עובדת מעון ראש הממשלה לחוקרים: אתם רודפים את נתניהו ולכן אתם נגדי

עובדת מעון ראש הממשלה לחוקרים: אתם רודפים את נתניהו ולכן אתם נגדי

עובדת מעון רה"מ שנחקרת בחשד שמסרה עדות שקר לטובת שרה נתניהו אומרת לחוקרים כי הם נטפלים אליה כיוון שהם מנסים להפיל את נתניהו. איתמר בן גביר: "אין סיבה להחזיק אותה"

author-image
עובדת מעון רה"מ לחוקרים: אתם רודפים את נתניהו
  Alex Kolomoisky/POOL

עובדת מעון ראש הממשלה שנחקרת במשטרת ישראל מהשעה 12 בצהריים בחשד למתן עדות שקר לטובת שרה נתניהו בתיק שירה רבן עומדת מאחורי התצהיר שנתנה ומסרבת להישבר בחקירה.

בחדר החקירות הטיחה העובדת בחוקרים: "אתם רודפים את ראש הממשלה ולכן אתם מנסים לסגור חשבון איתי. אני עומדת מאחורי התצהיר שהגשתי, אתם מנסים להפיל את נתניהו ולכן אתם נגדי".

עוד באותו נושא

"היום מימשו במשטרה את האיום נגד ראש הממשלה"


9

עו"ד איתמר בן גביר המייצג את העובדת מסר לסרוגים: "30 שנה אני בעולם המשפט ומעולם לא ראיתי את המשטרה חוקרת על עדות שקר. אין שום סיבה להחזיק אותה במשטרה, והודענו כי אם ימשיכו להחזיק בה נגיש ערעור לבית המשפט השלום".

מוקדם יותר הגיב עורך דינה של נתניהו, עו״ד יוסי כהן, לפרסומים אודות החקירה המתנהלת אודות מתן עדות שקר לטובת נתניהו על ידי שתי עובדות במעון ראש הממשלה.

כהן: "בשבוע שעבר חשף ראש הממשלה את החקירות העברייניות שנוהלו במשטרה נגדו בחסות היועץ מנדלבליט. למחרת השמיעו בכירים במשטרה בחדשות 12 איום על ראש הממשלה שהם יתפרו לו תיק נוסף אם ימשיך לבקר אותם. היום הם מימשו את האיום. באופן חריג ביותר התערבה המשטרה בהליך אזרחי, ופתחה בחקירה פלילית בעוד תיק סרק תפור נגד רעיית ראש הממשלה".

