
טרגדיה נוראית. ילדה כבת 6 נפלה מגובה רב בבניין מגורים באר יעקב. כוחות רפואה והצלה שהוזעקו לזירה נאלצו לקבוע את מותה במקום.
ממד"א נמסר: "בשעה 08:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על ילדה שנפלה ככל הנראה מגובה רב בבניין מגורים בבאר יעקב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על ילדה בת 6 ללא סימני חיים עם חבלה רב מערכתית וקובעים את מותה".
פראמדיק מד"א, עמית שמש, וחובש רפואת חירום במד"א, יהודה ביטון, סיפרו: "הובילו אותנו לחצר הבניין, ראינו ילדה בת 6 שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובלת מחבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה במקום".
שלא נדע משתתפת בצער המשפחה