פרו פלסטינים תכננו להרעיל אלפי ישראלים בפסטיבל "בום" בפורטוגל, כך נחשף היום (שני) בכאן 11.
שרה (שם בדוי), יהודייה שהייתה חברה בקבוצת וואטסאפ של פעילי שמאל בפורטוגל, סיפרה כי הפעילים תכננו להרעיל ישראלים שיגיעו לפסטיבל "בום" שבפורטוגל בחודש הבא, לשרוף את אוהליהם ולזהם את המזון והשתייה שלהם.
מאות אנשי קולנוע נגד ישראל: "בעזה נרצחים באכזריות"
עוד נמסר בדיווח כי "בום" הוא פסטיבל פסיי-טראנס שמתקיים אחת לשנתיים בפורטוגל למשך שבוע שלם, ומושך אליו קהל מגוון מכל רחבי העולם. בפסטיבל הופעות חיות, סדנאות, הקרנות סרטים ופעילויות אחרות.
תגובות
שבכל דור דור עומדים עלינו לכלותינו והקב"ה מצילנו מידם !