רמי סדן מכחיש: "מנסים לסכסך בין הדוסים" - סרוגים

רמי סדן מכחיש: "מנסים לסכסך בין הדוסים"

יו"ר חדשות 10 החדש, טוען כי הדברים שצווטטו בשמו לפיהם הוא שונא את ש"ס, לא נאמרו מעולם. בינתיים העיתונאים בתחנה מתנערים מדבריו ואומרים כי מינויו אינו ראוי

author-image
רמי סדן מכחיש: "מנסים לסכסך בין הדוסים"
  (צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב של מכון קשר הכנה לבר מצווה)

סערת מינויו של רמי סדן ליו"ר חדשות ערוץ 10 לא גוועת.

על פי הדיווח באתר 'הארץ', בישיבת דירקטוריון הערוץ שבה הציג את מועמדותו לתפקיד, אמר סדן כי הוא "שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי".

"בואו נודה על האמת, אני כמוכם, באליטה, שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי", אמר סדן לפי אנשים שנכחו בישיבה. "אבל אנחנו, כאליטה, צריכים לפרוץ את המעגלים של הערוץ, לפנות לקהל של ש״ס, למסעודה משדרות", הוסיף. אחד מהנוכחים, ששמע את הדברים, אמר ל"הארץ": "זה היה מביך ומקומם. נדף מהדברים ריח של אדנות, התנשאות וגזענות".

סדן עצמו סירב להגיב לדברים לערוץ 10, אך בהודעה שמסר לאתר כיכר השבת, הוא מכחיש מכל וכל את הדברים: "לא היו דברים מעולם, מנסים לסכסך בין הדוסים". הוא סרב להשיב על השאלות אך הוסיף "הציטוטים המיוחסים שקריים".

בינתיים הרוחות בתוך הערוץ ובזירה הפוליטית סוערות. בש"ס דרשו לפטר אותו בשל "דבריו המזעזעים והמגונים. מדובר בהתבטאויות גזעניות ומתנשאות שנאמרו נגד תנועה המייצגת מאות אלפי אנשים בישראל. הדברים החשוכים נאמרו בישיבה שבה הציג סדן את השקפת עולמו בפני דירקטוריון חברת החדשות, מה שמחמיר עוד יותר את הדברים. חמור שאדם כזה מקורב לראש הממשלה ולמשפחת נתניהו".

"לאור זאת", הוסיפו בתנועה, "תנועת ש"ס דורשת מדירקטוריון חדשות 10 לשקול שוב מינוי של איש כזה לתפקיד בכיר כל כך בחברת החדשות".

בתוך הערוץ, העיתונאים שהתנגדו מראש למינויו, כבר שולפים סכינים. כתב הערוץ אמנון לוי צייץ בטוייטר: "בשם האליטות הישנות השתלח רמי סדן בשס, במסעודה משדרות ובמשתמע בתרבות המזרחית. בכך הפך עצמו לבלתי ראוי להיות יו"ר חדשות עשר."

יו"ר ועד עובדי חדשות 10 מתן חודורוב, גם התקשר לסגן שר האוצר יצחק כהן מש"ס "כדי להתנער בשם כל עיתונאי חדשות10 מההתבטאות האומללה של סדן נגד מצביעי המפלגה. לגזענות, התנשאות ואליטיזם אין מקום אצלנו".

גם בסיעת יש עתיד התנערו מהדברים. כזכור לפיד כינה את דרעי "אסיר משוחרר שצריך לשקם", אך הבוקר שיגרה הסיעה ולפיד הודעה בה נאמר "מגנים בחריפות את ההתבטאות הגזענית, המסיתה ורווית השנאה של יו"ר חדשות 10 החדש רמי סדן. לא יכול להיות שאדם אשר מחזיק בתפקיד מנהל מערכת חדשות מרכזית במדינה דמוקרטית יתבטא בצורה כזאת נגד אף אדם ואף ארגון או מפלגה ומצביעיה.

אנחנו קוראים לסדן לחזור בו מדבריו ולהתנצל בפני מצביעי ש"ס, חברי הסיעה והעומד בראשה. אמירות מסוג זה מקצינות את השסעים ההולכים וגוברים בחודשים האחרונים בחברה הישראלית ואין להן מקום במדינה שמכבדת את כל אזרחיה. צריך להפסיק עם זה . אפשר לא להסכים, אפשר לבקר התנהלות, אבל אסור להשתמש במילות פוגעניות וארסיות שרק מגבירות את השסעים, בטח כאשר הן באות ממנהל בחברת חדשות שיש לו תפקיד מרכזי בהעברת התכנים בהם צופים אזרחי ישראל"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
נראה אמין. עוד שקר שנטפל ע"י הכת של דרעי
| 07-06-2016 12:19
2
דרעי
שמואל | 08-06-2016 13:28
האם יש בעיה באמירה של סדן שדרעי גנב כשבית המשפט קבע זאת אז למה שנחשוב שמי שתומך בו לא חושב שלגנוב זה לגיטימי וראוי למנהיג נבחר אז רדו מסדו אני לא מת עליו אבל כאן הוא לא אמר שום דבר חריג רק אמר שהמלך העירום אכן עירום