חצי התנצלות; עומרי מניב: "הדברים שונים משהצגתי" - סרוגים

חצי התנצלות; עומרי מניב: "הדברים שונים משהצגתי"

חדשות 13 והכתב עומרי מניב שיגרו התנצלות לאחר הסערה שפרצה עם חשיפת הסרטונים שנחתכו והוצאו מהקשרם על הרב אסף נאומברג ממכינת עצם. מניב: "צפיתי שוב והבנתי שהדברים שונים מכפי שהצגתי"

חצי התנצלות; עומרי מניב: "הדברים שונים משהצגתי"
  (צילום מסך מתוך כאן 11)

"אני מבקש להתנצל", כתב עומרי מניב, איש חדשות 13 ב- 24:00 בלילה (ראשון), לאחר שנחשפו הסרטונים ממכינת 'עצם', בהם נראה הרב אסף נאומברג מדבר סרה נגד הציבור החילוני, אך אלו נחתכו והוצאו מהקשרם על ידי הכתב.

"צפיתי בשיעורים מהמכינה לפני הכתבה שפרסמתי, אחרי הפרסום היום לקחתי נשימות (הרבה..) צפיתי שוב והבנתי שהדברים שנאמרו בשיעור שונים מכפי שהצגתי", הודה מניב בחשבון הטוויטר שלו.

עוד באותו נושא

הרב פרץ מצטרף לבנט ושקד: "תתביישו ותתנצלו"


13

אך הוסיף כי "אין דבר שחשוב לי יותר מלדייק, שכשאני חתום על אייטם, זה יהיה ברזל". עם זאת, יצא הפוליטיקאים שדרשו את פיטוריו. "חבל לי שזה הוביל לשמחה לאיד כאן מפוליטיקאים שאני מסקר. מתנצל", הוא סיכם.

עומרי מניב (מתוך טוויטר)

תרגיל מחשבתי של איפכא מסתברא

"הערב הועלו בפרסומים שונים טענות בנוגע לכתבה שעסקה ברב נאומבורג, בעקבות הטענות הללו התחלנו בתהליך בדיקה מעמיק", נמסר גם מחדשות 13. "נכון לעת הזו הבדיקה העלתה כי אכן מדובר בתרגיל מחשבתי, של איפכא מסתברא, ולא כפי שנטען. הדבר נעשה ללא כל כוונה לפגוע ברב נאומבורג. חדשות תמשיך את תהליך הבדיקה הפנימי לעומק במטרה לבחון את הפרסום המקורי".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
במקום להתנצל על זה
... | 09-09-2019 5:38
שהוא בכלל עושה דבר כזה ומנהל טרור מחשבות.
2
רוע
נתן | 09-09-2019 9:12
כאשר ששים ומשתוקקים להפיל את הימנים מה פלא שמבינים הפוך....וההתנצלות כמו כפייה דתית ...במקום התנצלות אישית לפני אדם שניסו לקבור אותו חי...אז ב12 בלילה ...שלטון התקשורת ללא מצרים ללא בחירות.