פייגלין: "וינשטיין לא דופק חשבון לאף אחד" - סרוגים

פייגלין: "וינשטיין לא דופק חשבון לאף אחד"

סגן יו"ר הכנסת, חבר הכנסת משה פייגלין, התייחס הערב לדבריו של היועץ המשפטי לממשלה, עו"ד יהודה ויינשטיין, לציפי לבני במהלך טקס הפרידה שלה ממשרד המשפטים. "אני לא רואה שעובד מדינה בכיר כל כך, אומר אמירות פוליטיות כל כך".

author-image
פייגלין: "וינשטיין לא דופק חשבון לאף אחד"
  (צילום: יח"צ)

סגן יו"ר הכנסת, חבר הכנסת משה פייגלין (הליכוד), התייחס הערב (חמישי) לדבריו של היועץ המשפטי לממשלה, עו"ד יהודה ויינשטיין, לציפי לבני במהלך טקס הפרידה שלה ממשרד המשפטים.

בראיון לרדיו גלי ישראל בתכנית "סורגים שבוע" , אמר פייגלין: "אני לא רואה שעובד מדינה בכיר כל כך, אומר אמירות פוליטיות כל כך, הוא שומר על התקשיר ועל החוקים כל-כך ברורים בדיוק כפי שהוא שמר עליהם שהוא למשל העסיק בביתו עובדת זרה, זה אותו איש".

עוד הוסיף פייגלין כי "המכוונות הפוליטיות שלו ברורה לחלוטין. מדובר כאן בחונטה לא פחות מזה, שלא דופקת חשבון לאף אחד".

כאמור, בטקס הפרידה שערכה השרה המפוטרת ציפי לבני מאנשי משרדה, אמר ויינשטיין כי היא "שומרת הסף של הדמוקרטיה". וינשטיין הוסיף כי "הפרידה הזאת קשה לי באופן אישי. נוצרה בינינו חברות אמת. אני לא רוצה לומר דברים פוליטיים, אבל הציבור בישראל לא יכול לוותר על כישורייך ויכולותייך ויושרך. מצאתי בך משענת איתנה ומוצקה לכל דבר שניסיתי להוביל במשרד".

בתגובה לדבריו קרא סגן השר, ח"כ אבי וורצמן (הבית היהודי) ליועץ המשפטי להתפטר מתפקידו: "ווינשטיין חצה קו אדום ומתערב באופן בוטה וחסר תקדים במערכת הבחירות. "לאחר דבריו לא נותר לו אלא להניח את המפתחות על השולחן ולהתפטר מתפקידו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
ויינשטיין הביתה
דמוקטטורנ של ויינשטיין | 04-12-2014 19:24
2
ממשלות הימין הם האשמים בבחירת יועץ משפטי שמאלני
פ | 04-12-2014 20:02
הטעות של כל ממשלות הימין שבוחרים תמיד יועץ "לכאורה" ימני שמתגלה כאבי אבות השמאלנים וממרר את חיי הממשלות תזכורת לפעם הבאה !הגיע הזמן להחליף את התפקיד לאשה לא חסר משפטניות מבריקות כגון שרה פריש וכו' אשה יותר נאמנה למגזר או אדם מוכר ונאמן לממסד הלאומי.
3
משה פייגלין לראשות הליכוד והממשלה!
מוטי ענר | 04-12-2014 23:08
פייגלין צודק, יש לעשות תיקון שורש למערכת המשפט!