משכורות המחבלים: 10 מיליון ש"ח לרוצחים - סרוגים

משכורות המחבלים: 10 מיליון ש"ח לרוצחים

לקראת הצבעת הכנסת על חוק "קיזוז משכורות למחבלים" מחר, משרד הביטחון חושף את המשכורות של המחבלים שרצחו את הרב רזיאל שבח, הרב איתמר בן גל, ומשפחות סלומון והנקין. כל אחד מהמחבלים מקבל כ-10 מיליון ש"ח

author-image
משכורות המחבלים: 10 מיליון ש"ח לרוצחים
  (קרדיט: דוברות זק"א, באדיבות המשפחה)

לקראת הצבעת הכנסת שתיערך מחר (שני) על חוק 'קיזוז משכורות מחבלים', שיזם שר הביטחון אביגדור ליברמן, משרד הביטחון חשף את המספרים המקוממים: רוצחי משפחת סלומון והנקין, ורוצחי הרבנים שבח ובן-גל ירוויחו למעלה מ-10 מיליון שקלים כל אחד- עד יום מותם.

במשרד חשפו את הנתונים על המחבלים האחראים לכמה מפיגועי הטרור הקטלניים ביותר בשנים האחרונות. מהנתונים עולה כי עומר אבו ג'לאל, המואשם ברצח בני משפחת סלומון ז"ל, השתכר עד כה כ-12,200 ש"ח, כשהוא צפוי להרוויח בסך הכל 12.6 מיליון שקלים עד גיל 80. שכרו החודשי עומד כעת על 1,400 ש"ח למשך 3 השנים הראשונות, כמקובל בטבלת השכר של הרשות הפלסטינית.

נתונים נוספים התקשרו לרצח של משפחת הנקין ז"ל בשנת 2015. כארם פאתחי לוטפי ראזק, שהורשע ברצח בני הזוג ונגזרו עליו 2 מאסרי עולם ועוד 30 שנה, השתכר עד כה 40,600 ש"ח, כשצפי שכר מצטבר שלו עד גיל 80 עומד על סך של 11.2 מיליון שקלים. זיד זיאד עמר ויחיא חאג' מחמד, שהורשעו גם כן ברצח הקשה, צפויים להרוויח כל אחד כ-10 מיליון שקלים במהלך חייהם.

עוד נחשף כי עבד אלחכים עאסי, אשר נאשם ברצח הרב איתמר בן גל באריאל לפני כחודש, הרוויח מאז אירוע הדקירה 1,400 ש"ח. בהנחה וייגזר עליו מאסר עולם, הוא צפוי לקבל שכר מצטבר בסך של 12.6 מיליון שקלים עד גיל 80.

משרד הביטחון הוסיף וציין את המשכורת המועברת למשפחות של אחמד נאסר ג'ראר, רוצח הרב שבח ז"ל בצומת חוות גלעד שנהרג במהלך ניסיון לכידתו. כיום משתכרת משפחתו בכ-1,400 ש"ח לחודש, ובסך הכל  קיבלו עד כה שכר מצטבר של 5,600 ש"ח. במידה ולא היה נהרג, ג'ראר היה צפוי לקבל מאסר ממושך- ומסיבה זו משפחתו תקבל קצבה ללא הגבלת זמן. ההליך המשפטי של מעורב נוסף ברצח (אחמד כונבע) עדיין מתנהל, אך נכון להיום שכרו המצטבר עומד על סך של 5,600 ש"ח.

עוד נטען כי בשל מאסרם הממושך, כל הרוצחים שצוינו בנתונים יהיו זכאים, במידה וישוחררו, לתפקיד בדרגת שר או לחלופין אלוף. במידה וישתחררו בטרם עת או במידה וימצאו את מותם, הם או משפחתם יהיו זכאים להמשיך לקבל שכר ללא הגבלת זמן.

ליברמן: "לשים סוף לתיאטרון האבסורד"

כאמור, כנסת תצביע מחר בקריאה ראשונה על חוק 'קיזוז משכורות מחבלים' שגיבש משרד הביטחון, בהנחיית השר ליברמן, יחד עם משרד המשפטים וכלל גופי הביטחון במדינת ישראל. הצעת החוק קובעת כי כל המשכורות שמשלמת הרשות הפלסטינית למחבלים ולבני משפחותיהם, העומדים על סך של למעלה ממיליארד שקלים בשנה, יקוזזו מתקציב הרשות ויועברו לקרן מיוחדת לפיצוי נפגעי טרור, וכן למימון פרויקטים בתחום המאבק בטרור ובמימון הטרור.

במשרד הביטחון קראו לכל חברי הכנסת להצביע בעד החוק ולעצור את עידוד הטרור של הרשות. "אני קורא לכל חברי הכנסת להצטרף אלינו, להצביע בעד החוק ולשים סוף לתיאטרון האבסורד הזה" אמר ליברמן. "כל שקל שיועבר לרוצחים, יקוזז מכספי המסים של הרשות. נפסיק לממן את הטרור".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
טוב מאוד .עד שיגיעו למצב השפל של עזה.
יפה יוסף | 06-05-2018 19:27
אולי אז יבוא השלום בין הגדה לעזה.
ליפה יוסף: מה הקטע של התגובה הלא מובנת שאת כתבת?
אוראור | 07-05-2018 19:22
כי אני נורא מקווה שהבנתי אותך לא נכון - והמבין יבין!
2
לזכר איתמר בן גל
דייר לשעבר בקהילה בית אקשטיין הרצליה | 07-05-2018 19:07
Or Wainraich שהייתה מדריכה בבית אקשטיין בקהילה בהרצליה שהיא במקור כוכב יאיר ולפני 3 שנים גרה בהרצליה מרכז ולפני שנתיים עזבה את בית אקשטיין ועברה להתגורר ביפו ובגדה בנו (ביהודים חילונים, במדינת ישראל והיהודית הכשרה)עם ערבי מוסלמי מיפו, רוצח איתמר בן גל שג'וש הרץ מנהל לשעבר בבית אקשטיין בהרצליה נתן ל-Or Wainraich חופש ודמוקרטיה שתבגוד עם רוצח של איתמר בן גל
3
בני זונות: גם רוצחים בדם קר יהודים - וגם
אוראור | 25-11-2018 20:23
מקבלים משכורת שמנה לכל החיים - טפי עליהם , שיישרפו בגהינום - אמן!!!!!!!!!!