3 מקרי רצח • טיבי: "הנשק מגיע מהברחות בצבא" - סרוגים

3 מקרי רצח • טיבי: "הנשק מגיע מהברחות בצבא"

לטענת ח"כ אחמד טיבי, 3 מקרי הרצח הלילה במגזר הערבי, התרחשו בשל הנשק שמוברח מבסיסי הצבא. הוא האשים את צה"ל והמשטרה: "נושאים באחריות להמשך ההברחות והתוצאה - יותר מ-1,260 מקרי רצח"

3 מקרי רצח • טיבי: "הנשק מגיע מהברחות בצבא"
  (צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90)

שלושה מקרי רצח אירעו הלילה (שישי) במגזר הערבי בטירה וג׳סר אזרקא. ח"כ אחמד טיבי האשים את השר גלעד ארדן ואמר כי "מקור הנשק העיקרי הוא הברחות מבסיסי הצבא".

לדבריו, "3 מקרי רצח הלילה  הם ההוכחה להשתוללות הפשיעה והנשק ביישובים הערביים", כשהוא מטיל את האחריות על צבא והמשטרה. "משטרת ישראל והצבא נושאים באחריות להמשך ההברחות והתוצאה – יותר מ-1,260 מקרי רצח. יש לעצור את ההברחות כדי לגדוע את גל הפשיעה ".

באירוע הראשון נרצחו גבר ואישה מאורסים בטירה בצפון. במד"א נאלצו לקבוע את מותו של הגבר, זוגתו פונתה לקבלת טיפול רפואי לבי"ח מאיר כשמצבה אנוש אולם מד"א נאלצו לקבוע גם את מותה. "הנסיבות נבדקות", נמסר מהמשטרה.

המשטרה פתחה בחקירת אירוע רצח הלילה בג"סר א-זרקא,  במהלכו נפגעו עפ"י הדיווח הראשוני 4 תושבי המקום בדרגות פציעה שונות ופונו אל המרכז הרפואי הילל יפה בחדרה.

בהמשך נקבע מותו של אחד הפצועים, תושב המקום בן 33 ומצבם של השלושה האחרים הוגדר קשה, בינוני וקל.

בתוך כך, מהמשטרה המסר כי פיקוד המרחב והתחנה נמצאים במקום ומנהלים את זירת האירוע בכלל ההיבטים, בדגש על איסוף ממצאים פורנזים, מידע וסריקות לצד הפעלת כלל האמצעים החקירתיים העומדים לרשות המשטרה, במטרה להביא את מבצעי העבירה אחרי סורג ובריח.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
טיבי
יהודה | 31-08-2018 9:32
זה לא העכבר זה החור.....
2
נו ברור הרצפה עקומה.
המאיר | 31-08-2018 10:10
מצחיק שטיבי מאשים את הרובה ולא את היורה. ולגבי מקרי הרצח במגזר כבר כתוב "והוא יהיה פרא אדם ידו בכל ויד כל בו" לא צריך רש"י כדי להבין. שבת שלום.
3
כמה שקרן אדם יכול להיות??
אבי | 31-08-2018 11:28
חבורה של גנבים שמטייחים את זה במסווה של הברחות. שוב במקום לעמוד מול המראה ולהודות שהציבור הערבי גונב נשק מצהל בכמויות מסחריות, הם מאשימים את צהל שהוא בעל אינטרס לאפשר את הפשע הזה. גנבים ושקרנים נמאסתם!
4
טיבי ש''ט. אין מה לעשות דין מוחמד בסייף
בוז לבג''צ | 31-08-2018 12:07
ובתורה נאמר: 'ועל חרבך תחיה''
5
טיבי = זיבי
ציוני גאה | 01-09-2018 10:53
התנועה המשוטפת זו חבורה של זבלים שבאופן סיסטמטי מחפסים להפיל את האשמה על משרדי הממשלה , והפעם זה המשרד לביטחון פנים כשעל הפרק רצח בטייבה . יושב הערבי המזורגג אחמד טיבי ומפנה אצבע מאשימה על כך שהנשק שנגנב מהצבא מגיעה לידי עבריינים , אבל הוא שכח לציין מי הם אותם גנבי נשק ! אחמד טיבי ,אלה הם אחיך הבדואים שפורצים לבסיסים צבאיים וגונבים את הנשק . וכשמגיעים מטעם המשטרה לחקור בעניין , אין שיטוף פעולה מטעם הערבים , אס איך רציתה שיתפסו את בני הבלייעל .