חדשות

"יאללה מחלקה": תיעוד מהלחימה הקשה בג'באליה

חשיפה והשמדת מתחם לייצור רקטות ואיתור אמצעי לחימה; תיעוד מהלחימה של היחידה ללוחמה בטרור בסימטאות הצפופות של ג׳אבליה הפועלת תחת חטיבה 460

"יאללה מחלקה": תיעוד מהלחימה הקשה בג'באליה
צילום: עזה (צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל משחרר היום (שישי) תיעוד מהמשך הלחימה בעזה. בשבועות האחרונים פעלו כוחות הלוט"ר תחת צוות הקרב 460 בלחימה עצימה בלב ג'באליה. הכוחות נלחמו בשיתוף כוחות השיריון להשמדת תשתיות טרור, חיסול מחבלים ולאיתור והשמדת פירים במרחב.

7f923616-2676-461d-a9a3-6b8a6bfe7aa0
7f923616-2676-461d-a9a3-6b8a6bfe7aa0| צילום: צילום: דובר צה"ל

במהלך הפעילות הלוחמים חשפו מבנה עם דלתות נעולות, ואיתרו בו אמצעי לחימה רבים ובניהם משגרי רקטות וטילים ארוכי וקצרי טווח. בנוסף, לפני יומיים צה"ל פירסם כי לוחמי צוות הקרב החטיבתי 7 ממשיכים להילחם באופן עצים במרחב ג׳באליה – כשלפי נתוני צה"ל, עד כה הכוחות השמידו עשרות רבות של תשתיות טרור, תקפו כ-100 מטרות מהאוויר וירו כ-500 פגזי ארטילריה.

כמו כן, במסגרת המאמץ להשמדת יכולות התמ"ס, הכוחות איתרו והשמידו מספר משגרים מוכנים להפעלה ועשרות רקטות. בנוסף, במהלך הסריקות, הכוחות איתרו אמצעי לחימה ובניהם חגורות נפץ, מטענים מוכנים להפעלה, רימונים, נשקים ותחמושת.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

2
2
שירי מנתניה
24.05.24

מהממים ! שבת שלום לוחמים יקרים!!!

1
הדובר
24.05.24

כל הכבוד לצה"ל ! הרצי ???? למה לחימה?הפצצות! כל הכבוד לצה"ל ! הרצי ???? למה לחימה??? הפצצות !!!!