רקטה התפוצצה במועצה אזורית אשכול. אין נפגעים - סרוגים

רקטה התפוצצה במועצה אזורית אשכול. אין נפגעים

אזעקת צבע אדום הופעלה הערב (מוצאי שבת) בעוטף עזה, ולאחריה נפלה רקטה במועצה האזורית אשכול. אין נפגעים. דובר צה"ל: "זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל"

author-image
רקטה התפוצצה במועצה אזורית אשכול. אין נפגעים
  המהומות בגבול עזה, אתמול (צילום: Abed Rahim Khatib/ פלאש 90)

המתיחות בדרום נמשכת בכל סוף השבוע: אזעקת צבע אדום הופעלה הערב (מוצאי שבת) בעוטף עזה, ולאחריה נפלה רקטה והתפוצצה במועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים.

מדובר צה"ל נמסר כי "בהמשך לדיווח על אזעקת צבע אדום במועצה אזורית אשכול, זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל".

חיל האוויר תקף במהלך השבת מטרות טרור בדרום וצפון הרצועה, זאת בתגובה לשיגור של רקטה אתמול מרצועת עזה לשטח ישראל.  הרקטה נפלה בשטח פתוח במועצה אזורית אשכול, ובעקבותיה הופעלה התרעת צבע אדום באזור. לא היה נזק או נפגעים.

מעט לאחר מכן דיווח דובר צה"ל, כי היעדים שהותקפו כללו מתחם צבאי של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה, וכן תשתיות תת-קרקע בצפון הרצועה.

בנוסף, הפגינו כ-9,000 פלסטינים בחמישה מוקדים על גבול רצועת עזה, כשבמהלך ההפגנות הפעילים השליכו מטענים, יידו אבנים, ניסו לחדור את הגדר והבעירו צמיגים. צה"ל השתמש בגז מדמיע ובצלפים נגד מפרי הסדר. במקביל, משרד הבריאות בעזה דיווח שצעיר בן 23 נהרג ממזרח לרפיח, ו-42 נפצעו.

"צה"ל רואה בחומרה רבה כל ניסיון לפגיעה באזרחי ישראל וימשיך לפעול בתקיפות כנגד פעולות טרור אלו" נמסר עוד בהודעת דובר צה"ל. "ארגון הטרור חמאס נושא באחריות על כל הנעשה ברצועת עזה וממנה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו