צה"ל המשיך בפעילות המבצעית בגזרות הלחימה במהלך סוף השבוע, שני לוחמים נפצעו במהלך הקרבות ופונו להמשך טיפול בבתי החולים בארץ.
קצין לוחם מבית הספר להנדסה צבאית, נפצע מוקדם יותר היום (שבת) באורח קשה לאחר שלקח חלק בקרב בדרום רצועת עזה.
באירוע נוסף, לוחם במילואים מגדוד 9203, חטיבת אלכסנדרוני (3), נפצע אתמול (שישי) באורח קשה בקרב בדרום לבנון.
במהלך הצום: צה"ל המשיך לתקוף בצפון ובדרום
הלוחמים פונו במצב קשה לקבלת טיפול בבתי החולים בארץ, משפחותיהם של הלוחמים עודכנו.
תגובות
הימין מלא מוביל אותנו למלחמת נצח, בעידוד המתנחבלים. זה הזמן לעזוב(: