סמוטריץ: "לא זורקים ילד על קורקינט לתוך עמוד ברזל" - סרוגים

סמוטריץ: "לא זורקים ילד על קורקינט לתוך עמוד ברזל"

ח"כ בצלאל סמוטריץ תקף את התנהלות המפלגות החרדיות לגבי ההצבעה להקמת ועדת חקירה שתבדוק את אלימות המשטרה כלפי הציבור החרדי: "לא זורקים ילד על קורקינט לתוך עמוד ברזל"

סמוטריץ: "לא זורקים ילד על קורקינט לתוך עמוד ברזל"
  דוברות הכנסת

הצעתו של ח"כ יצחק פינדרוס להקמת ועדת חקירה לאלימות המשטרה נפלה כאשר 34 התנגדו  מול 12 בלבד שתמכו בהקמתה. סיעת ש"ס תירצה את אי תמיכתה בהקמת הועדה בכך שבליכוד ובכחול לבן איימו כי הצבעה בעד משמעותה שבירת כלים שתגרור השלכות חמורות.

לפני ההצבעה מסרו ביהדות התורה: "אנו קוראים לכל חברי הכנסת מכל הסיעות לתמוך בהצעה. מי שיתנגד או יימנע בהצבעה כמי שתומך בהכאת ילדים".

בתנועה לאיכות השלטון הודיעו כי הם תומכיםמ בדרישתה של יהדות התורה לפתוח בוועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת התנהלות משטרת ישראל באכיפת תקנות הקורונה. עו"ד תומר נאור מסר: "בשבועות האחרונים הרשתות החברתיות הוצפו בתיעודים של אלימות ברורה כנגד מפגינים ולעיתים ילדים ממש. עלינו לקעקע ולהוקיע את ההתנהגות הזו ורק הקמת ועדת חקירה תוכל לתת מענה ראוי והולם להתנהלות הברוטאלית אליה נחשפנו".

סיעת ש"ס מסרה לאחר נפילת ההצבעה: "נושא האלימות המשטרתית כנגד הציבור החרדי הנו חמור ומועלה כל העת לסדר היום ע״י נציגי ש״ס בממשלה ובכנסת. סיעות הליכוד וכחול לבן הודיעו לנציגי ש״ס, כי הצבעה היום בעד ועדת חקירה בנושא, כנגד עמדת הקואליציה משמעותה שבירת כלים שתגרור השלכות חמורות".

עוד באותו נושא

המערכת הפוליטית סוערת: "הערב קיבלנו את התשובה"


72

"כזכור, בפעם הקודמת שפעלו כנגד עמדת הקואליציה, כחול לבן הצביעו בעד חוק ההמרה הפוגעני. סיעת ש״ס רואה חשיבות רבה בשמירת המשמעת הקואליציונית שהיא העוגן המרכזי לשמירת כל הקדוש והיקר לעולם התורה ולמדינה היהודית, ולראיה שרק הבוקר כחול לבן הצביעו ביחד עם הקואליציה נגד חוק הנישואין האזרחיים של סיעת ישראל ביתנו. ועל כן, עם כל החשיבות לנושא האלימות, סיעת ש״ס מגלה אחריות ולא תצטרף להצבעה זו בכדי לא לשבור את הכלים".

עוד הוסיפו כי: "יחד עם זאת, יו״ר ש״ס השר דרעי הנחה את ח״כ אוריאל בוסו להגיש הצעה לסדר דחופה בנושא האלימות המשטרתית ולעקוב מקרוב אחר הטיפול בנושא".

ח"כ בצלאל סמוטריץ' תקף את המפלגות החרדיות: "אם המפלגות החרדיות וח"כ פינדרוס היו רוצים באמת שההצעה תעבור הם היו דורשים מהליכוד להצביע. זה ישראבלוף, פינדרוס תיאם עם הקואליציה שיפילו את ההצעה והוא יאמר לציבור שהוא פעל למענם".

