חדשות

לפיד מגבה את היועמ"שית: "המחסום האחרון בפני הכאוס"

ראש האופוזיציה יאיר לפיד החליט לגבות את היועמ"שית, זאת למרות שהייעוץ המשפטי של משרד המשפטים כתב לה מוקדם יותר היום שהיא נמצאת בניגוד עניינים

לפיד | ((צילום: אבשלום ששוני / פלאש90))

ראש האופוזיציה יאיר לפיד החליט לגבות את היועמ"שית גלי בהרב מיארה, זאת למרות שהייעוץ המשפטי של משרד המשפטים כתב לה מוקדם יותר היום שהיא נמצאת בניגוד עניינים בכל הנוגע להדלפת הסרטון בפרשת שדה תימן, והתצהיר השקרי שהפצ"רית הגישה לבג"ץ.

העותרים נגד היועמ"שית: "גלי בהרב מיארה עושה צחוק מכולנו"

לדברי לפיד: "ההתקפה הנוכחית של הממשלה על היועצת המשפטית לממשלה היא התקפה על המדינה, על הדמוקרטיה, על שלטון החוק. שר משפטים אנרכיסטי גורר אותנו לתהום, וגלי בהרב מיארה היא המחסום האחרון בפני הכאוס. אני מחזק אותה במאבק הצודק ביותר בתולדות המדינה".

לא נמסרה התייחסות לניגוד העניינים.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

8 תגובות
8
הראל
06.11.25

עדיף שתסתום, תן לחקירה להתנהל, ואז נגלה את האמת

הצטרפו אלינו