ריבלין: "רוח האמונה בצדקת הדרך עוד נושבת בנו" - סרוגים

ריבלין: "רוח האמונה בצדקת הדרך עוד נושבת בנו"

בטקס מצטייני הנשיא: 120 קצינים וחיילים זכו בתעודות הוקרה. נשיא המדינה ריבלין: "אתם המצפן, אתם הדגל". הרמטכ״ל כוכבי: "המפגש הנוצר בין חיילים במסגרת השירות בצה״ל מחזק גם את הממלכתיות הישראלית"

author-image
ריבלין: "רוח האמונה בצדקת הדרך עוד נושבת בנו"
  (צילום: באדיבות דובר צה"ל)

טקס מצטייני נשיא המדינה ליום העצמאות ה-73 למדינת ישראל התקיים היום (ה') בבית הנשיא. במהלך הטקס העניק נשיא המדינה תעודות הצטיינות וסיכות ל-120 קצינים וחיילים מצטיינים מכלל יחידות צה"ל.

המצטיינים זכו בתואר מצטייני הנשיא בזכות החתירה למצוינות, הפגנת המסירות, המקצועיות והאחריות המאפיינת אותם וכן בזכות עשייתם הענפה המהווה דוגמה ומופת לצה"ל כולו.  

ארגון ״יחד למען החייל״ חילק מלגות לימודים לכל המצטיינים בתרומת מר אדי פיית. כל חייל מצטיין יקבל מלגה בסך 1,000$ לתואר אקדמי לאחר השחרור מצה"ל.

מבין 120 מצטייני הנשיא, 70 גברים ו-50 נשים, מתוכם 19 קצינים. בנוסף, 62 מכלל המצטיינים הם לוחמים, 27 משרתים בתור תומכי לחימה ו-31 בתפקידים עורפיים.

הטקס נערך במעמד נשיא המדינה, מר ראובן (רובי) ריבלין, שר הביטחון, מר בני גנץ, ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי וחברי פורום המטה הכללי.

מדברי נשיא המדינה, מר ראובן (רובי) ריבלין: ״רוח השליחות, האמונה בצדקת הדרך, והשבועה להגן על המדינה היהודית והדמוקרטית להגן על הבית, הרוח הזאת עוד נושבת בנו. אתם הרוח הזאת. אתם המצפן, אתם הדגל. על ההקרבה, על המקצועיות, על הדוגמא והמופת שאתם משמשים לכולנו.

באופן אישי ביותר, אני מבקש לומר תודה. תודה על הבטחון שאתם מספקים לנו, תודה על הגאווה שאתם מסבים לנו, על האמונה שאנחנו חזקים, שאנחנו יכולים לכל אתגר. תודה על שנתתם לנו, היום, 120 סיבות לשמוח״.

מדברי ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי:״המפגש הנוצר בין חיילים במסגרת השירות בצה״ל מחזק גם את הממלכתיות הישראלית המהווה נכס אסטרטגי למדינה. בזכותה התלכדנו, בזכותה בנינו בית לאומי ובזכותה אנחנו כאן. אבל סכנה חדשה מאיימת על הנכס הזה.

המהפכה הדיגיטלית שהביאה לעולם ברכה רבה נושאת עימה גם השלכות לא מתוכננות. מדובר אמנם התופעה עולמית, אבל לא מדובר בגזרת גורל – אנחנו בצה״ל חייבים להיות שונים. צה״ל ששומר על ביטחון ישראל, ימשיך לשמור גם על נכס הביטחון הלאומי שנולד במהפכה הציונית – ממלכתית״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הטכס היחיד שהיה שווה לראות בעצמאות הזה. ישראל
רחל | 16-04-2021 5:25
בלי רהמ ורעייתו ובלי מילה פוליטיקה.