"רק לפני כמה חודשים סירב היועץ מנדלבליט לפתוח בחקירה נגד התובעת ליאת בן-ארי לאחר שהעיתונאי אלי ציפורי פרסם הקלטה שמוכיחה שהיא מסרה תצהיר כוזב לבית הדין. מנדלבליט משעבד את משטרת ישראל לרדיפה אובססיבית ומגמתית של משפחת נתניהו בניסיון להפיל את ראש ממשלת ישראל. הציבור כבר הוכיח שהוא לא קונה את זה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
משטרע
מערכת המשפט פשיטת רג | 31-05-2020 20:09
בושה וכלימה הרדיפה הזו שלא נגדעת
להב 443
מתנחל | 04-06-2020 0:17
יחידת החיסול שמקבלת הוראות ישירות מראשי כנופיית צאלח א-דין
''וכל רודפי משפחת נתניהו מהרה יאבדו''
חוקרי סדום ועמורה | 01-06-2020 9:11
הרב לסרי: 2 מהחוקרים את עובדות משפחת נתניהו, הובאו לפני ימים אחדים לבית החולים הדסה בירושלים. לא ידוע עדיין איזה חיידק תפס אותם.
2
לצערי הרב הייתי שוטר 11 שנים.מתבייש במשטרע
ירון שאול | 31-05-2020 20:21
לצערי הרב הייתי שוטר 11 שנים המשטרע גיבורה רק על יהודים!!! מהערבים, המסתננים, והעבריינים הם פוחדים ורועדים,לא יודעים לעבוד ולא רוצים לעבוד,גועל נפש של משטרע מושחתת.שוטר הוא עבריין עם רישיון תעודת השוטר שלו נותנת לו אישור להיות עבריין עם רישיון.אין לי אפילו חצי אחוז אמון במשטרע ואני מדבר מניסיון אישי לצערי הרב.יש כבר הוכחות מוצקות שקציני משטרע בכירים קיבלו מלגות לימוד והרבה כסף מקרן וקסנר.כל המדינה שלנו חיה משחיתויות, מי שלא מושחת במדינה שלנו מסתכלים עליו בעין לא יפה,להיות מושחת במדינה שלנו הפך להיות נורמה חברתית מקובלת לצערי הרב.
משטרת העבריינים
יהוד | 31-05-2020 22:23
חזק וברוך גם אני הייתי שם המשטרה מושחתת מהיסוד !!
3
אם בן גביר מייצג אותה, המצב גרוע
אבוי | 31-05-2020 21:07
סיכוי דגול להרשעה. בדרך איתמר יעשה מסע פירסום לעצמו על גב הלקוחה...
4
נבלה בישראל בשם מנדלביט / חלאת המין האנושי
כל העם בישראל | 31-05-2020 22:21
למה לא קוברים את הכלב הזה היועץ רועץ בכלא עד אחרית ימיו ימח שמו וזכרו של הנוכל המושחת הזה וכל הבכירים העבריינים האלה ממשטרת ישראל שמקומם בכלא !!! נתניהו תתעורר תפטר את הנבלה הזה כל העם מאחוריך !!!
5
הקלטות מנדלבליט
אליהו | 01-06-2020 15:05
כעמך, אדון מנדלבליט, מבקש ממך בפעם מייודע כמה, שתאשר למר גולן מערוץ 20 לחשוף את הקלטות שלך בפרשת מסמך אשכנזי- שבטעות נקרא פרשת מסמך הרפז. לי נראה שמרוב פחד לחשיפת האמת מהקלטות על עולליך הפליליים, אתה ממציא תיקים כוזבים נגד משפחת נתניהו ומקורביהם היקרים. אם לא תאשר לחשוף, יש מקום לבטל הסדרים פנסיוניים שמהם אתה נהנה.
6
לחקור את התנהלות הפרקליטות עכשיו
ישראלי | 02-06-2020 14:58
חייבים ועדת חקירה ממלכתית שתבדוק מי עומד מאחורי הפוטש ששי ניצן, מנדלבליט בן ארי והחונטה עושים לנתניהו
7
מכונת תפירה
יצחק | 03-06-2020 14:15
מנעו השוטרים בחקירת נכדי שתיה מהם במשך שעות כדי שיעידו עדות שקר על אבא שלהם, ואכן הגדול נשבר, דווקא הנכד הקטן אמר להם שלא יעזור להם כלום
8
הסטאליניזם כבר כאן במלוא העוצמה
סימבה | 05-06-2020 9:31
בלי להרגיש הטרור של המשטרה כבר כאן. לא נתפלא אם לא יפרסמו דעות כאלה. מצבנו נוראי והטרור שבו אנו חיים יהרוס לנו את החיים ואת המדינה.
9
מנדלבליט תתפטר העם לא יכול יותר !
גוטליב | 05-06-2020 23:44
מנדלבליט מושחת, הוא קובר את הראיות שיש בהקלטות נגדו ..תמורת ראשו של ראש הממשלה על לא עוול בכפו !! מנדלבליט השתלט על התביעה הכללית.. הוא ראש התביעה הכללית..וגם היועץ המשפטי לממשלה.. וגם פיטר בעורמה בשיטות מושחתות את פרופ' דן אלדד ומינה עצמו במקומו ... מעניין מה יפסוק מנדלבליט ,נגד העבריין מנדלבליט ?