שירלי פינטו לעמיחי שיקלי: "תן לי להיכנס לכנסת" - סרוגים

שירלי פינטו לעמיחי שיקלי: "תן לי להיכנס לכנסת"

בעקבות ההתנגדות של עמיחי שיקלי להקמת ממשלה עם השמאל, מועמדת ימינה שירלי פינטו פנתה אליו במכתב: "אם מדינת ישראל חשובה לך, תן לי להיכנס לכנסת כדי שאוכל לפעול ולקדם את המצע שלי"

שירלי פינטו לעמיחי שיקלי: "תן לי להיכנס לכנסת"
  (ללא קרדיט)

שירלי פינטו, מועמדת מס' 8 ברשימת ימינה, התייחסה היום (שישי) למתיחות במפלגה סביב התנגדותו של עמיחי שיקלי להקמת ממשלה עם יאיר לפיד. בפוסט שפרסמה בפייסבוק חיזקה את נפתלי בנט וקראה לשיקלי להתפטר מהכנסת ולאפשר לה להיכנס במקומו.

המכתב המלא של שירלי פינטו:

אני רוצה לפנות דווקא לעמיחי שיקלי ולשאול אותו, כיצד הוא מעיז לבגוד במטרות שכולנו יחד, מועמדי ימינה, הצבנו לפני הבוחר בהתמודדות האחרונה? עמיחי ברשותך, אזכיר לך את עיקרי המטרות וההבטחות שלנו לבוחר:

הוי הראשון: רצינו את נפתלי ראש ממשלה שינהיג את ישראל ויוביל אותה למקום טוב יותר, חזק יותר ונכון יותר. הצבנו זאת כמטרה, זו עדיין שאיפתינו והיא ככל הנראה תושג, בעוד מספר ימים נסמן עליה וי.

הוי השני: אמרנו וחזרנו ואמרנו, נתניהו נכשלת. צריך להחליף אותך ואת הממשלה שלא תפקדה.

הוי השלישי: הצבנו תוכנית שבה כל עצמאי ועצמאית בישראל יקבלו יותר בנטו. את תוכנית סינגפור, שבזכותה קיבלנו את מרבית הקולות – להזנקת כלכלת ישראל וחוסנה ונסמן עליה וי בממשלה הקרובה.

הוי הרביעי: מבחינתי כאישה חירשת וכנציגת אנשים עם מוגבלות בישראל – אני רואה במצע שעליו כולנו התחייבנו, לקידום 1.8 מיליון אנשים עם מוגבלות כדבר הכי חשוב שאותו נביא לביצוע. במשא ומתן, כל המפלגות החוברות לממשלת החירום מחוייבות למצע שאותו הכנתי ובניתי יחד עם יו"ר המפלגה, – נסמן וי נוסף בעוד מספר ימים, לקידום אנשים עם מוגבלות.

הוי החמישי: אנחנו אנשי ביצוע. עם ישראל, אזרחי ישראל, הביטו על נפתלי, איילת ומתן כמי שבזמנם בכנסת עשו, ביצעו, קבעו יעדים וקטפו אותם, כך גם רשימת ימינה מחוייבת למעשים, לא לדיבורים. ואת הוי הזה נסמן בתוך מס ימים, כאשר תוקם הממשלה וכל חברי ימינה ימשיכו להפשיל שרוולים 24 שעות 6 ימים בשבוע לעבוד אך ורק למען העם.

עוד באותו נושא

חלוקת התיקים המסתמנת בממשלת בנט – לפיד


44

הוי השישי: אכפת לנו. אכפת לנו מאוד. בכל מקום בכל עיר, ישוב, כפר, מושב, שכונה, יודעים גם היום, כי אכפת לנו. כי נפתלי הטמיע בנו את הדבר הכי חשוב: האכפתיות והדאגה וההסתכלות האישית לכל אזרח וההבנה שבאנו לעבוד עבורו. וי נוסף שנסמן בעוד מספר ימים כאשר תוקם ממשלה שאכפת לה, שחושבת על איך פועלים למען האזרחים.

הוי השביעי: זה אפשרי! איני יודעת כמה אתה מבין עמיחי, כי שינוי וחילוץ ישראל מהכיאוס בו היא נמצאת תהיה עבודה קשה ומטורפת, אנחנו כולנו, הבאנו למדינת ישראל את הבשורה כי "זה אפשרי". הבטחנו להם. כי אנחנו חברי הרשימה חושבים שזה אפשרי – בעוד מס ימים נסמן וי שביעי וננצח גם את זה, כי אתה יודע כמו כולנו, זה אפשרי, אנחנו יכולים ומגיע לנו לחיות במדינה טובה יותר.

הוי השמיני: בטחון ישראל. עמיחי, בוא נביט אחד לשני בלבן של העין: האם לשרי הבטחון לשעבר, בנט וליברמן, ולשר הבטחון בהווה בני גנץ מהם יש לחשוש? שבטחון ועוצמת ישראל פחות חשובים להם? אתה באמת חושב שהינדוס התודעה שעשו לך ולחלק מאזרחי ישראל על ידי אדם אחד שהחליט שהוא זה המדינה ובלעדיו לא יהיה בטחון זה משהו הגיוני? בעוד מספר ימים נסמן וי ענק על מציאות חדשה ועל הערך הכי חשוב שלנו בימינה, שמירה על בטחון ישראל מתוך ראיה מקצועית בטחונית ולא מתוך מצב שבו קיים חשש אמיתי שמי שקיים כעת בראשות הממשלה יכריע על בסיס האינטרס האישי של ההישרדות שלו, ולא לפי האינטרס הלאומי.

הוי התשיעי: אחדות העם, מה הבטחנו לעם ישראל, לאזרחי ישראל? הבטחנו כי הגיע הזמן לאחד את העם, לרפא את השברים, למצוא את המאחד ולגבור על המפריד.

הוי העשירי: עצירת הטירוף! לא לבחירות חמישיות. העם והמדינה. לא רוצים בחירות. רוצים כבר ממשלה מתפקדת, מדינה יציבה. אתה עמיחי, מפר את ההתחייבות העיקרית שלנו לבוחר – לא לבחירות חמישיות ועצירת הכאוס הפוליטי.

"האם הערכים שלך זה חבירה לנתניהו?"

עמיחי יקר, נראה לי כאילו המצאת שימינה היא רק איזה "ערך עקום" של לא לשבת עם העבודה ומרצ, כאשר נפתלי חזר ואמר כי יעשה כל מאמץ להקים ממשלה. אתה כותב מכתב עמוס, כי הינך "מתקשה להשלים עם הפרה סיטונאית של התחייבויות מפורשות לבוחרינו".

איזו הפרה סיטונאית בדיוק? אתה יודע היטב שלימינה יש עשרות תוכניות שהוצגו לציבור בתחומים רבים והם עיקר העיקרים שלנו כמפלגה. האם הערכים שלך זה חבירה לנתניהו? זה להיות כלי שירות לאדם אחד, שתוקע אותנו, את כולנו כבר מעל שנתיים?

אם היית משקיע 10% במכתב למר נתניהו ומסביר לו למה עליו לפרוש, עושה עשירית אחוז ממאמצי נפתלי ואיילת והופך כל אבן כדי לשכנע את נתניהו כי זה הזמן ללכת, אז הייתי משתכנעת כי יש לך ערכים.

"אם מדינת ישראל חשובה לך, תן לי להיכנס לכנסת"

כעת עמיחי – אני פונה אליך וללב שלך ולציונות שבך: אם מדינת ישראל חשובה לך, תן לי להכנס לכנסת שאוכל לפעול למען אותה אוכלוסיה ענקית שאינה נספרת וחיה במצוקה יום יומית, בכל תחומי החיים. תן לי להכנס כדי שאוכל לפעול ולקדם את המצע שלי לאנשים עם מוגבלות. תבין עמיחי, ילד וילדה, נער ונערה, איש ואישה עם מוגבלות משוועים וזועקים למדינה הוגנת יותר, נגישה יותר, מכילה יותר שבה יוכלו לחיות בכבוד.

הנה, שמתי לך בצורה ברורה את המטרה שלי: להביא לידי ביצוע את הערכים שעליהם התחייבנו לבוחר ובעיקר את *מפעל חיי* שלי לדאוג ולקדם אנשים עם מוגבלות בישראל. אני בטוחה כי אדם ערכי כמוך, לא ייתן את ידו כנגד 1.8 אנשים עם מוגבלות!

"יודעת שיחלפו ימי האבל של אנשי השנאה"

עכשיו – אני חייבת מעומק הלב לפנות ליו"ר המפלגה נפתלי בנט ולכל חברי סיעת ימינה: אני מאמינה ויודעת שיחלפו ימי האבל של אנשי השנאה, יעברו עוד מספר שבועות, מדינת ישראל תשתנה, השיח ייהפך לשיח חיובי, האזרחים שכה מחכים כבר למנהיגות נכונה, יקבלו ממשלה מתפקדת, פועלת, מגדירה מטרות, מבצעת.

יעברו עוד מספר חודשים, העולם כולו יעמוד נפעם כיצד ישראל סיימה את הטרלול הפוליטי על ידי הדבר הכי מובן, אחדות. את מה שאנחנו בסיעת ימינה יודעים שאתה נפתלי, עשוי מחומר של מנהיגים גדולים, יראו כל עם ישראל.

האחדות, הפיוס, אהבת האדם, אהבת הארץ והמולדת, שוויון ההזדמנויות והחתירה לטוב תחלחל ותזניק את ישראל, זוגות צעירים ירגישו כי יש להם עתיד, אנשים עם מוגבלויות יקבלו משמעות חדשה לחייהם. קשישים ירגישו כמו צעירים, צעירים יחוו חוויה של מקום שהכי כיף לחיות בו. נהפוך לגן עדן ליזמים, הביוקרטיות ייעלמו, ישראל שעברה מעל שנתיים של טראומה, תקבל בנחישות ובעקביות מליוני חיסונים כלכליים נכונים ומדוייקים. או אז, כולנו כבר נשכח כי היה פעם מישהו שרצה לעולמים לתייג אותנו כשמאל וימין ונתרגל לכך שהתיוג שלנו הוא של מי שבא לעבוד ולהנהיג או למי שבא לשלוט ולהשניא.

נפתלי יקר, אשא תפילה יחד עם כל אזרחי ישראל, ללא הבדלי דת גזע ומין להצלחתך, כי הצלחתך הצלחתנו. "לֵךְ בְּכֹחֲךָ זֶה וְהוֹשַׁעְתָּ אֶת יִשְׂרָאֵל"!

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
315 תגובות - 180 דיונים מיין לפי
1
את לא תכנסי...
נוני | 07-05-2021 14:28
את לא תכנסי צבועה שכמותך.
בגלל נשים כאלו חרבה ירושלים
טפו על אשה כזו | 09-05-2021 0:54
קודם שתזיר את החובות אח''כ נדבר
בכל בכבוד
כל הכבוד | 07-05-2021 15:40
לה אין כבוד כמו כל יתר ששת הבוגדים אשר בגלל שני ראשיים בעלי האגו האשכנזי יש 3 מערכות בחירות מיותרות בעלות של 30 מיליארד ואין ממשלת אוהבי ארץ ישראל
2
נשמע כמו תחרות...
תחמס צפוני | 07-05-2021 14:34
נשמע כמו תחרות בחירת מלכת יופי, אופי, טופי ויחי המלך החדש
3
זאת בחורה נייטרלית...
שאול | 07-05-2021 14:34
זאת בחורה נייטרלית נטולת פניות, הדואגת למדינה. ממש ציפינו לבואך. איפה היית כל הזמן, ואנחנו ממתינים שתושיעי אותנו.
נסחפת לגמרי. עמיחי כאן כדי להישאר
דור | 10-05-2021 8:56
רוצים את עמיחי עם ביבי
הוא מוסתר...
רוני | 09-05-2021 8:57
הוא מוסתר מאחורי גבו של הזבל הגמד הדיקטטור הדמגוג,לפיד,שם רשעים ירקב,כהן הנבלה צריך להיות מאחורי סורג ובריח,בן זבל הטריד, ואנס נשים בבנין העיריה בדימונה,אבל הזהל לפיד מסתיר אותו,זה הדיקטטור נותן גיבוי לטינופת,
או למי...
ניר | 08-05-2021 5:53
או למי שצריכים לשבת בכלא כמו מאיר כהן או מחבלי המשותפת, אבל רגע, הם בסמול, אז התשקורת תדאג לאתרג ולכסתח אותם....
בנצי אתה צודק
יונה | 07-05-2021 20:24
הכנסת היא רק מוסד שיקום לאסירים כמו אריה דרעי.
זה לא...
בנצי | 07-05-2021 15:04
זה לא היא זו הנכות בנוסף לנכות הפיזית יש לה נכות במוח, יש מוסד לנכים ביאושלים, הכנסת הוא לא מוסד שיקום לנכים כמוך
4
תפסיקי לנצל את...
כל העם בישראל | 07-05-2021 14:38
תפסיקי לנצל את הנכות שלך למטרה האישית רק שכחת את הוי הכי גדול שבגדתם בכל הבוחרים שלכם והקמתם ממשלת אבדון ממשלת שמאל תסתמי את פיך בת נאוות המרדות לא תזכי להיות חברת כנסת כי אנחנו נמחוק אותכם בבחירות הקרובות שיגיעו מהר מאוד !! בוגדים נוכלים ושקרנים שכמותכם !!!
אתה מדבר...
גיל | 08-05-2021 5:51
אתה מדבר על מנסור עבאס שאתם בשמאל עכשיו מקימים איתו ממשלה? וכן יאיר גולן ודומיו הם בוגדים שפלים שיש לבדוק טוב מה עשו בצבא (לדעתי בתפקידי מטה בכלל). מי ששיקר זה בנט הנוכל וסמרטוטיו, גולן לא מסתיר שהוא פועל נגד האינטרסים של מדינת ישראל.
, לא שאני...
נקודה | 08-05-2021 1:53
, לא שאני בעד, אבל האם בנט לא יקים ממשלה עם רעם? בוודאי שכן, הוא חייב! ולגבי השמאלנים שלנו מול רעם, אלה נבלה ואלה טרפה. ספציפית מנסור עבאס עושה רושם של אדם שקול ופרקטי, אבל שאר חברי מפלגתו פחות...
, אם...
יש עם ויש עם | 07-05-2021 15:23
, אם סמוטריץ' לא היה מתנגד - ביבי היה מקים ממשלה עם האחים המוסלמים ! ואתה מדבר על ממשלת שמאל ? בוגדים ? שקרנים ? קצינים בכירים שלחמו בצהל כדי להגן עלינו, כמו עומר בר לב ויאיר גולן - פחות טובים ממנסור עבאס ? אין שום בושה ?
5
שירלי תלכי לעזאזל....
שולמית | 07-05-2021 14:40
שירלי תלכי לעזאזל. חבורת בוגדים פוליטים !! אשריך שריקי העם וכל הימין איתך
קודם תלמדי את השם שלו ורק אחר כך תקללי בנימוס
נימו סים | 07-05-2021 15:08
והלי כות.
6
ואנחנו נישא תפילה...
כל העם בישרטל | 07-05-2021 14:41
ואנחנו נישא תפילה שימינה המפלגה של הנוכלים הגדולים במדינה תאבדו מין העולם הפוליטי לעולם !!! נוכלים !!! ונוכלת שמנצלת את נכותה !! בושה וחרפה !!!
פינטו א
פינטו | 07-05-2021 15:41
גב פינטו ב'
7
שירלי לא ידעתי...
עמית | 07-05-2021 14:42
שירלי לא ידעתי כמה את חנפנית את בחיים לא תהיה חברת כנסת עכשיו ראינו את פרצופך המכוער
8
זבל שכמותך..לא תזכי...
העם בישראל | 07-05-2021 14:42
זבל שכמותך..לא תזכי להכנס כי אנחנן נפיל את הממשלה הזאת מהר מאוד ונמחוק את ימינה בבחירות הקרובות לעולם !!!
9
לאן הגענו
אין שכל | 07-05-2021 14:42
כדי לחבור לשמאל ולהרוס את המדינה אין שכל אין דאגה לא יודיע אולי רוצה את המשכורת? למה שיתן לך אם יש לך טיפת שכל היית מבקשת דבר כזה ?
10
עמיחי תהיה חזק,איש...
אפי | 07-05-2021 14:43
עמיחי תהיה חזק,איש עקרונות אתה, מצביעים ימניים לא ישכחו את המעשה הנכון שעשיתה,וכאלה כמו פינטו בשביל כיסא ימכרו את נשמתם לשטן.
11
כתבה יפה ונכון....
טל | 07-05-2021 14:44
כתבה יפה ונכון. כל הכבוד!!!
12
מטרות חשובות אבל איך אפשר בלי אף מילה
עלוב חיים | 07-05-2021 14:44
על מחויבות להתיישבות?! לא באשמתנו קמו ארגוני משעמם-לי-בתל-אביב שמאיימים על חיינו ברבדים הבסיסיים ביותר, בטחונית הם מגבירים את הסכנה שנשקפת לנו מקיצונים איסלאמיים, כלכלית הם נוהגים בקלות ראש בהרס והחרמת כל רכושנו, וערכית הם מפוררים את תחושת היחד של כל צאצאי היהודים לעדותיהם השונות לטובת אורח חיים מתנכר ואינדיבידואליסטי. אנחנו רוצים להתפנות לעניינים הפוזיטיביים שאת מקדמת, אבל לא נוכל לעשות זאת בלי תעודת ביטוח שיגנו עלינו מפני אג'נדות נגטיביות. זאת הסיבה שמהלכי ימינה, שבחרתי בה, הם מהלכים כל כך לא פשוטים וצריך לגשת אליהם בפרנויה הנדרשת.
13
מועמדת ימינה טוענת שאין באמת שמאל וימין. הזוי
פינטו את הזויה | 07-05-2021 14:49
ימינה נקראת ימינה כדי להגיד שהיא הכי בימין ואז באה הבחורה הזו וכותבת - או אז, כולנו כבר נשכח כי היה פעם מישהו שרצה לעולמים לתייג אותנו כשמאל וימין ונתרגל לכך שהתיוג שלנו הוא של מי שבא לעבוד ולהנהיג או למי שבא לשלוט ולהשניא.
14
לא יאומן הצורה...
ליכודניק | 07-05-2021 14:51
לא יאומן הצורה שמדברים על מצביעי הליכוד.כל הזמן מסיתים נגדם
. ...
תשובה אמיתית אין. רק האשמות חסרות בסיס. | 08-05-2021 18:35
.
.... איפה...
. | 08-05-2021 7:29
.... איפה לא .... חה.. חה.. חה..
להסתה יש...
איפה ראית/שמעת הסתה? | 07-05-2021 15:23
להסתה יש הגדרות בחוק (קריאה לאלימות, קריאה לביצוע עבירה פלילית וכו'). לא כל דבר שנאמר ולא מוצא חן בעיניך זאת הסתה.
15
לא הבנתי, יש...
א | 07-05-2021 14:55
לא הבנתי, יש לך טענות כלפיו למה הוא נאמן להבטחות לבוחר? למה הוא לא מוכן לבגוד ולשקר? את אמיתית? תאוות הכסא מעבירה אותך על דעתך....
16
יצא המרצע מן...
א | 07-05-2021 14:57
יצא המרצע מן השק בנט שקרן, אמר שהוא בכלל לא רוצה להיות רוהמ, והנה מספר 8, פלונית אלמונית, מודה שזו אחת ממטרות העל שהציבה המפלגה לעצמה.....
17
גם היא קיבלה הוראה מבנט
אוריה | 07-05-2021 14:58
פקודות צריך לקיים
18
בוגדת פוליטית רמאית שקרנית נוכלת
אבי | 07-05-2021 14:59
איכס גועל נפש
19
מה קרה הוא...
מני | 07-05-2021 14:59
מה קרה הוא לא חייב לך ולא לבנט,תישארי עים השמאלנים הוא נישאר בכנסת להילחם בשמאלנים השקרנים בנט הרפורמי,ושקדיה,והערביה ברשימה,והשקרן הגדול כהנא,
ברור שלא....
ביבי, ליצמן וחיים כץ מזרחים? | 08-05-2021 18:34
ברור שלא. אתה משליך את הגזענות על אחרים.
יש לך...
שי | 08-05-2021 5:43
יש לך את זה ביותר גזעני , שמאלן?? כל המזרחים הם שקרנים? וממשלת הערבים והגזע הלבן שאתם מתכננים היא יושרה וצדק? סתם שנהיה בעניינים...לא נתניהו ולא אף ליכודניק וכו' מעולם לא שיקר למצביעים ברמות ובכמויות כמו הבוס שלך בנט. ועוד עם הכיפונת על הראש, תוך שהוא מטיף כמה הוא ישר והגון.
, כולם...
טריקים ושטיקים | 07-05-2021 15:19
, כולם שקרנים. דוברי האמת הם : ביבי, דרעי, ליצמן, חיים כץ ועוד כמה עבריינים שהורשעו או יורשעו....הם דוברי האמת....מצטרפים אליהם עוד כמה מלקקי ישבנים כמו אוסנת מארק, מאי גולן, קרעי, לוין, אוחנה, דודי אמסלם ודומיהם. נבחרת לתפארת.
20
אלופה ביגלל אנשים...
בנימין אברהם | 07-05-2021 15:00
אלופה ביגלל אנשים כמוך נצביע ימינה ואני רוצה באמת שתבינו העם לא רוצה את ביבי והליכוד והם מצלחים ליצור לחץ כאילו כולם הבטיחו להם לשבת איתם ושקלי כן נפל בלחץ סער ברח מהליכוד לביבי אן בעיה לומר סער שוב הביתה כי אצל ביבי זה רק מיליםםביבי פרק את הימין ולקח את כחול לבן כי ימינה כלום בישבילו אבל עכשיו כולם לחזור הבייתה כולם בוגדים הוא בסדר אים יש מגפה קשה בארץ זו מגיפת ביבי והליכוד שבת שלום לכולם ובנט אל תעשה חשבון לך עד הסוף אתה מתאים ביותר חביבי תם זמנו או שילך הבייתה או לכלא אותו דבר ובאמת אנו רוצים ממשלה דתיתןבלי שס
מי זה...
ב | 08-05-2021 5:38
מי זה העם, קומץ מצביעי שרצ האנרכיסטים שמגיבים פה בשכר מאייהוד הלכאורה סוחר סמים ופדופיל? השמאל הוא מיעוט זניח ולכן אתם שנים לא מצליחים לנצח בדרך דמוקרטית. אז הוצאתם חוזה נגד ראש ממשלת הימין המוצלח ומשכתם כמה אופורטוניסטים להחרמתו .
21
עלובה ומכוערת לכי...
מוני | 07-05-2021 15:01
עלובה ומכוערת לכי לכל הרוחות את והרפורמים,את בושה למישפחת פינטו,כניראה שבן זוגך הוא נפל של המישפחה,
22
התחנפות נמוכה למגלומן
יעקב | 07-05-2021 15:03
שיקלי עמוד חזק על היושר שלך ואל תוותר בשום פנים ואופן, למען עם ישראל.
23
מי זאת הבדיחה...
אזרחית | 07-05-2021 15:08
מי זאת הבדיחה הזו? כמה ליצנים ועסקנים ריכזו בימינה/שמאלה, המדינה במצב מצויין, הפחד העצום זה אם חלילה תעלו, שהמדינה שלנו תיפול ותהרסו את כל ההישגים של מר בנימין נתניהו והליכוד. בנט מנסה לכפות עצמו עלינו, הוא לא נבחר להיות ראש הממשלה שלנו
מתי אתה...
מפנה גופות שמאלנים | 09-05-2021 9:09
מתי אתה מיתפגר שמאלן? יש לי מיכסה של פינוי פגרים שמאלנים ואני חייב למלא אותה,תן השערה,היום אחרי הצהריים,מחר בבוקר?
כפי שהחוק...
החוק לא אוסר על זה (זו המשמעות המילולית של 'לגיטימי') | 08-05-2021 18:27
כפי שהחוק לא אוסר על חכ שהוגשו נגדו כתבי אישום ומתנהל נגדו משפט להקים ממשלה.
שלום דוברת....
זהו שלא | 08-05-2021 5:34
שלום דוברת. לא צריך להיות חוק, ראש ממשלה צריך לגיטימציה לכהן. ומי שמקבל מנדט וחצי ורק בכח הסחטנות שלו ממליך ממשלת מיעוט שמאלנית שגם אותה הציבור לא רוצה- הוא פושע, דיקטטור, ונוכל, ולא ראש ממשלה לגיטימי. אגב, השפן המגלומן אמר את זה בעצמו, ועוד על 15 מנדטים אאלט. אבל כבר למדנו שלשפן המגלומן אין שום יחסים עם מושגים כמו אמת.
צודק . בנט...
אברהמי משה | 07-05-2021 23:19
צודק . בנט רימה ובגד בבוחריו והציג להם מצג שווא !! סאת גניבת קולות ועבירה על חוק הבחירות ובנט חייב לעמוד לדין !!
יש כללים...
אזרחית | 07-05-2021 18:27
יש כללים לא כתובים, וכשנוח לכם אתם שמים את הערכים בצד... ממתי מפלגה בת 6 מנדטים העמידה ראש ממשלה בישראל? אילולא השמאל והתקשורת, לא היה מתאפשר מהלך כזה. וקצת בנאביות אתה רץ על טיקט ימני והולך עם השמאל? ובלי להרחיב על כל ההבטחות שלא ללכת עם לפיד, עד כמה אפשר לא להיות נאמן לעצמך, גם אם אתה פוליטיקאי. שיקלי , זו ריצה למרחקים ארוכים, אתה לדראון עולם תיזכר כאיש אמת ואיש איכותי, תהיה חזק מול המתקפות
נכון את...
אחד | 07-05-2021 16:23
נכון את צודקת אבל הצבעתי לימינה כי בנט הבטיח לי שהוא לא ילך עם לפיד בשום צורה . 1 .הוא שיקר לנו בצורה שלא משתמעת לשתי פנים . 2 .לפחות יש צדיק 1 בימינה דאומר לכולם שהמלך הוא ערום . 3. הוא אומנם אמר שהוא רוצה חהיוצ ראש ממשחה אבל הוא המשיך ואמר שאם לא יהיה לו יותר מ15 מנדטים זה יהיה לא מוסרי לדרוש את זה . עמיחי עמוד איתן אל תפחד ואל תפנה את הכיסא כמו שעשתה יושבת הראש של העבודה מירב מיכאלי שהמשיכה חהיות בעבודה ותראה היום בגלל שעמדה על עקרונתיה היא במקום הזה אל תחשוש .
נפתלי בנט...
במדינת ישראל הבחירות הכלליות הם לכנסת ולא לראשות ממשלה | 07-05-2021 15:33
נפתלי בנט נבחר לכנסת, בדיוק כמו בנימין נתניהו וכל חכ אחר/ת. ראש ממשלת ישראל נקבע על פי חכ שמצליח להרכיב ממשלה. מי ששכנע אותך אחרת כנראה הטעה אותך (לא נורא. כל יום לומדים משהו חדש).
24
אוי שירי לי...
מוישה | 07-05-2021 15:09
אוי שירי לי שיר איך הפך נפתלוש למדינה ישראל .
25
תחזרי
ינון | 07-05-2021 15:22
תחזרי לכוך ממנו צצת בוגדת!
26
עוד חולת שלטון...
אלכס | 07-05-2021 15:22
עוד חולת שלטון מעוררת גועל מנסה לגנוב כסא ,לא בחרו בך ובטח לא את בנט כראש הממשלה ,עם רסיסי מנדטים. אבל במצב שנוצר אנו על סף תהום. אין בחירה שפויה ,כלומר מהומת אלוהים. אחד לא מתנתק מהכיסא. השני מושח את עצמו למלך.השלשי ממליך כי לא מסוגל בעצמו ואין מושיע. או החורבן הגיע טרם זמנו. או גר זאב עם כבש. קרובים לעזאזל יותר מכל איחוד אפילו מדומה.
27
הבייתוסים באים !! הצדוקים באים !!
הרפורמים באים !! | 07-05-2021 15:24
נשים דעתן קלות. לא לחינם התורה דיברה על ''מכשפות'' ולא מכשפים. שימו לב בכנסת, כל החכיו''ת רק הביאו חורבן. כמו ימש''ו נכדת קסטנר ימ''ש וזנדברג ימ''ש ועוד ועוד
לך תתבצר...
ננננננ | 07-05-2021 20:43
לך תתבצר בבני ברק
28
שיקלי
סש | 07-05-2021 15:25
מר שיקלי . . . ספר לנו מה תעשה בכנסת ? תצביע הכול נגד ? משרד או תיק פעיל לא תקבל. ועדה לא תקבל . אף אחד לא סופר אותך . תשב בבית ותקבל שכר על כלום ? ספר לעם ישראל מתים לדעת .
הוא יחוקק...
בנצי | 09-05-2021 9:11
הוא יחוקק חוקים לפנות גויים ארורים כמוך מהמדינה,חזרה לבית הקברות הגדול באירופה
מה אתה...
רמי | 07-05-2021 18:04
מה אתה לא מבין ?? המדיניות שהוצהרה עי בנט ערב הבחירות , מסתברת שהפוכה ממה שמתכוון הקרח עם הכיפה המינימלית להוציא לפועל..!! אז אתה מבקש או חושב שיש מי שהונו אותו ימשיך ללכת בדרך השקר . הקרח עם הכיפה , גמר את הקריירה הפוליטית שלו..!!
יעשה מה...
קובי | 07-05-2021 15:43
יעשה מה שהבוחרים שלו רוצים ולא מה שבנט הנוכחי רוצה
סש הוא...
חיים | 07-05-2021 15:42
סש הוא יעשה בכנסת מה שמצביעי ימינה רוצים לא מה שמצביע הורביץ רוצים
29
היה לנו כבר פינטו אחד בלבנון?!
לבנוני | 07-05-2021 15:26
יאלה תחפפי , מי את בכלל ? רק רודפת כסאות ? אוכלת חינם?! מה הבטחתם לבוחרים שכחת? חבורת עוכרי ישראל שקרנים רודפי שררה ,כבוד וכסף ! בגלל זוג ליצני האגו שכשלו ונשארו מחוץ לכנסת יש כבר 3 מערכות בחירות מיותרות ופלונטר פוליטי!
30
רק 7 מנדטים בחרו בבנדיט לראש ממשלה.113בעטו בו
tikvameatikva | 07-05-2021 15:30
בנדיט התברר כפלצן.רוב בחר בו לא להיות ראש ממשלה.113 מנדטים שפסקו האיש לא ראוי לנהל את המדינה.
31
שירלי יקרה ....
משה מצביע הבית היהודי לשעבר | 07-05-2021 15:31
שירלי יקרה . מי בחר בכם? מי נתן לכם שבעה מנדטים? אני אגיד לך מי - ציבור ימני, ציבור דתי לאומי שרצה ממשלה ימנית , לא ממשלת שמאל. היחיד שכעת מיצג את הבוחרים של ימינה זה כעת שירלי. אם הייתם עושים עשירית מאמץ מול סער להצטרפות לממשלה כמו שאתם רצים לממשלת שמאל הכל היה בסדר. איך את לא מתביישת לבקש מהבן אדם היחיד שאמר את מה שכל מצביעכם חושבים לזוז? ואתה שיקלי - הלוואי שלא יצליחו להזיז אותך מכיסאך. אתה הקול השפוי שלנו! עלה והצלח
32
תני לי לחדש...
א.מ | 07-05-2021 15:32
תני לי לחדש לך, אין לך וי על הזזת נתניהו וגם לא על סינגפור וגם לא על יתר השטויות שכתבת שם. כל מה שיש לכם זו תבוסה בבחירות הבאות.
שמאלן תן...
מפנה פגרים שמאלנים | 09-05-2021 9:12
שמאלן תן כתובת,אני חייב למלא מיכסת פגרים שמאלנים למיזבלה,
עד אז...
ננננ | 07-05-2021 20:42
עד אז ביב יהיה ביבי בכלא מי יהיה המנהיג הבא???
33
הזוי
גדי | 07-05-2021 15:32
הבוחרים לא בחרו בבנט כדי לחבור לשמאל ושיקלי צודק בזה שיצביע נגד כי זה רצון הבוחר הזוי שמפלגה עם 6 מנדטים עומדת בראש
, מה...
שמאל זה לא קללה ... | 08-05-2021 7:28
, מה אסור להיות שמאלני ? מי הקים את המדינה ? מי נלחם במלחמת השחרור ? מי המרוקאים שבאו בשנות החמישים ? מי הקיים את קופות חולים שבזכותן מבצע החיסון היה כל כך יעיל ? מי ? נתניהו ששנים עשה הכל למוטט את הרפואה הציבורית ?
איך ברור...
בוחר | 08-05-2021 5:23
איך ברור שאתה שמאלני...כמו הממומנים מהדגלים השחורים שבאו לפה לשים לעצמכם לייקים...בדיחה שאתם מדברים בשם בוחרי בנט....שרובינו המוחלט ממש לא חושב או מתבטא ככה על ראש הממשלה. אבל פה אותו אנרכיסט מתחזה יכול לכתוב בלי סוף תגובות אנונימיות. ברשתות אפשר לראןת מה מי שאשכרה בחר בו חושב על ההונאה...
אתה פשוט...
אזרח ותיק | 07-05-2021 17:54
אתה פשוט טיפש .. ובגדול
, הבוחרים...
בלי טריקים, שטיקים ושקרים | 07-05-2021 16:11
, הבוחרים של בנט רצו שינוי. הבינו שביבי לא רק מיצה את עצמו אלא שהוא גם עבריין, שקרן ומושחת. הבוחרים של בנט רצו מדינה מתפקדת כמו שצריך ולא מתדרדרת מבחירות לבחירות. הבוחרים של בנט רצו להפסיק את הטירלול היוצא מבלפור, להפסיק את ההסתה ואת הרחבת הקרע והשסע בעם. הבוחרים של בנט סומכים עליו שיפעל לטובת המדינה ואזרחיה, ולא יושפע מאינטרסים אישיים. החבירה למפלגות אחרות היא דבר חיובי ומאחד את העם. בממשלה העתידית, אם תקום, יש משקל כבד מאוד לאנשי ימין ומרכז. השמאל יהווה מיעוט ולא יכתיב את המדיניות. אז חוץ מזה שהביביסטים מתוסכלים מכך שביבי לא יהיה ראש ממשלה - אין כל סיבה שלא תוקם ממשלת אחדות כזו. מה קרה ???
34
אוהבים אותך שיקלי...
אד | 07-05-2021 15:35
אוהבים אותך שיקלי , ימינה רוצה להקים ממשלת מחבלים , בוש ונכלם , גברת פינטו , מי את בכלל מי שמע עליך בכלל , למה צריך את המפלגה ימינה אם אתם עם אותם דעות של חבורת השמאל , מפלגת פח .
35
שכחת חמודה שבנט...
חיים | 07-05-2021 15:38
שכחת חמודה שבנט נכשל בענק במקום 15הוא 7איזה להנהיג ?אם לא הייתה שנאה מטורפת לנתניהו היום בנט היה צריך להתפטר
ולמה יש...
נננננ | 07-05-2021 20:41
ולמה יש שנאה? אפילו בימין יש שנאה, למההההה? תן תשובה עם שכל
36
עצוב!!!!! זה מה ששאר מימינה ... לבכות
ימני | 07-05-2021 15:39
פינטו מבינה שימינה (והיא) סיימו את דרכה הפוליטית ומבקשת להינות קצת מהשילטון ... חנפנית וצבועה . כמו נפתלי רק מעניין אותה הכבוד והתואר ... איזה התרפסות... תנו לי להיות חכ....
37
די להתבכיינות
אזרח במדינה | 07-05-2021 15:40
דרך אגב - אל תדברי בשם העם - אני העם ואני רוצה בחירות חמישיות !!!! יאללה עוד יום חופש
למה לא...
בנצי | 09-05-2021 11:26
למה לא תלכי חזרה לבית אבות? את רווקה זקנה,ויש את שרה שהיא גם רוקה זקנה כמוך,אז תני שקט,כי שרה כבר החזרתי לבית האבות,תני גז זקנה,
ממש מטומטמת...
רבקה | 07-05-2021 19:30
ממש מטומטמת עוד מיליונים שאת תשלמי עליהם מה את חושבת אנחנו מתים שהוא לא יהיה חלקם רק גזענות יש לכם מי שרוצה את נתניהו גועל כאילו הכתרתם אותו למלך גועל נפש שנאנסים ילדים לא עושה כלום בדרום
38
אם ישראל חשובה הוא צריך לבגוד בשביל המגלומן??
אמיתית הגברת הזו? | 07-05-2021 15:43
זה מה שנפתלי הנוכל שלח אותך להגיד? ללחוץ על עמיחי להתפטר כדי שתהיה לנפוליון עוד בובה סמרטוטית ואומרת הן? מביך, מזל שלא נכנסת. עמיחי צריך לפרוש כי הוא מתעקש לעמוד מאחורי ההבטחות שרץ בשמן לבוחר וכולכם הולכתם את כולנו שולל?? חוץ מאלון דוידי ושיקלי, כולם במפלגה העלובה בושות, שקרנים ורמאים.
39
מי זו המצחיקולה...
סמדר | 07-05-2021 15:51
מי זו המצחיקולה הזאת?? הוי הכי חשוב זה- תודה לאל שאת לא בכנסת.. איזה תת..
40
עוד נוכלת מזרחית......
בוזגלו עבר את המבחן | 07-05-2021 15:54
עוד נוכלת מזרחית... מרוקאית מחמד, בקולקציה של בנט.... סילמן מרוקאית, שקד עיראקית, לא ברור איך המזרחיות מחמד האלו בוגדות בימין... זה בעצם סימפטום מוכר, שמזרחיים רוצים להוכיח שהם נאורים, והם לא פרמיטיביים ימניים... אז זה מאתגר אותם להתהפך מהימין, תכלס זה תסביכים אישיים, שום מצע שום בטיח...
מה הקשר...
רם אזרח | 07-05-2021 17:51
מה הקשר ..מזרחית מרוקאית עירקית ..?? ואיך דילגת על בנט האשכנזי הדתי הקרח הבוגד .. מה לגזענות ולדעתה .? נראה כי לא בדקת מספיק את קורותיה של אמך .
41
לא הבנו. אמרת שאת חשובה מעמיחי שיקלי?
איתמר | 07-05-2021 15:54
איפה את ואיפה הוא? ויש כבר בכנסת בעלי מוגבלות, תודה. אמנם הם שמאלנים, אבל לפחות לא בוגדים ורמאים.
וואלה?? בינתיים...
ברור... | 08-05-2021 5:14
וואלה?? בינתיים לנתנינו יש תואר שני מ MIT ואייקו 180, והנציג שלכם לראשות ממשלה, יהיר, לא מחזיק בתעודת בגרות, האייקיו שלו יותר קרוב לכפכף, והספר הראשון והאחרון שקרא היה פינוקיו.
מצביעי השמאל...
דנדנ | 07-05-2021 20:39
מצביעי השמאל כמו כם נבחריהם משכילים ומלומדים פי... מהימין, ראה מקומות מגוריהם ותבין
42
כל הכבוד
דן | 07-05-2021 15:54
מתפלל שתגיעי לכנסת מגיע לך
גם אני...
אזרח ותיק | 07-05-2021 17:45
גם אני חושב שאתה סמרטוט..!!
אתה סמרטוט...
דוד | 07-05-2021 16:49
אתה סמרטוט
מתפלל...
ציון | 07-05-2021 16:48
מתפלל על אוחתך
43
תקפצי בזיגזג חבורת...
מזל | 07-05-2021 15:59
תקפצי בזיגזג חבורת בוגדנים מגעילים . גועל נפש של מפלגה . ה' יקום בכם בבגידה שלכם למצביעי ימינה. מקווים שכל הקרובים שלכם יתרחקו מכם אחד אחד ויחרימו אותכם ויתנגדו חהיות בקירבתכם !!!!
44
עמיחי, אל תישבר! ברור מה הם מנסים לעשות לך
ליאור | 07-05-2021 15:59
לדוידי אמנם היתה ראיה מוקדמת וחתך מהנוכלים, אבל אתה כרגע היחידי שמשאיר לבוחרים מינימום יצוג ולא רק בושה שעבדו עלינו
45
מי זאת הטיפשה...
נסים | 07-05-2021 16:01
מי זאת הטיפשה הזו?
אן הנחתום...
מוטי | 09-05-2021 11:24
אן הנחתום מעיד על זיבלותו,עים מחנך כמוך, מזל שאתה לא קרוב אלי,כי אתה לא מחנך, סתם זבלן שכל שמאלני,
כמי שהיה מחנך...
עמוס | 07-05-2021 19:44
כמי שהיה מחנך ומורה של שירלי יכול להעיד שהיא בחורה חכמה במיוחד, בעלת ערכים ושאיפות. דרך אגב, שירלי הוציאה בבחינת הבגרות בתנך את הציון הגבוה ביותר בשכבה! אפשר ומותר להתווכח עם דעותיה, אבל לקרוא לה טפשה זהו עיוות מוחלט של המציאות!
אמא שלך...
חושם | 07-05-2021 16:47
אמא שלך שהביאה אותך דווקא אלינו
46
עוד
א | 07-05-2021 16:03
טיפשה תוצרת בנט השקרן
47
זו עיסקה רגשית...
פינטו הפיסטוק | 07-05-2021 16:07
זו עיסקה רגשית בינן לבין בנט, בנט ירים להן את האגו ויעריך אותן כנשים נאורות/אשכנזיות והן יתנו לו את כל כולן... תסביך חברתי שמוליד מריונטות ממין נקבה לשירות בנט
מיתחזה שמאלני...
בני | 09-05-2021 11:21
מיתחזה שמאלני ארור,אתה לא במיקרה שופט/ת כדורגל?איך אתה מיסתדר עים ז?לים כמוך?
בדיוק כמו...
לילי | 08-05-2021 17:08
בדיוק כמו נתניהו, אוסף אליו את כל הנשים האןויליות, שסוגדות לו והולכות אחריו כמו פרות עיוורות
48
מריונטה עם תעודות...
בנט מדבר מגרונה | 07-05-2021 16:09
מריונטה עם תעודות
49
חצופה. הוא ההגון היחיד שנאמן להבטחות ולבוחרים
אוריאל | 07-05-2021 16:17
שכל ששת הנוכלים שנשארו יתפטרו. הם נבחרו ברמייה ונוכלות ועברו מימינה לשמאלה, אז שהם יתפטרו! שיקלי צריך להקים מפלגה חדשה ימנית הגונה.
50
חוצפה..מפלגת ימינה אלק... ח''כ...
אני | 07-05-2021 16:22
חוצפה..מפלגת ימינה אלק... ח''כ שיקלי אל תפרוש ואני מקווה שיהיו עוד אמיצים שיגידו כמוך את מה שהעם חושב! ולך מר בנט..אם אתה חושב שיש לך שכל בגלל שעשית כמה אקזיטים אז עכשיו מתברר שיש לך יותר מזל כי לבגוד בבוחרים שלך זה מהלך בלי שכל!
51
אגב, כתב לך...
אזרחית | 07-05-2021 16:25
אגב, כתב לך מכתב יפה שלום שלמה היועץ של בנט, והגהה טובה עשה בנט, אבל, יש הבדל בין מילים וסיסמאות ריקות מתוכן למעשה
52
מפושעי אוסלו לפושעי...
דוד | 07-05-2021 16:28
מפושעי אוסלו לפושעי ימינה הורסי המדינה ,בנט כהנה אורבך סילמן קארה. רק שיקלי ובעה גם שקד הקרוב יצילו את הימין
53
שיקלי מלך ישראל...
יצחק | 07-05-2021 16:31
שיקלי מלך ישראל !!! גיבור אמיתי ישר. חילוני כאילו נקי זך ירכי . למעשה דתי אמיתי בניגוד למחללי ה' בימינה יעני עם כיפה. גועל נפש של חילול ה' חבורת המאפיה הזו
54
שתפנה לנפתלי , להכנס במקומו, שיקלי נאמן למה
אלעד | 07-05-2021 16:34
שהבטיח
55
סרוגים פרסומים על...
נעמה | 07-05-2021 16:35
סרוגים פרסומים על יצינה לא באתר סרוגים. מקומם של פרסומים על ימינה רק עיתוני השמאת הקיצוני הארץ דבר סרוגים די בבקשה ללכלך את האתר בפרסום אנשים אלה באתר של הכיפות הסרוגות. הם לא כיפות סרוגות, לא דתיים לא ציוניים לא ימניים לא לאומיים. אין שום סיבה להמשיך לפרסם אותם כאן ועוד להציג את הפרצוף שלהם באתר. בבקשה סרוגים חשבו על הקוראים שלהם ותתחשבו ברגשות שלהם. לא רוצים בכל פעם להקיא כשרואים את הפרצוף שלהם. ותכלה הרשעות מקרב הארץ. בוגדים פוליטיים !!!
56
אתם בושה למדינה...
ציון כהן | 07-05-2021 16:38
אתם בושה למדינה התורה לא שוכחת בוגדים
57
שירלי אתה ...
ציון | 07-05-2021 16:39
שירלי אתה גבר שבגברים העם איתך
58
שירלי את בושה...
ציון כהן | 07-05-2021 16:39
שירלי את בושה למדינה
59
בוגדת בוגדת בוגדת...
ציון כהן | 07-05-2021 16:40
בוגדת בוגדת בוגדת את בנט ואילת נזלת
הינה ההן...
מנטור | 09-05-2021 10:42
הינה ההן של העושה חסדים עים האריתאים בדרום תל אביב,ממש נשמה תמורת תשלום היא עושה חסדים,מעניין אים אתה שחור? או שוקולד? יש לי את האבא שלך כאן לידי האריתראי,
אמא שלך...
ציון | 08-05-2021 21:11
אמא שלך חובבת יזבל
אמא שלך...
דוד | 08-05-2021 20:53
אמא שלך מתנענעת יזבל
וזבל גדול...
דוד | 08-05-2021 20:52
וזבל גדול פח אשפה
לך חפש...
מני | 07-05-2021 21:48
לך חפש מי ינענע אותך. לביבי היתה ממשלה והוא זה שגרם לקחת אותנו לבחירות רבעיות. אתם בושה למדינה שעדיין תומכים בו.
60
תמשיכי לחלום יבושה...
ציון כהן | 07-05-2021 16:43
תמשיכי לחלום יבושה
61
הוי ! איך...
הוי הוי הוי | 07-05-2021 16:44
הוי ! איך יוצאים מכאוס בנט הוי ! מה קרה כלכלת ישראל ןלמרות הקורונה שיצאנו ממנה מהראשונים בעולם במצב מעולה
62
את דומה לעץ...
דוד | 07-05-2021 16:52
את דומה לעץ בלי פרי בושה
63
אוהב בנות בנט...
דוד | 07-05-2021 16:52
אוהב בנות בנט מעניין
עדיף שתשתוק. תתבייש...
ישר אלי | 08-05-2021 9:48
עדיף שתשתוק. תתבייש לך
הן יותר...
איילת החיילת | 08-05-2021 5:05
הן יותר ממושמעות. אפשר למשל לשלוח איזה פודלית לדרוש ששיקלי בעל הדעה העצמאית יתפטר....צריך יותר פודליות יסמניות שלא עושות בעיות אלא את מה שאומרים להן.
64
שירלי הגבר לא...
ציון כהן | 07-05-2021 16:53
שירלי הגבר לא מוכר כמו אילת נזלת
65
יש שכל יש...
אני | 07-05-2021 16:56
יש שכל יש דאגות
66
מה קרה לכם...
בושה | 07-05-2021 17:03
מה קרה לכם השתגעתם למכור את הערכים את ההבטחות בשביל כסא בושה אנשים נתנו לכם את הפתק שלהם לא בשביל זה .
בשביל לשבת...
לא בושה | 07-05-2021 20:37
בשביל לשבת עם ביבי היית צריך להצביע ישירות עם הביביסטים
67
האם את לא...
אכפתי | 07-05-2021 17:05
האם את לא שומעת זעקת מצביע מפלגתך על הבגידה בימין?
68
את בושה למדינה...
דוד | 07-05-2021 17:23
את בושה למדינה אהבתה מוכרת אתכם
69
חלומות בהקיץ
אזרח ותיק | 07-05-2021 17:25
תבדקי את ה-D.N.A. של משפחת לפיד אהבת העם היהודי הדתי, את יכולה לסמן הרבה V מבחן התוצאה תקבע
70
שירלי פינטו מוציאה עשן מאוזניי המגיבים פה
כל הכבוד לפינטו | 07-05-2021 17:38
החיוך פשוט לא יורד לי מהפנים.
71
עוד אחת מלקקנים...
אלי | 07-05-2021 17:41
עוד אחת מלקקנים סביב צלחת ריקה תתביישי לך שקרנית .האם זה המצא שהבטחת למצביעים
תוציא את...
דש | 07-05-2021 19:16
תוציא את הצ'יפ של ביבי מהראש , חינם בשיבא
72
עוד נוכלת
משה | 07-05-2021 17:51
שהוא יתפטר בשביל שגנבת הקולות שלנו תצביע לשמאל ולערבים
73
את לא תזכי...
מלי דניאל י | 07-05-2021 18:14
את לא תזכי להחליפו אתם בדרך לאבדון וזה שאת חירשת זו תקופה טובה כי זה מונע ממך לשמוע את כל הביזיון הסירחון הבגידה בערכי העם היהודי וכו' אם יש בך יושרה פנימית וערכים וכבוד לאחר ולמוגבלים ברחי כל עוד נפשך בך איני מוכנה שאיא ממפלגתך יטפל בנושאים של המוגבלים ואל תנכסי לעצמך כתרים שאת ומנהיג מפלגתך בזים להם תתביישי
74
על מה את...
אנונמי | 07-05-2021 18:16
על מה את מדברת שרלי פינטו, לגנוב את הקולות שלנו, לקחת אותם למרץ, ללפיד, לעבודה, לליברמן, נו באמת אצבענו למפלגות ימינה, מה את הולכת לשנות בדיוק חוצפה מקווה שהממשלה הזויה הזות לא תקום, חוצפה.
75
הלו סרוגים, תפסיקו...
צילה | 07-05-2021 18:18
הלו סרוגים, תפסיקו לפרסם דברי אנשים רפורמים באתר. אנשי ימינה לא רצויים כאן ולא עוד קשורים בשום דרך למגזר שלנו. !!!! שילכו להתפרסם באלג'זירה, הארץ, עיתון דבר. אתר סרוגים צריך להמשיך להיות אתר ערכי ובלי זבלים אנשי ימינה
לינדה שזונה...
איך | 09-05-2021 10:56
לינדה שזונה לינדה לינדה הזונה
הזונה...
את | 09-05-2021 10:55
הזונה אכלת חזיר היום כבר שרומטה
יש שם של...
איך | 09-05-2021 10:52
יש שם של שרומטה
זיינתי...
את | 09-05-2021 10:51
זיינתי את אמא שלך בתחת אוכלת חזיר לינדה את שרומטה
אבא שלך...
לינדה | 08-05-2021 23:21
אבא שלך זבל אתה יהודי כמי חברך טיבי ובנט זה היינו הך
בלי זבלים...
אני | 07-05-2021 19:37
בלי זבלים כמוך, שמטמאים את היהדות!!!
76
מר שיקלי תפנה...
זיו מלל | 07-05-2021 18:33
