פרקליטי נתניהו לשופטים: לבטל את כתב האישום - סרוגים

פרקליטי נתניהו לשופטים: לבטל את כתב האישום

פרקליטיו של ראש הממשלה הגישו לבית המשפט המחוזי בירושלים מסמך ארוך בן 200 עמודים הדורש לבטל את כתב האישום נגד נתניהו, בטענה ל"מהלכי חקירה פסולים בתכלית" שבוצעו נגדו

פרקליטי נתניהו לשופטים: לבטל את כתב האישום
  גילי יערי/פלאש 90

פרקליטי ראש הממשלה הגישו לבית המשפט כ-200 עמודים שלטענתם מוכיחים כי ראש הממשלה נתניהו סומן מראש ובתיקים נגדו נעשה שימוש באמצעים פסולים ופליליים, זיהום חקירות ואכיפה בררנית.

לטענתם, המסמך חושף כי בחקירות ראש הממשלה בוצעו מעשים פליליים בקנה מידה חסר תקדים. הדרך בה נוהלו החקירות מעידה על כך שכבר בשלב מוקדם הבינו החוקרים כי ראש הממשלה לא ביצע כל עבירה, ולכן הם לא חקרו עבירה, אלא המציאו עבירה ואז ביצעו מעשים פליליים כדי להוכיח אותה.

עוד באותו נושא

משפט נתניהו יבוטל? | "חקרו אדם והמציאו עבירה"


16

עוד טוענים מעשים פליליים אלה אינם מקובלים באף חקירה, על אחת כמה וכמה בחקירה של ראש ממשלה, ולכן יש להורות על ביטול כתב האישום.

בין הטענות שנשלחו לבית המשפט נאמר כי חוקרי המשטרה שיקרו לבית המשפט כשביקשו לערוך חיפוש בביתה של אישה צעירה שנשאלה שאלות חודרניות ביחס לטיב הקירבה ומהות מערכת היחסים בינה לבין ניר חפץ. המקורבת לא נחקרה באזהרה וצו החיפוש נועד לחשוף פרטים שאינם קשורים לחקירה כדי לאיים על חפץ שיחתום על הסכם עד מדינה.

בנוסף, על העדים בתיק הופעלו לחצים פליליים חסרי תקדים כדי לשקר, לרבות איומים בפגיעה בקשר עם משפחתם ועם ילדיהם, שלילת זכויות, הטרדות, צעקות, מניעת טיפול רפואי, סירוב לכתוב את גרסאותיהם ומעשים פסולים רבים נוספים.

האיום על ניר חפץ, ודרישה להסרת צו איסור פרסום

עוד נטען כי ניר חפץ הורעב על ידי חוקריו במטרה לשבש את מצבו הנפשי. מדובב שהוכנס לתא המעצר של חפץ תיאר: ״זיהיתי אצלו שהוא, ככל שחולף זמן המעצר, הוא נעשה תשוש יותר, הוא מדבר פחות צלול, שהוא ממלמל באמבטיה והולך ישר למיטה, והוא דואג לאוכל בצורה אובססיבית, לוקח משהו מתוק ושם בתוך הנעליים״.

חפץ אויים על ידי החוקרים שהם יהרסו את משפחתו ויחשפו דברים חודרניים לגביו. כשנשאל לתת את הקוד לטלפון שלו, אמר חפץ ״יש לי חומרים שהם צנעת הפרט, זה מה שמטריד אותי, נניח שיש שם צילום עירום של מישהו….״. החוקר אמר לו שהם ״יסתכלו על הכל״.

לטענת הפרקליטים, המשטרה הפגישה ״במקרה״ בין חפץ לבין אישה צעירה שנשאלה בחקירתה שאלות חודרניות ביחס לטיב הקרבה ומהות הקשר ביניהם. נושא זה נמצא עדיין תחת צו איסור פרסום שיש להסירו כדי לחשוף את כל האמת לציבור.

לאחר המפגש בין חפץ לבין אותה צעירה נאמר לחפץ בחקירה: ״אם לא הבנת עד עכשיו, תבין שאנחנו יודעים הכל. שיטות הפעולות שלנו מאוד מאוד דומות לשב״כ… תחשוב על האישה והילדים שלך וההשלכות שישפיעו עליהם״. חפץ פורץ בבכי במהלך חקירתו לאחר עוד תרגיל חקירה פסול שנעשה לו ובו אשתו הייתה מעורבת.

אירועים אלו התרחשו ימים ספורים לפני שחפץ חותם על הסכם עד מדינה. חפץ אומר בחקירתו לפני שחתם על ההסכם: ״אני חושב שפיזית ונפשית אני לא כשיר לקבל החלטה״.

חפץ הוחזק במכוון בתא מעצר מלא פשפשים. גופו היה מלא שלפוחיות אדומות בגפיים ובבית החזה. הוא הועבר מתא מלא פשפשים אחד לאחר. חפץ מתחנן לקבלת טיפול רפואי: ״אני פשוט יוצא מדעתי מהגירודים האלה. אני לא מסוגל לעמוד בזה יותר, זה מגרד לי בצורה מטורפת, חוץ מזה לא מעניין אותי כלום – זה פשוט מטריף אותי״. הטיפול הרפואי נמנע במכוון מחפץ, וגם נמנע ממנו מלקבל תרופות ללחץ דם להן הוא זקוק.

איומים ולחצים לשינוי גירסאות

עורכי הדין הוסיפו לטעון כי הראל לוקר ששימש מנכ״ל משרד רה״מ העיד: ״והרגשתי שאתם לוחצים עלי לשקר ואני אמרתי את כל האמת ורק האמת. אני לא אשקר אני לא אגיד שהוא יבקש ממני לטפל בזה ראש הממשלה לא דיבר על זה איתי״.

לדבריהם, החוקרים איימו על העדים לשנות גירסאות, כך למשל אמר החוקר של ערן טיפנבורן: ״אם אני באמת אראה שאתה ממשיך עם הגרסה הזאת יש לנו גם את כל הסמכות להחשיד אותך בשיבוש. עכשיו אני אעשה את זה בלי למצמץ״.

עוד נאמר כי עד המדינה ארי הרו אמר לחוקריו בעקבות מסכת של הפעלת לחצים: ״תגידו לי מה אתם רוצים שאני אגיד – ואגיד״. חוקריו השיב לו: ״תגיד לי מקרים של משהו פסול, משהו אסור, משהו לא חוקי״.

עורכי הדין טענו גם כי החוקרים איימו על עד נוסף, איתן צפריר, דאז רמ״ט משרד התקשורת: ״אל תהרוס את החיים שלך כן? אל תהרוס את החיים שלך תגיד את מה שזה על נתניהו… תגיד תגיד".

טענות לתפירת תיקים והתעלמות מכיווני חקירה שונים

פרקליטי נתניהו הוסיפו וטענו כל כיוון חקירה שלא התיישב עם מה שנקרא על ידם "תפירת התיקים" – זכה להתעלמות מוחלטת. לדוגמה, כשמומו פילבר הדגיש בחקירתו כי החתים את ראש הממשלה נתניהו על אישור לבזק בדיוק כפי שעשה גם עבור הוט, סלקום ופרטנר, החוקרים אמרו לו שזה ״לא מעניין אותם״: פילבר: ״כל שלושה חודשים אני מביא לשר לחתום… אני זוכר דבר כזה עם הוט, עם סלקום, פרטנר״. החוקר: ״זה לא מעניין אותי. לא מעניין אותי״.

כך גם לגבי רמ״ט משרד התקשורת דאז איתן צפריר, כשביקש למסור את התשובות הנכונות והראויות בעיניו והתעקש כי מהלך הדברים יתועד כפי תשובותיו, החוקרת מבהירה לו כי היא לא תרשום את תשובותיו, שכן אלה אינן התשובות שהיא מבקשת לקבל: ״אנחנו נעצור כאן בנקודה הזאת. אנחנו נמשיך לשאלה הבאה כי אני לא מעוניינת לשמוע את התשובות שלך״. צפריר השיב לה: ״התשובות שלי לא תואמות את התשובות שאת רוצה לקבל, ואני אומר את האמת שלי. התשובות לא מסתדרות לך עם הסיפור שאת מנסה לבנות כאן״.

"מבול הדלפות חסר תקדים"

עוד הוסיפו כי חקירות רה״מ זוהמו באופן חסר תקדים באמצעות מאות הדלפות שבוצעו מהמשטרה והפרקליטות. מבול הדלפות זה, חסר תקדים בהיקפו, זיהם את החקירה ואת ההליך מן המסד עד הטפחות. הדלפות אלו לא נחקרו ולא טופלו על ידי היועץ המשפטי לממשלה, שסירב לעשות זאת.

הפרקליטים ציינו כי המשפט הציבורי שהתנהל בתקשורת נגד ראש הממשלה נתניהו נועד במוצהר להפעיל לחץ על החוקרים, התביעה והיועמ״ש, ורבים הסימנים שלחצים אלה ולחצים אחרים עשו את פעולתם.

לטענתם, החקירות התנהלו על ידי ראש היחידה החוקרת ומפכ״ל משטרה שהיו מוטים נגד ראש הממשלה מהרגע הראשון. ראש היחידה החוקרת טען שראש הממשלה שלח קצינה להתלונן נגדו בגין הטרדה מינית, טענה שאין ולא היה לה בסיס כלשהו וזאת אף כעולה מפסיקת בית המשפט העליון בעניין, ומפכ"ל המשטרה נטע בלב החוקרים את הסברה, כאילו ראש הממשלה שלח חוקרים פרטיים להתחקות אחריהם, וגם זו הוכחה כבדייה חסרת שחר.

מסע ציד ואכיפה בררנית

עוד נאמר כי תמלילי חקירות סולפו על ידי החוקרים. בתיקים נמצאו עשרות דוגמאות לפערי רישום דרמטיים בין תמלילי החקירות לבין סיכום החקירות (הודעות) שנעשו על ידי החוקרים, במטרה להגיע לתוצאה הרצויה מבחינתם.

עורכי הדין האשימו כי החקירות התנהלו כ״מסע צייד״ שבמסגרתו סומנה המטרה מראש, כפי שהעיד על כך עד המדינה מומו פילבר: ״כולם נמצאים עכשיו באיזה מין תחרות מירוץ למיליון מי יביא את הראש של נתניהו".

