מקובל נוסף "מנבא": כך יסתיימו הבחירות בארה"ב - סרוגים

מקובל נוסף "מנבא": כך יסתיימו הבחירות בארה"ב

הרב נתנאל שריקי מנתיבות התבקש על ידי חסידיו 'לנבא' את תוצאות הבחירות בארצות הברית וקבע: קלינטון תהיה נשיאת ארצות הברית

author-image
מקובל נוסף "מנבא": כך יסתיימו הבחירות בארה"ב
  (צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב של הרב נתנאל שריקי שליט"א)

לאחר "הניבוי" של המקובל הרב רוני הכהן מגן יבנה, לפיו הבחירות לנשיאות ארצות הברית יסתיימו בנצחונו של המועמד הרפובליקני, דונלד טראמפ, מקובל נוסף, הרב נתנאל שריקי מנתיבות, המכונה 'רב המנהרות', בעקבות אמונת חסידיו כי הוא גורם לקריסת המנהרות של חמאס, התבקש על ידי חסידיו "לנבא" את תוצאות הבחירות. בניגוד לרב הכהן, הרב שריקי דווקא כתב על פתק החתום על ידו כי הבחירות יסתיימו בנצחונה של המועמדת הדמוקרטית, הילרי קלינטון. הרב שריקי אף עמד על מספר האחוזים שכל אחד מהמועמדים יקבל וכתב כי קלינטון תזכה ב-54% ואילו טראמפ יסתפק ב-46% בלבד.

כאמור, המקובל מגן יבנה, הרב רוני הכהן, שבאמתחתו מספר רב של 'הצלחות', ביניהן הניבוי שגלעד ארדן ינצח בפריימריז של הליכוד, שדוד ביטן יתברג במקום ה-16 במפלגה הליכוד ושיוסי בכר ינצח בהפרש קטן בבחירות לראשות עיריית בת ים, מנסה את כוחו גם הפעם ואומר כי הבחירות לנשיאות ארצות הברית יסתיימו בנצחונו של המועמד הרפובליקני, דונלד טראמפ.

על פי הדיווח של כתב 'ישראל היום', יהודה שלזינגר, כבר לפני כחצי שנה ניבא הכהן כי טראמפ הולך לנצח את הבחירות ואנשיו מספרים כי לפני כחודשיים הוא אף חרג ממנהגו שלא לצאת מהארץ ונסע לארה"ב כדי להיפגש עם המועמד הרפובליקני, פגישה שלטענתם מתועדת אך מבקשים שלא לפרט עליה.

הרב הכהן עצמו אמר ל"ישראל היום‭:"‬ "בליל שבת אני מקבל מסרים בחלומות וכבר לפני כמה חודשים קיבלתי מסר שטראמפ יהיה הנשיא הבא. ראיתי את הדמות שלו ולא ידעתי אפילו מי זה. רק אחר כך גיליתי מי הוא. בחלום ראיתי אותו כמנצח של הבחירות האלה. גם כשאמרו לי שהוא ירד בסקרים לא הייתי מודאג".

"יש איתו ניסים ונפלאות. דברים שהם נגד הטבע, המפלגה שלו לא רצתה אותו, היו בעיות איתו. הוא נופל וקם. כתבתי לו מכתב שבנבואה ראיתי שהוא יהיה הנשיא. הוא מנהיג מאוד ענייני, קשוח. זה לא משנה. הוא יהיה הנשיא הבא, נקודה", חתם הרב הכהן.

צפו: טראמפ הורד מהבמה לאחר שאחד הנוכחים בקהל צעק "אקדח"

(צילום מתוך ערוץ היוטיוב של דונלד טראמפ)

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
מי אמר שחייבים לדעת האם המקובלים מנהלים את העולם או עו
| 07-11-2016 10:05
או עושים סשקרים
2
מזכיר את הבדיחה
אהרון | 07-11-2016 11:10
זוג הלך למקובל בכדי לדעת האם לאשה בן או בת. המקובל אמר בן ...אך רשם בספרים בת. כך עשה לכל מי ששאל אותו. כשנולד בן הזוג הודה לו ופיאר את שמו. כשנולדה בת הזוג הגיע בתמיהה למקובל. המקובל אמר לזוג אתם בטוחים ? איכפת לכם שנביא את הספר ?
3
אחרי הבחירות ניפטר מאחד מהם
ב | 07-11-2016 12:29
הטועה - מוטב שימשיך להתגדל בתורה. תמיד יש לאן להתקדם.
4
לא יתכן שזה מה שאמר המקובל, מתמטית זה לא מסתדר
ספקן | 08-11-2016 7:08
כזכור יש ארבעה מועמדים.. שניים מקבלים אחוז זניח, אבל עדיין. לפי המספרים "שלו" הם לא מקבלים כלום...
5
מקובל עם קבלה ..גם אתם רודפין אחרי סהרורים. הנבואה ניתנ
אורי ציון | 08-11-2016 8:23
בנתיבות יש כמה סהרורים משועממים..רק כסף