צה"ל הודיע כי כוחות צוות הקרב של חטיבה 401 פועלים בשבועות האחרונים בפיקוד אוגדה 162, הכוחות סורקים ומטהרים בתי מחבלים במרחב שכונת ׳תל סולטאן׳ ו׳שבורה׳ ברפיח.
כמו כן, לוחמי גדוד 52 ניהלו קרבות פנים אל פנים בהתקלות עם מחבלים חמושים במבנה בשכונת ׳תל סולטאן׳ וחיסלו את המחבלים. בפעילות נוספת של הכוחות במרחב, איתרו הלוחמים פיר מבצעי, אמצעי לחימה רבים ואמצעים לראיית לילה בחדר ילדים במבנה אזרחי בלב השכונה.

פיר מנהרה בחדר ילדים ברפיח| צילום: פיר מנהרה בחדר ילדים ברפיח (צילום: דוצ)

הפעילות ברפיח| צילום: צה"ל ברפיח (צילום: דוצ)


תגובות
עדיין לא מבינים שכל עזה מחבלים קשה להבין לחרב הכל מהאויר