סערה באולפן: לא בטוח שאני רוצה שילדיי יחיו פה - סרוגים

סערה באולפן: לא בטוח שאני רוצה שילדיי יחיו פה

הפרשן הצבאי של ערוץ 2, רוני דניאל, עורר סערה באולפן כשאמר כי בעקבות השבוע האחרון הוא לא בטוח שהוא רוצה שילדיו יחיו בארץ. שטייניץ הגיב ודניאל תקף

סערה באולפן: לא בטוח שאני רוצה שילדיי יחיו פה
  (צילום: קובי גדעון/פלאש90)

סערה באולפן.

הפרשן הצבאי של חדשות ,2 רוני דניאל, עורר ביום שישי סערה כשאמר בשידור כי "אני לא בטוח שהייתי רוצה שילדיי יחיו בארץ." דניאל אמר את הדברים בדיון ב"אולפן שישי" על הטלטלה הפוליטית השבוע.

"גדלתי בקיבוץ מעוז חיים, חרשתי בשדה ליד ירדן. אמרו לי הולכים לצבא, הלכתי לצבא, אמרו צריך להיות קצין, הלכתי להיות קצין, מילואים, הלכתי להיות מג"ד, לחמתי בכל המלחמות שנדרשתי," אמר דניאל, "אחרי השבוע הזה אני מרגיש לראשונה שבגלל הפוליטיקה הזאת – ולא בגלל ליברמן במשרד הביטחון או יעלון בחוץ – אני לא בטוח שאני רוצה שהילדים שלי יישארו כאן. עד לפני זמן מה חשבתי שזה הדבר הכי נורא שיכול לקרות".

דניאל המשיך ותקף: "התרבות השלטונית שלנו לא משאירה לנו מרחב לחיות ולנשום אוויר בין אלקין, שהוא מין רספוטין, לבין בנצי גופשטיין, מירי רגב וכל האנשים האלה. אתה יודע שאתמול בלילה עשו מסיבת הדחה ליד ביתו של יעלון? אני כבר ציפור זקנה ואשאר פה, אבל לגבי ילדיי, אני לא בטוח שזה מה שאני רוצה".

הפרשן אודי סגל שנכח באולפן אמר לדניאל כי "אין לנו ארץ אחרת. אתה רוצה לשנות, לך תשנה".

גם הפרשן הפוליטי של הערוץ, אמנון אברמוביץ', התערב בדיון, אולם דניאל התעקש ואמר: "אדייק את דבריי. אני לא נכנס לעניין הפוליטי של כן התנחלויות לא התנחלויות. מה שקורה כאן זה שבר נורא. אני מרגיש שאני לא יכול לצוות את ילדיי להישאר כאן, כי זה מקום שלא נעים להיות בו. אם פעם זה היה נראה לי אסון נורא, היום כבר לא".

השר יובל שטייניץ, שנכח באולפן, הגיב לדברים ואמר לדניאל כי "עם כל הכבוד וההערכה לעברך הצבאי, אם הרצוג היה מקבל את ההצעה, היית מדבר אחרת". דניאל השיב לו: "אל תחליט בשבילי איך הייתי מדבר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
ובכן גם אני חושב כמו דניאל
ינון רודי | 22-05-2016 10:00
2
מכירים אותם.
שלום | 22-05-2016 10:14
מכירים אותם לא להתרגש. השמאל הישראלי נמצא באבדן עשתונות מוחלט. הם קיוו שממשלת 61 לא תצליח להחזיק מעמד, וזה פשוט לא קרה. האפרוח עשה שריר והוא מוכן לנהל את המדינה בלי שחקני חיזוק מהצד השמאלי. הקורא לעצמו שפוי. אותו הדבר הם עשו לבגין. ומררו את חייו של יצחק שמיר. אז לא צריך להתרגש. אבל צריך להודות שהחברה הישראלית נמצאת במצב לא כל כך נחמד. השסע החברתי לא טוב. אבל לא להתרגש מהשמאל. כל הבכיינים הללו הם פשוט שמאלנים. לא משנה אם הם כתבים או אלופים לשעבר. שמאלנים וזהו.
3
רוני דניאל
| 22-05-2016 16:57
ללא קשר להסכמה כן או לא,אני מעריך אנשים שיש לם אידאלוגייה ומוכנים ללכת איתה עד הסוףה שמ
4
למה הורים צריכים ללבחור לקבוע או לצוות
| 22-05-2016 18:03
לילדים. למה אוהבים להשתלט אפילו על הילדים. כשכל אחד ישחרר את השליטה יבוא השלום. לאדם אין שליטה בחיים .השליטה אצל הקב"ה אנחנו רק עבדים שלו או של היצרים. הבחירה בידי היהודי "ובחרת בחיים"
5
דניאל נא ללמוד על ערך מדינת ישראל
| 22-05-2016 20:43
היתי יכל לשחרר תגובה ספונטנית למר דניאל לא רוצה להיות כאן לך אתה והדורות הבאים שחלך.אך לא דניאל מומלץ ללמוד שערכה של הארץ והמדינה לא תלוי באישיות פוליטית כזו או אחרת שכידוע מתחלפת מדי זמן.ערכה שח המדינה והארץ הוא ניצחי.לכן כבודו צא ולמד היסטוריה ותורה בנושאים האלה לפני שאתה משחרר אמירות קשות.