אשת התקשורת החרדית, אפרת פינקל, ילדה בליל שבת תאומים בנים. בסטורי שלה היא פרסמה תמונה בה היא אוחזת בתינוק קטן וכתבה: "ילדתי בן", ואז בסטורי הבא כתבה: "ועוד בן". בחשבון הטוויטר שלה כתבה: "כשאת לוקחת את המאבק הדמוגרפי יותר מדי ברצינות".
פינקל נישאה לאברך קובי לב לפני קצת יותר משנה.
עוד באותו נושא
סערה ברשת: בחורי ישיבה צופים בגמר ליגת האלופותיהודית לזרוביץ'

תגובות