"אם צריך להפיל ממשלה – אין סיבה יותר טובה מזה". כך אמר ח"כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית, על רקע הבקשה ליצירת מתווה לעיר אופקים: "אם תעזו לפגוע בתושבי אופקים – אני מחויב רק אליהם. הפעם אני הולך עד הסוף".

X2Twitter.com_1795397961754558464(720p)| צילום: (צילום: ערוץ כנסת)





תגובות
מז'תומרת אני מחויב רק אליהם? ממשלת האסון. בלי בושה.
לא מתפלא. ממשלה כולה שבאה לשרת, כל אחד רק את הצבור שלו. חרדים שלא מעניין אותם כלום חוץ מהתקציבים למגזר שלהם פוליטיקאים של הליכוד שלא מעניין אותם כלום חוץ מהאינטרסים שלהם דרך חברי מרכז הליכוד ומפלגות הציונות הדתית, אוי לבושה, שמעונינים רק בשלטון לצורך הובלת המדינה לכיוון של מדינת הלכה.
ממשלת הזדון
קשקשן