חדשות

אחרי פחות משבוע: ארבל יהוד שוחררה מבית החולים

ארבל יהוד שוחררה היום מבית החולים לאחר כמעט שבוע באשפוז. משפחתה ביקשה למסור: "נמשיך במאבק עד החזרת החטופים כולם"

ארבל יהוד יחד עם משפחתה (באדיבות המשפחה)
ארבל יהוד יחד עם משפחתה (באדיבות המשפחה) | צילום: ארבל יהוד יחד עם משפחתה (באדיבות המשפחה)

כמעט שבוע לאחר שהשתחררה משבי החמאס: ארבל יהוד עזבה היום (רביעי) את בית החולים שיבא ועברה להתגורר עם קהילת קיבוץ ניר עוז בשכונת כרמי גת שבקריית גת.

מהודעה מטעם הקיבוץ ומשפחת יהוד נמסר: "ארבל שלנו חזרה הביתה, בשמחה ענקית, קהילת ניר עוז מאושרת לקבל אליה בחזרה את יקירתנו ארבל יהוד".

"אנא עזרו לנו לשמור על פרטיותה באופן מלא וכבדו את בקשתה להישאר האדם הפרטי שהייתה".

"אנו כקהילה נעטוף אותה ונמשיך במאבק להשבת אהובה אריאל קוניו, אחיו הגדול דוד, כל 23 חטופי ניר עוז וכל החטופים כולם", כך נמסר בהודעה.

ביום שני האחרון פירסמה יהוד מסר ראשון מאז חזרתה מהשבי ביום חמישי שעבר: "אני מבקשת מכולם להמשיך במאבק ולא להרפות". לדבריה: "כשאריאל, סשה, דוד וכל אהובינו יוחזרו הביתה – נוכל כולנו להתפנות לריפוי".

כזכור, ארבל, בת ה-30, נחטפה מביתה בקיבוץ ניר עוז בשבעה באוקטובר יחד עם בן זוגה, אריאל קוניו שעדיין נמצא בשבי החמאס עם אחיו דוד.

אחיה הבכור, דולב, נרצח באותה שבת כאשר יצא לספק עזרה ראשונה לפצועים. במשך 8 חודשים נחשב לחטוף עד שבחודש יוני התגלתה גופתו בשטח ישראל.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

1
1
מיקי
05.02.25

תזכרו מי הצביע נגד והעדיף שימשיכו לאנוס אותן מתחת לאדמה