לא למדנו כלום? תושב עזה שפונה לפני מספר ימים לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי הטריד הערב (שני) מינית סטז'רית תורנית לאחר שליטף את שערה ופניה במהלך טיפול.
מבית החולים ברזילי נמסר כי "העובדת הנסערת ברחה מהחדר ועדכנה את הצוות בתקרית".
עוד באותו נושא
עלייה של פי שניים במספר משאיות הסיוע שנכנסו לעזהחדשות סרוגים

"המרכז הרפואי עירב את הממונה בבית החולים על תלונות מגדריות, האחות הכללית וצוות הביטחון, תוך סיוע לסטז'רית. כוחות הביטחון בודדו את המטופל שנלקח למעצר בידי המשטרה". נכתב בהודעת בית החולים.
תגובות
למה מטפלים בהם???????? לא למדו לקח??? שוב משאירים בחורה צעירה לבד עם מחבל נאצי? העזתים רצחו עשו שואה, וצריך לטפל בהם??? לא מבינה את המדיניות הזאת בישראל. פוטין היה תולה את העזתי מזמן.