"אם לא יעבור תקציב, כל האופציות על השולחן" - סרוגים

"אם לא יעבור תקציב, כל האופציות על השולחן"

יו"ר כחול לבן, שר הביטחון בני גנץ באולטימטום לנתניהו: "נדרוש להעביר את התקציב עד דצמבר. מי שינסה לגרור אותנו לתהום יראה שכל האופציות על עומדות השולחן"

author-image
"אם לא יעבור תקציב, כל האופציות על השולחן"
  (צילום: אורן בן חקון/ פלאש 90)

לקראת פתיחת מושב הכנסת, שר הביטחון יו"ר כחול לבן בני גנץ באולטימטום לנתניהו להעביר תקציב לדצמבר. בישיבת הסיעה אמר כי "מי שינסה לגרור אותנו לתהום יראה שכל האופציות עומדות על השולחן וכל החלופות השלטוניות".

"התקציב לשנת 2021 יעבור בכנסת בדצמבר השנה; מצב חירום לאומי שמחייב את העברת התקציב. נהיה אמיצים כדי להילחם בכל דרך על האינטרסים של אזרחי המדינה הזו. העם שלנו יותר אחראי, ויותר מוסרי מחלק ממנהיגיו. מי שינסה להעמיד את טובתו לפני טובת המדינה ימצא אותנו מולו. לא תהיה יותר הבלגה ולא תהיה יותר שתיקה מול פגיעה בציבור שלם שהצביע לנו", אמר גנץ.

עוד באותו נושא

הקרב על התקציב: גנץ לא יכול למצמץ


8

בנוגע להפגנות אמר גנץ: "אמשיך לעשות הכל כדי לאפשר לכל אזרח להביע את דעתו. מי שירצה להפגין יוכל לעשות זאת בכל עת ובכל מקום.

"אני מתכוון לפגוש את ראשי תנועות המחאה מתוך הבנה שהם נלחמים על הדמוקרטיה", אמר גנץ. "אדרוש שיעשו זאת תוך שמירה על החוק ועל הבריאות, אף אחד לא ימנע את זכות המחאה ולא ירים את ידו על הדמוקרטיה. דמיינו שלא היינו בממשלה, היינו מקבלים פסקת התגברות והיינו יכולים להסתכן באבדן הדמוקרטיה כפי שאנחנו מבינים אותה".

על הצעת אי האמון שמניחים יש עתיד אמר גנץ: "אנחנו לא נצביע היום בעד אי האמון, כי זהו צעד של יחסי ציבור ולא פעולה בעלת סיכוי, אבל אבדן האמון הציבורי בהנהגת המדינה אמור לשמש תמרור אזהרה בוהק לראש הממשלה ולחברי הממשלה. ידי עדיין מושתת אך אינה ניתנת לכיפוף".

בנוסף הודיע כי הוא ידרוש מחר פתיחתה של מערכת החינוך לגיל הרך, החזרת העסקים הקטנים שאינם מקבלים קהל ואת סיום מצב החירום המיוחד.

הדגלים השחורים בתגובה לבני גנץ: "אין לנו צורך או רצון להיפגש איתך. אנחנו דורשים שתחליף את נתניהו, תצביע בעד אי האמון. חוץ מזה אין מה לדבר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
פקה פקה. לא יכול לעשות כלום ומאיים סתם!!!
לא יכול לעשות כלום | 12-10-2020 15:55
פקה פקה. לא יכול לעשות כלום ומאיים סתם!!!
2
תלך כבר דרך...
הלוי | 12-10-2020 16:20
תלך כבר דרך אגב יש לי עבודה בשבילך אני מחפש הרב זמן מישהו שישמש דחליל לגינה שלי,בדיעבד מותר אתה רק מאיים ולא עושה כלום,דיבורים כמו חול,ובבית אין מה לאכול,לך לך לך כבר
3
ביבי העלוב רוצה...
מתן | 12-10-2020 16:36
ביבי העלוב רוצה תקציב לחודש??? ביבי משאיר אחריו אדמה חרוכה ותוהו ובוהו.
4
עם עבריין לא עושים עסקים
אמיר | 12-10-2020 17:24
כל הכבוד גנץ. כמו שאולמרט עזב ככה נתניהו העבריין. הליכוד= התנהלות של ארגון פשע
צריך פשוט...
אברי | 12-10-2020 17:53
צריך פשוט לסרס אתכם, כל דור פשוט מביאים עוד זבל,זה התחיל מסבא רבא שלך מזוהם,עבר לסבא שלך, זה עובר בתורשה הטימטום,וגזענות,וארי לאבא הדפוק שלך ,ומה יצא מימנו הרקוב שחייו כמו חיי חזיר בדיר ,כל הזמן ברפש