''אנטישמיות'': ראש העיר מגיב לסרטון הקשה - סרוגים

"אנטישמיות": ראש העיר מגיב לסרטון הקשה

לאחר שהסעיר את הרשת, ד"ר יחיאל לסרי המכהן כראש העיר הנוכחי של אשדוד החליט להגיב לסרטון הבחירות האנטישמי של אלי נכט המתמודד למועצת העיר באשדוד

''אנטישמיות'': ראש העיר מגיב לסרטון הקשה

לאחר שהסרטון האנטישמי של אלי נכט המתמודד למועצת העיר באשדוד, הצליח להסעיר את הרשת ולעורר מאות תגובות קשות. ד"ר יחיאל לסרי המכהן כראש העיר הנוכחי של אשדוד, החליט לא לשתוק והגיב בחומרה נגד המועמד.

כזכור בסרטון של נכט נראה זוג ממוצא רוסי המתלבט אם ללכת להצביע בבחירות, בזמן שהבעל מתלבט, מגיעים אליו חרדים הביתה, ומטילים עליו כל מיני איסורים, כולל הפסקת אינטרנט, הגבלות בשבת ומציעים לו "סדין עם חור".

"אנטישמיות"

"אנטישמיות. אין הגדרה אחרת. אוי לבושה שזה קורה כאן באשדוד שלנו" כתב ד"ר לסרי והוסיף "ראיתי את הסרטון שהוציא מועמד כנגד הציבור החרדי באשדוד. סרטון מלא הסתה ושנאה על גבול האנטישמיות.

אמרתי ואני חוזר ומדגיש אשדוד היא עיר של כולם – חילוניים ודתיים עולים וישראלים, שחיים וצריכים להמשיך לחיות ביחד בעיר הזאת בכבוד הדדי".

עוד הוסיף לסרי כי לא ייתן לנכט מקום בהנהגת העיר "בי נשבעתי, לא ניתן את הנהגת העיר למסיתים וחסרי אחריות שמלבים שנאה ומלחמות אחים. לא במשמרת שלי".

"לא ניתן את הנהגת העיר למסיתים וחסרי אחריות" (צילום: פלאש 90)

"פחד מופרז"

גם הרב יוסף זייני, רב שכונה ד' באשדוד, מסר לסרוגים בתגובה לסרטון: "הרב צבי יהודה זצ"ל הגדיר מהו פחד זה כאשר הנך זרק אשפה לפח וקופץ חתול ובלילה הנך מדמיין שזה היה נמר.

כך אחרי 50 שנה של נוכחות חרדית בעיר לא ראינו (לצערנו) שכל אותם המכונים 'חילוניים' משתתפים בכל יום בדף יומי, ולעומת זאת הסרטון מתאר כאילו בכפייה מחר כל התושבים כלואים בישיבות.

עוד הוסיף: "זהו פחד מופרז! אנחנו מאמינים שבע"ה כל בנייך לימודי ד' מתוך אהבת התורה וללא כפייה וגם בניו של אלי נכט יבואו לא רק לדף יומי אלא לכל תרי"ג מצוות בשמחה על זה שהשתחררו מדיקטטורת איווט וחבריו."

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הסרטון אינו אנטישמי אלא מתאר חזון בלהות אפשרי
חילוני | 09-10-2018 22:14
כמו שבאראן תפסו קנאים דתיים את השלטון והפכו את החיים הציבוריים והפרטיים לגיהינום, כך עלולים גם לעשות החרדים והחרדלים לרוב אזרחי ישראל היהודים, שאינם אורתודוקסים. די עם הצביעות. הרי כל מה אתם מייחלים לו זה לכפות על החילוניים את אורחות חייכם. אין בעיניכם לגיטימיות לחילוניות, וצריך להסתדר עם חילוניים רק כי יש להם כוח. לכן החילוניים צריכים כוח נגדי. גם כדי להציל את עצמם וגם כדי להציל אתכם מהקנאות של עצמכם.
זה לא נכון. הסרטון קיצוני.
רוני | 10-10-2018 13:16
הוא גורם רק לשנאה מיותרת. חבל שאלו הם אנשיי הציבור שלנו, שמבססים את הכיסא שלהם בעירייה רק בזכור יצירת קנאה. כך עדה גם טומי וסופו ידוע.
אמת לאמיתה
מימי | 10-10-2018 9:17
לפרסם את הסרטון בכל הארץ
חלום ורוד
מנדי | 10-10-2018 9:05
בסד הלוואי שלפחות בחלום חיינו יתנהלו כמו שמציג הסרטון. אולי נזכה שהעם היהודי יתנהל עפי ההלכה מתוך הכרה מחשבתית... הסרט אכן אנטישמי, אבל רחוק מהמציאות בנתיים המציאות בדיוק הפוכה מנסים למנוע מאלו המעוניינים, לנהוג עפ ההלכה. ראה עניין ההפרדה באירועים ובלימודים מקצועיים וכו`
2
האמת נגעלתי מהסרטון .
111 | 10-10-2018 14:23
יש דרכים להעביר מסרים וזה לא הדרך.
3
לו יהי
מנדי | 14-10-2018 8:44
בסד הלוואי שלפחות בחלום חיינו יתנהלו כמו שמציג הסרטון. אולי נזכה שהעם היהודי יתנהל עפי ההלכה מתוך הכרה מחשבתית... הסרט אכן אנטישמי, אבל רחוק מהמציאות בנתיים המציאות בדיוק הפוכה מנסים למנוע מאלו המעוניינים, לנהוג עפ ההלכה. ראה עניין ההפרדה באירועים ובלימודים מקצועיים וכו`