסלם אתה יחד עם הבושה שלך.ראש הממשלה שלך הדתי! עבר על מצוות לא תגנוב. אתה בכלל מחשיב את עצמך כאחד מהעם שלנו?
ואני בטוח...
ערב רב סביבנו נוכלים.... | 25-09-2021 11:36
ואני בטוח שאתה !!!!!דווקא לא מהעם שלי!!!!
תגובה של בריוני...
עמי | 25-09-2021 10:58
תגובה של בריוני הליכוד הגויים
כמה שנאה,...
מרכזי | 25-09-2021 10:09
כמה שנאה, כמה גועל - מתבייש שאתם חלק מהעם שלי
128
הנגדל
ש | 25-09-2021 9:53
שכחת שאתה וחבריך פינתם את הישוב אביתר כמנה ראשונה, מעניין מי שיקר ורימה ,מי מכר שקרים לבוחרים -אתה וחבריך הרמאים בראשות בנט הגמד-אתה מדבר על הפצת שקרים-הגמל לא רואה את הדבשת שלו.
129
לחזק את בנט
הדוק | 25-09-2021 9:59
כל הכבוד הנדל!
130
???????????????????????? ועכשיו זה...
אור | 25-09-2021 10:10
???????????????????????? ועכשיו זה חורה לך???... כמה שאתם צבועים זה לא יאמן... אני מרחמת על חוסר המודעות שבכם למצבכם הלא שפוי.
131
ראשית צריך במסמכים...
ביבי דאמבו מלך החמוצים | 25-09-2021 10:20
ראשית צריך במסמכים להכין מקום לשמות כאלה ארוכים . נראה שעירבבת כאן דייסה ומין ושאינו מינו, מקוה שלקחתי אויר בין מילה למילה.
הוכנס בטעות...
ביבי דאמבו מלך החמוצין | 25-09-2021 10:34
הוכנס בטעות
132
הנדל אל תתנשא....
שאשא שלמה. | 25-09-2021 10:39
הנדל אל תתנשא. אתה כזה נהדר
133
הנדל. גם אתה...
שאשא שלמה . מודאג | 25-09-2021 10:44
הנדל. גם אתה עברתה שינוי כשהבנת שלא יהיה לך מושב בכנסת של ביבי. אתה תואם גוש השמאל וזה המקום שלך. אל תנסה במאמר להסביר את הסיבה שממשלה הזאת נבחרה בזכות. איזה זכות? שנפתלי בנט עם 6 מנדטים שלא מיצג רוב מכהן כראש ממשלה? על את מנסה להסביר לגיטימיות? חבל שאתה מאמין בזה ומפיץ שטות כזאת ורק בגלל שיש לך במה.
גנב זה...
יוספוס | 25-09-2021 19:16
גנב זה דבר לגיטימי?.לנתניהו תפרו תיק שמתרסק בכל יום, על סיקור אוהד. על איזה לגיטימיות אתה מדבר?
עמי הדפוק. חובש...
יוספוס | 25-09-2021 19:11
עמי הדפוק. חובש כיפה עבר על אחת מעשרת הדיברות לא תגנוב. אז מה אתה מקשקש על לגיטימיות?
איזו שפת...
ירון | 25-09-2021 15:28
איזו שפת ביוב יש לך. תתייחס לגופו של עניין. שלושת רבעי מהעם? אבל בבית המחוקקים נמצא רוב שהקים קואליציה. תלמד מהי דמוקרטיה אלא אם כן אתה מעוניין בדיקטטורה גזענית ואם כן מה אתה מתלונן על אי הלגיטימיות הדמוקרטית של הממשלה?
מר...
בנימין נתניהו. :)) | 25-09-2021 11:34
מר עמי החמוץ... קודם כל חפש את תמי לכו למכשפה שם יש מתוקים יחמצמץ אחד... דבר שני. ביבי. ובריוניו. זה שלושת רבעי מדינה!!! . אז פעם אחרונה שאתה מתחיל תגובה. עם. פלוני יקר. ואז נהיה עם קוצים בהמשך שמעת !??? חתיכת רמאי כמו ה6 מנדטים שכמוך רמאי מאמין שזה בכלל 3. יסרח ביי
מר שלמה היקר,...
עמי | 25-09-2021 10:57
מר שלמה היקר, עפי החוק אפשר גם עם מנדט אחד להקים ממשלה חגיטימית, אלו החוקים, אי לגיטימיות לממשלה כמוה כאי לגיטימיות למדינה, האם ביבי וביריוניו חשובים לך מהמדינה, כמי שנראה שאכפת לך מהמדינה ממליץ לך לרענן את חוקיה ועקרונותיה
134
מנדל. תפסיק להפיץ...
שאשא שלמה. מודאג | 25-09-2021 10:46
מנדל. תפסיק להפיץ ולהגן על ממשלה לא לגיטימית שלא נבחרה בזכות. אלה בזכות השקר הגדול ונוכלות של בנט
135
הנדל תמשיך לספר...
אלי | 25-09-2021 10:49
הנדל תמשיך לספר לעצמך סיפורים.הקמתם ממשלה עם תומכי טרור אך ורק משנאה לביבי.בנט שקרן ונוכל.בבחירות שבאו כולכם תעלמו מהמפה הפוליטית ואת זה אני מבטיח לך.
136
הנדל היקר אני...
מאיר אקון | 25-09-2021 10:53
הנדל היקר אני חושב שאתה כמו כל מי שיושב בממשלה הזאת הוא לומר את זה בעדינות לא דובר אמת אתם הממצאים של כל מה שקורה היום במדינה לא קומץ כזה או אחר שנפגעו היום נגד האיש וחוזר פועלו שכחת את מצעד הדגלים השחורים שכחת את ההפגנות ליד מעון ראש הממשלה שלכת את המשמרות על הגשרים את בזלזול בראש ממשלה מכהן את זה שראש ממשלה עם 6 מנדטים שלא קיבל מהציבור לגיטימיות להיות הראש השינאה שלך וחברך לממשלה לראש ממשלה בישראל את השינאה לשמונים אחוז מהעם שלא חושב כמוכם את פניית הפרסה שאתה והאוזר עשיתם הולכת לשבת עם השמאל רק לא ביבי מוכר לך אז אל תלין על מר גורלם או תנסה להשתלח המפגינים שרואים איך המדינה שלנו מתפוררת צא רולנד ידידי המלומד
137
המפגינים נגד נתניהו...
גלעד | 25-09-2021 10:55
המפגינים נגד נתניהו היו בוטים יותר, גסים יותר וחצופים יותר. די למוסר הכפול
הייתי שם....
יוספוס | 25-09-2021 19:07
הייתי שם. וזו פעם הראשונה בחיי שהלכתי להפגנה, ואני רק ילד בן 68.לא היינו בוטים. אמרנו את האמת. בשלטים ובעל פה. בנט רמאי, גנב ומסוכן לעם ולמדינת ישראל.
138
השמאלנים כנראה חמוצים...
בן | 25-09-2021 10:56
השמאלנים כנראה חמוצים ב dna , לא מפסיקים להתבכיין גם כשהם בשלטון
139
אם המטרה לעזור...
אלי בן יוסף | 25-09-2021 11:01
אם המטרה לעזור לבנט לעבור את אחוז החסימה???
140
אולי לא שמעת,...
קורמורן | 25-09-2021 11:15
אולי לא שמעת, אבל בישראל אין בחירות אישיות. את הממשלה מקים מי שמצליח להשיג רוב בכנסת, גם אם זה רוב של אצבע אחת. הממשלה הזו הוקמה על פי אותה שיטה כמו ממשלות קודמות וזה הרבה יותר דמוקרטי מאשר לעבור מממשלת מעבר אחת לאחרת בלי יכולת ממשית לעשות עבודה אמיתית. שלושת השנים האחרונות היו בזיון מתמשך בגלל אנשים שלא הראו לנתניהו את הדרך החוצה, כי בגללו ורק בגללו הליכוד איננו חלק חשוב בממשלה הנוכחית, על כל הנובע מכך.
חבל על...
דנה | 25-09-2021 19:51
חבל על המלים. מדובר באנשים שטופי מוח ללא טיפת הגיון. השכל הישר לא מדבר אליהם.
141
השקר הגדול ביותר...
יוגל | 25-09-2021 11:19
השקר הגדול ביותר בהיסטוריה של העם היהודי זה שאתם נקראים ימינהזכור האיש שבא משום מקום והולך לשום מקום את אשר הבטחתם לבוחריכם ערב הבחירות ותראה מה אתה עושים היום תמורת בצע תפקיד ותבין על מה בוכה הנביא.אתם השבתאות החדשה.טול קורה מבין עינך.שקרן נתעב
142
עוד לקקן אינטרסנט,שדואג...
יוחנן | 25-09-2021 11:23
עוד לקקן אינטרסנט,שדואג לעצמו הוא דוגמה לאדם שהפך את עורו ולא נשאר כלום מהעקרונות בהם דגל.
143
תפנים; בנט הפוליטיקאי...
פח אתה | 25-09-2021 11:24
תפנים; בנט הפוליטיקאי הכי שנוא בעם היהודי ויישאר הבוגד הגדול בהיסטוריה הפוליטית ואתה מסכן מומחה בכסיאולוגיה
בוגד? ממכם...
יורם | 25-09-2021 15:32
בוגד? ממכם מורכב החלק שיגרום לחורבן בית שלישי פנאטים!!!
חשבתי רבין...
אחד העם | 25-09-2021 11:40
חשבתי רבין בגלל זה רצחתם אותו , או שאתם מתכננים יותר גרוע לבנט
144
אתה צודק בכל...
יוסי | 25-09-2021 11:28
אתה צודק בכל מילה, תמשיכו כך ואל תתיחסו
145
הנדל, לא מתאים...
דרום | 25-09-2021 11:33
הנדל, לא מתאים לך, ביבי עשה המון, בנט כבר הוכיח את הבגידה בימין וגם אתה רואה מה קורה, על כך הוא צורר, ואתה יודע טוב מאוד לאן הרוח נושבת אתה יושב עם אנשי מרץ שבזים לחיילים שלנו ומבחינתם החזרת חלקים ממדינתנו זה ערך עליון, מתן הטבות לפלשתינאים זה חובה, ההתנהלות של ביבי מולם הייתה מדהימה, שים לב לאיום תוך שנה תצאו מהשטחים, הם מריחים דם. כתבת יפה, אבל מבחינת התנהלות ואסטרטגיה תשיגו דבר אחד, את ביבי בחוץ, אך הנתנהלות תהרוס את המדינה
146
הנדל תלמד קודם לצחצח נעליים.
'מאיר | 25-09-2021 11:51
הנדל אני לא הייתי נותן לך לצחצח לביבי את הנעליים.
וואו, תגובה...
יורם | 25-09-2021 15:30
וואו, תגובה עם עומק!!!!@
147
הנדל היקר הבטחתם...
עופר הגדול | 25-09-2021 11:58
הנדל היקר הבטחתם שינוי. רק לא אמרתם איזה . אבל האתם שינוי לרעה. עכרתם את האווירה נכשלתם בטיפול בקורונה בכלכלה בתקציב. דאגתפ למרובי היכולת לאלו שלא צריכים סיוע. החלשתם את מעוטי היַכולת. פשוט כמו שחברתך זנברג אומאת ''הצלחה מסחררת''
אתה ממש...
מרקו החרותניק | 25-09-2021 15:57
אתה ממש מטורף כמה זמן לוקח לתקן הרס של 12 שנים? חודש חודשיים שנה שנתיים כמה בטח לא 3 חודשים!
