חדשות חרדים

מזל טוב: אשת התקשורת החרדית ילדה תאומים

מזל טוב כפול לאפרת פינקל אשת התקשורת החרדית שילדה בליל שבת תאומים בנים, פינקל שיתפה על הלידה בסטורי בו היא נראית עם תינוק קטן וכתבה "ילדתי בן" ובפוסט הבא תועדה עם תינוק קטן נוסף "ועוד בן"

מזל טוב: אשת התקשורת החרדית ילדה תאומים
צילום: אפרת פינקל (מתוך הסדרה "נייעס", כאן 11)

אשת התקשורת החרדית, אפרת פינקל, ילדה בליל שבת תאומים בנים. בסטורי שלה היא פרסמה תמונה בה היא אוחזת בתינוק קטן וכתבה: "ילדתי בן", ואז בסטורי הבא כתבה: "ועוד בן". בחשבון הטוויטר שלה כתבה: "כשאת לוקחת את המאבק הדמוגרפי יותר מדי ברצינות".

פינקל נישאה לאברך קובי לב לפני קצת יותר משנה.

פינקל שימשה ככתבת פוליטית בערוץ 14 ובהמשך עברה לתחום החינוך, בפברואר 2022 עברה לערוץ 13 בתפקיד כתבת הצפון. לאחר נישואיה עזבה את הערוץ ועברה להתגורר בירושלים.

פינקל התחתנה בגיל מאוחר יחסית לחברה החרדית ולאחרונה היא כתבה פוסטים ויראלים שניתחו את תכנית הריאליטי לשדכנות "ווארט".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות