היועץ הבכיר של גנץ, לא שולל כניסה לפוליטיקה - סרוגים

היועץ הבכיר של גנץ, לא שולל כניסה לפוליטיקה

מי ששימש יועצו הבכיר של בני גנץ ונחשב למקורבו, רונן צור אינו שולל כניסה לפוליטיקה, במהלך ראיון ברשת ב' אמר שאת ההחלטה יקבלו בקרוב. צור כיהן בעבר כח"כ לתקופה קצרה בכנסת ה-16

author-image
היועץ הבכיר של גנץ, לא שולל כניסה לפוליטיקה
  צלומסך, חדשות 12

היועץ האסטרטגי רונן צור שיעץ לכחול לבן ולבני גנץ בשלוש מערכות הבחירות האחרונות, אומר הבוקר (חמישי) ברשת ב', כי אינו שולל כניסה לפוליטיקה.

בתגובה לשאלה של חיים לוינסון וירון דקל בתכניתם המשותפת, לגבי חזרתו למגרש פוליטי, אמר צור, כי יקבל החלטה זמן הקרוב. לדבריו במחנה שאינו מזוהה עם נתניהו, חסרים אנשים שיגידו דברים באופן נחרץ ולא מתנצל.

עוד באותו נושא

'יש הצעות': דרך ארץ וימינה בדרך לריצה משותפת?


28

צור מי שנחשב למקורבו של גנץ, כיהן בכנסת ה-16 כחבר כנסת מטעם העבודה, לתקופה קצרה של שלושה חודשים לאחר התפטרותו של ח"כ סלאח טריף.

בראיון אמר צור התייחס צור לראיון של שרה נתניהו, וטען כי קמפיין ההתקרבנות של משפחת נתניהו לא יעזור להם בציבור. עוד הוסיף כי המהלך של כניסתו של בני גנץ לממשלה לא היה טעות, במצב בו הייתה מגפה ואנשים נסגרו בבתים זה היה המהלך הנכון. את הטעויות, הוא טוען, עשו כחול לבן בהמשך הדרך.

צור טוען כי אפשר לשקם את כחול לבן ממצבם בסקרים וכי הציבור מחפש מנהיגים שלא עסוקים בעצמם, ועושים את ההחלטות הנכונות בזמן הנכון למדינת ישראל.

מפלגת כחול לבן בראשות בני גנץ מקבלת הבוקר (חמישי), בסקר, שנערך על ידי מכון פאנלס פוליטיקס ופורסם באתר 'מעריב' 9  מנדטים בלבד, אחרי שירד אל מתחת לרף ה-30 מנדטים, ראש הממשלה בנימין נתניהו ומפלגת הליכוד ממשיכים לצלול, כאשר בסקר חדש מקבלת מפלגת השלטון 27 מנדטים בלבד. מדובר באיבוד של 9 מנדטים מהבחירות שנערכו במרץ השנה.

עוד בסקר, שנערך על ידי מכון פאנלס פוליטיקס ופורסם באתר 'מעריב', מפלגת יש עתיד-תל"ם בראשות יאיר לפיד מקבלת 20 מנדטים ונצמדת לנתניהו כסיעה הגדולה בכנסת. מפלגת 'ימינה' בראשות נפתלי בנט, ממשיכה אף היא לנסוק ומקבלת 18 מנדטים. הרשימה המשותפת מקבלת 15 מנדטים.

ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן מקבלת אף היא 9 מנדטים. מפלגת ש"ס מקבלת 8 מנדטים, יהדות התורה 7 מנדטים, ומפלגת מרצ מקבלת אף היא 7 מנדטים.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו