נתניהו תוקף: "נחשפה מזימת ההפיכה השלטונית" - סרוגים

נתניהו תוקף: "נחשפה מזימת ההפיכה השלטונית"

ראש הממשלה הגיב לחוות הדעת שלא לאפשר את מימון צוות ההגנה שלו במתקפה חריפה נגד היועמ"ש: "מזימת ההפיכה השלטונית של מנדלבליט נחשפה במלוא כיעורה"

נתניהו תוקף: "נחשפה מזימת ההפיכה השלטונית"
  (צילום: דוברות הכנסת)

מתקפה חסרת תקדים: אחרי שמקורביו תקפו מוקדם יותר את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בעקבות סירובו לאפשר את מימון הוצאות משפט ראש הממשלה, הערב (שלישי) בנימין נתניהו הצטרף בעצמו למתקפה. בדבריו החריפים האשים את מנדלבליט ב"מזימת הפיכה שלטונית, שנחשפה במלוא כיעורה".

"באופן מדהים ומביש, בכירי משרד המשפטים קראו היום לראש הממשלה נתניהו להתפטר מתפקידו כתנאי לכך שיוכל להתגונן מפני כתב האישום המופרך שמנדלבליט תפר נגדו" צייץ נתניהו בטוויטר. "מנדלבליט מנסה לבטל את ההכרעה הדמוקרטית של מיליוני אזרחים שבחרו בבנימין נתניהו לראש הממשלה, וכן את החלטתם של 11 שופטי בית המשפט העליון שקבעו שראש הממשלה נתניהו יכול לכהן בתפקידו. ולזה ברוב חוצפתם 'בכירי משרד המשפטים' קוראים 'דמוקרטיה' ו'שלטון חוק'".

הדברים נאמרו בתגובה לדיווח בחדשות 13, במסגרתו צוטטו בכירים במשרד המשפטים שקראו לראש הממשלה להתפטר מתפקידו כדי לקבל את הכספים למימון הגנתו המשפטית מחברו ספנסר פרטרידג'. לפי הדיווח, הבכירים אמרו כי "אם נתניהו רוצה מתנה של 10 מיליון שקל מחבר – שיתכבד ויתפטר, ואז יוכל לקבל גם 20 מיליון שקל".

עוד באותו נושא

מקורבי נתניהו: ניגוד עניינים של היועמ"ש הזועק לשמיים


9

כזכור, מוקדם יותר מקורבי ראש הממשלה הגיבו לחוות דעתו של היועץ המשפטי לממשלה על כך שאין לאפשר לראש הממשלה לקבל מימון שיאפשר לו לממן את צוות ההגנה במשפטו. "ככל שנחשפים מעשיו הפסולים של היועמ״ש בקלטות שהוא מסתיר מהציבור, כך הוא מעצים את הרדיפה השערורייתית שלו נגד ראש הממשלה נתניהו והימין" אמרו. "ניגוד העניינים של היועץ המשפטי לממשלה זועק לשמיים. ביד אחת הוא מגיש כתב אישום מופרך נגד ראש הממשלה וביד שנייה הוא עושה הכל כדי לחבל ביכולתו של ראש הממשלה להתגונן מפניו".

