לאחר שבחן בשבועות האחרונים מספר מועמדים לתפקיד, ראש העיר ירושלים, משה ליאון, הודיע היום (ראשון) כי מנכ"ל הטוטו היוצא איציק לארי נבחר לתפקיד מנכ"ל העירייה החדש, זאת בכפוף לאישור של משרד הפנים ומועצת העיר.
לארי בן ה-54 מתגורר בשכונת בית הכרם בבירה. ב-8 שנים האחרונות הוא כיהן כמנכ"ל הטוטו, והצליח להביא להכפלת הכנסות הטוטו מ 1.5 מיליארד ש"ח ל- 3 מיליארד ש"ח כיום. כתוצאה הוקמו בשנים אלה במימון הטוטו אלפי מתקני ספורט בכל הארץ, כשלארי היה שותף מרכזי בגיבוש והובלת תכנית המתקנים הלאומית הרב שנתית בהיקף 5.5 מיליארד שקל.
"מלאכת איתור מנכ"ל חדש לעירייה הושלמה היום ואני שמח על כך.לארי הוא האיש הנכון במקום הנכון. יש מאחוריו עשייה והישגים אדירים, הוא ירושלמי והעיר ותושביה יקרים ללבו. אני משוכנע שעל פי החזון שלי יוביל לארי את העירייה למצוינות למען תושבי ירושלים" אמר ליאון. "אני מודה לאמנון מרחב על עבודתו למען העיר והעזרה בחודשי הקליטה הראשונים ומאחל לו בהצלחה בהמשך".
בתגובה לבחירתו, אמר לארי כי הוא "מודה לראש העיר על האמון שהוא נותן בי והזכות שהוא מעניק לי. אני מודע לאתגר העצום שבתפקיד ומתחייב לפעול בהתאם למדיניות ראש העיר למען תושבי ירושלים".
מה דעתך בנושא?
1 תגובות
0 דיונים
אייזיק
פניתי למבקרת העיריה, למנהל הארנונה , עם מסמכים המוכיחים על בלאגן אדיר בשירות במחלקת ארנונה. המערכת הממוחשבת בעייתית, השירות הטלפוני עוד יותר בעייתי כי הם לא מזינים תוכן פניות ולכן...
פניתי למבקרת העיריה, למנהל הארנונה , עם מסמכים המוכיחים על בלאגן אדיר בשירות במחלקת ארנונה. המערכת הממוחשבת בעייתית, השירות הטלפוני עוד יותר בעייתי כי הם לא מזינים תוכן פניות ולכן צריך בכל פעם להסביר מחדש , להעביר מסמכים מחדש וכו'. פשוט זילזול אדיר. אין למי לפנות , אין פניות ציבור, אין מבקר עירייה, ואין קבלת קהל בגלל קורונה. אף אחד מהם לא טרח להשיב. העיריית אחרות נערכו לתת שירות מעולה בתקופת הקורונה. בירושלים נשארו מאחור וחבל. מקוה שמנכ"ל יעיר את העובדים וידאג לשיפור המצב. האם בגלל קורונה משביתים עיריה ? זה לא שירות חיוני ?
המשך 13:18 04.02.2021שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר
אייזיק
פניתי למבקרת העיריה, למנהל הארנונה , עם מסמכים המוכיחים על בלאגן אדיר בשירות במחלקת ארנונה. המערכת הממוחשבת בעייתית, השירות הטלפוני עוד יותר בעייתי כי הם לא מזינים תוכן פניות ולכן...
פניתי למבקרת העיריה, למנהל הארנונה , עם מסמכים המוכיחים על בלאגן אדיר בשירות במחלקת ארנונה. המערכת הממוחשבת בעייתית, השירות הטלפוני עוד יותר בעייתי כי הם לא מזינים תוכן פניות ולכן צריך בכל פעם להסביר מחדש , להעביר מסמכים מחדש וכו'. פשוט זילזול אדיר. אין למי לפנות , אין פניות ציבור, אין מבקר עירייה, ואין קבלת קהל בגלל קורונה. אף אחד מהם לא טרח להשיב. העיריית אחרות נערכו לתת שירות מעולה בתקופת הקורונה. בירושלים נשארו מאחור וחבל. מקוה שמנכ"ל יעיר את העובדים וידאג לשיפור המצב. האם בגלל קורונה משביתים עיריה ? זה לא שירות חיוני ?
המשך 13:18 04.02.2021שפה פוגענית
הסתה
דיבה
אחר