ישיבת ממשלה שוב ללא תקציב, וללא מינויים - סרוגים

ישיבת ממשלה שוב ללא תקציב, וללא מינויים

שוב בסדר היום של ישיבת הממשלה לא מופיע דיון על אישור התקציב, וכן אישור מינויים בכירים דוגמת החשב הכללי באוצר, ומנכ"ל משרד המשפטים. נתניהו מברך את ביידן אך לא מציין את זכייתו

author-image
ישיבת ממשלה שוב ללא תקציב, וללא מינויים

גם השבוע בסדר היום של ישיבת הממשלה שהתכנסה היום (ראשון) לא ידונו על אישור תקציב המדינה, ולא על אישור מינויים בכירים דוגמת חשב כללי במשרד האוצר, ומנכ"ל משרד המשפטים.

גורמים במשרד האוצר מוסרים כי כחול לבן עדיין תוקעים את אישורו של רו"ח יהלי רוטנברג לתפקיד החשב הכללי, זאת על רקע אי מינויים נוספים, ואומרים כי אין פשרה באופק בנושא.

על רקע בחירתו של ג'ו ביידן לנשיא ארה"ב, והדיונים על כך שרה"מ נתניהו התעכב להתקשר לברכו על הזכייה, נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה כי: "אני רוצה לפתוח בברכות לג׳ו ביידן ולקמלה האריס. יש לי קשר אישי ארוך וחם עם ג׳ו ביידן, קרוב ל-40 שנה, ואני מכיר אותו כידיד גדול של מדינת ישראל. אני בטוח שנמשיך לעבוד עם שניהם כדי להמשיך ולחזק את הברית המיוחדת בין ישראל לארה"ב".

אך יש לציין כי נתניהו שוב אינו מזכיר את ניצחונו של ביידן, ומברך על שיתוף פעולה.

נתניהו המשיך והודה לנשיא היוצא: "בשמי ובשם כל אזרחי מדינת ישראל אני מודה שוב לנשיא טראמפ על הידידות הגדולה שהוא הראה למדינת ישראל וגם לי באופן אישי. אני מברך אותו על הכרתו בירושלים ובגולן, על עמידתו מול איראן, על הסכמי השלום ההיסטוריים ועל כך שהביא את הברית בין ישראל לארה״ב לפסגות חסרות תקדים. תודה לך הנשיא טראמפ"

שר הביטחון בני גנץ התייחס למחלוקת בין כחול לבן והליכוד בנושא התקציב ואמר: "זה עוד שבוע שילך לאיבוד בהיעדר תקציב לשנת 2021".

בימים האחרונים אנשים כחול לבן מקיימים פגישות עם אנשי האופוזיציה, בניהם גם ח"כ נפתלי בנט, וככל הנראה האפשרות הריאלית ביותר היא פיזור הכנסת הנוכחית והליכה לבחירות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
בושה וחרפה שעדיין אין תקציב ודוחים מיום ליום
נאוה | 08-11-2020 13:42
למה BB מעוניין לדחות את התקציב והתירוץ: כחול לבן. נמאס כבר מכל הדחיות והשקרים, השנה עוד מעט נגמרת ועדיין א י ן תקציב - בזיון גדול ל-BB. קדימה בחירות - להחליף את רומ והכנופייה .
2
קשה להבין את...
א.צ. | 08-11-2020 13:59
קשה להבין את נהנתניהו והאמסטפים עוד בחירות עוד שקרים מיליון מובטלים מיליון קשישים עניים ונהנתניהו עם ארמונות משכורת ענקית 100 מיליון בבנק משוריין לשרה ע''ח הישובים 730 מיליון למטוס לטיולים בחירות רביעיות עוד 3 מיליארד חובות המדינה 150 מיליארד שיחזירו הצעירים והנכדים
3
המושחת מבלפור עסוק...
הגנב מבגדד ותשעה מיליון אסירים ... הטלנובלה שנמשכת כבר שנתיים ... ולא רואים את הסוף ... | 12-11-2020 15:50
המושחת מבלפור עסוק רק בדבר אחד .... איך להמלט ממשפטו ... בגלל זה אין במשרד האוצר לא חשב , לא ראש אגף תקציבים ולא מנכל ... כולם התפטרו ... אותו דבר במשרד הבריאות... כל הצמרת עזבה או בתהליכי עזיבה , מחליפים ... אין , במשרד לבטחון פנים ... אין מנכל למשטרה ואין מנכל לשרות בתי הסוהר ... ובמשרד המשפטים אין פרקליט למדינה ... ובקרוב לא יהיה גם יוהמש.... וכשיש משרד שמנסה לתפקד כמו למשל משרד החינוך אז יושב שם שר שלא מבין מימינו ושמאלו ובעיקר לא מבין איך נראה ביהס בישראל ואיך נראת כתה ... 9 מיליון אזרחים בשבי של מגלומן פרנואידי אחד ... הזוי