מר שיקלי תפנה מקום .אין לך עמוד שדרה .מי אתה חושב שאתה ? זבל אין לי הגדרה אחרת מלמד ערכים ועושה הפוך על הפוך. תצטרף בל ביבי תחשב איתו באותו אגף. דופק שכמוך.
77
שירלי ישר כח...
זיו מלל | 07-05-2021 18:37
שירלי ישר כח .הלוואי ויהיו רבים כמותך הליכוד חבורה של עבריינים. ובראשם קאפו דה טוטי קאפי.
היא מוציאה ליכודניקים חמוצים מעשתונותיהם
רק על זה שאפו | 07-05-2021 19:17
.
כל מה...
בן אביב בינימין | 07-05-2021 18:55
כל מה שיש לך,וכל מה שהשגתה בחיים הגיע ביגלל בנימין נתניהו וממשלתו החכמה,אבל עם ישראל כולו שכל את המאות החיים וכשדה התעופה היה מלא במטיליים והבתים החדשים ומכוניות החדשות והמיסעדות המלאות ולפתע רע לכם?,והגיע הסמן שתפנימו ותבינו שצביעות זו תכונה שנולדים איתה.
78
למה סרוגים מגבה את גניבת המנדטים של בנט
בן אברהם | 07-05-2021 18:43
למה לא מראיינים את חברי ימינה שהפכו לשמאל . הרי גם הם לא מאמינים שיצליחו לעשות בממשלה משהו מהבטחות הבחירות שלהם וגם ברור לכולם שהשמאל יזרוק את בנט לאחר הקמת הממשלה. המטרה היחידה היא זריקת נתניהו וזה לא היה מטרת הבחירות של בנט.
עצם העובדה...
ימנית | 08-05-2021 23:19
עצם העובדה ששמאלני כמוך פתאול טהר תשרץ ששמו בנט .וכל השאר אצלו אומרת לנו בדיוד כמה שמאלה ימינה הזאת
מי בדיוק...
דודי | 07-05-2021 19:09
מי בדיוק הפך לשמאל ? כהנא , איילת ,סילמן ? אם אתה קרוב לשיבא , יוציאו לך את הצ'יפ של ביבי מהראש בחינם
79
אני מציע לך...
יעקב | 07-05-2021 18:50
אני מציע לך גברת שירלי לקרוא את התגובות של נפתלי בנט בפייסבוק ותראי כמה שאת רחוקה מהמציאות. מה עם כל ההפגנות שיש מול ביתו ובכל מקום נגד נפתלי על הבגידה שבגד בבוחריו. תכנסו לדף הפייסבוק שלו בחייאת.
80
מרגשת מאוד!!! שיקלי, אתה...
אני | 07-05-2021 19:36
מרגשת מאוד!!! שיקלי, אתה מבזבז את הכיסא שלך לשווא!!!
81
אם כל הכבוד...
תמר | 07-05-2021 19:40
אם כל הכבוד , אף אחד לא הצביע לימיננה כדי שהגבאת פינטו תשב בקואליציה עם יאיר גולן
אז אם מי...
יוסי | 07-05-2021 20:29
אז אם מי היא תשב ? בנט אמר שהוא לא שייך לשום צד ביביסטי או לא ביביסטי וכל האופציות פתוחות כאשר הוא מעדיף ממשלת ימין כאפשרות ראשונה והאפשרות השניה היא ממשלת אחדות ישראלית.
82
חצופה שכמותך ימינה...
רינת | 07-05-2021 19:58
חצופה שכמותך ימינה רימתה את הבוחרים והלכה שמואל כי בנט דואג לעצמו ולא לעם ישראל והמדינה הציונית 6מנדטים קבלתם גם טיבי יכול להיות ראש ממשלה יש לו יותר מנדטים
סתום בן...
0מאלנים בוגדים | 08-05-2021 0:40
סתום בן של ז ו נ ה
את אומרת...
מני | 07-05-2021 21:51
את אומרת שבנט דואג לעצמו ומה ביבי? דואג לעם? חחחחחח.
וביבי לא...
מני | 07-05-2021 21:38
וביבי לא רימה את הבוחרים שלו? חצופה.
בניגוד לביבי...
דריה | 07-05-2021 20:33
בניגוד לביבי שמאוהב בעם ישראל ולא בעצמו
83
מהממת! ...
חי | 07-05-2021 20:10
מהממת!
אתה יודע...
חוקא | 09-05-2021 10:38
אתה יודע איפה האימא שלך עכשיו? כן בדרום תל אביב אצל הסודנים, היא עושה חסדים תמורת שתלום,מעניין מי האבא הארור שלך,זבל,
נראה שיאיר...
ארז | 08-05-2021 7:33
נראה שיאיר נתניהו הבטלן עובד שעות נוספות...לא נורא...עוד לא הרבה שעות הוא יעוף מבלפור...אפילו הוילה של םאקר כבר לא זמינה..יצטרך לגור בקיסריה..אבל מי ישלם את הוצאות הבית שם ??
אתה מתכוון...
בנט בן ז ו נ ה | 08-05-2021 0:39
אתה מתכוון ש ר מ ו ט ה
ההההההה ...
יינ | 07-05-2021 22:13
ההההההה
84
האוויי הראשון. הבטחה שבנט...
חנן | 07-05-2021 20:13
האוויי הראשון. הבטחה שבנט לא ישב עם לפיד. הוויי השני. חתימה על ההצהרה שלא ישב בממשלת שמאל.
היא שכחה בכוונה...
אברהמי משה | 07-05-2021 23:06
היא שכחה בכוונה את ההתחייבות והרמאות של בנט לבוחריו שלא ישב עם לפיד ועם השמאל .בנט גנב קולות מהימין כדי להכנס על גבם לממשלת שמאל .זאת רמאות לשמה ועליו לעמוד לדין !!
באותה חתימה...
דריה | 07-05-2021 20:33
באותה חתימה - שביבי לא ישען על הערבים...
85
צודקת במאה אחוז...
משה | 07-05-2021 20:13
צודקת במאה אחוז אדון שיקלי אתה לא שווה שקל אתה החפרפרת של ביבי תוריד את המסכה ותלך הביתה שקילי שוקלי.
לך תעשה...
אבי | 07-05-2021 22:13
לך תעשה קק...
86
אל דאגה שירלי את תכנסי
יונה | 07-05-2021 20:23
ביום שבו איילת שקד תהפוך להיות שרה (כל משרד שהיא רוצה לא באמת מתאים לה, אבל ניחא) יתפנה מקום בכנסת בשבילך.
87
צודקת לא מתאים...
קרעי | 07-05-2021 20:25
צודקת לא מתאים לך בגלל אידיאולוגיה תיתפטר
88
שירלי פינטו
איצטרובל | 07-05-2021 20:34
אישה גדולה וראויה...מאמין שהיא תיכנס לכנסת דרך החוק הנורבגי
יכולה לכנס...
אבי ברינבואום | 07-05-2021 22:12
יכולה לכנס לחור של ה......
89
אין לי שום...
נהג מונית | 07-05-2021 21:39
אין לי שום צל של ספק , לא רק שהציונות הדתית תמחק בקרוב, היא גם תביא מזל רע לכל הכיפות סרוגים .שימו לב מה קרה בשנה האחרונה !!!!
90
תכלס, את רוצה...
קובי בן עזרא | 07-05-2021 23:15
תכלס, את רוצה להיות חברת כנסת ולא משנה על מה את דורכת.כל ההויי שלך מנותק מהבטחות ימינה לציבור, לא לך ולחבריחך. מקווה שעוד יצטרפו אליו עוד חברים מכהנים עם יושרה ציבורית ולא אחר וכאן לא אוסיף....
91
לא מכיר את...
ע.נ. | 07-05-2021 23:40
לא מכיר את האישה הזו. מטרתם של כל סעיפי הבלוף שלה היא חהכנס לכנסת אפילו עם אבו מאזן. כנראה נמחק לה מהמוח כל ההצהרות והחתימות של בנט בכל ערוצי הטלוויזיה המפלגה הזו מחוקה. שיקרו אותנו במצח נחושה ועוד רוצים טיפ.
92
יכחבה תמותי אמן...
כחבה | 07-05-2021 23:42
יכחבה תמותי אמן
93
כל הסמולנים שופעי...
ע.נ. | 07-05-2021 23:50
כל הסמולנים שופעי השנאה יצאו מחוריהם לסייע לבנט. רק לפני שבוע הוא היה פאשיסט בעינים והיום הוא גדול הדור שעובר נס אחרי נס. עם שישה מנדטים בנט יהיה ראש ממשלה. עכשיו מנסור עבאס הוא המחליט אם תהיה ממשלה או לא. הוא יבקש למפלגתו שני שרים ושני סגני שרים והוא יקבל זאת.
94
עוד מטונפת יצאה...
נאווה | 08-05-2021 0:03
עוד מטונפת יצאה מהחור , שיקלי ישאר ויצביע נגד. הוא מקיים מה שמפלגה הבטיחה
95
לכי דחפי אצבע,מי...
בנט בוגד זבל | 08-05-2021 0:38
לכי דחפי אצבע,מי את בכלל יא כשל.
96
בפעם הבאה תקשיבו...
לכל הכועסים | 08-05-2021 2:03
בפעם הבאה תקשיבו טוב טוב למה שאומרים הפוליטיקאים לפני הבחירות. אם הייתם מקשיבים לבנט לא הייתם כה מופתעים וכועסים עכשיו. אני הצבעתי לציונות הדתית, אבל האופציה השנייה שלי הייתה ליכוד, בטח שלא ימינה. בנט הצהיר לפני הבחירות שביבי צריך ללכת ושימינה זקוקה רק לעוד כמה מנדטים בודדים כדי להקים ממשלה (איך בדיוק? יש רק אפשרות אחת - עם השמאל). בנוסף, ימינה אימצה לעצמה עקרונות ליברליים שמתאימים לשמאל ולא מתאימים לי.
97
בן ציון דוידי...
רק אומר | 08-05-2021 2:05
בן ציון דוידי בטח מרגיש עכשיו שניצל בעור שיניו, בדקה התשעים.
98
השם ימינה נשמע...
תוהה | 08-05-2021 2:12
השם ימינה נשמע היום קצת אירוני, לא?
לך חזרה...
מרדים זבלים | 09-05-2021 10:37
לך חזרה לתעלה שמימנה באתה,סתם דביל וחסר מוח,תינוק בטח מערבי יחד עים האימא שלך,
מי קבע...
תינוק | 08-05-2021 9:32
מי קבע שימין חייב לתמוך בשקר שחיתות והסתה??? ואם כבר משהו אירוני זה שגוש נתניהו קורא לעצמו לאומי וכולל חרדים מוסלמים וסהרוריים. ומה עם לשרת בצהל, לעבוד ולשלם מיסים??
99
ימילי שיקלי ....
זואי הדר | 08-05-2021 3:06
ימילי שיקלי . אתה ממש לא רוצה להקשיב. שם את המפתחות ולך הביתה. גם אני מצביעת ימינה ורוצה שביבי יהיה ראש ממשלה עם אתה לא עוזה אז אתה מחפש פרסום אף אחד לא ידע במדינה שאתה קיים. אבל עם המדחמה חשובה. לך. אל תהרוס אפילו החניכים שלך במכינה ביקשו ממך. כול עם ישראל מבקש ממך . לעשות עימנו חסד
100
עמית היא פונה...
קרן | 08-05-2021 4:59
עמית היא פונה ללב שלך רוצה להיכנס לכנסת לקבל תיק ושאר הצביעות
101
צודקת אם שירלי...
שרה | 08-05-2021 5:09
צודקת אם שירלי רוצה הכסף של ביבי שילך ובמקומה תכנס כחוק חברת כנסת במקום. דם יבין מה ביבי מקיים
102
מי זו הקרייריסטית...
בנימין | 08-05-2021 5:53
מי זו הקרייריסטית החדשה מהזן של אביר ?? מה לה ולפוליטיקה ואיפה שמענו עליה בימין מתי שהוא, היא כותבת על מטרות ימינה ? היא חוברת ומגבה שקרן שגנב את דעתי, היא מלמדת אותי מהי אמינות ונאמנות לארץ ישראל, מה היא רוצה בדיוק ?? שכר חדשי גבוה, רכב ועוזרים, לשכות וכיבודים, מי היא בכלל, לא מתביישת לבקר את היחיד במחנה שלנו שעשה את המעשה הנכון מבלי לחשוש ובלי לחשוב על כסאולוגיה כמו הפוסטמה הזו שתומכת בגנב דעת, תתביישי, חתיכת אפס, כלומניקית...
103
מי זה בכלל...
מי זה בכלל שיקלי .... הנייר סופג הכל ... | 08-05-2021 7:24
מי זה בכלל שיקלי ? מי זו הקרייריסט החדש מהזן הישן של הבגידה ?? מה לו ולפוליטיקה ואיפה שמענו עליו בימין מתי שהוא, הוא חסר כל ניסיון פולטי קובע את מטרות ימינה ? הוא חובר ומגבה שקרן שגנב את דעתי ודעת מאות אלפי אזרחים , שכל מילה שלו שקר , שחבריו בליכוד לא מאמינים לאף מילה שלו ... הוא מלמד אותי מהי אמינות ונאמנות לארץ ישראל, מה הוא רוצה בדיוק ?? שכר חדשי גבוה, רכב ועוזרים, לשכות וכיבודים, מי הוא בכלל, לא מתבייש לבקר את היחיד במחנה שלנו שעשה את המעשה הנכון מבלי לחשוש ובלי לחשוב על כסאולוגיה כמו הפוסטמה הזה שיקלי שחושב על הקדנציה הבאה בליכוד ... זבל .
104
עדיף 10 מיליארד לבחירות מתקציבים לנכים
צבוע על מלא | 08-05-2021 8:18
כל בחירות זה 2 מיליארד בחירות חמישיות זה יהיה כבר 10 מיליארד ואחר כך בוכים שאין תקציבים לנכי צהל
105
מי האישה ההזוייה...
יוני | 08-05-2021 8:19
מי האישה ההזוייה הזו שמתה להיכנס לכנסת ?? ברור משכורת של 40,000 שח מתאים מאד לגב' פינטו..למה לא מה רע ? ..שיקלי אל תוותר ..אתה ממש בסדר ..מי שבגד בערכיו בהבטחותיו ושיקר לבוחריו זה נפתלי בנט שעכשיו מפעיל עליך לחצים ..ואת גב' פינטו תעופי לנו מהעיניים ..
106
תגידו בסרוגים אין חוסם בוטים
ליכודבוט | 08-05-2021 8:20
הליכוד אכלו לנו את הראש עם הבוטים שלהם
אדיוט נוכל...
ערן | 08-05-2021 9:06
אדיוט נוכל כמו בנט
107
ברור זה מה...
ערן מעוז | 08-05-2021 9:05
ברור זה מה שבנט רוצה חכית אילמת כמו שאר הגמדים שלו
אני לא...
לילי | 08-05-2021 23:11
אני לא מכבדת אחד אם שקרים רמיה ונוכלות ימינה היא הכי שמאלה תתקדם כמו קדימה שהלכה אחורה לתהום
תתבייש זה...
ליאור | 08-05-2021 21:34
תתבייש זה שהיא אילמת לא אומר שאין לה דעה. אתה יכול לא להסכים אבל תכבד אישה עם מוגבלות.
108
רואים שהיועצים של...
מיכאל | 08-05-2021 9:10
רואים שהיועצים של בנט ניסחו את המכתב. חבורה של אפסים
109
תעמדי בתור שירלי...
אמרתי לכם | 08-05-2021 9:26
תעמדי בתור שירלי פינטו. מייד אחרי הכרזת ממשלת בנט שקד הליכוד נחלק ל-2. לפחות 8 עד 10 חברי ליכוד יצטרפו לממשלת בנט-לפיד.
110
עדיף שתשתוק אדון...
ישראלי | 08-05-2021 9:47
עדיף שתשתוק אדון דוד
עוד זבלית...
משהרון | 08-05-2021 10:18
עוד זבלית אחת שמחפשת כיסא ומה עם ההבטחות של בנט שלא ישב עם לפיד, מרצ והמשותפת שכחת לא יעזור לך את לא תהיי בכנסת.
111
צודקת, וזה מה שכתבתי בדף הפייסבוק של שיקלי
רונן | 08-05-2021 10:31
הגיע הזמן שיהיה חוק ברור וקשיח האומר שמי שנבחר מטעם מפלגה מסויימת מחוייב לפעול עפ איך שהמפלגה פועלת. אני לא מדבר על הצבעה על הזזת גדק בקאנטרי קלאב, אלא על הקמת ממשלה או פרישה ממנה ועל הצעות חוק שהן הצעות אמון/אי אמון. חבר כנסת שאינו מסכים עם דרכה של המפלגה מוזמן לפרוש ולפנות את מקומו לבא בתור. לא ייתכן שכל אחד יסחור במנדט הבודד שלו, מה עוד שבדכ אלו שעושים זאת הם לא בדיוק אלו שבגללם הצביעו למפלגה. מה שאתה עושה הוא מעשה ניבזי. אם מצפונך אינו מאפשר לך תפרוש. המנדט אינו שלך. אבל דע לך - אם תבדוק טוב, רוב רובם של אלו שנהגו כמוך סימנו לעצמם את סופם הפוליטי. תראה רק מהפעם האחרונה - פרץ ושמולי בבית ופרץ גם לא יהיה נשיא. האוזר בבית והנדל עדיין שורד אבל למד את הלקח ועכשיו הוא מתיישר עם סער. אבו תכסיס אמנם משוריינת כרגע בליכוד אבל בפריימריז הבאים כנראה ותיעלם כי בליקוד לא אוהבים מוצנחים ובוגדים.
אתה מתכוון דיקטטורה...
רון | 08-05-2021 11:00
אתה מתכוון דיקטטורה כמו קיטרו ולפיד
112
כל הכבוד לך...
נעמי | 08-05-2021 11:18
כל הכבוד לך פינטו מילים כדורבנות
אים נתניהו...
אגרונום | 09-05-2021 10:35
אים נתניהו לא היה חצי מדינה היתה מיתחת לאדמה,אבל אתם כרגיל כמו כל עוכרי ישראל שהכרת הטוב היא לא בלקסיקון שלכם,אז רק נתניהו, וכל השאר סתם זבל שלא מתאים אפילו לדשן איתו את הדשא הסינטטי,
, השמאל...
איי חורבות ואדמה חרוכה .... | 09-05-2021 6:20
, השמאל לא צריך להרס את המדינה ... מושחתיהו כבר עשה את זה ... בהצלחה רבה ...
מעניין חבורת...
דני | 08-05-2021 20:50
מעניין חבורת הזבל שמעודדים את הנכה, הם שמאלנים ארורים, מה שמעניין אותם זה הרס המדינה,לא יקום שיקלי,הכי טוב תהיה בכנסת,ושיבינו שכולם שם הנקבות והמיתרוממים כולל הרפורמי,ניכנסו ביזכותך,טרפיסטים,
113
חבורת אפסים, רובכם עדר...
ויקטור | 08-05-2021 11:25
חבורת אפסים, רובכם עדר שהולך בעניים עיוורות אחרי רועה צאן, תבינו ותפנימו עתיד ילדנו צמא לנשים כמו שירלי ישר כח
114
הזייה מוחלטת. בגידה...
נוני | 08-05-2021 12:01
הזייה מוחלטת. בגידה כזו סיטונאית בערכים ובבוחרים לא נראתה כאן בישראל. בנט, אתה מחוקקקק
אתה מורה...
בוחן חולים | 09-05-2021 10:33
אתה מורה ללקשים? היא לא מבינה מה כותבים היא צריכה מורה ללקויי שמיעה,ואילמים,
ושלא יהיו...
בתחן | 08-05-2021 23:08
ושלא יהיו כמו חברתה זועבי ואת
אלופה...אין כמוך...
רובי | 08-05-2021 12:30
אלופה...אין כמוך שירלי
115
תתביישי ...
יגאל | 08-05-2021 12:25
תתביישי !!! לא פלא שימינה עם אנשים מסוגך מסוגו של הנוכל בנט והצבועה שקד .מחוקים
116
מזדהה עם כל...
אביתר | 08-05-2021 12:50
מזדהה עם כל מילה שלה.. מקסים. ולמגיבים שקוטלים אותה - זה בדיוק השיח של השנאה שהגיע הזמן להפסיק..טפלו במרירות שלכם..
עוד נקבה...
מרקו | 08-05-2021 20:48
עוד נקבה שמיתחזה לגבר,לך תישאל את השופט/ת איך עושים שינוי מין אידיות/ית
117
תהיה גבר ותעזוב...
עמיר | 08-05-2021 12:51
תהיה גבר ותעזוב את ימינה
כל מילה בסלע...
אילן ענתבי | 08-05-2021 17:10
כל מילה בסלע הלוואי עלינו עוד אנשים כמוה
118
ראש המפלגה השמאלני...
האזרח הצודק | 08-05-2021 17:06
ראש המפלגה השמאלני שלכם גם הבטיח שלא יסכים שלפיד יהיה ראש ממשלה לא רגיל ולא ברוטציה , וגם הדגיש שזה לא יכול ליקרות כי הוא איש ימין ולפיד איש שמאל והוא לא מוכר את הערכים שלו . בקיצור שיקר לכל אורך הדרך . אבל הכל טוב תהנו מחודש חודשיים של תהילה ממחנה השמאל ואז תבינו שאין לכם אפשרות לקיים מדינה ככה ואז נלך לבחירות חמישיות ובעה עם ישראל יתן לכם בעיטה בתחת וישלך את כולכם לאי בודד שלא ניראה או נישמע עלייכם יותר . מפלגה של משקרי ציבור . יש לי עשרות חברמץים שבחרו בכם ואתם יכולים לישכוח מהם
119
בטח, המשכורת של...
אורי | 08-05-2021 18:42
בטח, המשכורת של חבר כנסת יקרה לליבך יה צבועה, בטח היית באבל שלא נכנסת לכנסת. כי ערכים כבר אין לכם
חמודי, אני...
ערן | 10-05-2021 10:21
חמודי, אני סטרייט וימני. זה שאתה לא יודע לקרוא תאשים את גלנט שר החינוך שלך. אבל בטח עזבת את בית הספר בכיתה ה' כדי למכור אבטיחים בשוק רמלה. מה לעשות, ככה זה שאבא בכלא והכסף שאמא עושה ברחוב הולך על סמים
הינה בן...
קברן | 09-05-2021 8:49
הינה בן הכלבה ערן המיתרומם,בטוח שבן הזוג שלו היתפגר,לך לשמולי,הוא פנוי תעשה לו טובה,זבלים,
... ערכים...
ערכים ... | 09-05-2021 6:18
... ערכים יש למושחתיהו ושיקלי.... חה.. חה.. חה..
120
האשם שאין ממשלת...
ערן | 08-05-2021 18:44
האשם שאין ממשלת ימין זה נתניהו ולא בנט. אם היה מתפטר אז גם בנט וגם סער היו נכנסים וגם הציונות הדתית ואולי גם בני גנץ ואז לא היה צריך בכלל לספור את מרצ והמפלגות הערביות אבל כשנתניהו דואג לנתניהו, שלא יתפלא שמי שהולך לישון עם מירי רגב, יתעורר עם שרת החינוך מירב מיכאלי ושר הפנים אחמד טיבי
ולמה שלא...
ערן | 10-05-2021 10:18
ולמה שלא תתפגר אתה? מה התועלת שלך לעולם? ההורים שלך נהנו 5 דקות וסבלו כל החיים. בטח במרוקו אמא שלך הייתה הזונה של המלך ואתה לא באמת יודע מי אבא שלך
ערן בן...
בנצי | 09-05-2021 8:48
ערן בן הכלבה למה לא תיתפגר ותן שקט,בן של נבלות,שהתועלך שלהם ביקום אפסית,
למה שיתפטר...
אורנה | 08-05-2021 23:06
למה שיתפטר יש לו 52 מנדטים ביחרים מהעם היהודי ...כל מצביעי שס שס הבית היהודי הם מנדט לרהמ המכהן .ז בנט הרמאי שהוליך שולל את בוחרי הימין .כמו שבגד בבית היהודי. היחיד שעומד על העקרונות שלו ולא לשקר לבוחרים שלו זה עמיתי
, אתה...
. | 08-05-2021 21:47
, אתה הוכחה חיה לתת רמה שנוצרת כששרמוטה פוגשת ערס ...
שמאלן ארור...
קברן | 08-05-2021 20:46
שמאלן ארור שתיתפגר בקרוב אמן,ימח שימך וזיכרך,שמאלני רקוב,ועלוב,
121
גברת פינטו,כמובן שאת...
חיים | 08-05-2021 18:53
גברת פינטו,כמובן שאת רוצה להכנס לכנסת משכורת שמנה תנאים מפליגים,ולעזאזל העקרונות.עד שיש גבר אמיתי אחד במפלגת הקנייה ששינה ימינה,ובעצם היא שמאלה טיפוס עלוב כמוך מנסה להשתחל לגן הילדים (סליחה : כנסת) ולהנות על חשבון איש ישר אמונה. בוז לך!!!!!!
122
המדינה חשובה לך???...
שוקי | 08-05-2021 18:56
המדינה חשובה לך??? צבועה שכמותך כמו שאר המפלגה שלכם רק לשים את התחת על כסא מעור צבי,מודעות 50 אלף בחודש... זה מה שחשוב לך,עלובה אחת
ומה שחשוב...
פיני | 09-05-2021 8:47
ומה שחשוב לי,למה ההורים הארורים שלך לא היו משכילים? כי אים היו עים מעט שכל היו מתכננים את המישפחה לתיפארת,אבל ביגלל שהם מפגרים,יצא להם מעתרומם כמוך זבל חולני,
... ומה...
. | 08-05-2021 21:00
... ומה חשוב לשיקלי ? מקום טוב ברשימת הליכוד ? או אולי עוד כסף ותקציבים למכינה הטרום צבאית שלו ? או גם וגם .... וגם ...
123
מי את שירלי...
מצ | 08-05-2021 19:33
מי את שירלי פינטו , אני לא מכירה אותך אני מכירה מפלגת שקר ימינה שחשבתי שאני מצביע לשקד שקר שהיא לא תלך בחיים עם השמאל וגם היא אכזבה אותי בתור אחד שבחרה השקד וקיבלנו לפיד למפלגת העבודה שיש בה מחבלת שלא אוהבת ישראלים וגם אמרה שקד שלא תשב עם לפיד , עם רציתי לפיד הייתי מצביע לו לא לכם אני מאוכזבת ממך שקד ואני לא מכירה אותך רושמת הפוסט
הנכות שלך...
ועדה רפואית | 09-05-2021 8:45
הנכות שלך כניראה עברה את הנורמה,לך לביטוח לאומי יש לך סיכוי לנכות עקב מחלת השיגעון,והעיורון,מקבלים הרבה אחוזים, תישאל את המפגרת פינטו,
מה זה...
אבי | 08-05-2021 21:19
מה זה חשבתי? למה את לא הקשבת למה שהם אמרו לפני בחירות? ממתי מצביעים למפלגה לפי מחשבות ולא לפי מה שהמפלגה אומרת שהיא תעשה?
מי זה בכלל...
מי זה בכלל ? | 08-05-2021 19:55
