ראש האופוזיציה יאיר לפיד הגיב הבוקר (ראשון) להצעת הממשלה לשנות את שם המלחמה מ"חרבות ברזל" ל"מלחמת התקומה", כשבדבריו תקף את ההצעה וטען כי הציבור לא יקרא למלחמה בעזה בשם המוצע.
"הממשלה יכולה לקרוא למלחמת השבעה באוקטובר בכל שם שהיא רוצה, זה לא יעזור לה" אמר לפיד. "זו לא 'מלחמת התקומה', אם כבר אז 'מלחמת האשמה', על שם כל אלה שניסו לברוח מאשמתם ולא הצליחו".

"חוץ מהעבדים הנרצעים בערוץ 14 אף אחד לא יקרא לה 'מלחמת התקומה', מפני שלדניאל פרץ כבר לא תהיה תקומה, וגם לא לענבר הימן" הוסיף. "זו היתה ונשארה מלחמת השבעה באוקטובר, וממשלת השבעה באוקטובר, והאסון של השבעה באוקטובר. כל הנסיונות למחוק את מה שקרה שם לא יצליחו, כי הסיפור האמיתי נכתב בדם".
במקביל, גם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן התייחס להצעה שתובא לאישור הממשלה ואמר כי "החלפת שם המלחמה לא תשנה את המציאות. התקומה של עם ישראל תהיה בבחירות הקרובות".





תגובות
ברוך שפטרנו מטמטומו של חלול וריקני. בועדת החקירה נגלה את הנזק שעשית במשך 3 חודשים בלבד.
במערכה העקרית הפסדנו .... ישראל מוקצה בעולם , חרם כלכלי אנשים לא קונים תוצרת ישראלית , חרם אקדמאי לא מזמינים אנשי מדע מובילים להרצאות בחו"ל, חרם על תיירים ישראלים , צווי מעצר בינלאומיים על ראש הממשלה... לגבי ההשגיים שמונה נתניהו הם נכונים בחלקם , בפועל החיזבאללה לא חוסל , וגם לא תוכנית הגרעין האיראני, אפילו החמאס בעזה עדיין עומד על רגליו ואם קטאר ותורכיה ינהלו שם את "היום שאחרי" אני בספק עד כמה החמאס יפגע , המלחמה הזו נוהלה בטפשות רבה .... והתוצאה רק מעידה זאת כאלף עדים....
לפיד החמור איבד את השפיות,הטיפש לא יעבור את אחוז החסימה
אמן
מתי יהיה לו שכל 😔😔
המלחמה הזו תזכר כמלחמת הדור שנמחק .... אלפי הרוגים , עשרות אלפי פצועים , עשרות אלפי הלומי קרב , מאות קטועי גפיים ולקינוח ... עוד כמה עשרות חיילים מתאבדים .... הנסינות הפאטתיים של נתניהו לשכתב את ההיסטוריה , לא יעזרו ... הנצחון המוחלט הוא מדינה פלסטינית בדרך עם חמאס שכבר עכשיו שולט ברצועה בגבוי המדינות ה"מורכבות" קטאר ותורכיה .... אם היה פרס על ניהול אסטרטגי כושל נתניהו היה זוכה בנובל .... כי אפילו תוכנית הגרעין האיראני חיה פה איתנו עכשיו ...
אף לא פעם אחת!
נתניהו חותר לקבל פרס נובל ) יחד עם טראמפ). כל התאריכים מכוונים לזה. שרה אמרה! אנחנו נהיה כאן ב-2026!
חולה נפש אתה ולפיד תמותו לפני עופרה
החמור והנבל הגדול הוא מממן החמאס שהביא עלינו את האסון הגדול בתולדות המדינה!
ביבי לא שם עליכם קצוץ. ברגע ש"המהפכה המשפטית" תסתיים לא יהיו יותר בחירות אמיתיות. הוא כבר לא יצטרך את כל החסידים השוטים. גם אתם תהפכו לאזרחים חסרי זכויות, ופתאום המוח הקטן שלכם יתחיל לעכל איך דפקתם לא רק את השמאלנים. אלא בעיקר את עצמכם.
טיפש בור ועם הארץ