148
קליקבייט. למצוא אמירות...
קורא כותרות מגוגל | 25-09-2021 12:12
קליקבייט. למצוא אמירות של פוליטיקאים שכשלעצמם יהיו קליקבייט זו לא עיתונות. ומה בחדשות? פוליטיקאי שמתבצר בעמדתו - אין חדשות.
149
אדון אנדל בושב...
אפי | 25-09-2021 12:17
אדון אנדל בושב לך אחדות זה עם ישראל ולא עם מנסות עבר מכרתה את הערכים שלך תלמד משיקלי המלך .תיתבייש
איזה ערכים?...
יוספוס | 25-09-2021 18:27
איזה ערכים? מתברר שהערך היחידי שלו זה משכורת מהמדינה.לא חשוב איך.
אני מרחמת...
יורם | 25-09-2021 15:29
אני מרחמת עליכם הוא צודק בכל מילה כשאומר שהביקורת היא לא עיניינית אלא מתוך תחושת נקמה ועל ממ ? על ביבי? או שאיבדתם את מקומכם קרוב לצלחת? איבדתם משרות קרובי משפחה? שום תגובה עיניינית רק מילים נמוכות חמלה עליכם.
150
עוד אחד מנותק...
דליה | 25-09-2021 12:27
עוד אחד מנותק מן המציאות. מחריד כמה הכבוד והשררה שיבשו גם לך את הדעת.
151
הנדל , מתייחסת...
ריקי מוס | 25-09-2021 12:31
הנדל , מתייחסת רק לחלק של כתבתך. עצבנת מספיק שלא המשכתי. אולי בהמשך אקרא. מכעיס ביותר שלא שמענו ממך שום הסתייגות על השקרים , הקללות, ההתעללות 24 שע' ביממה , רמ יסת המשפחה, תיקים תפורים. לא אמרת מילה, לא שמענו אותך אומר בכנסת די. אז אין לך שום זכות לנזוף בנו, בימין. אנחנו יודעים הכל , גם את תרומתך והזגזוג שלך. מי שבוחר להקצין זו זכותו, גם אם זה לא לטעם מי מאיתנו. תיהנה בחברת מפגיני בלפור מהמרכז ועד הש אל הקיצוני המטורף. לטעמי אתה מסכן את המדינה יותר מאשר השלט.. בנט צורר
152
לך חתיכת אדיוט...
אדיוט גנב | 25-09-2021 12:35
לך חתיכת אדיוט גנב נוכל רמאי עוד נבלה שמדבר על אחדות לך קיבינימט אתה וכל הממשלה המושחתת וההזויה חתיכת פח אשפה אתה כותב מהרהורים יזבל לך
אני מדבר...
יורם. | 25-09-2021 19:13
אני מדבר על צורת ההתבטאות ולא על התוכן עובדה שכשאתה מציג עמדה ללא השתלחות אישית היכ הרבה יותר בעלת השפעה ....
מה לא...
יוספוס | 25-09-2021 18:25
מה לא נכון? הגמד גנב קולות. חובש כיפה!! עבר על מצוות לא תגנוב, והגניבה שלו גרועה יותר מגניבה רגילה. חוץ מזה הוא גונב, בעזרת הבולדוג המושחת, 53 מיליארד לטובת תומכי טירור.ואחר כך אתם בוכים שמערכת הבריאות מתרסקת , שיש צפיפות בכיתות.גם אתה שקרן וגם אתה שותף לעבירת הגניבה.
אין לך...
יורם | 25-09-2021 15:25
אין לך מקום אחר להוציכ את רגשות המרירות איתן אתה חי? למה צריך להשתמש בשפה כזו ? זו הדרך היחידה בה לימדו אותך להתבטא? זו הדרך שתלמד את דור ההמשך שלך?
153
צודק במאה אחוז...
פז | 25-09-2021 12:39
צודק במאה אחוז ביבי ותומכיו חושבים שאלהים לשלטון בחר אותם והנה המציאות טופחת על פניהם אפשר להיתנהל בענווה צניעות ולהיתנהל טוב יותר ביבי הוא פאסה טוב יעשו אם יפנימו זאת תראו את משל אירן לדוגמא מכרו לנו שרק ביבי יכול והנה אירן קרובה לפצצה היום יותר מאי פעם
מה אמיתי?...
יוספוס | 25-09-2021 18:21
מה אמיתי? מי שחובר לגמד הגנב הוא שותף לפשע. אם אתה חירתניק אז אני כהנא.
למה אינך...
מרקו החרותניק | 25-09-2021 15:50
למה אינך מתייחס לדברים האמיתיים של יועז בפוסט יה ביביסט שטוף.
האמת היא שאתה...
שמוליק | 25-09-2021 12:53
האמת היא שאתה אפס מאופס שם היית רץ לבד אף אחד לא היה בוחר בך.האמת שאתה קופץ ממפלגה למפלגה בשביל להבטיח את עצמך.אבל אתה יודע טוב מאד כי כמביא קולות אתה ושותפך האוזר כישלון אחד ולא רלןןנטים
154
השקר הכי גדול...
מה רציתה שיבואו ללקק לך גנב רמאי נוכל מה לא נכון אמרו לך תחזיר את הקולות רמאי נוכל | 25-09-2021 12:44
השקר הכי גדול זה מה שמכרתה אתה וכל ממשלת הבזיון מכרתה הכול והלכתה עים הבזויים הגנבים והשונאים לך קיבינימט
תןאתה הגנב והבוגד...
מרקו החרותניק | 25-09-2021 15:48
תןאתה הגנב והבוגד יחד עם ביבי וחבר מרעיו שהחזיק את חברון, אישר לגרמנים למכור צוללות מתקדמות למצרים ועוד מטוסי אף 35 לאמירויות סיבך אותנו עם הגרעין האירני ועוד .. ביביסטים תתעוררו מהטירוף שלכם.
155
הנדל אתה מהנדס...
דחבש מוטי | 25-09-2021 12:46
הנדל אתה מהנדס דעת בגרוש!!! אל תדבר על איחוי ותרבות. העובדה שאתה בחרת לחבור למפלגות אנטי ציוניות על פני מפלגות ציוניות מבהירה ואומרת הכל. במקומך הייתי יורד למחתרת ונמנע מלקשקש.אתה חושב כמו שאר חבריך לממשלה שאנו מטומטמים.הרי יום הדין בוא יבוא והזמן כצל חולף! זמנך מבחינה פוליטית הוא על זמן שאול!!!!!!!
יום. הדין...
יורם | 25-09-2021 15:22
יום. הדין יבוא? לא קצת נסחפת?
בתלונות תבוא...
ביביסט לשעבר | 25-09-2021 13:39
בתלונות תבוא לאבו יאיר נתניהו שהכשיר את השרץ
156
איך אחדות אם...
נורית | 25-09-2021 12:48
איך אחדות אם ראש הממשלה מסית לשנאה ורוצה שהורים יריבו זה עם זה?
157
זבלן תודעתי גונב...
האמת | 25-09-2021 13:05
זבלן תודעתי גונב דעת בזוי ה-נדל כמו כך נדל מצוי חי מתחת לסלע ויוצא לעקוץ ולהפיץ ערס!
אדם שמזגזג...
יוספוס | 25-09-2021 18:18
אדם שמזגזג פוליטית לפי נוחותו הפרטית, לא צריך להכיר אישית.לפי התגובה שלך, בלי להכיר אותך אתה טמבל.
הפוסל במומו...
יורם | 25-09-2021 15:20
הפוסל במומו פוסל
האמת היא...
אביטל חן | 25-09-2021 15:19
האמת היא שכל פוסט היורד לתיאור אישיות שת אדם שאינך מכירו כלל ולא באופן ענייני על דבריו מעיד עליך רבות ולא עליו קצת חומר למחשבה.....
158
ביבי??? ברוך שפטרנו...
ביביסט לשעבר | 25-09-2021 13:38
ביבי??? ברוך שפטרנו מעונשו של זה
159
צודק. כל התגובות...
סמי | 25-09-2021 13:39
צודק. כל התגובות נגד הם של הביביסטים שטופי המח שלא מבינים וגם לא מסוגלים להבין שביבי דואג רק לעצמו ולא מעניין אותו המדינה. ביבי עבד בשיטה של הפרד ומשול .ימין נגד שמאל כך שישאיר בלפור וששרה תמשיך לשתות שמפניה ורודה
160
הנדל (הלא יקר..), אני...
ים | 25-09-2021 13:43
הנדל (הלא יקר..), אני בז לשני סוגי אנשים: אלה שהם צבועים אך אינם מודעים לכך וכך הם מעבירים את זמנם בעולם. בצביעות ודו פרצופיות כי כאלה הם. הבוז הגדול שמור לאנשים צבועים שמודעים מאד לצביעותם אך מכבסים אותה היטב ומחביאים אותה בכסות של יפיפיות הנפש. הנדל (הממש לא יקר), אתה נמנה על הצבועים שמודעים היטב לצביעותם. צר לי עליך שיצאת להפגין את צביעותך במאמר הכושל שכתבת. זוכר את נאום המתים של האדון שלך בנט? הוא אמר שעם ישראל מת!! איזה משפט עלוב של אדם עלוב. הוא שאל אז: מה עוד אני צריך לעשות? ואז הוא עבר צד וגם עבר למדיניות ההכלה של המתים. יש צביעות גדולה מזאת? אם הוא לא שקרן ונוכל אז מה זה? רק צבוע כמוך יכול להגיד שהכל תקין. אם הבנת, טוב. אם לא, לא אתפלא.
.בזכות המעשים...
מוטי דאדון | 25-09-2021 19:30
.בזכות המעשים ההפוכים אנשים לא מתו כמו שהם מתים הים כזבובים בזכות המנהיג הנוכחי , המיגלומן והאינפנטיל באובססיביות הדביליות שלו לתואר ראש-ממשלה, תואר שבגללו נהיה חלול ואף גורם לנזקים כל יום שהוא נושא אותו לשווא.
כל המעשים...
אביטל | 25-09-2021 19:03
כל המעשים שהפוכים לעמדות הימין אותו הוא אמור לייצג בוא ונתחיל בנאום שתי מדינות לשני עמים בתקופת אובמה הצהרה מרחיקת לכת ונמשיך משם...
איזה מעשים?...
יוספוס | 25-09-2021 18:16
איזה מעשים?
כל מילה...
אביהו | 25-09-2021 15:35
כל מילה חצובה בסלע
אדוני בהפוך...
אביטל חן | 25-09-2021 15:17
אדוני בהפוך למנהיג הקודם שהיה אומן הדיבורים אבל מעשים הפוכים המנהיג הנוכחי אולי נכשל פעמים רבות מדי בלשונו אבל מעשיו הם המעידים על אמינותו.
161
למי אתה מנסה...
ליחי | 25-09-2021 13:47
למי אתה מנסה להנדס את התודעה
לא נכון....
יוספוס | 25-09-2021 18:14
לא נכון. חלק גדול לא טיפש. אבל חלק קטן מאוד, גנב ורמאי פוליטי. גרך אגב. רבין לא היה יותר טוב. שיחד אנשי אופוזיציה בשביל להגיע לרוב של קול 1 להסכמי אוסלו הארורים.
אנא תפרט,...
אביטל חן | 25-09-2021 15:14
אנא תפרט, תנמק ותן דוגמאות.אל תלעיט אותנו עם כותרות חסרות תוכן.....
רהוט אבל שקרן....
משה | 25-09-2021 14:19
רהוט אבל שקרן. חכם אבל גנב דעת. בקיצור חלק גדול מאוד מהעם אולי טיפש אבל בעל זיכרון טוב .
162
לא תגנוב...נקודה.... ...
אלי | 25-09-2021 15:07
לא תגנוב...נקודה....
אם אתה...
יוספוס | 25-09-2021 18:12
אם אתה חרותניק אז אני כהנא. אתה מדבר על שטיפת מח? יה חתיכת חולירע. את נתניהו התחילו לרדוף עוד לפני 1996 בחסות השבכ והפרובוקציה שתיכנן עם שלטי רבין במדי נאצי. החזרת חברון? מי עשה את הסכמי אוסלו? נתניהו? ואם לא היה מקיים את ההסכם, מה היה עושה הסמאל(לא טעות) הבזוי? מתנפל בשצף קצף על כי יוצא נגד השלום, והסכמים יש לקיים ועוד בלה בלה.
! ...
מרקו החרותניק | 25-09-2021 15:37
! מי הגנב? אתה? מי? אולי ביבי וחבר מרעיו? אני מזדהה לחלוטין עם דבריו של יועז. ביבי שטף לכם את המוח הוביל לאבדון בהחדרת השנאה והפילוג וגם ההתנהלות הפחדנית, החזרת חברון ללא צורך ואת כל מה שיועז הזכיר בפוסט. ברוך שפטרנו.
163
ראש המפלגה שלך הוא גדעון סער
חוני המיישר | 25-09-2021 15:23
וכל מילה מיותרת. תהנה מהקדנציה האחרונה שלך בכנסת זיקית.
164
לשר התקשורת מר...
בינימין בן אביב | 25-09-2021 15:23
לשר התקשורת מר הנדל היקר!!,הגיע הזמן להפסיק לפזר אבק דרכים בעיני העם היהודי!!,מדינת ישראל הותקפה במלחמת יום העצמאות כשהערבים יודעים שהושמדו שישה מיליון יהודים בגטאות,ולמרות זאת מדינות ערב יצאו למבצע השמדה,ומאז השמאלנים מחזקים את הערבים,ומתוך השמאלנים נולדים בכל יום מרגלים בסתר (במחתרת) ובגלוי כמו בצלם ושוברים שתיקה ועוד אין סוף בוגדים שמאמינים שמדינת היהודים שייכת לפולשים הערבים שמכנים עצמם פלסטינים,ומסביבנו מיליארד וחצי מוסלמים שצמאים לדם יהודי,ואתה נותן יד לזה?,תחשוב כצת על העתיד של מדינת היהודים אם השמאלנים ינהלו את המדינה וימכרו אותנו לערבים במחיר של קליפת שום
165
אתה וחברך מימינה...
פ.מ | 25-09-2021 15:28
אתה וחברך מימינה מכרתם לציבור את השקרים הכי גדולים מאז קום המדינה. לא שמענו ממך,כאשר עשו זאת וגרוע יותר לנתניהו. אז אל תטיף כמובן , הסתייגות מלאה מהביטוי צורר.
166
ישר כח יועז...
רמי ב. | 25-09-2021 15:34
ישר כח יועז הנדל, פוסט שמתאים להדר ביתרי, תבורך.
167
דווקא צפיתי בכמה...
אני | 25-09-2021 16:15
דווקא צפיתי בכמה הפגנות של הימין שהיו מכובדות וענייניות יחסית להפגנות השמאלנים המסוממים בליווי תצוגת אברי מין ותקיפה לא מוסרית של משפחת נתניהו. לא שמעתי אותך אז מגנה. ומה יש להלל את הממשלה הנוכחית? כל זמן שתצייטו לעבאס וחבריו ותשלמו כל מה שירצו תתקיים. לכאן הגענו בזכות תאוות השלטון שלך ושל חבריך.
עצוב אבל נכון ...
דבורה מור | 25-09-2021 19:38
עצוב אבל נכון
168
מה עם הערבה...
Sim | 25-09-2021 16:17
מה עם הערבה שרוצה להיות ראש ממשלה ברוטציה? תעשה סלטות שמיניות פזצטות, לא היה ולא תהיו חלופה לנתניהו
169
ביבי לא גנב...
אני | 25-09-2021 16:19
ביבי לא גנב דבר. אתם גנבתם 53 מיליארד מהאזרחים לטובת עבאס וחבריו. בנוסף העלתם את קצבאות אנשי הקבע המנופחות במילא בניגוד לדעת פקידי האוצר. זו גניבה .
170
יטוייע ...
לאיוולת הערפדית נגמר הליפסטיק האדום? אין מחילה למכילה | 25-09-2021 16:23
יטוייע
171
הנדל אתה נחש...
Shir | 25-09-2021 16:26
הנדל אתה נחש צפה. שכחת את קריים מיסטר עם הפגנות ברבריות עם רצח בעניים . ואתה צופה במתרחש בטלויזיה ונהנה ממה שעושים לנתניהו , ומחכה להפלתו . את כותב פוסט של 10 עמודים . היה עדיף שלא תכתוב שורה אחת . אני קראתי רק את הכותרת . אתה פישפש קטן שחיפש תפקיד עם תנאים טובים . אין לך שום אידיולוגיה למנהיגות . רק ג'וב טוב.
172
הנדל תתעורר מהחלום...
בועז לוי | 25-09-2021 16:28
הנדל תתעורר מהחלום המזוייף אם לא שמת לב, מאז שהממשלה קמה כל האוייבים שלנו הרימו את הראש ואפילו ולא ממלאים הוראות המשטרה. לוחמי מגב והמשטרה חוטפים קללות, יריקות ודחיפות ולא מסוכלים לעשות עבודה. האויבים מזהים ממשלה שמאלנית ואנטי ציונית עם טרוריסטים בתוכה. ביום דתקרה תקרית של לחימה עם חמאס ויהיו קצת הרוגים, הממשלה לא תשרוד דקה.
173
למי מכוונים דברי...
דר נחום מנחם | 25-09-2021 17:07
למי מכוונים דברי הצביעות של הנדל, לאנשי הקונצרטים או לאנשי הדרבוקות?
מתי ניפטר...
אברהם בטטה | 29-09-2021 10:37
מתי ניפטר ממך ומשכמותך נוכל רמאי שקרן חלאה.
שאלה טובה!...
דורי | 25-09-2021 19:36
שאלה טובה!
174
בנט לא סמרטוט...
מיכל | 25-09-2021 17:19
בנט לא סמרטוט של אף אחד מי שפחד הינו רהמ הקודם אחרת לא היתה לנו בעיה עם אירן ואת מזודות הכסף העביר נתניהו בכמויות בקיצורהשאיר מדינה חצויה וללא ביטחון וכו
בור ועם...
אביטל | 25-09-2021 18:58
בור ועם הארץ אתה....
הנדל שקרן ומנוול....
יוספוס | 25-09-2021 17:59
הנדל שקרן ומנוול. הפעם היחידה בחיים שהייתי בהפגנה היתה זו שביום חמישי. 1. לא קרטו צורר לא בעל פה ולא בשלטים. מסוכן, כן חד וחלק. שקרן ורמאי. כל אחד יודע גם יועז המעיז לשקר. 2. מה קשור שביקרתם אצל חיילים? כל ההפגנה אורגנה על ידי פעילים ביוזמה פרטית. אל תנסה להיתמך על כיתפי חיילים. במקום לבקר, תנו להם להגיב ולא להיות מאוימים על ידי השמאל והפצר. 3. שקר נוסף. היינו כמה אלפים ולא עשרות בודדות.
175
הנדל.אתה.מנוול. בתקופה.קצרה.עברתה.ממפלגה.למפלנה.בבחירות.הבאות.אתה.עובר.לרעם.או.למשותפת ...
דור | 25-09-2021 17:25
הנדל.אתה.מנוול. בתקופה.קצרה.עברתה.ממפלגה.למפלנה.בבחירות.הבאות.אתה.עובר.לרעם.או.למשותפת
176
סער.אתה.האחרון.שידבר.על.הליכוד.אין.בך.יושרה..התמודתה.מול.ביבי.הפסדתה.אתה.כמו.אישה.שבעלה.לא.מספק.אותה.היא.נעלבת.ובוגדת.בדיוק.כמוך.בוגד.ואל.תטיף.מוסר.על.הליכוד.זבל ...
דור | 25-09-2021 17:32
סער.אתה.האחרון.שידבר.על.הליכוד.אין.בך.יושרה..התמודתה.מול.ביבי.הפסדתה.אתה.כמו.אישה.שבעלה.לא.מספק.אותה.היא.נעלבת.ובוגדת.בדיוק.כמוך.בוגד.ואל.תטיף.מוסר.על.הליכוד.זבל
177
מרקו.הזבלן.תה.כפרה.אתה.ובני.ביתך.שמואלני.עלוב.שמתחזה..לחרותניק.כמה.אתה.עלוב.שחושש.להיזדהות.בשמו.כלב.עלוב ...
דור | 25-09-2021 17:54
מרקו.הזבלן.תה.כפרה.אתה.ובני.ביתך.שמואלני.עלוב.שמתחזה..לחרותניק.כמה.אתה.עלוב.שחושש.להיזדהות.בשמו.כלב.עלוב
178
כלב.ארור.הנדל.היכן.הייתה.שגידפו.את.ראש.ממשלה.אישתו.וילדיו.לא.פתחה.את.הפה.לא.נשמעה.ממה.מילה.פתאום.יש.שנאה.תתבייש.כבל.עלוב ...
דור | 25-09-2021 18:06
כלב.ארור.הנדל.היכן.הייתה.שגידפו.את.ראש.ממשלה.אישתו.וילדיו.לא.פתחה.את.הפה.לא.נשמעה.ממה.מילה.פתאום.יש.שנאה.תתבייש.כבל.עלוב
179
זכות דמוקרטית להפגין...
נו נו נו | 25-09-2021 18:06
זכות דמוקרטית להפגין גם אם אתה לא אוהב את מה שאתה רואה או שומע. לא שמענו אותך מתנגד לאמירות הקשות בהפגנות בלפור. בלי קשר לממשלה או לעומד בראשה. זו הפקרות שאין כדוגמתה ואתם והתקשורת נתתם יד לפשע הנתאב הזה. ממשלה תתבישו!
אתה ממש...
חיה המזמרת | 25-09-2021 20:47
אתה ממש נעל/סוליה... איזה עולב... דודו טופז היה הרבה יותר אינטליגנט חכם ונדיב ממך... יא אפס שכמותך...
דביל. זה...
בוב ישראל | 25-09-2021 19:54
דביל. זה מה שאתה.
. גלגול...
מוטי דאדון | 25-09-2021 19:23
. גלגול דבילי של דודו טופז.
מילים כדורבנות -...
דודו אוהד | 25-09-2021 18:33
מילים כדורבנות - הנדל שר התקשורת. אל תשימו לב לאנשי הרקע שבאים מצד קומץ צעקנים שספק אם מי מהם שירת בכלל בצבא או מילא חובת אזרח כלשהי. מדובר בערב רב שעלה עם בני ישראל ממצרים. הנדל ובנו וסהר וגנץ ימשיכו לנקות את האורוות. שקט יהיה רק אם שס תעשה בשכל יתכנס לממשלה בשם אחדות העם, ו/או שבית המשפט יחליט סוף סוף בגורלו של נתניהו.
180
לכולם יה דרבוקה...
נתנאל | 25-09-2021 18:21
לכולם יה דרבוקה (-:
181
פחחחח.... ...