מי זה בכלל שיקלי ? מי זו הקרייריסט החדש מהזן הישן של הבגידה ?? מה לו ולפוליטיקה ואיפה שמענו עליו בימין מתי ? הוא חסר כל ניסיון פולטי קובע את מטרות ימינה ? הוא חובר ומגבה שקרן שגנב את דעתי ודעת מאות אלפי אזרחים , שכל מילה שלו שקר , שחבריו בליכוד לא מאמינים לאף מילה שלו … הוא מלמד אותי מהי אמינות ונאמנות לארץ ישראל, מה הוא רוצה בדיוק ? שכר חדשי גבוה, רכב ועוזרים, לשכות וכיבודים, מי הוא בכלל, לא מתבייש לבקר את היחיד במחנה שלנו שעשה את המעשה הנכון מבלי לחשוש ובלי לחשוב על כסאולוגיה כמו הפוסטמה הזה , שיקלי , שחושב על הקדנציה הבאה בליכוד … זבל .
124
כך בנט 1...
אבי | 08-05-2021 20:30
כך בנט 1 ו6 חותמת גומי יסמנים חסרי דעה.
125
דברים מהלב
דור ערמי | 08-05-2021 20:51
לא אכביר במילים כמוך אך חשוב לי לציין שהערכתי אותך מאד וגם כעת אני מעריך (אמנם קצת פחות עקב הפוסט) גם אני בעל מוגבלות (100% נכות) בגלל זה הייתי רוצה לראות אותך בכנסת. אך לצערי אדונך בחר לשבץ אותך במקום לא ריאלי מה שמסמן את סדר העדיפויות של מנהיגך. בחר לשבץ את הגברת סילמן שלא מייצגת כלום וערקה ממפלגה שמינתה אותה חכ ואף את המנכל לשעבר של הבית היהודי במקומות יותר ריאלים מה שהפריע לי ביותר. חשוב לציין שסימנת לחכ שיקלי הרבה נקודות אבל שכחת לציין את הדבר החשוב ביותר וזה לא רק שבנט הפר מספר התחייבות שלו עבור הבוחר אלא הגדיל לעשות והתחיל למחוק אזכורים לכך ברשתות. היות ולצערי את אינך חלק מהמשחק הפוליטי כרגע את יכולה לישון ???? במצפון נקי. אני מקווה רק שתביני מי זה המנהיג אחריו את הולכת….
126
בנט יבוגד שמאל...
דוד | 08-05-2021 20:55
בנט יבוגד שמאל יאפס
עוד מטומטם...
קובי | 09-05-2021 8:41
עוד מטומטם שמהונדס כמו דולי הכיבשה,חולה נפש לך לאישפוז כי המטרה שלך בחיים כבר לא רלונטית,המחלה הכריעה אותך,אז חזרה לאישפוז,
נכון גם...
נפתלי המטומטם | 09-05-2021 0:21
נכון גם את הסתימה בביוב נתניהו גם עשה מי שיפתח את הסתימה זה בנט כי כבר לא תהיה לא עבודה מעדכן מי שבחר בבנט
שקרן ...
לילי | 08-05-2021 23:00
שקרן רמאי נוכל .מי מכר צוללות למצרים .? מי אישר מטוסים לאמיריות .מלטים למרוקו ..תחנקו א. עצמכם אם כל השקרים שלכם ...לכי תקימו ממשלה אם תומכי טרור יה אפסים בוגדים ימינה אלעק הכי שמאלה .תגידו
, כן...
עוד דביל .... | 08-05-2021 21:08
, כן אתה צודק , הוא מכר צוללות למצרים , אישר מטוסי חמקן לאמירויות, מלטים למרוקו ... ונכון הוא לא מיגר את הטרור ולא חיסל את החמאס .... אבל מושחתיהו כן ... חה.. חה.. חה..
127
חחח...פספסה את הפואנטה!...
באמת | 08-05-2021 21:01
חחח...פספסה את הפואנטה!
128
חוצפנית שפלה ...
מירי | 08-05-2021 21:13
חוצפנית שפלה
129
בנט פשוט...
שוקי | 08-05-2021 21:24
בנט פשוט חי בסרט. קיבל 7 מנדטים וסוחט מהשמאל את תפקיד ראש ממשלה.וכל הצד השמאלי נכנעים לתנאים שלו אפילו ליברמן. שהמשותף לכולם לא דאגה למדינה אלא שינאה לנתניהו.
130
לא יקירתי ,...
קלייר | 08-05-2021 21:31
לא יקירתי , הוא נבחר חוקית ואתם מנסים לקעקע את זכותו. כבר אין דמוקרטיה כשנוח לכם. הוא מנסה למנוע את הקמת הממשלה, אם יתן לך יתרום להקמת הממשלה. הוא ישאר בכנסת ויחבור לביבי. פשוט מאד. אוי ואבוי אם שיקלי יכנע.
131
חמודה. הכנסת זה...
אילנה אפשטיין | 08-05-2021 21:56
חמודה. הכנסת זה לא סידור עבודה. לכי להכין חמין.
132
שקוף שהמכתב הזה...
ימנית אמיתית | 08-05-2021 21:58
שקוף שהמכתב הזה נכתב עי בנט ויועציו שמנסים לגרום לשיקלי לעזוב כמו דוידי. לא ילך להם.
133
עידית סילמן את...
ביתיה מחנכת וותיקה | 08-05-2021 21:59
עידית סילמן את מביישת ההורים שלך ! אנשיםמרוקאים הם אנשים עם ערכים ומילה שלהם היא מילה. את מפרה את המילה שלך למצביעים. אם תצביעי בעד ממשלת השינאה שחבר אליה . כל עוונותך יגיעו אל ההורים שלך. מרחת על ההורים שלך לביזיון שאת גורמת להם שאת מתחברת לאחמד טיבי, הורוביץ יאיר גולן. את תביישי אותם תגרום להם צער בל ישוער מלבד לנזק האמיתי שתגרמי למשפחתך הקרובה בעלך הילדים שלך. מרמת איך הם יסבלו מעתה שיופנו באצבע מאשימה מכל הסביבה שלהם. תתחרטי והמשפחה לך הקרובה ליום שנכנס לפוליטיקה וכבר ביום הראשון את קפץ ללכלוך הונאת הציבור לשקר ולבגידה פוליטית שלא הייתה בישראל מעולם. מציעה לך תחשבי שוב על הנורים שלך ןעל משפחתך ואל תתני את ידך לפעול במעשה רע. לא מאוחר לחזור בך כפי שעשה בגבורה שיקלי. ומי שחוזר בתשובה אף אחד עומד במעמדו. תתעשתי ותזכי בעה בזכות זה לדברים טובים. שימי לב שאת לבדה אף אחד מרבנים גדולים בישראל איתך בגישת בנט לחבור לטיבי לפיד ליברמן הורוביץ מיכאלי.מואל תשלי את עצמך שמכיוון שתהיה ממשלה פירטטיץ אם היא ץקום אז תשלטו בכל. חא נכון בצד השני יעמדו שרים בחינוך שיהרסו את חינוך הילדים של המדינה ולא תוכלו לעשות כלום. ישבו במשרד התחבורה ויחבלו בהתיישבות. ישבו במשרד החוץ ויתקשרו עם מדינות אויב למסירת שטחים גם לאחר הממשלה הפירטטית שץיפול ממילא מהר מאוד. את באמת חושבת שאת יכולה לפסוק הפוך מכל קשת הרבנים ולהעריז מלחמה נגד כל היצין ללא יוצא מן הכלל ? מציע לך קצת ענווהותלכי צעד אחרונה ותכריזי כמו שיקלי שתתנגדי למהלך המטורף הזה.מאם את חיי שבת על גורץ המדינה ולאסון הבחערות אז תתני זאת לאנשין גדולים ממך ובעיקר מנוסים ממך ! את טירונית פוליטית ופעם ראשונה בכנסת ואת כבר מסוכנת על ידי רוב ציבור הימין כבוגדת.מאת מבינה את חומרת מעשיך ? אל תתגררי לבנט ! כי המחיר שתשלמי כנראה קשה לך היום ךצפות אותו. שמעי הקולי מאישה לאישה שאכפת לי ממך ואל תיכנסי לבלבול עמוק. חשבי על זה!
יה גזען...
מדה | 12-05-2021 6:18
יה גזען מה הקשר למרוקאים
גאווה גדולה...
רחל. | 10-05-2021 6:55
גאווה גדולה במירי סיבוני כפרה עליה, מכלוף זוהר חכם שלנו, אוחנה המבריק שר הבטפ, אמסלם שר הדיגיטל, דוד ביטן,מארק, גולן, איזה גלריה נפלאה של חברים ממוצא מרוקאי נהדרים .. מלכלך אתה, שפל, אבל בחגים ובחגיגות אתם זוחלים על הגחון שלכם ומתחננים לאיזה מופלטה או מעדן. איזה עלוב. שמאל עלוב.. ומסכן לך.. ברלין מחכה לך.
בזוי ונאלח...
יצחק | 09-05-2021 15:49
בזוי ונאלח אתה בודי אדם לא יוצלח
סתם מטומטם...
בני | 09-05-2021 8:39
סתם מטומטם ומיתרומם שמאלני, בן של כלבה,ואבא חזירון,אז מימך יצא רק מיתרומם ללא הפסקה,
מי המושחת...
לילי | 08-05-2021 22:56
מי המושחת פ ממ ששיקר לבוחרים בנט סילמן שקד כהנא רמאים נוכלים ושקרנים הם
.... תגידי...
סתם שאלה ... | 08-05-2021 22:04
.... תגידי סתומה ... את מאמינה לסיבוני ? למחלוף זוהר ? לאוחנה ? לאמסלם ? לביטן ? למארק ? למאי גולן ? ... נדמה לי שכולם מרוקאים ... ונדמה לי שהערך היחיד שהם פועלים לאורו הוא ... ליקוק הת-ת של מושחתיהו ...
134
עלובה נאלחת חפשי...
כלבה עלובה,טפו עלייך ועל החברים הבוגדים שלך. | 08-05-2021 22:06
עלובה נאלחת חפשי עבודה במקום אחר,חצופה.
היתכונתה לאבא...
קברן | 09-05-2021 8:37
היתכונתה לאבא הארור שלך?זבל חולני,
. ... למה...
למה ... | 08-05-2021 22:17
. ... למה שהכלב לא יחפש עבודה במקום אחר ?
135
גם אני רוצה...
ע | 08-05-2021 22:44
גם אני רוצה להיכנס לכנסת. משכורת שמנה ופינוקים. ככה זה כל אלו שהולכים לפוליטיקה.... חחחח...לא מבין איך מזמן כל האזרחים משמאל ומימין לא ארגנו הפגנה מול הכנסת להפחית את שכר הח''כים למינימום. ככה היו אנשים בכנסת אידיאליסטים ....ולא מחפשי ג'ובים.
צודק במאה...
אורנה | 08-05-2021 22:54
צודק במאה אחוז ורק משהוא אחד ..שירלי א את לא נבחרת ב כת המצע שלכם היה לא לממשל לפיד .אז היחיד שהולך אם המצע שלכל זה עמיחי .וכל השאר צריכים להתפטר כי שיקרתם לבוחר
136
כשאת כותבת, או...
אמיתי | 08-05-2021 23:07
כשאת כותבת, או מוכתבת שמעכשיו יפתרו כל בעיות המוגבלים (הרבה הרבה כסף...) והזקנים ירגישו צעירים (הרבה הרבה כסף...) ויהיה פתאום גן עדן.... מה שלא היה בכל השנים שהשמאל שלט... אז את חיה בללהלנד ובחלום, תמימות שלא מתאימה לכנסת,
137
שיקר לבוחרים שלו...
זויה | 08-05-2021 23:54
שיקר לבוחרים שלו מדוע שלא ישקר לך?
138
תבקשי מבנט להתפטר ותיכנסי
חצופה | 08-05-2021 23:58
בהצלחה
139
עוד פוסטמה וצ'חלה...
אבי | 09-05-2021 1:03
עוד פוסטמה וצ'חלה אופורטוניסטית
140
אשת יש עתיד...
ימני | 09-05-2021 1:32
אשת יש עתיד לשעבר שמאלנית הזויה
141
חחח הוי בום!! בנט חתם שלא ישב עם לפיד!
דוד | 09-05-2021 1:32
הוי!!! הוי1!! הוי1!!! רבע שעה של בלבולי שכל בלי להזכיר על מה בנט חתם! בחירות הבאה הוא נמחק!!! ואת איתו ביחד. עם כל הכבוד לנכות שלך, ויש כבוד! אבל המטרה לא מקדשת את האמצעים!
142
שירלי מותק, הבוגדת זו את.
המורה | 09-05-2021 6:09
תבדקי מה אמרו ראשי מפלגתך לפני הבחירות ותעמדי בדברים כי עליהם נבחרתם.
143
נו עוד אחת שמחפשת להיות סלב דרך הכנסת
גד | 09-05-2021 6:35
הכנסת לשכת עבוה למחפשי יחצנות
144
כל הכבוד שירלי!
אביעד | 09-05-2021 8:49
כל הכבוד שירלי! מעניין מה נהנתניהו ושלוחיו הבטיחו לשיקלי. להלחם כתף עם כתף עם מצביעי העבודה ומרץ זה בסדר אבל לשבת איתם בממשלה לא - אוי השנאה שזרע נהנתניהו בעם היהודי.
דביל ממחזר,וחשבתי שרק...
מנימולנר | 09-05-2021 10:29
דביל ממחזר,וחשבתי שרק חזיר מעלה גרה? לשימחתו של החזיר הוא לא לבד בהעלאת גרה,כל השמאלנים כאן ממחזרים ומקיאים,לא מרחם עלכם,בקרוב יהיה יום של הפורענות שתבוא עלכם משמיים,הכל מתוכנן,תיתקרב אלי אני אדחוף לך צינור כולל ההברגה,רק תגיע,או תן כתובת,שעה, אתה כבר לא נושם,וזו מיצוה מהתורה למחית זכר עמלק,כולל מי שהשריצו אותך,תהיה גבר,ממתין,
, לך...
אל תרגיש רע ... | 09-05-2021 10:14
, לך תתחוב אצבע לת_ת , תרגיש טוב , ותפנה את עצמך לאברבנל , כל התוצרים של גלוי עריות לא כל כך נורמליים ... אל תרגיש רע עם עצמך ...
אתה סתם...
תברואן | 09-05-2021 9:55
אתה סתם מטומטם וחסר תבונה,לחזור ולמחזר,זה רק אצל עלובים שמאלנים,מתי יקח אתכם השם מאיתנו? בקרוב, בשורת הגאולה,שם ניראה את הפגרים הרבים של השמאל,וכל הגויים שמיתחזים,הנביא מנבא ששבע שנים אנחנו נבשל מהנשק הרב שיהיה באותה מילחמה,וכל מי שלא יהודי,והוא לא מיתקרב ליהדות,יהיה על ההרים במיזרח הארץ,שעוף השמים, וחיות הטרף יאכלו את הפגרים שלכם,לנו זה יפריע פחות,כי הסירחון תמיד פונה למיזרח,אז בתיאבון לכל אוכלי הנבלות של השמאל,
145
ממשלת שקר
גבי | 09-05-2021 8:58
שירלי גם את נפלת לקסמיו של בנט גם את שותפה לשקרים?
... לא...
בלי טריקים, בלי שטיקים.... | 09-05-2021 10:11
... לא , אתה נפלת לשקרים של מושחתיהו ...
146
אכן אשה עם מוגבלות - שיכלית!
מישהו | 09-05-2021 10:23
אל תתפטר, אתה הצדיק היחיד בסדום..........
147
לפי הפרסומים אביו...
אביהו | 09-05-2021 10:40
לפי הפרסומים אביו של שיקלי הוא בוגר קרן וקסנר ועמד בראש מוסד של התנועה הקונסרבטיבית. היתכן ששלוחיו מפיצי השנאה של ביבי איימו על שיקלי שילכלכו על משפחתו ולכן הוא בוגד בחבריו????
148
היתכן שגורמי שנאה איימיו על שיקלי?????
סיפוח-כבר-ביום-ראשון | 09-05-2021 10:49
לפי הפרסומים: איתן, אביו של עמיחי שיקלי, הוא בוגר קרן וקסנר ועמד בראש מוסד חינוכי של התנועה הקונסרבטיבית. הייתכן שבנו הבלתי-נלאה של ביביהו יחד עם שלוחיו איימו על שיקלי שיטנפו על משפחתו ברשתות החברתיות אם לא יבגוד באלו שנתנו בו אמון??? היתכן???? ראו את תבנית פרסומיו של בנו-האוויל ברשתות ושפטו בעצמכם.....
היתכן כי...
רינת | 09-05-2021 22:06
היתכן כי שקרן בזוי נכלולי הנוכל הגדול ביותר שקם אי פעם במדינת ישראל בפרט ובעולם המערבי בכלל ... דולח לכל חרקי הביוב מסרים איך להמשיך בזיונותיו בשקרים זוהמות וטומאות מביתו ומבית אביו ... על מי שהוא ישר אמיץ הגון ואמיתי ועל משפחתו ??? אזי כן זה מה שקורה בהמשך להונאת המאה של הנוכל הבינלאומי חולה פסיכופטית המגלומניה!!!
149
למה היא צועקת?...
בני | 09-05-2021 11:11
למה היא צועקת? מה היא חושבת שלא שומעים אותה?מי זאת ההזויה הזאת? מהיכן הוא אסף אותה הרפורמי? לכי חזרה ותני שקט,למה ששיקלי יפנה לך מקום? לכי לביטוח לאומי ותעזבי אותנו בשקט,מי צריך יצור מגעילה כמוך,שכל ריק,מוח אין,אז מה את?אצבע ותו לא,תני גז חזרה לחדר שלך,
150
שירלי פינטו - את חצופה
קורונה | 09-05-2021 11:12
שיקלי עומד מאחורי הבטחות הבחירות של ימינה. היחידי שזכאי לקולות שקיבלתם. תתביישי.
151
עמיחי שקלי - מנהיג
קורונה | 09-05-2021 11:13
כל הכבוד על המנהיגות, היושרה והאומץ
152
זה שהיא חרשת - לא אומר שאין לה יצר להיות ח"כ
נחמה | 09-05-2021 11:35
טבעי ונורמלי שהיא רוצה לקבל כיסא בכנסת - אבל הקולות שהצביעו לימינה (כולל אני - מודה בטעות) - רצינו ממשלת ימין ולא ממשלה של מרץ ומירב מיכאלי ליברמן ואחמד טיבי
153
ימינה שהיא שמאלה
דן | 09-05-2021 11:36
אישה חוצפנית ללא בושה מתאימה מאוד למנהיג השקרן שלה שיקר במצח נחושה בושה
154
מ
פ | 09-05-2021 12:52
או היא מטומטמת או עושה את עצמה למה שיתן לך?
@היא באמת מטומטמת...
ש.י | 12-05-2021 0:53
@היא באמת מטומטמת
155
מי שחושב אחרת אין לו זות קיום ? ככה זה בימינה
שגיא | 09-05-2021 13:18
נו... לא הצלחת להיכנס אז רומסים בנאדם עם דעות אחרות ואומרים לו פנה מקום או ישר קו עם כולם. דיקטטורה ימנית לשמה. גברת... יש פה מישהו עם עקורונות. והייתי מאוד שמח אילו את כל מה שכתבת בהבטחות לבוחרים.... היית כותבת לפני.
156
האמת צודקת. נתנה לרבים להיכנס
פוסקת כהלכה | 09-05-2021 14:23
מן הצדק, שכשם שרבים בקשו ממנה להיכנס (בעיקר בתקופת התיכון) והיא נענתה ברוחב לב וברוחב רגליים, כך על שיקלי להענות לבקשתה.
תגובה מגעילה...
אא | 13-05-2021 6:58
תגובה מגעילה
157
חכ שיקלי, אל תתן...
ש.י. | 09-05-2021 19:52
חכ שיקלי, אל תתן לה. לפחות אתה תשמור אמונים לימין.
158
מי שליכאורה פתחה...
העטלף | 09-05-2021 22:10
מי שליכאורה פתחה רגליים רחבות בתיכון ... מה לה שתיסגור היום
159
שיקלי בוגד ?...
דוד | 10-05-2021 0:40
שיקלי בוגד ? מה אתה מבלבל את המוח . שיקלי היחיד שנאמן לכל ההבטחות של ימינה שיקלי נאמן לחיילי צהל לעומת הורוביץ ויאיר גולן שלך שרוצים לעזור להאג לתבוע את חיילי צהל על פשעי מלחמה .שיקלי גנב קולות ? שיקלי קובע את מטרות ימינה ?אתה הזוי מי אתה בכלל ? שיקלי היחיד שנאמן לאידיאולוגיה של ימינה ולא בוגד באידיאולוגיה של ימינה שבזכות האידיאולוגיה של ימינה שיקלי ובנט קיבלו את הקולות שלנו .
160
נעלמ הבושה
מזעזע | 10-05-2021 2:10
ימי האבל של אנשי השנאה כן לא התבלבלנו מליון מצביעי ליכוד מוחרמים הם אנשי השנאה לא פחות אני כבר לא מתייחס לשקרים בתוך הפוסט המעלימות אינספור הבטחות של בנט הנוכל מחד ומשרבבות הבטחות אחרות תתביישי!!!!!!!!!!!!!!!!!
161
חיפוש עבודה
משה | 10-05-2021 9:35
מס 8 יקרה לכי לעבוד ואל תיבני על כך שהאיש המדהים הזה יפנה את מקומו. סוףסוף מישהו אמיץ הציב לכם הנוכלים מראה בפנים ושוב לכי תמצאי עבודה אחרת כי את לא ראויה כלל להיות חלק מגנבי הקולות ששיקרו במצח נחושה לבוחרים שלהם . אני כבר לא בטוח מי נוכל גדול יותר אריק שרון או נפתלי . שניהם לא ראוים לעם ישראל למרות כל מה שעשו למענו. מקווה שהשכל הישר יחזור להם למחזור הדם
162
ומה לא כתבת?
צבי | 10-05-2021 9:43
אף מילה על ארץ ישראל! אף מילה על תורת ישראל! ימינה - קוים לדמותה...
163
לא יאמן מה...
דוד התעצבן. | 10-05-2021 11:23
לא יאמן מה עושים לכיסא וחמישים אלף שח. מוכרים את כל הערכים, אך הבוחרים לא טיפשים. בחירות הבאות אין ימינה. נקודה.
164
לכי קיבינימט
מכתב הזוי של הזויה | 10-05-2021 11:23
סתגלנית
165
מי זאת הנפיחה...
קרימבוש | 10-05-2021 12:35
מי זאת הנפיחה הזאת
166
כל מילה בסלע. שיקלי, פנה את מקומך. אתה פטטי .
ימני אמיתי | 11-05-2021 10:52
האם עומר ברלב מפקד סיירת מטכל לשעבר או יאיר גולן, סגן הרמטכל לשעבר הם פחות ציוניים מבן גביר, סמוטריץ או חלק גדול מאגודת ישראל ומשס שלא עשו כלל צבא?????
יאיר גולן...
ימני | 13-05-2021 5:35
יאיר גולן ממרץ מפלגה שהצהירה שהיא לא ציונית.תשאל את זנדברג שיזמה את המהלך בוצעה אותו.
מה הקשר ?...
פלוני | 12-05-2021 19:29
מה הקשר ? לקשקש את אותו קשקוש ואותה אנלוגיה, שכחתה ,ימינה לשמור על נתניהו מימין ... בנט העמיד עצמו לבחירה לראשות הממשלה וקיבל אי אמון קולוסלי וכיום מבקש לגזול את הציבור לגנוב דעת שבעה מנדטים, ראש ממשלה!!זה הרס הדמוקרטיה זו גניבת שלטון לא למען העם לא למען הארץ למען טיפוח האגו המתמשך. ואיזה איתרוג הוא מקבל מהתקשורת רק זה צריך להדאיג להעיר מהמתים מפלגות שהיו על סף אחוז החסימה ולתת להם שלטון ..
כן הם...
מדה | 12-05-2021 6:16
כן הם פחות ציונים הם הרסו את הצבא שיעזבו את הארץ
167
פינטו הכסא מעניין...
מדה | 12-05-2021 6:14
פינטו הכסא מעניין אותך אז שבי בבית על הכסא שלך ותמשיכי לדרררת עבד עליך בנט שם אותך מקום שמיני
168
בקיצור ולעניין: שמאלנית....
זקלין כריסטופר | 12-05-2021 15:42
בקיצור ולעניין: שמאלנית. נקודה. רוצה ששיקלי יתפטר. גם בנט היה רוצה. שיקלי גיבור!!!!
169
זבלה. הכיסה של...
יש | 12-05-2021 18:42
זבלה. הכיסה של חבר כנסת מדגדג לך בין הרגליים שיקלי בוגד או שאת בוגדת מי עומד על הבטחות הבחירות של בנט בוגדת מה שחשוב לך זה השכר של חבר כנסת מקווה שלא תגיעי ליום הזה
170
תשבי בשקט
מאיר דהן | 13-05-2021 3:49
שיקלי אל תוותר על מקומך תן לה השאר שחקן ספסל בחוץ בנט עם 7 מנדטים זה מנהיג של מושב לא מדינה הבטחתם לא לפיד לא שמאל ובסוף אתם ימין שנבחרתם בקול שלנו הולכים עם ערבים בושה בושה בושה לא תצליחו בבחירות הבאות אתם מחוקים העם לא ישכח ולא יסלח
171
שיקלי הוא היחיד...
משה | 13-05-2021 16:22
שיקלי הוא היחיד שנשאר נאמן
172
היי אחד עשר, הבטחתם...
ש | 13-05-2021 17:00
היי אחד עשר, הבטחתם שלפיד לא יהיה ראש ממשלה... את זה אין לך בעייה לכופף??? יאללה תעופי
173
תישרפי באש חיה...
דוד | 13-05-2021 18:54
תישרפי באש חיה
174
את בושה ברור שתרצי...
משיח | 14-06-2021 6:15
את בושה ברור שתרצי את הכיסא שכר בחינם את תהי כמו כולם שלא עושים כלם
175
כמה אפסים הגיבו פה נגדה בצורה נפשעת
כמה אפסים | 16-06-2021 12:12
אלק חובשי כיפה .. אלוהים מתבייש בכם חבורה של אפסים. אל תתרבו חלאות
176
אישה מקסימה ואמיצה. הרי...
שלי | 19-10-2021 6:02
אישה מקסימה ואמיצה. הרי ברור לכל בר דעת שלא מדובר כאן בימין ןשמאל, אלא בעד ביבי או נגד ביבי. כל מי שסוכה להסתה מצידו של ביבי, מבין מה חווה רבים בזמנו.
רק שכחת...
מאיר כהן | 21-10-2021 13:57
רק שכחת לציין שאת והאילמת מוכרים תמדינה לשטן לשונאי ישראל למחבלים ממשלה של קוהליצייה עים שורפי סיפרי תורה וליברמן הקלגס האנטישמי עים המריצות
177
בואי כנסי לי...
דב | 19-10-2021 11:36
בואי כנסי לי לתחת יא עבד כי ימלוך
178
י טיפשה ...
בנט נוכל | 21-10-2021 21:34
י טיפשה מרץ והרשימה המשותפת מחכים לך
179
מטומטמת חסרת שכל...
אברהם | 28-10-2021 12:01
מטומטמת חסרת שכל כמה וי את מסמנת לא סימנת וי על בוגדנות כמוך שגם את טענת שביבי רצח את רבין .עים דעות כאלה תלכי לסמאל..ומה שיש לנפתלי בשחקני ספסל זה שחקני לקק שאוהבים ללקק וכמה את מלקקת לשיקלי ולבנט באותה נישמה .ומה את חושבת שאים תסמני וי יאמינו לך את סתם טיפשה וחסרת אחריות.רחמנות עליך את ניראית ככלבה רעבה ולפניה יש סטיק עסיסי והכלבה נובחת ומשתוללת שהסטק משגעה אותה
180
שירלי פינטו את...
נילי רייך | 07-11-2021 23:35
שירלי פינטו את לא ראויה להיות בכנסת ישראל עם פה מלולכך כמו שלך.