אריאל או סמוטריץ': הנהלת האיחוד הלאומי התכנסה לדון בבחירת היו"ר

אריאל או סמוטריץ': הנהלת האיחוד הלאומי התכנסה לדון בבחירת היו"ר

הנהלת האיחוד הלאומי התכנסה בבית מלון בירושלים כדי לדון בדרכים לבחירת היו"ר הבא של המפלגה. על הפרק: ועדה מסדרת שתקבע את זהות היו"ר או בחירות במרכז המפלגה

author-image
הנהלת האיחוד הלאומי התכנסה לדון בבחירת היו"ר
  הנהלת האיחוד הלאומי בוחרת יו"ר

הנהלת האיחוד הלאומי התכנסה הערב (ד') בבית מלון בירושלים כדי לדון בדרכים לבחירת היו"ר הבא של המפלגה.

בכינוס נכחו חברי הכנסת של המפלגה, חברת הכנסת לשעבר אורית סטרוק, היועץ הפוליטי נתן נתנזון (נוס), מנכ"ל המפלגה אופיר סופר וקודמו נחי אייל, ראש מטה המפלגה יהודה ולד, יועץ השר אריאל – איציק שושן ועוד.

ביום ראשון פרסמנו בסרוגים בהמשך לכתבתה של שירית אביטן-כהן במקור ראשון כי ועדה מסדרת המורכבת משלושה אנשים תקבע מי יהיה יו"ר מפלגת 'האיחוד הלאומי- תקומה'. בפני הועדה עומדות האופציות; להמשיך את כהונתו של השר אורי אריאל כיו"ר המפלגה או להעביר את המושכות אל חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ'. אפשרות נוספת היא בחירות בין השניים במרכז המפלגה, או פשרה לפיה אריאל יעמוד בראש המפלגה בבחירות הקרובות, אך יפרוש במהלך הקדנציה או בסיומה.

בינתיים הדיונים נמשכים כבר כמה שעות ללא הכרעה.

אריאל: כל מי שרוצה להתמודד מוזמן

כזכור, לפני כארבעה חודשים דווח כי אריאל מקדם מהלך לפיו הבחירות לראשות המפלגה יוקדמו וזאת מחשש שסמוטריץ' יתמודד מולו על ראשות המפלגה. אלא שמאז לא באמת קרה דבר. אריאל עצמו הכחיש כי הוא חושש מסמוטריץ' ואמר: "אני אגיד את זה בצורה הכי ברורה: אני חושש רק מאחד ולא מאף אחד אחר. כל אחד שרוצה להתמודד מוזמן".

בראיון לרדיו 'קול ברמה' נשאל אריאל אם הוא יתאכזב במידה וסמוטריץ' יתמודד מולו ואמר: "אני לא אתאכזב. אני חושב שכל אחד יכול להתמודד על כל מקום".

ראוי לציין כי סמוטריץ' נתפס בעיני רבים כמי שצריך להנהיג את האיחוד הלאומי אחרי עידן אורי אריאל. עם זאת סמוטריץ' טרם התבטא בנושא וטרם הצהיר על כוונותיו.

בתגובה לפרסומים על מינוי ועדה שמסדרת את יו"ר המפלגה הבא במפלגה , אומרים במפלגת האיחוד הלאומי בתגובה :"באיחוד הלאומי יש מרכז המונה כ120 חברים כולם אנשי מעשה רציניים, והם ורק הם יחליטו ויקבעו מי יעמוד בראש המפלגה ומה יהיה הרכב הרשימה לכנסת. כל ספין אחר הוא ספקולציה חסרת בסיס".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
שסמוטריץ' יחבור לבן ארי ושאריאל ילך הביתה ...
דרוש ימין אמיתי | 26-12-2018 22:50
רשימה של סמוטריץ', בן ארי ואלי ישי יכולה להגיע לשבעה-שמונה מנדטים. מאד חבל אם בצלאל ימשיך לשמש כקישוט של בנט וכעלה תאנה למפדל החדשה-ישנה שכלום לא השתנה בה מלבד השמות ...
2
מכרו את עתיד עם ישראל לעסקנים חרדים ?????????
קרית ספרי | 26-12-2018 23:09
לא אצביע. עם ישראל חשוב יותר מפוליטיקה זולה.
3
איכס כולם זכרים. חברה ארכאית וחולה
א | 11-02-2019 20:59
בטח גם האלוהים שלהם זכר