לטענתם, לא ניתן להסביר אלא באכיפה בררנית שזועקת לשמיים את היעדר חקירה כלשהיא של שרים וחברי כנסת שקידמו את החוק להגבלת הפצתו של העיתון ״ישראל היום״ וקיבלו בתמורה סיקור אוהד בהיקפים יוצאי דופן מהעיתון המתחרה ״ידיעות אחרונות״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
76 תגובות - 25 דיונים מיין לפי
1
אז מי קיבל...
א.צ | 29-11-2020 18:39
אז מי קיבל מתנות מי אמר רק אני קובע מי הרוויח 16 מיליון במניות כשכולם הפסידו באותם מניות מי אישר צוללות ומטוסי חמקן לערבים מי קנה למשפחתו מטוס ב-730 מיליון ע''ח הקשישים והעניים מי פוחד לפנות את חאן אל אחמאר
אתה צודק בהחלט, בפרט שביבי הודה
ל- א.צ. | 01-12-2020 14:40
שקיבל מתנות: מתנות, חליפות מחול, סיגרים ואשתו קיבלה תכשיטים שבקשה לקבל. אז אם ביבי הודה בעצמו, מה יש לעוד לכתוב 200 עמודים שתפרו לו תיק??
כעוד שנתן...
ברי | 30-11-2020 2:48
כעוד שנתן לעצמו תעודה ולא צריך ללמוד מאף אחד אתה כבר יודע הכל, אבל ברור שאם יש ראיות שכל המהלך הוא מזימה מהונדסת אין צורך במשפט. את זה יצטרכו הסנגורים בהחלט להוכיח אם לא יוכיחו לא יקבלו את דבריהם אבל אם יוכיחו שזו אשמת שוא אז מה יש לדון בכתב אישום שהוגש עי עבריינים שקרניים
/ מה...
א. טלר | 29-11-2020 22:48
/ מה שאתה אומר היה מקובל עד ימינו. עכשיו, שופטים רבים משתמשים בביטוי בפיסקי דין. הטענה לגבי שאר חברי הכנסת וכולי וכולי אינה מציאותית. כל מי שיש חשדות נגדו מועמד לדין, ונישפט. להטיל סרה בכולם - מחייב ראיות. מאחר ואין לך זוהי האשמה בטלה. הטענה שלך שכולם מושחתים אינה רלוונטית לבית משפט. היא רק עיוות של המציאות.
עוד עוד יאללה...
עו"ד | 29-11-2020 22:13
עוד עוד יאללה ליצן תצטרף להגן על ביבי
אתה לא עורך דין
מחפש צדק | 29-11-2020 20:52
או שאתה לא עורך דין טוב
, כעורך...
סדר הדין הנכון | 29-11-2020 20:46
, כעורך דין - מה הוא סדר הדין ? אתה ממש לא בעניינים. הטענות של הסניגורים טעונות ביסוס בראיות. לכן, הסדר הנכון הוא שמיעת הראיות כולן - וטיעונים לאחר הראיות ולא לפניהן. אם הראיות ילמדו שיש ממש בטענות - יטענו הסניגורים את טענותיהם בשלב הסיכומים, ולא לפני פתיחת המשפט. ביבי ממשיך בטקטיקה של משחק על זמן, בתקווה שיהיו בחירות ולאחריהן חוק צרפתי או חסינות.
אדוני הנכבד...
מחפש צדק | 29-11-2020 20:42
אדוני הנכבד הציטוט שהעלת מהמקורות שלח לחמך וכו' מרמז על עזרה לזולת. אם עומד בפתח ביתך אדם עני שזקוק לעזרתך האם לא תעזור לו. איזו טובת הנאה עתידית יש לך מאדם עני זה? ונניח שתקבל ממנו ברכה להצלחה. האם זה שוחד. בוודאי שלא. אם לפי הגדרתך או הגדרת החוק על הפסוק הזה שציטטת מהמקורות הוא שוחד. אזי כל 120 חברי הכנסת ללא יוצא מן הכלל וראשי רשויות ועוד כהנה וכהנה בתי משפט, צהל, משטרה ועוד בלי סוף.. צריכים לעמוד לדין על שוחד וקבלת טובות הנאה. כל אלה לא נוהגים כך?. שלח לחמך וכו או שמור לי ואשמור לך רק כשמדובר בנתניהו סיקור חיובי הוא שוחד על מה אתה מדבר? אם בתי המשפט היו נוהגים ושופטים על פי התורה אזי התמונה היתה נראית חיובית. אבל לא.. הכל על פי שיקולים זרים ונוחות.
/ מתת של...
א. טלר | 29-11-2020 19:18
/ מתת של כסף או שווה ערך כמו טובות הנאה: בהקשר של שלח לחמיך על פני המים כי ברבות הימים תמצאנו. הוא שוחד לפי הגדרת החוק. אם יטען לא ידעתי; אינו קביל מבחינת החוק. עם עוד מחונן כמו וינרוט זל לא ידעתי,נשמע כמו סיפורי אלף לילה . ובאשר לבני המשפחה; אף להם אסור לקחת מבחינת החוק. כל עובד במשרה ציבורית יודע זאת. לא כל שכן ראש ממשלה. באשר לשוחד כטובות הנאה( שווים המשוערך), תן לבית המשפט לקבוע. שאר התלונות יכולות לקזז מענישה, אבל ליצור ספינים, נו באמת???
