זה איש העסקים המוכר המעורב בפרשת היהלומים - סרוגים

זה איש העסקים המוכר המעורב בפרשת היהלומים

הותר לפרסום כי איש העסקים המוכר המעורב בפרשת הברחת הילומים הוא לב לבייב. במסגרת הפרשה, בה הוברחו יהלומים בשווי מאות מליוני שקלים, נעצרו שישה אנשים כשחלק מהם מקורבים ללבייב

זה איש העסקים המוכר המעורב בפרשת היהלומים
  (צילום: משה שי/ פלאש90)

פרשת הברחת היהלומים.

לפני שעה קלה (שני) הותר לפרסום כי איש העסקים המוכר המעורב בפרשת הברחת הילומים הוא לב לבייב. במסגרת הפרשה, בה הוברחו יהלומים בשווי מאות מליוני שקלים, נעצרו שישה אנשים כשחלק מהם מקורבים ללבייב.

על פי הדיווח ב'חדשות כאן', לבייב שוהה ברוסיה והוא טרם נחקר בפרשה. עם זאת, במשטרה מעריכים כי הוא לא הגיע לארץ בתקופה האחרונה מחשש שייעצר. נגד לבייב ומעורבים אחרים גויס עד מדינה, שהעביר ראיות רבות – ואלה הובילו לגל המעצרים היום. המשטרה מנהלת את החקירה בשיתוף רשויות בחו"ל.

מטעם חברת LLD שבבעלות לבייב נמסר בתגובה כי החברה אינה מכירה כלל את הפרשה: "מר לבייב והחברות שבשליטתו פועלים בהתאם לנורמות הראויות, ותוך הקפדה על ציות לחוק. אנו מקווים כי הנושא יתברר במהרה והחשדות יתבררו כמשוללי בסיס".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לא מפתיע
הכתובת הייתה על הקיר | 05-11-2018 19:27
אחרי הכשלונות החוזרים ונשנים של לה לבייב והתספורות שקיבל על חשבון הציבור, לא מפתיע שהוא הדרדר לפשע כדי לשמור על מעמדו. הגאווה גורמת לאנשים לעשות טעויות.