
בערוץ 13 עלתה הבוקר לשידור מגי אוצרי, סופרת ופובלביסטית ישראלית שדיבררה את דעות אוייבי ישראל נגד צה"ל.
וכך אמרה: "המשטרה הצבאית חושדת שחיילים היכו למוות שני עצירים עזתים, הצבא המוסרי בעולם כבר לא מוסרי ובתכלס הוא כבר לא כל כך צבא.
צה"ל הפך מצבא הגנה לישראל לצבא השיטור בגדה, ממגן ישראל למדכא השטחים, זו אחת הסיבות לתפקוד הגרוע שלו בטבח".
עוד באותו נושא
מהפך ברייטינג: ערוץ 13 מתייצב ועוקף את 14מיכל יוסקוביץ

ולבסוף הוסיפה "מאז אלאור עזריה במצ"ח חוקרים חוקרים וממסמסים גם החיילים האלו כנראה לא יורשעו. ואחר כך נבכה שהאג אנטישמיים כאלה אנחנו הישראלים יורים ומתבכיינים".
מגי אוצרי קודם שתגלה את השם האמיתי שלה אחר כך נדון ביצירות הספרותיות כמו דדיקה למשל...