כעורך דין...
שמוליק | 29-11-2020 18:59
כעורך דין לדעתי אתה סתם מיתלהם וללא כל ביסוס להיתלהמות שלך,כדאי שתילמד את העובדות לאשורן,ולא לזרוק מילים באויר שרק אדם ללא כל יסוד לכתוב ולא קרא את כתבי האישום, ולכן כדאי שתיקרא את כל החומר ואולי אתה תבין את סדר הדין,
2
אני לא בטוח...
מחפש צדק | 29-11-2020 18:52
אני לא בטוח במאת האחוזים שאותם 200 עמודים וכנראה יש מלא חומר מעבר לזה. שהגישו פרקליטי נתניהו לבית המשפט יזכו לעיון רציני ועמוק. בטענה שמרוב החומר יאזל להם הזמן. האם כל צוות השופטים יעיינו בקפדנות על כל מילה או שמא... מקוה מאוד מאוד שכן.. אני מאמין שהאמת תצא לאור מבלי להתחשב מפזיזותו של היועץ המשפטי לממשלה מהטעם של איפה ואיפה ברצותו מסכים וברצותו אינו מסכים. והכל על פי מצב הרוח. הוא גם התובע וגם היועץ. כל מטומטם יבין זאת.
3
א.צ אתה אדיוט...
ת.א | 29-11-2020 19:01
א.צ אתה אדיוט .לא קראת את הכתוב
מי שמדבר
משה | 29-11-2020 20:51
אתה האדיוט
@אתה האידיוט ...
לי | 29-11-2020 19:56
@אתה האידיוט
4
אז המצב ממש...
גם אני רוצה הגנה , מהמושחת מבלפור ... לאן נעלמו כל הססמאות... לא היה כלום , אין כלום ולא יהיה כלום ... יבוא כבודו לבית המשפט והצדק יצא לאור ... | 29-11-2020 19:28
אז המצב ממש לא ברור ... האם מותר לראש הממשלה לקבל מתנות בשווי מאות אלפי שקלים ? האם מותר לו לנהל שיחות שוחד עם המוציא לאור של עיתון ? האם מותר לו לאשר הטבות רגולטוריות בשווי מיליארדי שקלים לטיקון תקשורת על חשבון הציבור ? אשמח שיאירו את עיני ...
5
וואו... אם הסניגורים...
בהחלט | 29-11-2020 19:38
וואו... אם הסניגורים בקשו לבטל את המשפט אז חייבים לבטל. למה לבזבז סתם זמן בשביל לגלות כי לא היה כלום? כך גם היה צריך לנהוג עם אולמרט הירשזון קצב ודרעי
מה הקשר?
ישראל | 29-11-2020 20:53
למה לבלבל במוח?
6
ואיזה עוד שפנים...
עמיר מ. | 29-11-2020 19:55
ואיזה עוד שפנים יוציאו הסנגורים מהכובע...?! אפשר לטעון שהגרביים של מנדלבליט ,בעת הגשת כתבי האשום נגד המושחת...לא תאמו את העניבה....סיבה כבדת משקל. או לחילופין...היתה לבן ארי,רכבת בגרב שמאל שלה,בעת השימוע למושחת.... זה הכל כדי לדחות את המשפט עד החוק הצרפתי....אז מה אם אמר אין כלום ...... ו
7
דוחה
עקביא | 29-11-2020 20:07
אזרחי ישראל נגעלים ממך בתור אדם. לא נסלח ולא נשכח על הבגידה בעמך. מי אתה שתמכור נשקים ומטוסים בחשאי? עוד לפני המשפט אתה מתנהל כמו ראש ארגון פשע, אז למה נראה לך שנבטל את כתבי האישום. למען הסר ספק ועם כל הכבוד, אתה גרגיר חול בציר הזמן של מדינת היהודים וגם תיזכר כבוגד
צודק
שפירא | 01-12-2020 11:00
אי ומשפחתי היינו ליכודניקים, סבא שלי זל היה חבר ליכוד מהוותקים... אפילו אנחנו מתכחשים לביביסטים ונגעלים מנתניהו. אתם תראו את זה בבחירות. עם כל הכבוש לעשייה שלו בנימין נתניהו מפיל את עצמו ומתנהל כמו בנאדם שקרן שחושב על עצמו לפני בטחון המדינה. נ.ב- בושה עמוקה מהביביסטים שנבחו על משפחות שכולות, ככה זה עם רודנים הם מייצרים תודעה של אהבלים
עקביא כבוד!
עובדיה | 01-12-2020 10:57
צודק בכל מילה! על הצוללות הוא הודה בעצמו ששיקר בשידור חי! זאת בגידה! מי שתומך בו עכשיו זה רק עוכרי ישראל שביבי חשוב להם יותר מהמדינה. במדינות אחרות היה מקבל עונש פיזי על מכירת נשקים ומטוסים בחשאי. נתניהו מסכן את בטחון המדינה וכאדם אני גם לא מעריך את השקרן
