יאזן? הבן של הרב שרקי בקורס עיתונאים בגל"צ - סרוגים

יאזן? הבן של הרב שרקי בקורס עיתונאים בגל"צ

אחרי שנה נטולת דתיים ממחזור ההכשרה של כתבי גלי צה"ל, יאיר שרקי בנו הרביעי של הרב אורי שרקי ממכון מאיר, נמצא בעיצומו של קורס העיתונאים של התחנה הצבאית. יאיר הוא הבוגר הראשון של ישיבת "מקור חיים" שמגיע לגלי צה"ל עם פאות וכיפה גדולה.

יאזן? הבן של הרב שרקי בקורס עיתונאים בגל"צ
  נציגות דתית בתחנה הצבאית

אחרי שבשנה שעברה לא היה אף דתי במחזור הכתבים והשדרים של גל"צ, השנה התקבל דתי אחד לקורס העיתונאים.

השם הפרטי של הגל"צניק החדש, הוא יאיר, אך שם המשפחה שלו, מוכר קצת יותר, שרקי. מדובר בבנו של הרב אורי שרקי, ראש בית המדרש במכון מאיר.

יאיר שרקי, הוא בוגר הישיבה התיכונית "מקור חיים" של הרב עדין שטיינזלץ, והוא הבוגר הראשון של הישיבה שמגיע לגל"צ. כמקו"חניק אמיתי, שרקי לובש כיפה גדולה ומעוטר בפאות, מה שיבלוט בנוף הגל"צי התל אביבי.

לפני כשבע שנים, הייתה שנת השיא של גל"צניקים דתיים, כשבעת ובעונה אחת שירתו עמית סגל, ישי הולנדר, נועה קולפ, ניצן קדר ועוד. בשנים האחרונות חלה ירידה במספר הדתיים שפנו למיונים לתחנה הצבאית, כשלאחר שחרורם של עקיבא נוביק וזהבית לוויאן לא נשארו דתיים בתחנה, עד לקורס הנוכחי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
למה אין דתיים
עמרם | 01-08-2011 13:54
"בשנים האחרונות חלה ירידה במספר הדתיים שפנו למיונים לתחנה הצבאית" - לא היו דתיים בגל"צ לא רק ואפילו בעיקר לא בגלל שדתיים לא פנו למיונים. לא היו דתיים כי בגל"צ כל מי שלא תל אביבי, שמאלני וחילוני סיכוייו להתקבל אפסיים. כל מי שלא בברנז'ה לא נכנס. השנה בעקבות תגובות קשות על העניין מגורמים שונים, הם הכניסו דתי (בינתיים - גם במחזור שעבר התחילה דתיה אחת והעיפו אותה בשבוע האחרון לקורס.) ובעז"ה הוא יצליח להשאר שם.
2
מי זה עמית סגל
יוסי | 01-08-2011 18:09
יום אחרי ל"ג בעומר רזי ברקאי ועמית סגל דיברו על המדורות ורזי שמצטייר כשמאלן אמר דברים טובים על ל"ג בעומר ואילו הכתב הדתי עמית סגל אמר שזה מנהג של פאגנים שצריך לעבור מן העולם
3
מגיב 1 היקר!
מישהו שמכיר... | 01-08-2011 20:31
נכון, קשה להתקבל לגל"צ.. אבל הכי קל בעולם להאשים אותם שבגללם לא מתקבלים דתיים. הכל תלוי באנשים שרוצים להתקבל. אם הבנאדם רוצה בכל מאודו והוא מתאים [כן! צריך כישורים בשביל להיות עיתונאי] הם יתקבל בסופו של דבר, כפי ששמעתי על יאיר זה היה חלום שלו כבר הרבה זמן, הוא התאמץ ולבסוף התקבל. בהצלחה לו.