2 הרוגים בפיגוע ירי בברקן; מצוד אחר המחבל - סרוגים

2 הרוגים בפיגוע ירי בברקן; מצוד אחר המחבל

גבר ואישה נפצעו אנוש בפיגוע ירי באזור התעשייה ברקן. אישה נוספת פונתה במצב קשה לבית החולים בלינסון. המחבל, פלסטיני תושב קלקיליה, בן 21, מקלקיליה

author-image
2 הרוגים בפיגוע ירי בברקן; מצוד אחר המחבל
  זירת האירוע (צילום: ביגפוט תקשורת, דוברות מד"א)

מחבל חמוש, פתח באש במפעל אלון באזור התעשייה ברקן. כתוצאה מכך, נפצעו אנוש גבר ואישה. אישה נוספת בת 54, פונתה במצב קשה לבית החולים בלינסון בפתח תקווה כשהיא בהכרה. מתקיים מצוד נרחב אחר היורה שנמלט.

על פי צה"ל והשב"כ המחבל הוא פלסטיני, בן 21, מהכפר קלקיליה שעבד במפעל ופוטר לפני מספר חודשים.

בשעה 07:39 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על ככל הנראה ארוע ירי באיזור התעשייה בברקן. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי.

"כשהגענו למקום ראינו 3 פצועים מירי שוכבים", סיפרו הפראמדיקים של מד"א דוד ברוכי ונריה תקוע סיפרו. "2 מהם, גבר ואישה בשנות ה 30 היו מחוסרי הכרה עם פציעות ירי בגופם ואישה כבת 54 הייתה בהכרה מלאה עם פציעות ירי בפלג גופה העליון, הענקנו להם טיפול רפואי ואת האישה בת ה 54 פינינו לבית החולים כשמצבה קשה ויציב", הוסיפו השניים לתאר.

(צילום: דוברות זק״א)

מבית החולים בילינסון נמסר: לבית חולים הגיעה פצועה אחת מהאירוע בברקן. נמצאת בהערכת מצב בחדר טראומה.

דובר צה"ל: ירי באיזור התעשייה ברקן. ככל הנראה שלושה פצועים במקום. הרקע בבדיקה. כוחות צה"ל ומשטרה סורקים במרחב.

משטרת מחוז שי: במוקד המשטרה התקבל דווח על אירוע ירי באזור התעשייה ברקן על הדיווחים ישנם על 3 פצועים טרם ידוע מצבם. בשלב זה לא ברור הרקע לירי. החשוד בירי נמלט מהמקום וכוחות משטרה וצה"ל מבצעים סריקות לאיתורו. פרטים נוספים בהמשך.

בעקבות אירוע ירי בברקן שבשומרון, אומר מזכ"ל האיחוד הלאומי אופיר סופר: "אנחנו עדים להמשך ההסלמה ללא כל שינוי משמעותי במדיניות ההרתעה הישראלית. רק הרס בתי מחבלים גירוש משפחות, פגיעה בתנאי המאסר ופעולות כנגד המחבלים ותומכי הטרור ישיבו את ההרתעה. דומה כי מדיניותנו של שר הביטחון מקבלת את הטרור כגזרת גורל וזוהי שגיאה שיש לה השלכות מרחיקות לכת. אני קורא לך, השר ליברמן, להתעורר ולהשיב את הביטחון לתושבי ישראל. זה התפקיד שלך".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
תחזית: הקבינט יתכנס הרמטכ''ל יתקפל והרצח ימשך
עם ישראל חי | 07-10-2018 10:21
הבנתם????????????????