אני בעד...
נתי | 30-11-2020 0:01
אני בעד למכור צוללות ומטוסים לכל מדינה ערבית שחתמה ותחתום איתנו על הסכם שלום. אז מי אתה בכלל????!!!!!
למה שקרן? תתמודד...
ציון | 29-11-2020 22:10
למה שקרן? תתמודד עם האמת!
אתה לא...
אזרח פשוט | 29-11-2020 21:15
אתה לא שווה התייחסות שקרן עלוב
8
לא נשכח את...
קארין | 29-11-2020 20:34
לא נשכח את כל הטוב שעשית , בזכותך חוסל המדען בזכותך אנחנו המעצמה שהפכנו להיות , תודה על נאמנותך ודאגתך למדינת ישראל .
תתבייש לך,...
חנניה | 29-11-2020 22:51
תתבייש לך, למה אתה נושם ואוכל עם כזה דיבור דיבילי!!.
דיבור עזה...
חנניה | 29-11-2020 22:49
דיבור עזה על אדם שעשנ כלכך הרבה למען העם הוא הפשע הגדול, אתה פשוט כפוי טובה, מילא לנתניהו אתה לא מזיז,אתה רוצה לאמר שאתה נחשב לנכס בסביבה שלך?
. ממש פוסטמה!...
איראן | 29-11-2020 22:09
. ממש פוסטמה!
בהחלט מסכיל.......
דני | 29-11-2020 21:52
בהחלט מסכיל....
בררראאא ...
יעקוב דהן | 29-11-2020 21:35
בררראאא
זה...
אלעזר | 29-11-2020 21:08
זה שיש לנו כיפה על הראש לא הופך אותנו לשפוטים שלו. יש ימין אחר!! ישר, אדיאולוגי ומסכיל
א ללא...
קווזימודו | 29-11-2020 21:01
א ללא נשכח גם את פשעיו של נתניהו. להרוג זה קל. להיות אדם ישר זה קשה.
9
עבריין בקנה מידה...
אבי דהן | 29-11-2020 20:41
עבריין בקנה מידה בינלאומי..טפיל, שקרן, נוכל שחייב לעמוד לדין! שכר לעצמו סנגורים עבריינים כמוהו..יחפשו פגמים טכניים שאין בהם כדי לבטל את כתבי האידום..גם אם נמצאו פגמים אין זה שווה משקל לעברות.. שיתדיינו על כל זה בבימש דיגלגלו את החלאות הבריונים מכל המדרגות! ראש ממשלה שבוגד בעמו הוא פושע כנגד עמו..אנחנו סולדים ממך ומהפאה המצחינה שלך אנחנו בטוחים שאתה עבריין...כולנו שמענו את ההקלטות. אנחנו סולדים גם מאישתך, הכלבה המשוגעת.. ומבן הבליעל שלכם ילדז ...שלושתכם טינופות ממעמקי הביבים והמדמנה. הציבור לא ישכח ולא יסלח... לא לעולם חוסן! לא נרפה ולא נשקוט עד שתעמוד לדין..חלאה!
אתה חתיכת...
מימו | 30-11-2020 6:40
אתה חתיכת סמרטטת תלך כפרה על הנעלי בית של ביבי
בעגלה ובזמן...
רוני | 29-11-2020 22:41
בעגלה ובזמן קריב ביבי יופיע בשערי מעשיהו ויקבל סרבל כתום ...
עוד שמאלן...
אליהו | 29-11-2020 22:29
עוד שמאלן בה שילך יתפררו תיקים ולא תוכל להתמודד עם זה עוד אדם מלא שינאת חינם
ניראה...
יעקב בן דוד | 29-11-2020 21:34
ניראה לי אתה חולה נפש או על כדורים
זה השם שלכם והמטרה שלכם
רק לא ביבי | 29-11-2020 20:53
רק לא ביבי
10
כשנתניהו אומר שקודם...
נעמה | 29-11-2020 21:00
כשנתניהו אומר שקודם הבינו שלא ביצע עבירה ורק אחר כך המציאו את העבירה,הוא מודה שהוא לא יעשה את דרכו במאה אחוז קודם,ולא לקח בחשבון את כל האספקטים המשפטיים.?!?!
11
החברה של ברק...
איתמר ק | 29-11-2020 21:03
החברה של ברק השתלטו על התגובות. ... הפרקליטות זה חבורה של מושחתים!!!!
12
כל הדרכים של...
מני | 29-11-2020 21:16
כל הדרכים של ארגוני השמאל לא יכולים להגיע לקרסול של נתניהו ולכן מחפשים בכל דרך להפילו אך משמיים לא יצליחו את מזימתם .פשוט כפויי טובה רוצים לקחת את השלטון בכח פשוט נמאסתם הגיע הזמן להודות לראש הממשלה בנימין נתניהו על כל פועלו למען האזרחים שכחתם את הפיגועים בתקופת שנת התשעים כששלטון השמאל שלט עשרות הרוגים בפיצוץ אוטובוסים במסעדות .פשוט אתם כפויי טובה
אתה חתיכת...
מימו | 30-11-2020 6:39
