חדשות

ראשי האופוזיציה נפגשו: מצפים מגנץ להצטרף אלינו

לאחר הקריאה באופוזיציה להקמת חמ"ל משותף להחלפת ממשלת נתניהו, חברי הכנסת יאיר לפיד, גדעון סער ואביגדור ליברמן סיכמו על תוכנית להפלת הממשלה וקראו לבני גנץ לחבור אליהם

((צילום: ללא קרדיט))

ראש האופוזיציה יאיר לפיד, יו״ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ויו״ר הימין הממלכתי גדעון סער נפגשו לפני זמן קצר וסיכמו על תוכנית פעולה להחלפת הממשלה. ראשי מפלגות האופוזיציה הודיעו כי הם מצפים שגנץ יפרוש מהממשלה ויצטרף לפורום להחלפת הממשלה.

הפגישה המשולשת התקיימה לאחר שח"כ ליברמן פנה לשניים במהלך מסיבת העיתונאים בכנסת ביום שני האחרון במטרה להביא להפלת הממשלה: "בואו נקים חמ״ל משותף על מנת שנוכל להפיל את הממשלה הזאת ולהקים ממשלה אחרת – אולי עוד בכנסת הזאת – או לחילופין להביא להקדמת הבחירות".

יו"ר ישראל ביתנו קרא גם לחברי הליכוד שמסכימים לדבריו עם ההערכות שלו להצטרף להקמת החמ"ל המשותף.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

12 תגובות
10
דן
29.05.24

בלי בושה בעת מלחמה

הצטרפו אלינו