חדשות

שעות לפני היציאה להתרעננות: תיעוד מלחימת גבעתי ברפיח

צוות הקרב החטיבתי של גבעתי ממשיך להילחם ברפיח. במהלך הפעילות, חוסלו מחבלים בהיתקלות מול הכוח, וכן בוצעה פשיטה על איתור שבתוכו מחסן אמצעי לחימה תת-קרקע

שעות לפני היציאה להתרעננות: תיעוד מלחימת גבעתי ברפיח
צילום: דובר צה"ל

צוות הקרב של חטיבת גבעתי פעל בשבועות האחרונים תחת אוגדה 162 ברפיח. הכוחות נלחמו להשמדת תשתיות טרור, חיסול מחבלים והשמדת פירים במרחב. ביממות האחרונות חוסלו יותר מ- 30 מחבלים על ידי הכוחות.

גבעתי ברפיח
גבעתי ברפיח

בשבוע שעבר לוחמי גדוד צבר פשטו על בית החשוד כנקודת מפגש של מחבלים בחטיבת רפיח. במהלך הפשיטה הלוחמים נתקלו במחבלים וחיסלו אותם. מיד לאחר מכן הכוח סרק את המבנה ממנו יצאו המחבלים ואיתר מחסן אמצעי לחימה תת קרקעי עם אמצעי לחימה רבים.

מוקדם יותר הבוקר, אישר דובר צה"ל לסרוגים כי בתום שלושה שבועות של לחימה ברפיח, לוחמי חטיבת גבעתי יצאו להתרעננות.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

הצטרפו אלינו