יוסי דגן הוא עילוי אך הוא טומן את ראשו בחול - סרוגים

יוסי דגן הוא עילוי אך הוא טומן את ראשו בחול

דגן ובעלי המפעלים טומנים את ראשם בחול, איש איש מטעמיו. הדו קיום התפוצץ כבר מזמן ורק עיוור לא יבין שחייבים לעשות מעשה: אם אין נאמנות אין עבודה

יוסי דגן הוא עילוי אך הוא טומן את ראשו בחול
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

אמש הגעתי לאזור התעשיה בברקן. היה זה במסגרת הפגנה שארגנו בתנועת 'עוצמה יהודית' נגד אוזלת היד של השלטון, אבל הפעם היו לנו גם טענות נגד ראשי איזור התעשייה ואף כלפי ראש המועצה, ידידי יוסי דגן.

למען הגילוי הנאות אציין שאני ויוסי ידידים טובים. שיתפנו פעולה אין ספור פעמים ואנו מכירים עוד מהתקופה שיוסי היה בתנועת 'מולדת' ואני בנוער כך שאין לי ספק שדגן הוא עילוי בשמי הפוליטיקה המקומית שעוד יגיע רחוק מאוד ויכהן בתפקידים בכירים במדינת ישראל. אך דווקא בשל כך מה רבה אכזבתי הייתה לשמוע שיוסי טועה ומטעה באשליית הדו קיום שהתפוצצה כבר מזמן.

אין דו קיום לא בברקן, לא בגוש עציון ולא בכל חבלי ארץ ישראל: דגן ובעלי המפעלים במקום משלים את עצמם כי מדובר ב"אי של שלום" שיש בו שמחה ואהבה שלום ורעות, אך בפועל חלק גדול מהעובדים בברקן שונאים את מדינת ישראל, מתעבים את היהודים, שמחים במותם של אזרחי ישראל ומהווים אויב לכל דבר ועניין.

הם אכן מתפרנסים מאיתנו, שותים מהבאר היטב, אך בסופו של יום הם בזים לנו, שונאים אותנו ורוצים לראות, ואף פועלים לשם כך, את מחיקת ישראל.

תיעוד: המחבל נמלט עם נשקו אחרי הירי. צפו

נכון. לא כל העובדים הערבים באיזור התעשייה ברקן הם שונאי ישראל. אין לי ספק שיש שם לא מעט אנשים שמגיעים לפרנסתם בתמימות רבה ללא כל קשר לשנאת יהודים, ואולם מסיבוב שערכתי במקום, מסימני הניצחון והשמחה שראינו לאחר הרצח הנתעב ומשיחות עם עובדים יהודים שלא מרוויחים כסף כמו בעלי המפעלים ומה שמניע אותם הוא לא ההתעשרות, אין ספק שיש במקום זה – כמו במקומות רבים אחרים בעיה קשה וחמורה, והפתרון זה לא לטמון את ראשנו בחול אלא לדרוש נאמנות חד משמעית תמורת עבודה ואולי- וזו לא בושה- לחזור לימים שבהם עבודה עברית לא הייתה ערך פסול ו"גזעני", אלא אידיאל שאפשר וצריך לקיים.

דגן ובעלי המפעלים טומנים את ראשם בחול: איש איש מטעמיו. יוסי אולי מאמין עדיין בתמימות, אך בעלי מפעלים שפגשנו אמש- שאחד מהם אף התפרץ בצעקות כלפינו- פשוט מעדיפים את הכסף הגדול על פני ערכים ואידיאלים.

בכל מקרה הגיע הזמן שנבין שאנחנו בסכנה קיומית. הדו קיום התפוצץ כבר מזמן ורק עיוור לא יבין שחייבים לעשות מעשה: אם אין נאמנות אין עבודה. זה פשוט, ברור וחד משמעי, והגיעה השעה שראשי איזור התעשיה וראש המועצה האזורית שומרון יפנימו זאת.

=======

עורך הדין איתמר בן גביר הוא איש חברון ומראשי מפלגת 'עוצמה יהודית'.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
פעם אמרו כי 'עילוי' ר''ת: עינים להם ולא יראו
עם ישראל חי | 08-10-2018 11:42
בן גביר. יהי ה' עמך כל הימים
2
איתמר כותב טיעונים משכנעים
אבי יצחק | 08-10-2018 16:00
כתיבה תמה.
3
לכל מפעל ההתנחלויות אין קיום ללא עבודה ערבית
זאת ועוד | 08-10-2018 17:13
מפעל ההתישבות בגוש קטיף היה מבוסס על עבודה ערבית בשכר זעום. כך גם המפעלים בשומרון. כל יתרונם הוא בכך שאינם משלמים שכר מינימום לערבים. אם היו מעסיקים רק יהודים והיו משלמים שכר מינימום היו פושטים את הרגל
4
גזען דוחה
ירון | 09-10-2018 9:02
במדינות מתוקנות האיש הזה מחוץ לחוק
במדינות מתוקנות היית נאשם בטיפשות..
טמבל שמאלני | 10-10-2018 17:32
....
5
הגיע הזמן לבדוק למי נותנים עבודה
אנני | 09-10-2018 13:41
שונאי ישראל - בחוץ. אוהבי ישראל - בפנים. וכדי שהסינן יעבוד, דרושים 2 דברים: 1. סינון התחלתי-ראשוני. 2. סינוי דינמי אקטיבי - רציף. (לרבות הערכות תקופתיות)
6
בגלל אנשים כמו בן גביר אין דו קיום
חילוני | 10-10-2018 0:55
אני תוהה אם הנאצים גרסו שאשליית הדו קיום עם יהודים התפוצצה גם לפני 1938. או שהתימנים המוסלמים, המדינה ממנה מגיע בן גביר, לא הגיעו למסקנה שאין דו קיום עם יהודים לפני שהמוסד עשה טובה לסבתא שלו והביא אותה לכאן (בלי לצפות לאיזו תודה בדמות תרומה למדינה). אני בספק אם יאשרו כאן טוקבק שלא מלקק לאג'נדה של האתר
7
עילוי? - נוכל!
אליהו | 10-10-2018 5:27
יוסף דגן הוא לא עילוי ולא בטיח יוסף דגן הוא נוכל - תשאלו אותו לאן הלכו 700000 שח מכספי עמותת לב אל לב בשומרון. איך יכול להיות שיור ועדת ביקורת של העמותה דגן יוסף לא יודע לאן הלכו הכספים. אני אגיד לכם לאן הלכו הכספים - על כל מיני מסעות שווא ויחצנות לחול. יוסף דגן הוא לא עילוי ולא בטיח. יוסף דגן הוא אדם נהתן נוקם ונוטר משתמש וזורק. תשאלו אותו מדוע פיטר את היועץ המשפטי הקודם של המועצה - הוא כבר לא יכול היה להגן עליו מפני כל השחיתויות והביזבוזים שביצע דגן. מדוע התפטר שימי ניומן יו ר החברה לפיתוח השומרון. חכו כרגע להב 433 לא חוקר ראשי ערים ומועצות לפני הבחירות. אבל אחרי בחירות תפתח כל תיבת (איזה תיבה) קונטינר של פנדורה, ואז תדעו מי זה יוסף דגן. מקווה שיש לכם כובע מספיק טעים כדי שתוכלו לבלוע אותו כולל הרב שמואל אליהו שהמליך אותו עלינו. דגן - תספר לנו ולציבור מי זו סופה ביילין תגיד לאשתך שתכין לך את התיק עם התחתונים הגופיה החולצות ומכו ת הגילוח כי אתה הולך לבלות בחדרי 433 ובתאים המסריחים של אבו כביר הרבה זמן. יאלה לך להתכונן