ברנז'ה

הגולשים זועמים: נועה ארגמני הודתה לכולם חוץ מלביבי

נועה ארגמני כתבה בחשבון האינסטגרם שלה תודה עמוקה לכל מי שעזר להגיע להסכם שחרור החטופים, הגולשים זעמו כי לא הזכירה במילה את רה"מ בנימין נתניהו

הגולשים זועמים: נועה ארגמני הודתה לכולם חוץ מלביבי
צילום: (צילום: אורן בן חקון / פלאש90)

גולשים זעמו כי בפוסט בו מודה נועה ארגמני על השבת בן זוגה אבינתן אור הודתה נועה לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שליחו שטיב וויטקוף, ג'ארד קושניר ולעם ישראל שתמך אך לא הודתה לראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו.

גם ארבל יהוד בת זוגתו של אריאל קוניו שחזר מהשבי אף הוא אתמול בחרה שלא להודות לראש הממשלה.

נועה כתבה כך: "שנתיים. שנתיים עברו מאז הרגע האחרון שראיתי את אבינתן אהוב ליבי. שנתיים עברו מאז הרגע שמחבלים חטפו אותנו, שמו אותי על אופנוע והפרידו ביני לבין אבינתן לעיניי כל העולם. מאותו רגע התחלנו את המסעות שלנו בנפרד. אני הייתי בשבי עם ילדים, נשים ומבוגרים בזמן שאבינתן היה כל הזמן לבד. אני הייתי רוב הזמן מוחזקת בתוך בתים בזמן שאבינתן היה רק במנהרות. החמאס פרסם סרטונים ואותות חיים ממני בזמן שבהקשר לאבינתן לא היה מידע כלל. אני הייתי 246 יום בשבי החמאס בזמן שאבינתן היה 738 יום. אני חזרתי בחילוץ ואבינתן חזר בעסקה. אבל שנינו, כנגד כל הסיכויים חזרנו הביתה והתאחדנו שוב! לא אוכל להסביר במילים את קשת הרגשות שבו ראיתי אותו לראשונה אחרי כל כך הרבה זמן. כל אחד מאיתנו ראה את המוות מול העיניים בכל כך הרבה הזדמנויות ולמרות זאת, אחרי שנתיים בנפרד אנחנו סוף סוף עושים את הצעד הראשון שלנו ביחד במדינת ישראל. סוף סוף שנינו יכולים להתחיל את השיקום שלנו ביחד, השיקום עוד ארוך, עוד לא באמת הצלחנו לעכל מה קרה פה בשנתיים האחרונות אבל אנחנו ניצחנו. ניצחנו את המלחמה האישית שלנו ושל כל העולם שנלחם יחד איתנו להגיע לרגע הזה והנה עכשיו הגיע הזמן שנתחיל את המסע המשותף שלנו ביחד. אני רוצה להגיד תודה ענקית קודם כל לחיילים ולכוחות הביטחון, שנלחמים כבר כל כך הרבה זמן ומסכנים את החיים שלהם למעננו כל יום. תודה למשפחה, לחברים ולכל מי שהשמיע את קולנו בזמן שלא יכולנו לדבר. לכל עם ישראל ולעולם כולו שחיבק אותנו, לכל אנשים המופלאים שתמכו בנו בזמנים הקשים ולעולם לא איבדו תקווה במשך התקופה הארוכה הזאת לממשל האמריקאי שפתח לי את הדלת ותמיד היה שם להקשיב. במיוחד לנשיא טראמפ, סטיב ויטקוף וג'ארד קושנר שעמדו לצידנו על מנת להחזיר את אבינתן וכל החטופים ועזרו לנו להתגבר על החושך. לא נשכח לרגע את הנופלים והנרצחים, לא נפסיק להילחם עד שכל החללים יחזרו הביתה לקבורה ראויה בישראל. תודה, תודה, תודה! זה לעולם לא היה יכול לקרות בלעדיכם".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

258
183
דניאל
24.03.26

על מה תודה? על מימון החמאס? על מכונת הרעל? על ביטול עיסקאות להחזרת חטופים? על שרה? ויאירז? על מה???