"מנדלבליט מעמיד את ראש הממשלה לדין בהאשמות מופרכות ותפורות שעלו כ-250 מיליון שקלים למשלם המיסים, תוך שימוש באמצעים פליליים כגון סחיטה באיומים של עדים" הוסיפו. "מנגד מנדלבליט מנסה למנוע בכל דרך מראש הממשלה את זכות היסוד להגן על עצמו בסיוע פרטי שלא עולה למשלם המיסים פרוטה. שוב מתגלה שיש חוק אחד לנתניהו וחוק אחר לכל האחרים. כך נראה חקירה פוליטית שמסתיימת בכתב אישום פוליטי. שערוריה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
הוקם 'כולל קללות' יקללו כל הזמן את מנדלבליט
בשם הרב לסרי שליטא | 30-06-2020 23:19
אברכים המעונינים להצטרף נא לפנות לכולל רחוב אגריפס 14
מה הקשר לפרשות...
אלי | 01-07-2020 8:35
מה הקשר לפרשות המושחתות של ביבי? אזרח שרוצה להיות מורם מן העם. הוא רוצה חוקים רק בשבילו! גרם לאבטלה מטורפת עם סגר מיותר לחלוטין ודואג אך ורק לעצמו. הוא לא שפוי! סגר זו שיטה מימי הביניים. אנחנו אומת ההיטק, לא?
אָבִיחָי !! יַכְּכָה ה'בִּשְׁחִין מִצְרַיִם
חופש הדיבור השמאלני | 01-07-2020 7:13
אָבִיחָי !! יַכְּכָה ה'בִּשְׁחִין מִצְרַיִם וּבַעְפֹלִים בַטְּחורִים וּבַגָּרָב וּבֶחָרֶס אֲשֶׁר לֹא תוּכַל לְהֵרָפֵא: יַכְּכָה ה' בְּשִׁגָּעוֹן וּבְעִוָּרוֹן וּבְתִמְהוֹן לֵבָב'' [פסוק ידוע בתורה]
אגריפס באיזה עיר?
יתממשו הקללות עליו | 01-07-2020 0:05
תודה להרב הגאון המקובל הרב לסרי שליט''א
2
אולי הוא צריך לקבץ נדבות
מתנאל | 30-06-2020 23:32
אנשים הגיעו לפת לחם בגלל תקנות הקורונה, והוא מתלונן על כך שלא משלמים לעוד שלו...
3
קורונה? אסון כלכלי? רק ביבי מעניין את ביבי!
מזעזע! פסיכופט! | 30-06-2020 23:36
חסר כל רגש כלפי מה שאינו נוגע לו.
4
כבר התרגלנו לחיות...
רואה חשבון | 01-07-2020 6:45
כבר התרגלנו לחיות בעולם לחלוטין מופרע. ראש הממשלה רוצה לקבל מגורם פרטי 10,000,000 ( עשרה מיליון שח !!! ) ומתרעם על כך שלא מאפשרים לו....מישהו נותן סכום כזה סתם כך כמתנה לחבר ? מישהו מאמין שסיבת הרצון לתת סכום כזה היא סתם חברות ? חברים מאיפה - מגן הילדים ? מהצבא ? זו חברות של אינטרסים ועיסקאות סיבוביות : כמו עיסקת המניות וכמו פרשת הצוללות. נתניהו מושחת ועז מצח. משתין עלינו מהמקפצה. די !!!!!
5
יתכבד האזרח נתניהו...
אין גבול לקמצנות | 01-07-2020 7:02
יתכבד האזרח נתניהו וידחוף ידו לכיסו וישלם לעורכי דינו כמו כל אזרח במדינה . כולם מבינים שאין ארוחות חינם .... וטובות זה הכי ביוקר .... אם מישהו נותן לך מתנה 10 מיליון שקל , הוא גם מצפה לתמורה ביום מן הימים . ביבי אדם עשיר מאד יש לו אמצעים לממן את הגנתו המשפטית , דיי כבר עם הקמצנות החולנית הזו ...
6
ביבי המומחה בהסתה...
הפתי שמאמין לכל דבר | 01-07-2020 7:15
ביבי המומחה בהסתה ושסוי , מפנה את חיציו ליוהמ מנדלבליט , זה מהלך צפוי , שסופו לא ברור …. ההסטוריה מוכיחה שבדרך כלל זה מצליח לו …. למי שכח את רבין הבוגד , המרפסת בככר ציון , מוות לרבין , וההליכה לפני ארון המתים כדאי להזכר ולקוות שאנחנו לא לפני תסריט דומה עם שחקן ראשי חדש בשם אביחי מנדלבליט …. זה מה שקורה למי שמרחם על האכזרים …. ביבי שעליו אמר שר הבטחון שמעשיו גובלים בבגידה , שעליו אמרו ראשי המוסד והשבכ ובכירים נוספים במלל ומערכת הבטחון שהוא מהווה סכנה לעצם קיומה של המדינה …. מוכיח בהתנהלותו שהם מבינים טוב על מה הם מדברים ….
7
המזימה היחידה שאני...
רביזיוניסט | 01-07-2020 10:31
המזימה היחידה שאני מזהה היא של ביבי וכוללת הרס מערכת אכיפת החוק
נתניהו אתה חולה,...
ישר כפיים | 01-07-2020 11:19
נתניהו אתה חולה, צריך טיפול או אישפוז. איך משפחה של שלושה אנשים משגעת מדינה שלמה ? זה לא יאומן. זה לא יאומן. וחבורת הלשונות מסביב לא אומרת מילה. הם מורידים את המדינה ביגון שאולה.
8
למה אתה צריך...
יוסי רומני | 01-07-2020 12:37
למה אתה צריך יש לך מספיק .תשאיר עוד משהו בקופה .גם ככה רוקנתם אותה .אני מתביש בך שככה אתה נוהג כאשר יש משפחות שקורסות .די לחזירות הזו