אורי אריאל יקדים את הבחירות באיחוד הלאומי - סרוגים

אורי אריאל יקדים את הבחירות באיחוד הלאומי

השר אריאל מקדם מהלך פוליטי: לפיו, הבחירות לראשות המפלגה ייערכו בתוך שלושה שבועות, בשל החשש כי חה"כ בצלאל סמוטריץ' מאיים על מקומו. סמוטריץ' טרם החליט אם ירוץ לתפקיד היו"ר

אורי אריאל יקדים את הבחירות באיחוד הלאומי
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר האיחוד לאומי, השר אורי אריאל מקדם בשבוע האחרון מהלך פוליטי. לפיו, הבחירות לראשות המפלגה ייערכו בתוך שלושה שבועות, בשל החשש ממספר 2 ברשימתו חה"כ בצלאל סמוטריץ' שמאיים על מקומו.

עד כה, באיחוד לאומי לא ערכו בחירות לראשות המפלגה בלי סמיכות לבחירות הארציות בכנסת. אולם, בעוד היחסים בין השניים מתקיימים מתוך הערכה ועבודה משותפת, בחר אריאל בצורה חד צדדית ללכת על צעד שנוי במחלוקת.

לפי מידע שהגיע לסרוגים, חברי מרכז דומיננטיים של המפלגה זומנו על ידי לשכתו של אריאל כבר לתחילת השבוע במטרה לשוחח עימם על המהלך ולרכוש את אמונם לקראת ההצבעה.

"בשביל מה צריך את השטות הזאת עכשיו"?! אומר לסרוגים גורם במפלגה. בטענה כי המהלך עלול במקביל לפגוע גם במגעים לאיחוד המפלגות שמתקיימים בחודשיים האחרונים בין הבית היהודי והאיחוד לאומי.

נציין, כי קודם לכן, למהלך נדרש אישור של  שלושה עשר חברי הנהלת המפלגה, בה יושבים בין היתר: השר אורי אריאל, חה"כ בצלאל סמוטריץ', יותם קרו, גלעד מתנה, חמוטל שפירא, אופיר סופר, אורית סטרוק, שעיה הררי, נחי אייל, שמעון פרצ'יק, מיקי פריד, יהודה אליהו ונתן (נוס) נתנזון.

טרם החליט אם ירוץ ליו"ר המפלגה

לאור זאת, סמוטריץ' טרם החליט אם ירוץ בהמשך לתפקיד יושב הראש, אך גורמים במפלגה מסרו שמהלך כזה בהחלט יכול להשפיע ולדחוף אותו לכיוון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
רוץ בצלאל רוץ!
מרקוס | 11-08-2018 22:48
מה יש לך להתלבט?
2
חבל על הפילוג
מתנאל | 11-08-2018 22:51
אורי יור מצוין ובצלאל הוא הממשיך הבא. כל עוד אורי מתפקד יפה אין צורך ביור אחר
3
קורעים אתם - מהלכים בחודשיים האחרונים לאיחוד
יואב | 11-08-2018 23:20
כמה שנים נשמע את הביזיון הזה של מגעים לאיחוד בעוד לא אלה ולא אלה מחפשים אחדות אלא ניצול הדדי. נזכרתם להתאחד ? כמה מטוממים אתם חושבים שאנחנו ? אז נתתי לכם מספר הזדמנויות , זהו נגמר ! אין אמונה לא בכם ולא בכם.
4
עדיף להישאר במתכונת הנוכחית
אבי יצחק | 11-08-2018 23:33
כל אחד יישאר בתפקידו. שניכם יחסית טובים. בכל אחד מכם גם החולשות שלו, אז למה מחלוקות???????
5
סמוטריץ מהרגע הראשון חותר תחתיו
עמנואל | 12-08-2018 0:04
הרי מעולם סמוטריץ לא עבד תחת מישהו תמיד הוא דאג שהוא יהיה הראש גם אם זה גובל בשחיתות זה האיש ואלו מעשיו אורי אריאל יודע שסמוטריץ כבר עושה הכל כדי לנשל אותו מתפקידו
6
בצלאל לוקח אם יתמודד
ראי צור | 12-08-2018 1:57
מה אורי מרוויח מהלך?
7
בחירות ? באמת ?
דרור | 12-08-2018 10:00
זו באמת בדיחה גרועה. מפלגה ללא חברים, עם צוסדות שלא ברור מי מנעם ? למעשה אורי אריאל השתלט על מה שהיה פעם איחוד לאומי וזרק נחותה דר אלדד ובן ארי. עכשיו בחירות ליור ? מי גוף הבוחר ? חברי מרכז שאורי אריאל מינה ?
8
קיויתי ואני מקוה שאורי יעשה מהלך
מוישי דרבנר | 12-08-2018 10:02
שרק הוא יכול:לדאוג לאיחוד עם בן ארי ושות' שלא יזרקו עשרות אלפי קולות לפח. אם הוא לא יפעל בענין הוא יחוסל פוליטית בבחירות הבאות.
9
יאללה
דוד | 12-08-2018 12:22
סמוטריץ לוקח בהליכה. אפילו בעמידה