182
יוסי כהן
14.10.25

כל מי שלא הודה לביבי כראשון האחראים לשיחרור מהשבי פשוט טמבל חסר אחריות

1
אשר
14.10.25

וואלה?. הרי ניתן היה לשחרר את החטופים כבר בדמצבר 2023. ביב הוא האחראי למשיכת הזמן ולמותם של רבים מהחטופים על ידי שוביהם

2
שקר גס!
15.10.25

להד"ם

3
גלית ג
15.10.25

תודה היא דבר אנושי ולא פוליטי

4
משה
15.10.25

בתמורה לשחרור כל האסירים הביטחוניים ללא יוצא מן הכלל, נסיגה מלאה מהרצועה ותשלום פיצויים. למדתם מהחברים הפלסטינים שלכם לשקר בלי חשבון

181
ניר אילת
14.10.25

כפויית טובה לא משנה מי היא בכלל אני מודה לכל עם ישראל שהתאחד להיזיר את כל החטופים 🙏🙏💕💕

1
אשר
14.10.25

כפויית טובה? היום כל אזרח יהודי שמדינת ישראל (בראשות ביבי וממשלה שכולה ימין), שאם ייפול בשבי הטרוריסטים, עצם דרישת המשפחות שידאגו לשחרור החטופים תתקבל על ידי השלטון כבגידה וחוצפה. שנתיים לקח שבן-זוגה ישוחרר. ניתן היה לעשות זאת שנה וחצי לפני כן בתנאים הרבה פחות מבישים!

2
כפיות טובה
15.10.25

אבל... השמאל בניצוחו של אל ג'זירה 11 12 13 שטפו ת'מח שנתיים נגד ראש הממשלה אז מה אנחנו רוצים מהמון העם

3
שקר גס!
15.10.25

לא היה ולא נברא

4
מכונת הרעל לא נחה ... אבל כולם יודעים את
15.10.25

מושחתיהו בפועל הקים את מדינת פלסטין ... כשמי שיבחוש שם בקדירה יהיו .... תורכיה וקטאר והן יותר גרועות מהחמאס .... יש לנו ראש ממשלה "גאון" והוא לקח מדינה שלמה ל"תהום" , ועכשיו תחגגו ....

5
מכונת הרעל לא נחה ... אבל כולם יודעים את
15.10.25

מושחתיהו בפועל הקים את מדינת פלסטין ... כשמי שיבחוש שם בקדירה יהיו .... תורכיה וקטאר והן יותר גרועות מהחמאס .... יש לנו ראש ממשלה "גאון" והוא לקח מדינה שלמה ל"תהום" , ועכשיו תחגגו ....

6
אתי
15.10.25

אתה חוצפן. וגם מדבר שטויות. לפני שנה וגם לפני מספר חודשים כדי להשיב את אחרוני החטופים דרשו את כניעת ישראל ואת כל האסירים. 9000 אסירים לידיעתך. החטופים האחרונים חלקם חיילים בשירות פעיל וחלקם בגיל של מילואים ועבורם התכוונו לדרוש דרישות מפליגות. עכשיו ישראל דרשה וקיבלה את כניעת חמאס. 300 אסירים ישנים. והשאר כאלה שנאסרו אחרי ה7.10. לא אסירים שפוטים ולא נוחבות. 4 בכירים שנדרשו בעבר לא נכנסו להסכם וגם הגופות של האחים הארורים סינוואר לא בהסכם. אז למה לצעוק כשאין לך מושג על כלום???

7
רק אומר
15.10.25

מי ששם את טובתו שלו לפני טובת העם כולו הוא באמת סוג של בוגד.

