
צה"ל הודיע לפני זמן קצר (שלישי) כי בחודש האחרון חטיבת כרמלי נלחמת ברצועת עזה בהובלת אוגדה 99. החטיבה פועלת במרחב המסדרון ולקחה חלק במבצע שהתקיים בשכונת זיתון בה חיסלו הכוחות קרוב למאה מחבלים והשמידו מאות מטרות טרור.

פעילות כרמלי| צילום: פעילות חטיבת כרמלי בזייתון (צילום: דוצ)
כמו כן מציינים בצה"ל כי בשבוע האחרון לוחמי החטיבה פועלים במרחב ג׳חר א-דיק, ומבצעים סריקות תוך כדי אבטחת המרחב. במהלך הפעילות הכוחות איתרו פירים, תשתיות טרור ובתים ממולכדים של מחבלים – הכוחות השמידו את המרחבים הללו.

השמדת המחרטה| צילום: השמדת המחרטה (צילום: דובר צה"ל)
במקביל, הכוחות איתרו בדרום שכונת זיתון תוואי מנהרה ששימשה לעשרות פעילים ליצר אמל"ח ומחרטה לייצור רקטות של ארגון הטרור חמאס, אתר לייצור האמל״ח הושמד ע״י כוחות החטיבה בשיתוף כוחות יהל״ם והנדסה.


מדהימים !!!!!! כל מה שלא עשינו 20 שנה וכל מה שגידלנו עם מזוודות הכסף, עכשיו מטופל.