ראש עיריית חיפה יונה יהב, הגיב היום (ראשון) להחלטה שהפסטיגל לא יתקיים השנה בחיפה: "בלתי נתפס בעיניי שהפסטיגל, שהחל את דרכו בחיפה, שעיריית חיפה הייתה בין המממנים שלו והוא מזוהה איתה, לא יתקיים השנה בעיר.

WhatsApp Video 2025-06-29 at 18.49.45| צילום: צילום: ענת סלומון, דוברות עיריית חיפה
מדובר בהחלטה שערורייתית, ובפגיעה בעיר ובתושבי העיר והאזור – בוודאי אחרי שבועות לא פשוטים בהם חיפה ספגה מתקפות טילים ותושביה הפגינו עוצמה ואחריות יוצאות דופן. אני מתכוון לפנות למפיקי המופע כדי שישנו את ההחלטה הרעה הזו, ולשר התרבות מיקי זוהר כדי שיתערב בנושא".
עוד באותו נושא
לילדי המרכז בלבד: זה השינוי שעובר הפסטיגלענבר מלכא

תגובות
ראש העיר המושחת שהרס את העיר יחד עם מצנע, כנופיה שלא מעניינים אותה התושבים