8
ישראל
15.10.25

התבלבלת אל ג'זירה וקטר תמכו בביבי ולשכתו ולא בשמאל

9
אנשים שהם חלק מכת לא יודעים את זה על עצמ
15.10.25

ויתנערו בשאט נפש מכל מי שינסה להגיד להם את זה… ושיהיה לכולנו בהצלחה עם הכת הגדולה ביותר בעולם במדינה הקטנטנה שלנו

10
זו האמת.
16.10.25

ביבי דחה עיסקה חודשים רבים. 42 חטופים נרצחו או נהרגו מאש כוחותינו בשבי. רק כשטראמפ הכריח אותו, הם השתחררו. אם זה היה אחד מבניו... והעסקה היתה קורית ממזמן, והיו נשארים יותר מהם בחיים

11
ישראלי
16.10.25

ככה זה כשאנרכיכסטים מאיימים על ניצולי הטבח שהם אחראים לו

12
ישראלי
16.10.25

ביבי המלך נותן לכם לאכול מרור. סמול נתעב

13
אשר
16.10.25

מותר לה לא להודות כי היא נחטפה במשמרת של ביבי !!! שלא לקח שום אחריות !

14
ניצן עליזה
16.10.25

כל הכבוד לך נועה ,לא מגיע לביבי תודה ,לא עשה כלום חוץ ממחשולים

15
שמיר
16.10.25

אל ג'זירה זו רשת קטארית. זהו לא ראש הממשלה שלנו שהעביר לחמאס כסף קטארי במזוודות? בכסף זה החמאס הכין את ה7 באוקטובר!

16
תמיר
16.10.25

אמת

17
אתה ושכמותך אחראים לכאוס
16.10.25

כל השמאל הרדיקלי הקנאי מממשלת הימין - אחראי לכאוס ולפילוג שהביא עלינו את ה 7/10

18
ציון
16.10.25

היא לא כפויית טובה! די עם הרשעות שלכם.

19
משה העצבני
16.10.25

גם אתה טמבל קפלניסט בידניסט כפוי טובה

20
חנה סדן
16.10.25

מי שניהל עסקים עם אל ג׳זירה הוא ביבי ולישכתו. ממש לא השמאל. השמאל גם לא מימן את החמאס. מי אמר החמאס נכס??? איש מאל או סמוטריץ וביבי???

21
חנה סדן
16.10.25

לא רק מזוודות דולרים. אלא משאיות מלאות מלט וחומרי בניה. לא לבניית בתים כמו שהממשלה חשבה. אלא לבניית המנהרות. איך ביבי והממשלה לא ראו לא ידעו לא אמרו להם???? מה עשו ממשלות ביבי ב 18 שנים אחרונות? הפיכה משפטית. הפיכה שלטונית שנהיה דקטטורה. הרדימו את הציבור. מה אמר ביבי לעם לאחר כל מבצע? החמאס מורתע. באמת ישראל היתה מורתעת. החמאס? ממש לא.

22
יפר
16.10.25

עצוב שבמקום לעשות לעצמך בדק בית ולבדוק את המודעות העצמית שלך בחרת לעשות השלכה.

23
שון
17.10.25

אתה פקק שקרן או שלא יודע להבדיל בן אור לחושך ובן טוב לרע מאחל לך רפואה שלמה יפקק

24
שון
17.10.25

והיא חזרה במשמרת של ביבי אתם רוצים מה שנוח לכם מספיק לכו לרופא טפלו בעצמכם יש כבר טיפול נגד מרמור ביבי

25
ירושלמית
17.10.25

תודה לראש ממשלת ישראל המדהים שדאג להחזיר את כולם. אפילו טראמפ הודה שזה בזכות בנימין נתניהו, אבל אל תתנו לעובדותלבלבל אתכם! רלביסטים !

26
ירושלמית
17.10.25

כולם יודעים שזה בזכות נתניהו!

27
תמר
19.10.25

נכון. והריצפה עקומה. וכולם שקרנים. ורק המלך ביבי וערוץ המלוכה 14 אוחזים באמת המוחלטת. תתעורר!

