עימות בקבינט הקורונה: "גמזו עושה עלינו סיבוב" - סרוגים

עימות בקבינט הקורונה: "גמזו עושה עלינו סיבוב"

קבינט הקורונה התכנס כדי לדון בפתיחת שנת הלימודים בערים האדומות למורת רוחו של שר החינוך יואב גלנט. גלנט תקף את פרויקטור הקורונה: "גמזו עושה עלי סיבוב"

author-image
עימות בקבינט הקורונה: "גמזו עושה עלינו סיבוב"
  צילום: הדס פורוש/ פלאש 90

קבינט הקורונה התכנס הערב (שני) בבהילות לדיון על פתיחת שנת הלימודים בערים אדומות– לקראת הפתיחה מחר.

על פי הפרסום בכאן 11, הכינוס היה פתאומי וכשהשרים שאלו מה החומרים לדיון הובהר להם שמתכנסים סביב ההחלטה האם לאשר לימודים בערים האדומות. מי שכעס על הכינוס הוא שר החינוך יואב גלנט שתקף בחריפות את פרויקטור הקורונה רוני גמזו וכתב לשרי הקבינט "גמזו עושה עלינו סיבוב".

עוד באותו נושא

גמזו: "כל אדם אחר במקומי היה קם והולך"

מוקדם יותר פרויקטור הקורונה ביקר בחריפות את ההחלטה שלא לקבל את בקשתו למנוע לימודים בערים אדומות. "זה לא נעים להגיד יומיים שלושה לפני תכנית הלימודים שלא לומדים", אמר גמזו, "בסוף שר הביטחון והקבינט יחליטו את עמדתם. אבל אני נאבק שזאת לא תהיה העמדה".

הוא הוסיף וטען כי "מקשים עלי בהחלטות כאלה, ולא רק עלי גם על המשימה, אבל אני מנסה להזיז את זה הצידה. אני לא רק דוגל בסגירת מערכת החינוך בערים אדומות, אלא גם בהגבלת התנועה".

"יכול להיות ששר החינוך יצדק בסופו של דבר, אבל במה אנחנו מתעסקים פה במי יותר צודק? זה לא סיכון לקחת אותו". הוא הבהיר כי לשרים אין את כל הכלים המקצועיים לקבל החלטות והוא מגיע לאחר שישב עם כל המומחים והגורמים המקצועיים. "אני רוצה שהשרים ילמדו שלפעמים יש החלטות קשות ולא נעימות והם יגרמו לכעס אצל אוכלוסיה כזו או אחרת".

ראש הממשלה נתניהו אמר לפני כינוס הקבינט הערב: "אמרנו שנקבל את ההחלטה על הערים האדומות בערב שלפני – וזה בדיוק מה שנעשה".

בתדרוך שהעביר שר החינוך בחדר המצב של משרד החינוך הוא אמר: "נשמע את הנימוקים בקבינט הקורונה, נראה מה יחליט הקבינט ונבצע בהתאם. התוכנית שלנו מותאמת להסדר עם התחלואה".

הוא הוסיף כי "אנשי משרד החינוך בהובלתי פעלו סביב השעון כדי להתמודד עם האתגרים ולהוציא לפועל את התוכנית על כל חלקיה".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
גלנט מתגלה כאחד השרים האידיוטים ביותר
חיים | 31-08-2020 22:19
בתולדות המדינה. האיש יגרום לחלואה המונית לצערנו. ההפקרות חוגגת והתלמידים והמורים מתהלים כאילו אין קורונה. נקווה לטוב ולישועה
זה גלנט שפלש לקרקע שלא שלו ? הרמטכ"ל המודח ?
הגנרל הבבון ? | 01-09-2020 7:48
לא יכול להיות
2
פשוט מטורפים !...
גבת | 31-08-2020 22:52
פשוט מטורפים ! לא מאמין שותחים את שנת הלימודים לפני החגים. בסוף גם נשלם על הדג המסריח וגם נאכל אותו...
3
לא מבין. גלנט,...
מדע או פוליטיקה ? | 01-09-2020 10:22
לא מבין. גלנט, בבקשה תפרט : איזה סיבוב עושה גמזו ? מה הרווח שלו ? האם ההצעות של גמזו לא מגובות בחוות דעת מקצועיות ולא נשענות על מדע הרפואה ? מיניתם פרוייקטור - בשביל מה ? כדי שתוכלו לתקוף אותו, להאשים אותו ולהיראות יפים בפני הציבור החרדי או כל ציבור אחר ? מה אתם רוצים ??? באזורים אדומים חייבים לחנוק את המחלה. בתי ספר הם מדגרה למחלה - מה לא ברור לך ?
4
גלנט לא מתאים...
גלנט פשוט לא מתאים לתפקיד ... | 01-09-2020 12:32
גלנט לא מתאים לתפקיד שר החינוך , ויתכן שלא מתאים לאף תפקיד אזרחי , היה צריך להתמנות למשהו בטחוני .... וזו עיקר הבעיה , הוא לא מבין כלום במערכת החינוך , ואני בספק מתי הוא ראה תלמידים או ביהס באמת , ולא לצורכי תעמולה וצילום ... אם היה נכנס לכיתה עם 40 תלמידים עם הגישה הטוטלטרית שלו הוא היה מבין שאף תלמיד לא רואה אותו ממטר .... זה אזרחים צעירים , ולא חיילים בצבא ...
5
ככל שהם יותר בתקשורת , ערכם יורד .
מיכה | 01-09-2020 16:26
יש העושים ויש המדברים .ההופעות בתקשורת , היא לצרכים אישיים ולא לטובת הנושא . כל אחד , מנסה לשים רגל לשני . חבל .