אתה חתיכת מניאק זבלון ומעולם אל תוציא מפיך המזוהם את המילה הטהורה של המרוקאים מופליטה כן?
אתה לא...
חנניה | 29-11-2020 22:44
אתה לא מתמצא בנתונים, פשוט לא, מספר הנפגעים בימי ברק ופרס כראשי ממשלה גדול פי כמה מאצל נתניהו,בהתחשב באורך הכהונות.
אל תשכח...
רוני | 29-11-2020 22:35
אל תשכח להביא לביבי המניאק מופליטות לסופי שבוע כשיכנס לכלא...הזבל הזה
. קשקוש מקושקש...
ציון | 29-11-2020 22:07
. קשקוש מקושקש ואתה שכחת את ישובי עוטף עזה הנתונים לחסדי חמס או שהם לא ארץ ישראל מבחינתך. שכחת את רציחות משפחות שלמות ביוש ורצח הנערים ועוד זוועות כנגד ישראלים בתקופת נתניהו ונקווה שלא יהיו עוד כאלה בעקבות ההתרברבות בעניין איראן. דבריך לא משכנעים ואתה עוד שופר בובה על חוט. וסגנון הכתיבה לא תגיעו לקרסוליים כל כך אופייני לביביסטים אבל לא יעזור לך מחצית העם אומר לביבי די לך! בקרוב כמו טראמפ גם זה יקרה.
13
ל בי בי...
גידי | 29-11-2020 21:26
ל בי בי החצוף, תפסיק לנצל ולעשוק את חיילי צבא רבע העם, ותיתן לחיילים משכורת מלאה. בלוף צבא העם ; או משכורת מלאה לחיילים או צבא מקצועי.
טיפש אידיוט...
נתי | 30-11-2020 0:00
טיפש אידיוט מטומטם! ההחלטה להעלות את שכר החיילים לא נתונה בידיו של ראש הממשלה! לך תלמד אזרחות חוק ומשפט! ראש ממשלה לא יכול לעשות כל מה שבא לו! ולגבי שכר החיילים כחייל ששירת בצהל ומכיר את מצבה הכלכלי של מדינת ישראל, אני יכול להגיד לך בוודאות שברגע שישוו את שכר החיילים לשכר הממוצע במשק, באותו רגע מדינת ישראל תקרוס כלכלית ופיננסית עד כדי פשיטת רגל גירעון של מיליארדי שקלים ואי יכולת לתת תמורה לאיגרות חוב.
14
מי שמאמין לביבי...
שלום | 29-11-2020 21:27
מי שמאמין לביבי ולפרקליטים שלו המוח שלו רק לגמרי כי ביבי רוקן לו אותו
, שום...
נסיון דחיה נוסף | 30-11-2020 6:57
, שום עובדות ברורות. כרגע יש טענות של צד אחד. עובדות ברורות יש רק אחרי שכל העדים מופיעים בבית המשפט ומעידים ונחקרים על ידי כל הצדדים. אחרי שמיעת העדים כל צד רשאי לטעון את הטענות הנובעות מהעדויות ובית המשפט יפסוק. כרגע זה תרגיל בנסיון לדחות את המשפט.
ויש הקלטות...
ויש הקלטות .... | 30-11-2020 5:47
ויש הקלטות שקשה מאד להתווכח איתן ...
אבל יש...
חנן | 29-11-2020 22:40
אבל יש פה עובדות ברורות שמראות שעדי מדינה גוייסו באמצעות עבירות פליליות של גופי החקירה, גם בלי זה עד מדינה הינו דבר בעייתי.
15
קשקוש מקושקש !...
שמשון | 29-11-2020 21:44
קשקוש מקושקש ! אין גבול למה שביבי עושה כדי להתחמק ממשפט צדק בבית משפט !!!
, כן...
המומחה | 30-11-2020 6:54
, כן המצאה או לא המצאה : העדים צריכים להגיע לבית המשפט, להיחקר ולספר מה היה ולא היה, מה השפיע עליהם ומה לא השפיע - ולאחר שכל העובדות יתבררו, יטענו הסניגורים את טענותיהם והשופטים יפסקו. כל היתר פתפותי ביצים כדי לנסות לדחות את המשפט.
אתה באמת...
מושון | 30-11-2020 0:06
אתה באמת טמבל
בואו לבית המשפט...
דודו אוהד הפועל חיפה | 29-11-2020 23:05
בואו לבית המשפט עם הוכחות ולא לתקשורת. לכו בראש מורם ותבקשו צדק. מה הפחד שאול בכם ?
לא יכול להיות...
חנן | 29-11-2020 22:37
לא יכול להיות משפט בלי חקירת צדק, פשוט לא הולך!!.
למה אתה לא...
חנן | 29-11-2020 22:35
למה אתה לא מתייחס למה שכתוב בגוף הידיעה, מה ?, זה המצאהתרגיל החקירהעם ניר חפץ?
מה עם...
מחפש צדק | 29-11-2020 22:01
מה עם ליאת בן-ארי ואסתר חיות על חשיפת הפרשיות שלהם בנושא של חריגות בניה. מה נסגר שם. אם אתה מעודכן. מי ישפוט אותם. אתה?
16
שמענו את הפרקליטים...
