דרמה: הסדר טיעון עם הקטין - לא יורשע בפרשת דומא - סרוגים

דרמה: הסדר טיעון עם הקטין – לא יורשע בפרשת דומא

היום יחתם הסדר טיעון עם הקטין א' מתיק דומא, לפיו הוא יודה באישומים שונים הכוללים מספר ארועי תג מחיר, אך ללא הרשעה מאירוע הרצח בכפר דומא בו מואשם עמירם בן אוליאל

דרמה: הסדר טיעון עם הקטין - לא יורשע בפרשת דומא
  (צילום: נתי שוחט/פלאש90)

דרמה בתיק פרשת דומא בו נשרפו בני משפחת דוואבשה. היום (א') יחתם הסדר טיעון עם הקטין א' מתיק דומא. על פי ההסדר יודה הקטין באישומים שונים הכוללים מספר ארועי תג מחיר, אך כתב האישום המתוקן מנתק את הקטין מאירוע הרצח בכפר דומא.

בנוסף, חזרה בה הפרקליטות מהאישומים החמורים בהם הואשם בתחילת התיק והוא יזוכה מהצתת כנסיית הדור מציון ומאישומים נוספים. בנוגע לאישום בחברות בארגון טרור הצדדים לא הגיעו להסכמה וניהול המשפט בעניין ימשך.

הקטין מתנתק מתיק הרצח בדומא

מדובר בהסדר דרמטי וזאת לאור כך שלאורך כל המשפט הפרקליטות ושרות הביטחון הכללי עמדו על כך שהקטין יחד עם הנאשם הנוסף עמירם בן אוליאל עמדו מאחורי אירוע הרצח בדומא, כעת מנתקת הפרקליטות את הקטין מהרצח, וחוזרת בה מעמדתה הראשונה.

גורמים משפטיים המקורבים לתיק אמרו שמדובר בקריסת נוספת של התזה אותה בנה השב"כ למה שהתרחש בלילה ההוא בכפר דומא ומי עומד מאחורי האירוע. הם הוסיפו כי הדבר צפוי לסייע לנאשם הנוסף בן אוליאל להוכיח את חפותו שכן כתב האישום המתוקן עליו חתמה הפרקליטות מציג תמונה שונה מכתב האישום אותו מנהלת הפרקליטות מול בן אוליאל וסודק את גירסתה הראשונה.

עסקת הטיעון המקלה עם א' מגיעה לאחר שלאחרונה זוכו ינון ראובני והקטין צ' מתיקי תג מחיר נוספים בפרשה.

נזכיר כי בית המשפט המחוזי פסל את הודאותיו של הקטין א' ואת חלק מהודאותיו של בן אוליאל, וזאת לאחר שקבע כי הם הוצאו תוך הפעלת אמצעים פיזים ושלא מרצונם החופשי של הנאשמים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
אם רוב הטענות פסולות- כולן פסולות
הולכים אחר הרוב | 12-05-2019 12:21
תכניסו את נתניהו לתא המעצר ל-3 חודשים ותענו אותו בדיוק כמו שעיניתם את 2 הילדים הללו. הוא יודה ברצח או כל מה שתרצו, וודאי בשוחד, העיקר- להפסיק את הסבל המיותר. למה נדבקים ל-32 קרבנות מסבנים ומעלילים עליהם? רק בגלל שהם מנסים לא לשקר ולא להודות במה שלא עשו? אולי תחפשו קרבנות מהציבור השמאלני או שוטרים שהרסו בתי יהודים?
2
דומא
ציוני | 12-05-2019 13:14
בושה לנו היהודים
3
לכולם ידוע שהרצח בדומא בוצע ע"י ערבים/שכנים
נאוה | 12-05-2019 13:43
אז חיפשו לתפור לילדי היהודים תיק - פשוטו כמשמעו . הגיע הזמן לשחרר את 2 הילדים שעדיין יושבים בכלא ו ל פ צ ו ת ם כראוי על הסבל!!!!
4
''למי אתם מאמינים? לבן גביר או לאיילת שקד?"
בנט | 12-05-2019 16:01
רק על הפשע הבלתי נסלח הזה טוב מאד שנמחקת בבחירות האחרונות
5
ראיתם..
עומר | 12-05-2019 18:54
פעם יהודי מואשם ברצח ערבי... כמעט ואין ,למה ? כי היהודים תמיד צודקים ושאר העולם שקרנים .... הרי כל העולם גויים .
6
מלכתחילה מדובר היה בפרובוקציה,
ז' בע' | 12-05-2019 21:20
שנועדה להעניש את עם ישראל על נצחונו בבחירות 2015
7
אמת מארץ תזעק
יהודיה מוסרית | 13-05-2019 8:12
גם אם תצליחו בכוחכם הפוליטי ובניצול זכות השתיקה, לעוות את הדין הרי לשיטתכם יש אלוהים בשמים והוא שומע ויודע. מתביישת ביהדות שלכם.