שיראל | 25-09-2021 18:31
פחחחח....
182
קישקושי סרק מעורבים...
Xy | 25-09-2021 18:34
קישקושי סרק מעורבים בהבלי הבלים ברוב של סירוס האמת מתוך כוונה להצדיק את הבסיס הרעוע עליו נישענת החבורה הבזןיה הזו המונעת משנאה נטו שהיא לגיטימית מבחינה דמוקרטית אך אינה בסיס הגיוני לקיום הפיאסקו הפוליטי האומלל בו הם מתפקדים כביכול כמייצגי הדמוקרטיה שהפכה לעריצות בולשביקית נטו !!!!!
183
הנדל גדול הבוגדים בעם היהודי
תומר | 25-09-2021 18:51
בקרוב אתה ונחש המשקפיים תיזרקו למזבלה לא אנושית של ההיסטוריה.בוגד!!
184
תתבייש לך הנדל!!! אתה...
אורח | 25-09-2021 18:55
תתבייש לך הנדל!!! אתה כך כך צבוע שזה נורא!!! אתה אכזבה אחת גדולה! איפה היית בהפגנות מול בלפור??
מי אתה בכלל...
ניר | 25-09-2021 19:09
מי אתה בכלל הנדל גונב קולות , אתה סיימת את דרכך הפוליטית עוד יום עוד יומיים אתם סיימתם העם לא אוהב בוגדים
185
ואת כל דברי...
רות | 25-09-2021 19:04
ואת כל דברי ההבל אומר זגזגן שעבר ממפלגה למפלגה ומעל באמון בוחריו.
186
ו מילה על...
דןר | 25-09-2021 19:31
ו מילה על השותפים הערבים בממשלה.
187
יש הבטחה ויש...
נתי | 25-09-2021 19:41
יש הבטחה ויש הבטחה, בנט הבטיח דברים שלעולם לא יעשה, כגון הקמת קואליציה עם לפיד, עם האג'נדה האחרת, זה כבר לעבור צד. זה כמו להמיר דת, אי אפשר להשוות את זה לפוליטיקה. הגיע הזמן שלפוליטיקאי יהיה גם איזה מינימום של הגינות כלפי הבוחרים שלו, ושיוקע אחת ולתמיד, כי מי שמבטיח באופן נחרץ ועושה את ההיפך לא ראוי לשום אימון של אף צד בפוליטיקה.
ואחד כזה...
אני | 25-09-2021 20:23
ואחד כזה נקרא בוגדדדד בוגדדד. ובוגד זו מילה לגיטימית לגמריייי.
188
הנדל יחלאה עשית...
ראי | 25-09-2021 19:44
הנדל יחלאה עשית חג אצל מנסור עבס
189
מי אתה הנדל?...
יהודה | 25-09-2021 19:45
מי אתה הנדל? מנסה להכשיר את השרץ. גם אם תטבול במקווה טהרה תשאר שרץ את וחבר מרעיך הנוכלים
עוד טינופת...
בני | 25-09-2021 20:54
עוד טינופת סרוג חרד למדינת הפלסטין לא תהיה לכם מדינה אתם בקרוב כל הזבל הסרוג יהיו מחוץ לארץ הקודש,
אתה לא...
חרד למדינתו | 25-09-2021 20:17
אתה לא יהודי עם כזה דיבור. הביביזם הבריח מכם את היהדות. כמה שנאה והרס ועוד עדיין בחודש תשרי. אוי לי מייצרי אוי לי מיוצרי
190
מי אתה הנדל...
יהודיה | 25-09-2021 19:47
מי אתה הנדל ? ירדת מהשמיים , הרי אתה חבר בממששת החלם, מגן על הכישלון שהפסיד בבחירות וגנב וגזל את הכיסא ומחזיק בו בשתי ידיו מה עשה עד עכשיו כלום אפס , רק השחית תראה כמה מתים מהקורונה מחדל שעליו לא ניסלח לגמד בנט ולשותפיו בממששת הזדון
191
כל כך הרבה...
דור | 25-09-2021 19:48
כל כך הרבה . גובו.. על אחד הנדל, שלא שווה תגובה,
192
פקה פקה פקה...
ג'ו | 25-09-2021 19:49
פקה פקה פקה
193
צריך להפיל את...
יהודיה | 25-09-2021 19:51
צריך להפיל את הממששת הזו עשו רק נזקים. אתה מדבר על ההפגנות בבלפור בושה מה שעשו מפגיני הסמאל הביאו פין והציגו לפני בית ראש הממשלה שלנו מג בנימין נתניהו. הקימו שולחן ועשו פסל וכתבו בגדול סעודה אחרונה , מה שאתם עושים זה רק חורבן והרס
כן תן לליצני...
חיה המזמרת | 25-09-2021 20:43
כן תן לליצני החצר של הליכוד את ההנהגה... אנשים חסרי בינה יושרה ודעת... חבורת מושחתים ללא מצפון ויראה... אותו הדבר עם החברים והשותפים הטבעיים שלהם שס אגודה וכל החזירים אוכלי החינם שתמיד רעבים לעוד.... זהו כמו שאמר מנהיגם הצדיק המושחת דרעי... שמה לעשות נגמרה החגיגה על חשבוננו החילונים שנושאים את כל הפרזיטים האלה על גבינו לאורך שנים: זו גזירה משמיים לכו לעבוד וביושרה ובזיעת אפיים תרוויחו את לחמכם עלוקות ומתחסדים...
194
העיקר שאתה בסדר...
מושיק | 25-09-2021 19:54
העיקר שאתה בסדר
195
חבל שלא דיברת...
גלי | 25-09-2021 19:54
חבל שלא דיברת כך כשהייתה השינאה נגד ביבי. כמה צביעות
196
די לשינאה .ישר...
י.הל | 25-09-2021 19:55
די לשינאה .ישר כוח תמישכו בעשיה.
עוד זבל...
רוני | 25-09-2021 20:53
עוד זבל מסומם חסר צורה מיתרומם ללא הפסקה,
197
זו ממשלת שקר ממשלת...
יהודי | 25-09-2021 19:57
זו ממשלת שקר ממשלת זלזול בבוחריה ממשלתמיריקה בפני היהודים והיהדות וזה בהחלט דמוקרטימולגיטימי אם כם היו חושבחם רוב העם אולם המאחד אתכםצכולל אותך נוכל זה שנאה לאדם אחד!! לא לדרך לא לעם לא ליהדות אבל הכל כשר גם לזרוק את היהודים לסכינאי החמאס העיקר לא ביבי הייתם מוכנים שמישהו אחר ינווט את הליכוד
198
למה צריך לשמוע...
למה צריך לשמוע את הגיגי השקרן | 25-09-2021 19:59
למה צריך לשמוע את הזיקית הנדל שהחיף מספר מפלגות בתוך שנה שיטיף מוסר כפר עניין מקום בסרוגים
199
הנדל, התקלקלת לגמרי....
קלייר | 25-09-2021 20:03
הנדל, התקלקלת לגמרי. עכשיו אתה מדבר עלמההשתלחויות בביבי. לא שמעתי אותך מעולם משמיע קול, או מגנה. שום מילה. עכשיו כשיצאו נגד בנט, אז נזכר במה שעבר על ביבי. אגב, נחרדתי מהתגובה הפושרת שלך על התנגדותו של לפיד למינויו של אפי פיין ליור יד ושם. לא יכולת לקום ולהתנגד ? ממה פחדת ? דווקא אתה? הוא מהצד הפוליטי שלך. לוחם וקצין מוערך . פשוט תתבייש. הפכת את עורך. חכה חכה שתגלה מי הוא לפיד, מעניין איך תגיב. אל תשכח, אתה מחובר היטב לתומכי טרור. מה קורה לך ?
200
כאשר ביבי חטף...
משה | 25-09-2021 20:03
כאשר ביבי חטף פי מאה לא כתבת פוסט !!!
201
איפה היתה השר...
אוחנה אליהו דור שמני בארץ שכ21 מבני משפחתי נהרגו במלחמות ישראל ואתה יושב בממשלה של גיס חמישי הזהר מהם.פן תהיה בן הראשונים על עמוד התליה אתה לא מכיר את הערבים אנחנו חינוך איתם והם פרעו בנו | 25-09-2021 20:04
איפה היתה השר הנדל מתי שממשלת הליכוד כל היום ערב בוקר השמיצו את ממשלת נתניה זה דמוקרטיה כשבנת ראש ממשלה לא צריך לגנות מי אתה ששמך כמטיף מוסר בוש לך
202
תראו לי פוליטיקאי...
ימנית | 25-09-2021 20:07
תראו לי פוליטיקאי אחד, בכל העולם, ושימו את נתניהו בראש, שקיים את הבטחות הבחירות שלו (טראמפ ניסה, אבל גם לא תמיד עלה בידו)!!! מבטיחים כדי להבחר ואחכ עושים מה שאפשר בהתאם לתנאים שבה הוקמה הממשלה! נתניהו עם 30 מנדטים לא הצליח להקים ממשלה 4 פעמים! בנט הצליח עם 6!!! עכשיו יש 60 מנדטים אחריו - לא 6!!! הרי מה נתניהו מוכר לכם כל הזמן? שיש לו 50 מנדטים וזה שקר וכזב! הצביעו לו רק(!) 30! אם היה מקים ממשלה, היה אומר 60 הצביעו לי (אישית)! גם לבנט מותר להגיד את זה!!! יש ממשלה חדשה, תנו לה לעבוד ותפנימו שנתניהו הפסיד הפעם! שבוע טוב!
את רדודה...
חיים | 26-09-2021 8:47
את רדודה ורואה הכל מסביב בלי תוכן. ודרך אגב טראמפ מימש כמעט את כל מה שהבטיח והוא לא פוליטיקאי הוא איש עסקים שלולא הקורונה וגניבת הבחירות ממנו היה נשאר לעוד קדנציה
203
איכסה להקיא!! עליכם אתר...
בחילות קיומיות | 25-09-2021 20:07
איכסה להקיא!! עליכם אתר סרוגים שאתם לא מפספסים אף הזדמנות להדהד את השקר של ה0מאל. ועליך הנדל , איכס
204
זבל ...
יבגני | 25-09-2021 20:15
זבל
205
הנדל יודע שהוא...
משה | 25-09-2021 20:16
הנדל יודע שהוא והשני אם המשקפים שדומה לארז טל. לא יעברו את אחוז החסימה אותו הדבר לגבי בנט ושקד. כל הכתבה מגמתית וחד צדדית.
206
היהודים החמורים לא...
שאלתי - אל | 25-09-2021 20:26
היהודים החמורים לא מבינים שאין הבדל בין הביבון ובין הנדל ובין בנט, וכל 120 היונות ברפת. הניצחון הגדול ביותר של השמאל הוא שהיהודים חושבים שמדינת ישראל היא מדינה יהודית ודמוקרטית. וזה הניצחון הגדול והראשון שלהם, והחמורים לא הבינו זאת גם לאחר 100 שנים. המדינה מעולם לא היתה שלכם ולא היתה יהודית ובוודאי שלא דמוקרטית. וכל קול שאתם עונים לה, אתם מחזקים ארגון פשע תומך בתורה של הרצל שאומרת שהילדים שלכם כבר לא יהיו יהודים. ולכל מצביעי הליכוד, אתם מסוכנים ליהודים יותר מאשר יאסר ערפאת, ביילין, לפיד ושמעון שרץ ביחד. לכל מצביעי מלומד דרעי, אתם עובדים לבעל פעור שהעלה לארץ הקודש שלוש מיליון גויים וגויות שתוכלו לחגוג. לכו לקבל חיסון, אולי כך יחסך מאיתנו דנא של חמורים.
מאה אחוז. חותם על כל מילה
זאב | 25-09-2021 23:36
אולי בן גוריון כן האמין בעם היהודי. השמאל היום לא
207
צבוע!!! ...
שימי | 25-09-2021 20:27
צבוע!!!
רפאל אתה יועז...
רפאל | 25-09-2021 20:56
רפאל אתה יועז השקרן ואל תסתתר מאחורי הדת גם ראש הקבוצה שלך גם הוא דתי עים כיפה של 5 שקלים על הראש שלו איפה היתה בהפגנות של השמאל בפלפור אתה וחברים ריעך כמעט שנתיים מררתם את החיים שלו ושל משפחתו יא חתיכת זבלשל כארא של עופות אתה בא לדבר על החרדים שקרן ורמאי וכל ממשלתך רמאים בגוש
208
מתי נברך שהחיינו...
שומר ישראל לא ינום | 25-09-2021 20:34
מתי נברך שהחיינו על נפילת הממשלה הגרועה הזאת. !!! רק סיפיניים ושקרים . יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה תרתי משמע. הולכים להרוס את המדינה ולתת לאוייבנו מדינה. הכל במחשכים.!!
נברך בקרוב...
בני | 25-09-2021 21:05
נברך בקרוב ברוך שפטרנו,ואחרי שכל הטינופת שנישארה מהזבל המצחין הזה גיבנת והעז הארור הזה, תנוקה מהרחובות, ומהאויר, אפשר לברך שהחינו על המוגמר,שכולם הלכו לדראון עולם ללא ניצולים,
209
הנדל הצבוע חתיכת...
הנדל חלאה צבוע תמשיך תכתוב לא יעזור כלום מגעיל טפו | 25-09-2021 20:34
הנדל הצבוע חתיכת זבל אפה היית שאברי מין היו מנופחים בהפגנות בבלפור לא אמרת מילה פסל ענק בדמות ביבי כל מני תחפושות פסולות זה היה בסדר אף מילה לא שמעתי מאף אחד מהכנסת עכשיו אתה מדבר חלאת המין האנושי
210
מחיאות כפיים לצדיק...
יהודה | 25-09-2021 20:37
מחיאות כפיים לצדיק החדש בממשלת ישראל ברוך הבא מר הנדל
211
הנדל צודק ששקר אין לו רגלים
נועם | 25-09-2021 20:41
הציונות מלאה שקרים ניצלו את רדיפת היהודים להקמת מדינה חשבו להפוך את המדינה לרוסיה הקטנה לא חשבו על דמוקרטיה זה פיספס להם את התוכניות אין היום ציונות יש רק היתבוללות שגם פה עם ממשלה כזו תהיה הקללה הראשונה מאחר ומרץ והעבודה והערבים נותנים את הטון
212
איש יפה עם...
יוני | 25-09-2021 20:41
איש יפה עם אישיות זבל שקרן רמאי וגנב כמו שאר החראות שסביבו... אמן שכולכם תזכרו כבוגדי הימין ממליכי הערבים והשמאל... בני אלף עם מריצה את כולכם לחייריה זה המקום שלכם וכל המילים היפות והתקשורת המגוייסת לא יעזרו לכם האמת יותר חזקה שתחנקו!!!
213
רמאי שקרן
רפי | 25-09-2021 20:44
אתה מאמין באחדות? מכרתם את כל היהודים בושה וכלימה
214
למה צריך לשמוע...
בזוי | 25-09-2021 20:45
למה צריך לשמוע מה הבזוי הנדל אומר
215
הבינונים גרועים מכולם...
עידו | 25-09-2021 20:52
הבינונים גרועים מכולם וזהו הנדל
216
חומד.. על זה...
מכה על חטא | 25-09-2021 20:57
חומד.. על זה נאמר תהיה יפה ותשתוק... איפה היית בגל ההסתה וההפגנות נגד נתניהו? אגב אני נמניתי עם אותה קבוצת 'רק לא ביבי'. אני הייתי שם. לא זכור לי שפעלת נגד. ואוי מה הלך שם.. מכה על חטא עם גל השנאה והשיסוי בלא מחוסנים.
217
סרוגים תפסיקו לצטט...
הגיגי הבזוי | 25-09-2021 21:07
סרוגים תפסיקו לצטט את הגיגי הבזוי
218
עדיף שאתה תסתום...
ליאור | 25-09-2021 21:09
עדיף שאתה תסתום את הפה שלך ואל תטיף פה מוסר, אתה והממשלה ההזויה שלך יפי הנפש, אתם הבוגדים הגדולים
219
שהתמניה נוני קראה...
הנדל טפו | 25-09-2021 21:10
שהתמניה נוני קראה על נתניהו אתה המן ועינטזה ורקדה התפטרנו מהמן =לא שמעתי אף מילה אף ציוץ מאף אחד זה היה טוב לך אבל על בנט להגיד צורר זה לא בסדר זבל חלאה זה מה שיש להגיד עליך אדון הנדל
220
נפגין וניקרא לבנט...
הנדל תיסטום כמו שסטמת בבלפור | 25-09-2021 21:12
נפגין וניקרא לבנט צורר כמו שפעלו בבלפור המניקים הכלבים גם לנו מותר הכל ואתה הנדל תיסטום
221
הנדל,חצוף שכמותך. כמה חוצפה...
אילן | 25-09-2021 21:22
הנדל,חצוף שכמותך. כמה חוצפה בפוסט אחד הרצחת וגם ירשת?? מה עם אבטחה לדר שרון אלרעי פרייס? הצטרפת ללהקת הצבועים באופן מלא
222
הפכתה מטומטם .כמו...
נפתלי הרופס | 25-09-2021 21:24
הפכתה מטומטם .כמו כל ממשלת החזירים.שקרנים רמאים שרק הכסא חשוב אין לכם בושה
223
יועז הנדל, יפה...
אזרח | 25-09-2021 21:30
יועז הנדל, יפה שתיקה לחכמים. אתה בממשלה הגרועה והמסוכנת ביותר שקמה לישראל, עם שני ראשי ממשלה רדודים ואחד מהם בור ועם הארץ.
224
רוב מלל לא...
רותי | 25-09-2021 21:31
רוב מלל לא יכסה את הערווה
225
מהיום הכינוי של...
יהודי גאה ביהדותו | 25-09-2021 21:32
מהיום הכינוי של בנט אמור להיות סמרטוט. סמרטוט שיש בוא מים ורוצים שיהיה יבש סוחטים אותו. זה בדיוק מה שקורה לבנט הערבים סוחטים אותו עד דק. בנט תתרגל לכינוי החדש שלך כי אף אזרח ישראלי עם ראש על הכתפיים לא יקרא לך ראש ממשלה. יא חתיכת סמרטוט מהלך????
226
יש לכם שר...
אא | 25-09-2021 21:44
יש לכם שר חינוך שלא מאמין בתורה ובעם ישראל כעם יהודי שיש לו תורה.אתם דוחקים כל דבר יהודי,משתיקים שרפות במדינה שהם כמו פיגוע ממש.החייל שנרצח לא עשיתם כלום.אז תן לי סיבה אחת טובה באמת להרגיש שאתם אוהבי תורה וישראל.
מהיום יקרא שמו...
ש. | 25-09-2021 21:58
מהיום יקרא שמו בישראל בניטו מוסוליני החדש!!
227
אכן מדינת ישראל היא כבר לא מדינת היהודים....
זאב | 25-09-2021 22:00
ואתם שלטון זר...
228
תפסיק לבלבל את...
יואב כהן | 25-09-2021 22:02
תפסיק לבלבל את המוח,ואל תעשה השוואות בן ממשלות,אתם מתעלמים מהדבר הכי חשוב,הדוגמא שנתתם לעם היא,להיות שקרנים,להפר הבטחות,ולרמות במצח נחושה,כי מבחינתכם המטרה מקדשת את האמצעים,ממשלה עלובה ובזויה.
229
לא זכור לי...
אילנה לוי | 25-09-2021 22:05
לא זכור לי שהתקוממת בבלפור לשמע מילות נאצה , שתיקה!
230
שלושה דברים אני...
יפתח | 25-09-2021 22:09
שלושה דברים אני לא אוהב אצל פוליטיקאים חנפנות, לקקנות ושקרים. ולעצם דברי חכ הנדל איפה היית שנתיים כששתו את דמו של נתניהו בהפגנות אלימות, מופקרות , מסיתות, איפה היית כשהעמידו מיצגים בזויים בכיכרות כגון הסעודה האחרונה תוך ביזוי לעג והסתה כנגד רהמ מכהן. איפה היית כשגב' אחינועם ניני כינתה את מר נתניהו המן. ???
231
ובזכותך כבר אין...
רחל | 25-09-2021 22:10
ובזכותך כבר אין לנו מדינה שהכל בה שלנו. מנסור עבאס מנהל אותה והוא עדיף בעיניך ובעיני גדעון סער על ביבי, זה הגיוני? ימני? בגדתם בעם שלכם, הפרתם הבטחות, מכרתם את הנגב, מצרים מפרפרת, הצבא על ניוטרל, הקורונה חזרה בגדול, איראן חוגגת ואתה מדבר על ממשלה טובה ויציבה??
232
תמשיכו להוביל ולהצליח....
שלום שלומי זיגדון | 25-09-2021 22:12
תמשיכו להוביל ולהצליח. עדיף ראש גאון מאחד והגון מאשר גאון מסית ותאוותן
.ראש גאון מאחד...
יוחאי | 25-09-2021 22:30
.ראש גאון מאחד את הערב רב והאחים המוסלמים ביחד!! ראש לשועלים.
צביעות.ראש נוכל...
יוד | 25-09-2021 22:25
צביעות.ראש נוכל שקרן ששיקר לבוחריו ועשה הפוך מהבטחותיו ועוד במחיר של שיתוף ערביי האיסלם כידוע ושיתוף תומכי מדינת כל אזרחיה ושבירת כל עקרון הדמוקרטיה של מצע בחירות ושל רוב ושקר והונאה בשביל כח םוליטי.אין גרוע מכך.
233
תגובות תת רמה...
עמר | 25-09-2021 22:12
תגובות תת רמה ,לא מאמין שקוראי סרוגים חלולים. אלא אם כן מדובר בחבורת חרדים בתחפושת סרוגה ,אנטי ישראל, האמא של הפוסטציוניזם הלכה למעשה. ממה נפשכם? התורה עיוורה את כולכם עד כי אתם צמאים לגפני וליצמן אחד סחטן בשם אדמורו והשני עבריין.
ליצמן עדיף פי מיליון על פני הערבים....
זאב | 26-09-2021 0:59
לפחות לא מפגרם בנו. וגם יהודי מאמין . אפשר לדבר איתו ולהוכיח אותו. יש לו נשמה. לעריבם ( ושמאלנים) אין נשמה
התגובות מעידות...
יוד | 25-09-2021 22:28
התגובות מעידות שהעם בריא בנפשו ונקעה נפשו וזועם על השקר טההונאה הנוראה שביצעו הנוכל בנט וחבריו כולל הנדל הצבוע שלא מתבייש להתייפיף פתאום.איםה היה כשהשמיצו ורדפו את ביבי עד שהוא ובנט וסער נתנו להם את מבוקשם להשלים הפיכה על ידי הונאה ועוד בשילוב נורא של מפלגה איסלמית ומפלגות פוסט ציוניות.זה בכיה לדורות
234
הנדל אתה וחבר...
א.ס | 25-09-2021 22:29
הנדל אתה וחבר מרעיך יהירים וכפי שנאמר כבר תפסיקו כבר להתנשא ...אתם חבורה של אופורטוניסטים בחרתם במעשה נוכלות רמייה וגניבת דעת . .. להמליך את בנט עם 5 חכים לרהמ ועוד להמשיך ולהקניט ולהתייהר הלו גם אנו נלחמנו ועדיין נלחמים עבור המדינה שלנו ...לבנתיים במקום לבלבל במוח תדאגו למגר את התפשטות הקורונה אתם גרמתם למסיבת ההדבקה הגדולה בתבל.. ועל כך תיקחו אחריות ! נעשה סדר הטיפול בקורונה כושל בתקציב כושל בחינוך כושל בביטחון לאומי/אישי נכשלתם ..אתם עדיין עסוקים בביבי ...אגב לדידו של אהוד ברק גם בטיפול בביבי נכשלתם אתם פשוט הוקמתם ברמייה ואתם אוסף שורדים נטולי תמיכה ציבורית שמהתלים בציבור במדינה ומוסדותיה הדמוקרטיים!
235
מי שפעל מתוך...
יוחאי | 25-09-2021 22:35
מי שפעל מתוך שנאה לביבי ובחר בדרך זו לרמוס את כל האידאלוגיה שלו הוא לא ימין. הוא שמאל. כל אהבה לארץ ישראל ולמדינה שלהם היא רק מעטפת חיצונית שאין לה יסודות.
236
האחים המוסלמים עושים...
יוחאי | 25-09-2021 22:39
האחים המוסלמים עושים ג'יאד שקט. בהתחלה יקבלו התיישבות חוקית מהמדינה אחר כך יקבלו תקציבים וכספים ואחר כך יחריזו על אוטונומיה בנגב. ראו הוזהרתם. במצרים הם עשו שמות ופה משום מה בנט וחבריו נרדמים בשמירה
מי שגר...
ייסף הגלילי | 30-09-2021 16:32
מי שגר ונוסע בגליל ובנגב יודנ בדיוק י נתן לערבים לנהשתלט על ישראל ולהשתולל בנשק חם....נתמינו והליכוד והחרגים נצנו להם 10 שנים להשתלט על כדמות ישראל
נכון צאו...
שי | 26-09-2021 2:18
נכון צאו מהתרדמה. יש כאן ממשלה המעודדת השתלטות איסלמית שקטה
237
לך לעזעזל אתה...
רחל | 25-09-2021 22:48
לך לעזעזל אתה והאידאולוגיה שלך מי אתה שתכתיב עם אפס מנדטים מנדנד כמו לולב אנחנו אשמים תבין העם לא בחר בך ולא בבנט וסער שמכרו 73 שנות ניסיון ואדיאלוגיה תראה איך מדבר אבו מאזן על פנוי תוך שנה וזה בגלל כישלונכן וחולשות של דפוקים כמוך
238
יועז הנדל מוביל...
סא"ל מיל. | 25-09-2021 22:53
יועז הנדל מוביל בצביעות ובשקר. לא היה מעולם בישראל שיח של שיסוי והסתה כפי שהיה נגד ביבי, כולל הפגנות אלימות שמציגות אותו כנאצי ומראות אותו בארון מתים ועוד. פתאום, קמים חברי הקואליציה החדשה, ובעזרת תקשורת צבועה אף היא, הופכים את נושא השיח הציבורי לראש מעייניהם. זו אינה אחדות אלא צביעות.
239
סער היום כבר לא ימני . הוא שמאלן לכל דבר. וגם
זאב | 25-09-2021 23:33
הנדל. ומוסדות המדינה אף פעם לא היו ממלכתיים. הם היו הדרך של אנשי שררה שלא מאמינים בעם היהודי ( שמאלנים.בשבילם יהודיות היא גזענות) לשלוט באנשים אחרים אחרי שבארופה בעטו להם בישבן ( דרייפוס). עכשיו הפסקנו להיות פראיירים. תעשו אתם צבא בעצמכם. אה וגם החברים שלכם הערבים
הנדל אם כבר...
ניר | 25-09-2021 23:50
הנדל אם כבר אתה הוא השקר הכי גדול שמכרתם לעם ישראל תתבייש לך
240
הנדל מנסה לרכך...
מומו הגדול | 25-09-2021 23:45
הנדל מנסה לרכך את המעשה החמור שעשו מספר אנשי ימין שבגדו בערכים עליהם גדלו, וסייעו להקים ממשלת שמאל בישראל , ועל כך, לצערי, נשלם מחיר כבד. כל הבירבורים של הנדל ערכם כקליפת השום....
. כתבת...
אחד שקפץ ממפלגה למפלגה מציג תפיסת עולם נכלולית. מנסה להלבין את בנט מול הימין. היכן אתה היית כשפגעו בנתניהו בעודו ראש ממשלה. אתה צבוע ורמאי שיושב בממשלה לא ערכית ולא רלוונטית כלל. קראתי את הכתבה וכשרגשתי גועל עצרתי לכתוב תגובה. אתה נוכל ולא אמין כלל. | 26-09-2021 0:21
. כתבת מדוייק!
241
לא שמענו אותך...
ץ | 25-09-2021 23:58
לא שמענו אותך מדבר כך, שהפגינו נגד המלך
242
בנט לא נבחר...
צץ | 26-09-2021 0:02
בנט לא נבחר בדרך דמוקרטית לכן הוא ושקד הנוכלים בממלכת השקרים, גם אתה הנדל ראש ממשלה חלופי או מחליף, הולכים שקרנים שמגוננים על בנט כדי שאתם לא טופלו בפח.
243
צרה צרורה נפלה...
צץ | 26-09-2021 0:05
צרה צרורה נפלה על מערכת החינוך ביטוי זה, הראש ריק מתוכן, כמו כול ממשלת השונה במחלוקת.
244
יבוא היום שקולות...
צץ | 26-09-2021 0:08
יבוא היום שקולות הליכוד יעברו לשס, ואז נראה מה הראש עם כיפת כפתור יעשה. אוי למי שהיה מפקדו בסיירת
245
הנדל עשה טובה...
אמא | 26-09-2021 0:38
הנדל עשה טובה לך הביתה , חוץ מבלבןלי ביצים לא כתבת כלום !!!
246
כשהסמול הפגין ללא...
האדם הסביר | 26-09-2021 1:00
כשהסמול הפגין ללא הרף נגד ביבי לא דיברת מילה. לך הביתה
אם אתה...
מיכל | 26-09-2021 7:14
אם אתה לא מבין את ההבדל בין ההפגנות נגד שחיתות שלטונית לבין מה שעליו הכתבה אתה לא ראוי לתואר האדם הסביר
247
בוגד זה אדם...
שלום מאזוז | 26-09-2021 1:17
בוגד זה אדם אשר סרח מדרכו בלא ידיעת ואו רצון שלוחיו
248
מסכן... לך למרעאנה...
צבי | 26-09-2021 1:19
מסכן... לך למרעאנה שתלטף ותנחם אותך
249
מסריח מחשיבות עצמית...
תומר | 26-09-2021 1:20
מסריח מחשיבות עצמית
250
אתה אחרון שמותר...
בנט לא מייצג אותנו | 26-09-2021 1:30
אתה אחרון שמותר לו להטיף מוסר
251
נוכל 0מאלני בזויי...
ורד | 26-09-2021 1:59
נוכל 0מאלני בזויי !!!
תגובה עלובה...
מיכל | 26-09-2021 7:13
תגובה עלובה שרק מחזקת את צדקת המאמר. ואת זה כותבת שמאלנית אמיתית. אתם סרטן בלב המדינה והדמוקרטיה.
252
זה בדיחה
לזר | 26-09-2021 2:00
חמורו של משיח אז כן, העיתונות אוהבת אותו, ומחבקת אותו ומלטפת אותו, ונזלה מהתרגשות כשבדרך חזרה מוושינגטון הוא מצא לנכון להודות לאנשי התקשורת שבאו איתו. האמת? העיתונות ראויה לתודה הזו, של ראש הממשלה, משום שבמאה הימים הראשונים לכהונתו היא בחרה לא להציק לו ולא להטריד אותו ולא לעשות את מלאכתה. כל מי שהסבירו, בימיו של נתניהו, שתפקידה של עיתונות לנשוך את השלטון, כל שלטון, רוקדים כבר כמה חודשים עם בנט על הכתפיים, בלי לשאול שאלות ובלי להעיר הערות.מי שלא ראה שמחה של עיתונאים נוכח ממשלה שאין בה נתניהו, לא ראה שמחה מימיו, כשהמביכים מכולם, בפער, הם בעלי הטורים הפוליטיים. אלה אוכלים תדרוכים מידיו של בנט, ומקיאים אותם על דפי העיתון, בדיוק כפי שהיה בנט רוצה שיעשו. בשבוע שבו הוא נכשל בהעברת חוק האזרחות, סיכם הפרשן הפוליטי של ידיעות אחרונות: בנט מאושר. הפרשן הפוליטי של הארץ פסק: בנט נהנה. הפרשן הפוליטי של מעריב הכריע: בנט מבסוט.אבל זו הייתה רק ההתחלה. תראו מה קורה עם הקורונה. אלף איש נפטרו בחודש וחצי? המצב מצוין. מכונות האקמו נגמרות? הכל סבבה. מספר החולים שבמצב קשה עולה? המדינה בכיוון הנכון. ראש הממשלה מתעקש לפתוח את שנת הלימודים ב־1 בספטמבר, ורבבות ילדים יושבים בבית, מבודדים עם הוריהם ועם הקורונה? בנט מסכם רבעון כשהוא כמעט חף מטעויות.כל הפרשנים, שעד אתמול שחטו אותו, יוצאים עכשיו מגדרם כדי להרים לו, כי הוא סידר להם ממשלה עם העבודה, ועם מרצ, ועם הערבים, ועם דיבורים על שתי מדינות, ובלי ביבי, ובלי הליכודניקים, ובלי החרדים, ובלי הימין, או כמו שקורא לזה יאיר לפיד: ממשלה נורמלית של אנשים נורמליים, שבאים מהמקום הנכון. הם, אנשי שמאל כולם, מסתכלים עליו ורואים את החמור. הוא, נעבעך, מסתכל על עצמו ורואה את המשיח.
הם אוהבים...
ארז צח | 26-09-2021 2:57
הם אוהבים את האשכנזים של השמול. כאשר הם דיברו נגד נתניהו זה היה בסדר , עכשיו זה אסור. צבועים
253
צביעות ה0מכל של...
רחל | 26-09-2021 2:01
צביעות ה0מכל של מזגזג מפלגות .היכן הית בכל השלטים בבלפור ? חוץ מלהסיט ולפזר שינאה 0מכלני בוגד .
254
אתה אמיתי..??מה הסיבה...
ביתרי | 26-09-2021 2:09
אתה אמיתי..??מה הסיבה את שואל??עד כדי כך מנותקים מהעם אתם??הסיבה זו נוכלות,רמייה,פגיעה בקודשי ישראל,מימון מחבלים,והשנאה שאתם מביאים..אין לכם גיבוי לכלום..לכו הבייתה מנותקים. גם אם תגיד עוד אלף פעם ביבי לא תגיעו לקרסוליים שלו..
@אתה מדבר על...
מיכל | 26-09-2021 7:12
@אתה מדבר על שנאה?!? כל שלטונו של נתניהו, החל מההשתתפות בהפגנות נגד רבין ועובר דרך כל השנים בהן היה בשלטון מבוססות על שנאה ופילוג בעם. גמל עוור זו מחמאה בשבילכם
255
מה לא מובן במילה בוגד ?
אדי | 26-09-2021 2:26
אדם שמשתייך למחנה מסויים ועורק למחנה השני כדי לתפוש שלטון איך אתה היית קורה לו ? אדם שמכר את המדינה לערבים , איך אתה הייתה קורא לו ? בקיצור אל תדבר על אחדות בזמן שכל הממשל שלכם בניו על שנאת אדם שעשה הכי טוב למדינה
256
הנדל מהלל את...
נפלתי בנט הנדל הצבוע | 26-09-2021 2:44
הנדל מהלל את בוגדנות ושקריו תקרא רק חלק מהתגובות ותבין שאף אחד כבר לא מאמין לבולשיט שאתה מנסה למכור.
257
הפסקתי לקרוא את...
ארז צח | 26-09-2021 2:54
הפסקתי לקרוא את השטויות שלך באמצע. על מי אתה עובד ? איזה דמוקרטיה אתה מדבר ? אתה עובד אותו דבר בהנדסה של התודעה שלך. שקרנים הייתם ושקרנים תשארו. תמכרו הכל כי הלכה כבר המדינה . הערבים ניצחו אותנו רק בגלל שיש כמוך במדינה ובכנסת. בושה עופות לנו מהעניים.
שניה אני...
העם מאס בכם | 26-09-2021 6:51
שניה אני אדייק הרבה יותר גוש שינוי לרעה המורכב מבנדיט , ליברמן לפיד שנשענים על רעמ והמשותפת נתנו כסף בסך 53 מליאד כדי שהעבאס יהיה מרוצה וכל זאת על חשבון האזרח הקטן מה עם עניים ? נכים ? קשישים ? חיילים מסתבר לא מעניינים אותם רק ידעו לעשות רעש לפני ולא קיימו שום דבר למעט המודל של שינוי לרעה . מעבר לזה טיסות לפיד כל שני וחמישי , סורי שלא זוכרת מי נסע מבינהם להילטון אבל נסתפק בחותר הקייאקים הגדי , גידעון , גדי וכך נראה שלטון על הפנים שהעם לא בחר , שגזלו שלטון לא לעולם חוסן השלטון ייפול
, ארז...
דוד | 26-09-2021 5:16
, ארז הנדל לא אמר את הכל , ומה שהוא אמר מדוייק מאוד, אני אשלים את הצד הכלכלי שהוא לא התייחס אליו, גע עקא, נתניהו הביא חורבן של ממש , לקח את כספי הביטוח של האזרחים בביטוח לאומי 241 מיליארד, כסף שאזרחים משלמים כל חודש במהלך כל שנות עבודתם, הכל כדי להבטיח לעצמם קיצבה עלובה בשעת צרה , זיקנה, מחלה ממושת ועוד. ... תקשיב להנהלת ביטוח לאומי ולמנכל שאמרו אנחנו עשויים להגיע למצב שילדים וזקנים יזרקו לרחוב , את כל הכסף נתניהו לקח כדי לממן לוועדים שהתפקדו לליכוד את המשכורות המנופחות והמענקים במליארדים שנתניהו נתן לכם... רק לאחרונה מענק של 7.1 מיליארד לעובדי חברת חשמל - ש 2527 עובדים מקבלים משכורות מעל 50,000 שח בחודש , אולי אתה מאותה חבורה. בנוסף מחדל נתניהו בדיור הביא לחורבן של ממש ל 53% שלעולם לא יוכלו לקנות דירה... ואת זה גם ה OECD אמרו
258
השר הנדל אתה...
אחת שאיכפת לה | 26-09-2021 3:05
השר הנדל אתה צודק בכל מילה. ההתלהמות. של האנשים אינה יודעת שובעה, ההתבטאויות מכוערות ונורות לכל עבר. חייבים לשים קץ לזלזול ולצוסר ההבנה בהערות שלהם גם ברשתות החברתיות, גם ברחובות, גם בתחבורה הציבורי, בכל מקום נתקלת בשיח נוראי, אני לא מגיבה למרות שכואב לי לשמוע, אך מאחר וזה הופך לאלימות, השתיקה יפה כדי למנוע הידרדרות פיזית.
שקרנית נוכלת...
דוד | 01-10-2021 7:38
שקרנית נוכלת גנבת רמאית תחבולנית אנחנו הולכים לאבדון, איך את מצפה שיגיבו ? נוכלת גנבת רמאית שקרנית תחבולנית ..
ובפלפור היה...
יעקב | 26-09-2021 7:51
ובפלפור היה איכפת לך????
259
כמו עלה נידף...
סער | 26-09-2021 5:03
כמו עלה נידף ברוח, כך אתה הנדל ממפלגה למפלגה. כמו נערת לווי עם מחיר קבוע. קנה בנט את השנאה בצדק. מרמה והםרת אמונים כלפי ציבור בוחריו וכלפי עם ישראל בשידור חי. למרבה הצער אתה והוא בנט מקרבים אותנו לנקודת הרוויה מביטחוניסטים לשעבר שנדמה להם שעברם מקנה להם זכות למשכן הווה ועתיד שיקרי במחיר מישרה עכשווית.
260
לך לעזאזל! ציני...
יהונתן פ | 26-09-2021 5:27
לך לעזאזל! ציני שקרן. אתה יודע שלאיש ימין להגיד צורר זה רק ביטוי לרשעות אדם ולא שהאדם באמת נגד ברמה האישית. כך ביתה הפוליטיקה. אבל לא הפוליטיקאים לפוליטיקאים היו קווים אדומים שקר אכזרי גניבה ממש של קולות. זה לא היה
261
באמת עוד מתחסד...
אורה סלמון | 26-09-2021 5:45
באמת עוד מתחסד ממשלה בזכות ..אומר ..בנט לא רק נוכל בגד בבוחריו ..ייתרה מזו בכלל אין לו שמץ איך מנהיג יכול להוביל מדינה שלמה ..ואתה עם כל הדיבורים שלך..הריבון השפויי שזה הימין לא מתייחס
-הנדל אתה יכול...
חיים עזריה | 26-09-2021 9:37
-הנדל אתה יכול רק לשבת בשקט כי ברגע שאתה פותח את הפה עם כל ההיתייפיות שלך אתה עושה נזק רב שכחת את השנאה לביבי כי הוא ביבי אז מה אתה מתבכיין על שלא אוהבים את הנוכל שגנב לי את הקול שתיקה שווה חוכמה תאמץ את זה
262
היית נוכל נשארת...
עם ישראל | 26-09-2021 6:56
היית נוכל נשארת נוכל
263
אתה שקר דמגוגיה...
אקי | 26-09-2021 9:19
אתה שקר דמגוגיה ונוכל גדול הרבה יותר
264
יא דביל הנדלוביץ...
גוגו | 26-09-2021 9:41
יא דביל הנדלוביץ כשלפיד מכנה אותנו לא נורמלים איפה אתה . רמאים שקרנים וכן צוררים אתם כשאתם נותנים 53 מיליארד!!! שקל לאויבי ישראל
265
כמה אתה מקבל...
אוהב ישראל | 26-09-2021 9:51
כמה אתה מקבל בסקרים אתה סער ובנט אתם עוברים את אחוז החסימה? בשם מי אתה מדבר נוכל גונבי קולות
266
איך זה שכשדיברו...
טוני | 26-09-2021 10:03
איך זה שכשדיברו דברים חמורים יותר על נתניהו ומשפחתו כשהיה ראש הממשלה לא הוצאת הגה. אתה צבוע ושקרן כמו בנט וכל חבר מרעיו. כל מה שאני יכול לאחל לך שכולכם תקבלו עונש מידי שמיים בדרך הטבע ולא חס וחלילה עי אדם
ממש כך...
אורח | 26-09-2021 11:54
ממש כך ככשקיללו את נתניהו ומשפחתו במשך שנתיים והפגינו זה היה בסדר מותר כי זה דמוקרטיה תתביישו צבועים לא נסלח ולא נשכח.ממשלה רעה
267
הנדל
ש | 26-09-2021 11:10
שכחת איך אתה וחברי הממשלה שיקרו לבוחרים שלהם, עוד חמור גרם כנראה שהוא לא יודע מה זה צורר-צוררים הם בנט וחבריך שרוצחים לאט לאט את עם ישראל.
268
מר הנדל לא...
דודו אביטל | 26-09-2021 11:27
מר הנדל לא יעזור לכם שום תירוץ אתם מכרתם את הבוחרים שלכם בנט שקרן ורמאי ושקד גם שקרנית ורמאים את לא אמינים מכרתם את הבוחרים לשמואלנים בושה לכם
269
יש לי הערכה...
דודי | 26-09-2021 11:36
יש לי הערכה רבה להנדל , אבל - הנדל איפה היתה כשסער ייחס את מתי הקורונה כשלא היו חיסונים לדם על ידי נתניהו ? איפה היתה בהפגנות נגד נתניהו שנשאו שלטים של רוצח - בוגד - גנב - איפה ?? את מערכות הבחירות היה אפשר למנוע אם לא היו מחרימים את נתניהו כמו חרם על ילד בכיתה ג' ! יועזר הנדל - תתאפס !
270
לך סמרטוטון רמאי...
אבי | 26-09-2021 11:58
לך סמרטוטון רמאי
271
עוד מזגזג!!! יושב איפה...
ימית | 26-09-2021 12:32
עוד מזגזג!!! יושב איפה שמשתלם לו!
272
שקרן נוכל ורמאי...
אזרח מזועזע | 26-09-2021 13:05
שקרן נוכל ורמאי אתה ובנט פינוקיו הררי המילים שמרחת לא יכסו את האמת ..
273
ממלכתיות זה להדיר...
שלמה | 26-09-2021 13:12
ממלכתיות זה להדיר את הליכוד את החרדים ואת הבית היהודי??? כמה עיוורון טפשות ויהירות יש לך ?
אני הייתי בעד...
טלי זייד | 26-09-2021 13:23
אני הייתי בעד ממשלת ביבי וגנץ אבל ביבי לא עמד בהבטחותיו לא העביר תקציב מדינה והוביל לבחירות ולכן היה צורך להחליפו ולהחליפכם
274
הנדל
מיהי | 26-09-2021 14:37
בנט הוציא את ישראל מהבוץ??? אתה הזוי לחלוטין. אתה רואה את הדרך שלכם לשילטון? כמה שקרים ונוכלויות. אתה רואה את ממשלת עבאס חוגגת? איזה עומק של טיט...
275
השקר הכי גדול...
ישראל | 26-09-2021 17:27
השקר הכי גדול זה שהממשלה הזאת כמה העם רצה את הממשלה הנוכלות של בנט הי השקר הגדול
276
לא הצבעתי מעולם...
א | 26-09-2021 18:02
לא הצבעתי מעולם לליכוד או נתניהו. הבעיה שלי ושל רבים עם הממשלה הזאת היא הלגיטימציה והשלטון לשמאל/ערבים ונגד ההלכה ודעת גדולי הדור וחיבוקים לומדי תורה או תורניים כמו החרדים והחרדלים. וכן מתן לגיטימציה לערבים במקום להיכנס בהם בכל הכוח שיש למערכות הצבא והביטחון אחרי מה שהם עשו לנו בשבועות/יום ירושלים. רוצים נעכבה2, ואתם תוקעים את זה
277
הנדל סלח לי...
ביטון שמעון | 26-09-2021 18:06
הנדל סלח לי להגיד לך שאתה חושב את עצמך חכם .אבל אתה ההפך מכך.אתה מתאר לי את הממשלה הזו ורודה אתה הולך כשורה .ומצד שני אתה מכפיש את ממשלה הקודמת שאתה היית שם.ומה עשית כשהיית שם .לעבור ביקורת זה הכי קל . וכעשיו לממשלה הזו .עד היום הכל אסון גדול .תראו איך אתם מטפלים בקורונה .כל יום מתים מעל 25 אנשים שמדוחים עלהם.ומעניין כמה שלא מדוחים עלהם. באזור עזה יורים טילים . וגם בלונים ולא מגבים.תראה מה קורה עים כל הערבים שיום יום נהרגים ואין תוצאות. אתם נתנתם למר מנסור עאבס 53 מליון שקל זה הדבר היחידי שעשיתם ולא יותר. לפי הכתבה שלך אתה צבוע .גם שקרן וגם בוגד. לאחר שלושה הדברים האלה אתה לא יכול יותר להיות חבר כנסת.אין יותר אמונה בך וכל הממשלה הזו.כולכם שקרנים .רמאים .ובודים.כולכם התעשרתם על חשבון הציבור המסקנים חסרי ישע וזה על מצפון שלכם. וגם שקרן .
278
אין צורך בשנאת...
בני | 27-09-2021 0:17
אין צורך בשנאת חינם נקודה
279
הנדל
ש | 27-09-2021 11:07
הנדל הדביל שכחת איך אתה וחבריך בממשלה שקרתם לאזרחי המדינה וממשיכים לשקר-צבוע.
280
אתה שוכח הנדל...
אית | 29-09-2021 17:10
אתה שוכח הנדל שאת הרובים שאתה רוצה לאסוף מהערבים רבין וחבר מרעיו חילקו לרשהפ כדי להקים מדינה .
281
אם יש ביטוי...
מנדלבליט הרועץ | 30-09-2021 3:24
אם יש ביטוי לשינאת חינם. לפלגנות. לבוגדנות. לרמאות. לאנטי ציוניות. אם יש ביטוי לצוררות. זו לדעתי ההתנהגות של ממששת. של בנט וכל אחד ואחת ממפלגת ימינה (ימינה אך ורק מהמשותפת). זה לא רק שרימיתם. גם אחר כך. בהקמת הוועדות בכנסת. ההתנהגות הצינית והמשפילה שלכם. ובעיקר של סלימאן. כלפי האופוזיציה.. האוכלוסיה הציונית דתית שספגה יותר מכולם את השינאה והפגיעות של ה...ס.מ.א.ל ובערבים. פיגועים הכפשות והשמצות. יורדים על 4 ומכשירים את השרץ.. ואל תספר לנו על בחירות חמישיות העלות היא פחות מעשירית ממה שנתתם לעאבס. אבל לא רק. הכנסת ה..נורבגית הרבה יותר יקרה מבחירות.
282
אויי מתייסר שבשביל...
מיקי | 30-09-2021 5:14
אויי מתייסר שבשביל כיסא וכבוד הנדל מכר את המדינה למחבלים
283
לא עשיתם כלום...
אלי | 30-09-2021 8:06
לא עשיתם כלום חוץ מלתת לנו למות העם ישפוט בבחירות כל ההבטחות לא קיימתם כל מה שצעקתם נגד עשיתם מינוי מקורבים הסתה של הורים אחד בשני אתם הנורמלים מינוי מקורבים פיטןרי עובדים כי לא בדעתכם השתקת אנשים אתה מנסה להצטדק לאחר מעשה צביעות שלא היתה עד כה השנאה שלכם העבירה אתכם מכל המידות
284
שטויות סיימת עכשיו...
כבל גאי | 30-09-2021 8:07
שטויות סיימת עכשיו לך תחבר כבלים בשקט
285
עלוב שבעלובים .אופורטוניסט...
Xy | 30-09-2021 10:30
עלוב שבעלובים .אופורטוניסט ניקלה שבניקלים !! בתחילה מתאבק בעפר רגליו של נתניהו ואחר כל ללא בושה מתנשא לומר שבנעליו הננסיות העלה אבק . לך הביתה גם לכנסת אינך מתאים !!!!
286
בנט הביע חוסר...
אי | 30-09-2021 17:40
בנט הביע חוסר אמון במערכת הבריאות. ,החייל שמת סתם כך על ידי מחבל שעומד לידו ולא יכל להגן על עצמו גורם לחוסר אמון המפקדים. שופט משחרר מטריד מינית שוטרת בטענה שזה צריך להחמיא לה גורם לחוסר אמון בבית המשפט. אז צודק אפשר לצאת מהגלות אך לו ניתן להוציא את הגלות כי ההחלטות בבית המשפט, בצבא, בפוליטיקה שלנו מתבצעות לפי מה יגידו הגוים ולא מה טוב לעם .
287
שוב ושוב אתם...
מירי | 30-09-2021 17:49
שוב ושוב אתם חוזרים על אותו רעיון אווילי. כאילו שהאפשרות היא או ביבי או בנט. אם באמת הייתם רוצים יכולה היתה להיות פה ממשלת ימין בהרבה הרכבים. אבל נוח לכם להיות ליד השמאל כי שם נראה שאתן ימניים ואתם לא... בנט שקרן. עוד לא עשיתם כלום ורק מדברים על מבחן התוצאה... איפה התוצאה של מהומות לוד ורמלה ועכו? קשה אבל לא רואים שעשיתם משהו עם ארועים כל כך חמורים עד כדי אובדן שליטה.
288
הננדל שקרן על נתניהו...
שרה זכריהו | 01-10-2021 1:37
הננדל שקרן על נתניהו איימו ברצח ההפגנןץ השקריות צורר היהודים הוא היטלר ימש.בם גוריון אמר שהמחבלים מטרתם המשך השואה .עאבאס חובב השאהידיפ ואביסתאמי הפ מיצגח הצורר מתוניס ויהודי שיושב איתם ומשקר לעם הןא בדיוק כמו חברין. תאמר לי מי חברף ואןמר לך מי אתה.חניך התחי השיודב עפ טויבי ישראל בגלוי חכים לא חוקיים לא לכבס מילים.זוכרים את ההפגנות הבזויות נגד נתניהן והשקרים. אנחנו לא סתומים.מי שנותן יד לשואפים להחרבת ישראל ועמה הם בוגדים בעם ובארץ ישראל.ןאתה שותף.לא די עןד אוזקים את חילינו ותאנארכיסטים יד חופשית
את שקרנית...
גבי ל. | 02-10-2021 8:00
את שקרנית עלובה אף אחד לא איים על ביבי ברצח, לא היה ולא נברא. סטודנטית עשתה מיצג בטפשותה. עד היום כל הרוצחים יצאו מבית המדרש של הרבנים והימנים. לא התווכחת עם אף עובדה על ביבי הצביע בעד הךינוי, חיזק את החמאס, העביר לו מיליונים כל חודש, שתק שבועות רצופים על בלונים ורקטות, שחרר אלפי מחבלים, שיתף את עבאס כמעט, פרק ממשלה בשביל שגנץ לא יהיה ראש ממשלה ואחרי חודשיים הציע לו להיות ראש ממשלה ראשון, ומעל הכל איראן הגיעה ל ו0 אחוז העשגה תודות לגאוותנותו, יהירותו והכי גרוע טפשותו הגמורה של ביבי ושותפו האידיוט טראמפ
289
נהנדל תקרא את...
שרה זכריהו | 01-10-2021 1:47
נהנדל תקרא את הספרים שך הרבי מליובאביץ.מהרסיך ומחריבייך ממך יצאן אתם יושבים עם אויבח ישראך בכנסת.אביסתומה בןעדת חו ובטחום.צבןע אתה ולברחך מתנועת התחיה אתם מישמים את משנתו של הצורר מתוניס,להכניס גייס חמישי ולהפיל את ישראל אתם שותפים לאויביני.בן גוריום החרים את מפם.תכבס מילים את מוחרם. כל הרשע והשנאה הוצאתם על ביבי ותאום אנו עם אחד.. בממששת שיעבוד מלכויות ב ע ה השםיפילאתכם בגדול. ביבי לא היה בעד גרוש קטיף.אותנו לא מענין ביבי רק ארץ ישראל לעם ישראל.והמצב האוטואנטישמי הולך ומתדרדר.אתם מתחברים לצוררים.תקראו את דבריהם בכתוב.
290
כמה שטויות אתה...
רפאל | 01-10-2021 2:37
כמה שטויות אתה מדבר השינאה לבנט זה כי הוא מכר את כל האדיאולוגיה שלו ושיקר על כל דבר כמעט, בנוסף לזה שהוא יושב עם תומכי טרור
291
ימינה מפלגה שכמעט...
כך זה שמיעוט שולט על המדינה | 01-10-2021 5:22
ימינה מפלגה שכמעט היא והעומד בראשה נמחקה שולטת עם מדינה שלמה עם 6 מנדטים...איפה הדמוקרטיה? וכופה על הציבור בוסטר שלא אושר על ידי המומחים.FDA שוללת זכויות פרט בסיסיות.. אבל אין היקרות מצד התקשורת.
292
הנדל הגניס...
צקוה | 01-10-2021 14:34
הנדל הגניס םנדל עצמי ללך תעצור את הנכדה של רבין על אמערות רצח היטלר על התניהו ש-רן אתה כמו כל החולרע שעלו לשלטון בשקר לכו שקרנים צוררי יהודים
293
אתה מדבר נגד...
ימני גאה(וביבסט גאה) | 01-10-2021 14:38
אתה מדבר נגד ביבי בגלל שאתה רוצה להישאר עם הסמאל שהוא נגד העם היהודי לראיה מרצ תומכים במחבלים ובהאג לשפוט את קציני צהל. ימין אמיתי הוא ציוני אמיתי ולא סמרטוט כצו בנט שמכר את הדיאולוכיה והאני מאמין הימני שלו בשביל כיסא. הוא התחנן לארצות הברית בשביל כסף לכיפת ברזל אבל נתן מיליארדים למעודדי הטרור והמחבלים. לזה אתה ציפית ווחיכית? שנתחנן לכסף לממן את הטרור נגד העם שלנו? זאת באמת ממשלת הרס וחורבן. בושה שאתה בכלל מדבר בזכותה. כניראה שאתה גם נגד העם היהודי
294
ממשלה כושלת אתה חושב...
איצקו | 01-10-2021 19:47
ממשלה כושלת אתה חושב על המדינה הרסתם את המדינה
295
לא שמעתי את...
שני | 02-10-2021 0:04
לא שמעתי את הנדל יוצא נגד הדגלים השחורים ונגד הבובות שעשו לשרה וביבי הצביעות של הבנאדם עברה כל גבול. אם בנט היה מביא כמו הליכוד או יותר אף אחד לא היה מרגיש מרומה אז תפסיק לבלבל את השכל
296
איש חלול, בחור יפה וריק
עזרסון | 07-11-2021 10:10
שימשיך למנף את השירות שלו בשייטת ואת המראה החיצוני שלו. דתי לסירוגין עאלק. הבעיה היא לא חוסר ממלכתיות, אלא אנשים כמוך במחנה שאמור להיות דתי. אגב, החברים שלך בשמאל אינם ממלכתיים בכלל ומעולם לא היו. לא ראיתי שזה מפריע לך, אולי לא שמת לב כי הם לבנים.