ציון | 29-11-2020 21:55
שמענו את הפרקליטים המתחסדים וראינו איך הם חוקרים ממש בשיא העדינות ומשחירים את פניה של עובדת נקיון שעבדה בלפור ועידה כנגד אשת ראש הממשלה. יאללה עם כל מלחמת ההתשה שהם עושים לבית המשפט. לא היה כלום ואין כלום אז צריך ללכת בטחון ובראש מורם לבית המשפט. די עם כל התירוצים העלובים לא מוסיף כבוד!
17
מה קורה לפסיכיאטריה....
לל | 29-11-2020 23:22
מה קורה לפסיכיאטריה. תתנו דיאגנוזה. האם בראש ממשלתנו מכהן מטורף? או מסוכן. כי שהוא לא אדם מוסרי אנחנו יודעים. שהוא חבר ערכים גם. שהוא נוכל וניבזה גם. אבל צריך לדעת עד כמה הוא מסוכן.תשובה מקצועית של מומחים. יד פחד שיכול להיות שהוא יעשה מעשים שיגרמו לעם לנזק כבד או בלתי הפיך. או למדינה. יש לנו דוגמה והוכחה בעניין הצוללות שבביטחון המדינה באחריותו נמצא בסכנה. כלל בסיסי שלישראל תהיה תמיד עליונות בלעדית בכל המזרח התיכון. מצריים היא ארץ מוסלמית וארצות וחברות מוסלמיות אינן סביבה בטוחה או יציבה (לפקיסטן יש פצצת אטום) ויש סכנה שהפצצה תיפול בידיים של קבוצה מסוכנת. במצריים היו שתי הפיכות
אתה נוכל...
מימו | 30-11-2020 6:35
אתה נוכל ואלה שדאגו להביא אותך לעולם יה טיפש
דווקא עשו...
דווקא עשו ... | 30-11-2020 5:52
דווקא עשו לפני שנים ... והתוצאה סוציופט פרנאידי ... מגלומן ...
@לל...המזל שלנו ושל...
צומיצנגה | 30-11-2020 1:50
@לל...המזל שלנו ושל החמאס ושל האיראנים שbb גם פחדן, שחושש מהסתבכויות שיחשפו חדלונו, כמו שקרה עם הקורונה
אתה באמת...
מושון | 30-11-2020 0:06
אתה באמת טמבל
18
כל הכבוד לפרקליטים...
רמי | 29-11-2020 23:32
כל הכבוד לפרקליטים
..זאת העבודה...
יוסקה העגלון | 30-11-2020 1:48
..זאת העבודה שלהם, ואין כאן איזו המצאה גדולה
19
רק מושחת מאמין...
אר | 30-11-2020 0:34
רק מושחת מאמין במערכות הצדק של המדינה הצינית
, ברור....
אידיוטים לא מתים. רק מתחלפים. | 30-11-2020 14:35
, ברור. וחברי הבונים החופשיים שולטים באירופה, זקני ציון שולטים באמריקה, והמכשפות משטראסבורג אכלו לנו את השכל.
...bb אומן...
רואה עולם | 30-11-2020 1:47
...bb אומן הפייק ניוז וההטעיה התודעתית, יוצר תודעה שלפיה הוא או קורבן של רצח אופי פוליטי או קורבן של קונספירציה, ולא אדם שנתפס במעשים נכלוליים קשים. כמובן שזכותו של bb הנאשם לחפש כל כשל בכתב האישום.
20
אם זה לא...
ביבי ראש כנופית פשע | 30-11-2020 2:39
אם זה לא יצליח, הפרקליטים של ביבי יתפטרו והחדשים יבקשו לדחות שוב את השפט
21
חייבים לבטל את...
זינו | 30-11-2020 9:03
חייבים לבטל את האישום כי הכל תפור מראש בושה למדינה טפו
22
הקנאים של ביבי...
דינה | 30-11-2020 9:05
הקנאים של ביבי מתים משינאה שילכו לגהנום הכל זה שהם זבלהמהר ואכשיו לבטל את כתב השינאה
תלמד לכתוב ברור ועקבי
שלומי | 01-12-2020 11:01
ועד אז תן גז, ביביסט קנאי עם תודעה של עבד
23
כל השמאל לא...
עדו | 30-11-2020 9:06
כל השמאל לא מגיע לקרסוליים של בנימין נתניהו השמאל הוא השוליים של המדינה מי מיחס לכאלה טיפשים
24
אן על ביבי...
שלומי | 30-11-2020 9:08
אן על ביבי רק שתדעו כל השאר הם נבחנים גדולים מיד לבטל את הגועל שתפרו תראש ממשלה הכי טוב בכל הדורות
25
תכלס, זה נכון. תכלס 2: זה יוכיח שאין לו סיכוי
גל | 01-12-2020 17:06
למשפט הוגן. מילא שהמציאו עבירות שלא כתובות בספר החוקים, רק כדי שיוכלו לבתוע אותו בדבר מה, אחר כך אילצו אנשים, באיומים על בני משפחתם, להמציא עדויות, ועברו על כל חוק חקירה אפשרי בדרך לסעיפי תביעה מדומיינת.