28
אמסלם
18.10.25

כפויית טובה האמדלך יא שרשוחה זכותה לומר מה שבא לה חבל שאתה לא הייתה שם

29
אורי
18.10.25

חארטה, את התשובה תקבלי בבחירות 2026, נתניהו יזכה שוב.

30
ראובן
19.10.25

בחלומות חוץ מהמכורים לכת אף אחד לא יבחר הליצן השקרן בן שקרן פילג את העם האחראי הראשי לשואה של ה7 לאוקטובר מלאך החבלה והמוות

31
חח איזה נועה ואיזה נעליים
19.10.25

במקור קוראים לה שין-צ׳ונג הון

32
גבי
19.10.25

ביבי הוא לא מלך, הוא מנהיג כושל.

33
תלמדי לכתוב עליזוש
19.10.25

מכשולים* ולא מחשולים

34
מיומנה
19.10.25

סליחה! מתי שוחררו החטופים הראשונים? מי שחרר אותם? כווולם ידעו שעם האחרונים יהיה בעייתי, תמיד ירצו להשאיר אצלם סחטנות! הכל פוליטיזציה והכפשות

35
חח
19.10.25

אז מה לא טובה לך העסקה? תגיש תלונה אצל יאיר גולן או בגץ

36
שושי
19.10.25

אתם השמאל מכונת רעל עזרתם לאוייב תיתבישו מאוסים

37
שושי
19.10.25

שמאל אסון

38
שושי
19.10.25

השמאל פילג את העם ועשה נזק לדורות חצופים

39
דורון
20.10.25

קודם כל תלמדי לכתוב בלי שגיאות אחר כך תלמדי את העובדות שהייתה פה בגידה משמאלנים טיפשים כמוך שהיו מוכנים להקריב יהודים למות רק כדי להפיל את ביבי. שהאמת תצא לאור נראה אז מה תגידו

40
שלום וברכב
20.10.25

שלום וברכה לעניות דעתי ביבי וטראמפ משתפים פעולה במוחלט בדכ לא כותבת ומגיבה ביבי הוא המוביל נחשב ה"רע" וטראמפ ה"טוב" לא ניראה לע שבמכוון ביבי שם רגליים להחזרת החאטופים. מצטטת את דיברי ויינטקופ.... לנגד עעניו בתנטנב הכלליצ של אטבצ העם שלנו הוא הסמכות.. אפילו הייצי מעיזה. בעדינוצ.. לאמר שכל ההםגנות עזרו לחמס לדרטשניותר ויותר דרישות. אז בואו נכבד את המנהיג שלנו. בחרנו בו. נ.ב. אני לא בעלת דיעות פוליטיות פשוט זה ככ שקוף.... נועה יקירתי הרבי נתן לביבי ברכה לנצח אמר שרבים יתנגדו והוא זה שיוביל. שיקלי מחדש למי אומרים תודה לקדבה בלבד. תודה

41
לטי
20.10.25

תגובות שאינן ברוח הלוגריתים שמלקק לדיקטטור לא נכנסות

42
איריס
20.10.25

אי אפשר היה בכל מחיר אל תשכח שהתנאי היה לשחרר הרבה מחבלים שזה סכנה לכל תושבי הארץ

43
צדקיהו
20.10.25

אתה מדבר בשם העם ? רוב העם מעריך את ראש הממשלה מודה לו על כל מה שעשה בשנתיים האחרונות להשתחרר מהחנק של אירן וגרורותיה באיזור .

44
יהודי גאה
21.10.25

ומי אתה בכלל

45
יהודי גאה
21.10.25

נכון את צודקת כלנו צריכים להיות אסירי תודה על הניצחון המוחלט שהביא עלינו ביבי. לפחות עשיו טראף יחליט בשילנו וארדואן ישמור עלינו. אנחנו יכולים לפרק צהל ולהתרכז בלימוד תורה תודה לך