בעקבות סבב המינויים האחרון במטכ"ל, הרמטכ"ל הרצי הלוי החליט כי האלוף סער צור לא יתמנה לתפקיד נוסף במטכ"ל, כך פרסם הבוקר (ראשון) אמיר בוחבוט באתר וואלה.
צור המשמש כמפקד הגיס הצפוני והתמרון בזרוע היבשה צפוי לפרוש בעקבות ההחלטה. גורמים בכירים בצה"ל מתחו ביקורת על ההחלטה: "נכון היה שבכירים במטכ"ל יפנו קודם את מקומם על רקע אירועי ה-7 באוקטובר ואחריותם לכישלון לפני שמסכמים עתיד של קצינים בעלי ניסיון מבצעי מוכח שיכולים לתרום לצה"ל".





תגובות
מתי זה מודח ומתי זה פרש? כל אי מינוי זו הדחה? בכל ארגון חלק מקודמים לגובה ולרוחב וחלק הולכים הביתה. זה שהוא לא היה אשם במח דל לא מכניס אותו לרשימה השחורה אבל בטח לא לרשימת המקודמים.
ברור, לא כולם קונים את ההסתה בשקל וחצי נגד הרמטכ"ל.
עוד החלטה הזויה של הרמטכל הכושל אוסף סביבו את מי שלא יעיד נגדו בוועדת החקירה
כנראה שהוא לא בוגר הקרנות ולכן הודח