מנכ"ל משרד האוצר הודיע על פרישה מתפקידו - סרוגים

מנכ"ל משרד האוצר הודיע על פרישה מתפקידו

מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד, הודיע לשר האוצר המיועד, ישראל כ"ץ, על כוונתו לסיים את תפקידו: "ניתנה לי הזכות הגדולה ביותר של חיי לשרת את אזרחי מדינת ישראל באחד התפקידים המשפיעים והחשובים הקיימים בשירות הציבורי"

author-image
מנכ"ל משרד האוצר הודיע על פרישה מתפקידו
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד, הודיע לשר האוצר המיועד, ישראל כ"ץ, על כוונתו לסיים את תפקידו עם כינונה של הממשלה החדשה וחילופי השרים.

לבקשת השר כ"ץ סוכם בין השניים כי מועד סיום תפקידו של מנכ"ל משרד האוצר יתואם בין הצדדים בהמשך. יצויין, כי גם שר האוצר משה כחלון צפוי לסיים את תפקידו בימים הקרובים.

באב"ד הדגיש בפני השר כ"ץ כי הוא מעמיד את ניסיונו לרשותו ולרשות ממשלת ישראל בכדי שהעברת המקל תתבצע על הצד הטוב ביותר בתקופה מאתגרת זו.

באב"ד אמר: "בחמש השנים האחרונות ניתנה לי הזכות הגדולה ביותר של חיי לשרת את אזרחי מדינת ישראל באחד התפקידים המשפיעים והחשובים הקיימים בשירות הציבורי. אני מודה לשר האוצר, משה כחלון, על האמון שנתן בי ועל כך שאיפשר לי למלא את שליחותי הציבורית בצורה הטובה ביותר, ולאשתי ולמשפחתי על התמיכה רבת השנים שבלעדיה לא הייתי יכול לבצע את התפקיד. כמו כן מאחל לשר כ״ץ הצלחה רבה במשרד האוצר. הצלחתו הצלחתנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
איזה כיף...
יוסי | 11-05-2020 18:39
ברוך שפטרנו, אדם גס רוח ורברבן