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' זעק מדם ליבו על האלימות המשטרתית כלפי הציבור החרדי, ופנה ח"כ סמוטריץ' לשר אוחנה ולח"כ פינדרוס ומחה על האכיפה האלימה והסלקטיבית כלפי הציבור החרדי: "לא זורקים ילד על קורקינט לתוך עמוד ברזל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
שים בצל על...
עוד בלבן שכל מימינה קומבינה | 14-10-2020 16:32
שים בצל על העיניים שמאמין לך..
2
בסד .חכ בצלאל...
ד.י.ב | 14-10-2020 16:34
בסד .חכ בצלאל סמוטריץ.ירבו כמוך! אומר דברים מהלב שיוצאים מהלב.בושה לחכ שיצאו לפני הנאום שלו בהפגנתיות .הוא הרי מדבר בכלל לטובת כל הציבור ולאו דווקא המגזר שלו!!! הוא עובד ציבור נאמן ! יותר מבני אפילו! מה שחורה לי,שהחכ החרדיים שקיבלו מנדטים מהחרדים מתוך נקודת הנחה שאלה ידאגו לציבור שלהם ,אוהבי היהודים והאדם בכלל ואת מולדתו,ובסוף החכ סמוטריץ הוא זה שמפגין אהבת האדם ,כואב לו על כל יהודי,ואזרח ( נאמן למולדת ולא לאוייבינו כמובן) בכלל בושה לחכ של שס שבחרתי עבורם בלחץ פוליטי על רבנים לשני אותנו לעשות זאת למרות שדרעי מחפה על כל פשעיו של נתניהו כולל שתפ שלו לדילול האוכלוסייה אז'נדה 21 השטנית של חברו ביל גייטס שרי וגם החרדים בראש הרשימה של הדילול ואף אחד לא פוצה פה חוץ מחכ בצלאל סמוטריץ היו.ונתניהו גן מכסה על פשעיו של דרעי בשיטת הסמוך ובזה מוכרים את הציבור שבחר בהם בזול..מושחתים נמאסתם! שתתבטל ממשלת הזדון היו הארץ ! אמן! בצלאל סמוטריץ לשילטון רהמ לפני המשיח ! ומשיח בן דוד וגאולהה קרובה במהרה בימינו אמן!
3
אין על סמוטריץ!! מלך!!
שמעון | 14-10-2020 16:46
4
לא זורקים אבנים...
לא זורקים .... | 14-10-2020 19:35
לא זורקים אבנים , זבל , טיטולים מלאי חרא על המשטרה ...
5
לא זורקים אבנים על שוטרים - איפה ההורים ??
תמר חבשה | 14-10-2020 23:37
מר סמוטריץ - מדוע הם שולחים את הילדים לרגום את משטרת ישראל וניידות באבנים כפי שראיתי במו עיני - אתה חייב לשאול איפה ההורים ??? מי דוחף את הילדים לרחוב ועליך כנבחר ציבור לחזק את ידי משטרת ישראל לאכוף את חוקי המדינה ותקנותיה
6
בשביל שיגיע המשיח.צריך...
שמעון | 15-10-2020 4:17
בשביל שיגיע המשיח.צריך לסלול לו את הדרך. וכך המלאך המשחית קיבל הוראה מבורא עולם להשמיד את העולם החרדי. תמותו תמותו תמותו
7
לצערי הרב הייתי...
ירון שאול | 15-10-2020 4:32
לצערי הרב הייתי שוטר 11 שנים.המשטרע גיבורה רק על יהודים.מהערבים, המסתננים, והעבריינים האמיתיים,הם פוחדים ורועדים,לא יודעים לעבוד,ולא רוצים לעבוד.גועל נפש של משטרע מושחתת ובזוייה.אין לי אפילו חצי אחוז אמון במשטרע המחורבנת שלנו, ואני מדבר מניסיון אישי לצערי הרב.שוטר הוא עבריין עם רישיון תעודת השוטר שלו נותנת לו אישור להיות עבריין עם רישיון.
8
נו עוד נסיון...
שחר | 15-10-2020 11:20
נו עוד נסיון עלוב של סמוטריץ השחצן לקושש קולות מהחרדים סמוטריץ מבין שכנראה בבחירות הקרובות הוא ירוץ לבד ואם הוא רוצה לקבל יותר מחצי מנדט הוא חייב לקושש קולות מכל מה שזז כולל מהחרדים הרי הציונות הדתית לא תבחר בבור היהירות הזה
שטויות. עד שמישהו...
שני | 15-10-2020 18:26
שטויות. עד שמישהו קם ואומר משהו נגד השוטרים המסריחים שחרגו מגבול הטעם הטוב והכו אנשים מתוך שנאה ואנטישמיות. אתה בא ויוצא נגדו. ובזיון לכל אלה שהצביעו נגד חקירת השוטרים האלימים. מדינה בזיונית. עצוב לי שאלה האנשים שנמצאים איתנו פה במדינה והם עוד נבחרי ציבור. גועל נפש של מצב. וסמוטריץ', זה לא התנהלות מתבקשת ב'מדינה דמוקרטית' אלה התנהלות מתבקשת מבני אדם. ולא משנה איזה כינויים קרו להם. הם בתפקיד מקצועי ולא יכולים להתנהג כמו עדת קרנפים משולחת רסן. אם הם עד כדי כך לא מקצועיים שיקחו מהם את התפקיד ויעיפו אותם לאלף עזאזל.
9
על
בצלאל | 18-10-2020 0:48
מיידית להיפרד מימינה תומכת כת הלא טובים ולחזור לליכוד