פעם שנייה: מורה נוספת מרחובות נדבקה בקורונה - סרוגים

פעם שנייה: מורה נוספת מרחובות נדבקה בקורונה

מורה נוספת מבית הספר "נבון" ברחובות אובחנה כחולת קורונה - 3 ימים לאחר שבית הספר נסגר בעקבות הידבקותה של מורה אחרת. 35 תלמידי כיתתה והוריהם ייכנסו לבידוד

פעם שנייה: מורה נוספת מרחובות נדבקה בקורונה
  ארכיון (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

עיריית רחובות הודיעה הבוקר (שני) כי מורה נוספת מבית הספר היסודי "נבון" בעיר אובחנה כחולה בנגיף הקורונה – 3 ימים לאחר הידבקותה של מורה אחרת באותו בית הספר. כתוצאה כל 35 תלמידי כיתתה של המורה והוריהם ייכנסו לבידוד במשך שבוע וחצי, עד ליום חמישי הבא.

כאמור, ביום שישי האחרון הוחלט על סגירת בית הספר עד ל-27 במאי, זאת לאחר שמורה מבית הספר היסודי אובחנה כחולה מקורונה. 52 תלמידיה משתי כיתות נפרדות הוכנסו לבידוד, וכך גם כלל הצוות של בית הספר כדי למנוע הידבקות נוספת. בעירייה אמרו כי "משרד החינוך ועיריית רחובות עומדים בקשר רציף ושוטף עם כלל הגורמים הרלוונטיים, ויעדכנו בהמשך ככל שיידרש".

לפני שבועיים נרשם אירוע דומה בבית ספר לחינוך מיוחד במודיעין עילית, שנסגר לאחר שמורה במוסד שבאה במגע עם תלמידים התגלתה כחולת קורונה. על פי הדיווח, המורה עשתה בדיקת קורונה לאחר שבעלה, שנמצא בבידוד, לא חש בטוב.

"מדדו לה חום כשהיא הגיעה לפי הנהלים, אך לא היה לה חום", סיפרה המזכירה של בית הספר לחדשות 13. "ברגע שבעלה עשה בדיקה היא עשתה גם. מרגע שנודעה לנו הבעיה סגרנו את בית הספר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו