בנט: הברית עם לפיד הייתה טעות שלא תחזור - סרוגים

בנט: הברית עם לפיד הייתה טעות שלא תחזור

בסיור בבית אל הצטער בנט על 'ברית האחים' ולקראת הבחירות הבאות - הליכוד והבית היהודי ישתפו פעולה אך לא יתאחדו. על המאבקים בתוך המפלגה: מוכן לתת לתקומה שני מנדטים

בנט: הברית עם לפיד הייתה טעות שלא תחזור
  הברית עם לפיד הייתה טעות שלא תחזור. בנט (פלאש90)

יו"ר הבית היהודי סייר היום בישוב בית אל והתייחס גם לסוגיות הפוליטיות ולבחירות המתקרבות. כפי שפורסם בסרוגים, אתמול שעות לאחר שפוצץ את ישיבת סיעת הבית היהודי בגלל חברי האיחוד הלאומי, הכריז בנט על פריימריז לתפקיד היו"ר.

העיתונאי שלום ירושלמי מפרסם באתר NRG כי הבוקר התייחס בנט בשיחה עם פעילים בבית אל לכאסח בתוך הבית היהודי "אנחנו הולכים לבחירות בכל הכוח, ואני לא מוכן להעניק לאיחוד הלאומי יותר משני מנדטים. אם הם רוצים שיתמודדו בפריימריז. אני לא בטוח שהם יסכימו לכך, ואני חושש שהם ירוצו עם מיכאל בן ארי ויפצלו את המחנה הדתי לאומי. אורי אריאל וחבריו יחריבו את הסיכוי להגיע למעמד משפיע בממשלה הבאה"., אמר בנט לפעילים.

אמירתו זו של בנט על שני מנדטים לתקומה, היא כפול מההצעה הקודמת של בנט, בה הציע שריון לאורי אריאל בלבד. בבית היהודי הפיצו שמועות לפיהן באיחוד הלאומי דורשים 6 מקומות מתוך 15 המקומות הראשונים, שמועות אותן הכחישו בתקומה מכל וכל.

ירושלמי מדווח עוד כי בנט דיבר גם על שינוי הבריתות הפוליטיות בתוך הממשלה על 'ברית האחים' עם לפיד אמר כי זו הייתה "טעות חמורה שלא הייתי חוזר עליה היום, ולא אחזור עליה בעתיד".

בנט דחה את השמועות על ריצה משותפת עם הליכוד, ואמר כי שתי המפלגות ירוצו בשיתוף פעולה אך ברשימות נפרדות, משום שיש ביניהם הבדלים מהותיים.

בתגובה לדברים אמרה סגנית שר התחבורה ח"כ ציפי חוטובלי: "כבר לפני כמה חודשים קראתי לאחד כוחות לגוש ימין וגדול שיוביל את המדינה בראשות הליכוד יחד עם הבית היהודי, שילוב כזה הוא הברית הנכונה והטבעית לכל מצביע ימין בישראל, בשביל להנהיג את המדינה בצורה יציבה וערכית עם ישראל חייב איחוד כוחות, אני תומכת בצעד כזה ובטוחה כי הוא נושא עימו את הבשורה לבחירות הבאות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
מה פתאום בנט כורת ברית עם אדם לא דתי
ברית בין הבתרים | 02-12-2014 16:14
2
רק לא בנט כל מי שיהיה מעומד נגדך אתמוך בו אתה נוכל
ונשארתה נוכל יא בנט קניתה קולות בכסף | 02-12-2014 17:49
אתה בנט שקט ומי שהביא אותכם הארכי נוכל כמוכם בשיתוף עורבך מקוה בע"ה שתעופו מהבית היהודי ושיהיו הרבה מתמודדים נגדכם הרב אור ואביחי בוארון שעולים עליכם קודם כל ביושרה אמינות וטוהר מידות אתה בנט בריון חסר תקנה עם האשת איש שהבאתם לבית היהודי וכולם יודעים באיזו דרך נלוזה שידרגתם את האישה הזו, רונצקי אתה בנט שקד ועורבך האדמה רועדת מתחת לרגלכם על כל הנזקים שהבאתם לבית היהודי בעיקר אבל לא רק גם בציבוריות הכללית אין לכם שום הצלחה, ההצלחה שלכם היא רק תאוות פירסום כוח שררה וכסף וסידור עבודה לעצמכם ולמושחתים כמוכם, מקוה בע"ה שיראו לכם נוכלים את הדרך החוצה הדיקטטור הגדול של הבית היהודי עוברי עבירות סידרתיים, כנופית ארבעת המושחתים אתם בושה לבית היהודי.
3
לא לשריין מקומות לאף אחד שירוצו כמו כולם ונראה
שלום | 02-12-2014 18:56
עכשיו הבנתי מה הוא עשה בבית של הרב זלמן מלמד.... הוא יודע מתי ללקק למי שצריך... בנט אל תהיה פרייאר תן להם לרוץ בפריימריז וכך בצורה חוקית נעיף את כולם החוצה שיחזרו לבית אל שלהם ראה ערך כצלה
4
בן ארי, מרזל ובן גביר - היחידים שבאמת בימין !!!
יערה | 02-12-2014 21:09
ביביבנטליברמן עובדים כל כולנו, מזגזגים בקצב מהיר משל זיקית ועושים מאיתנו צחוק. מי שיצביע להם שוב הפעם - יקבל בוודאות מדינה פלסטינית ושלטון ערבי בא"י. הפעם מצביעים אך רק עוצמה לישראל. אל תנצנץ - הצבע נץ ובע"ה נעשה ונצליח !!!
5
מודה ועוזב ירוחם- כל הכבוד שהבנת את טעותך והצהרת באומץ
דימטרי השותק | 02-12-2014 22:37
זו תכונה חשובה- ואני שלא אוהב אותך בכלל מוכרח להצדיע לך כשם שאני מבקר אותך.
6
עכשיו הוא נזכר...
בנט פוליטיקאי מלוכלך | 02-12-2014 23:13
איזה שקרנות זולה. "מתחרט". נוח עכשיו לרדת על לפיד כמו כולם. אחרי שנתיים שעזרת לו להגשים את כל חלומותיו, כמה קל "להתחרט". ו"להבטיח".
7
לפיד אח אמיתי לבנט
אדוה | 02-12-2014 23:46
הקשר עם לפיד הוא כמו הקשר עם החילוניים בבית היהודי ! זו הסיבה שבבית היהודי לא מקיימים דיון אידיאולוגי - כל הרוצה יבוא וייכנס ! נו, שוין .....
8
תראו את פני התם שמעמיד נוכל רמאי קונה קולות בכסף
שהביא ותו הרבנוכל רונצקי ביחד עם השקדיה הנובלת והנוכלת | 03-12-2014 9:10
בשיתוף עורבך, אוי אוי לבושה, והרונצקי הנוכל הזה פתאום קורא לאחו בציונות הדתית, אה נחש, האדמה מתחילה לרעוד מתחת לרגלו אודות כל מה שידוע עלו וכל מה שהתפרסם עלו ועוד שוקל לרוץ לפריימריז בבית היהודי, אוי אוי האיש חינוך הזה שאיים על נוער הגבעות שישבור להם ידיים ורגליים אם יפגינו בחוץ מול האלוף אלון באזכרת משפ' פוגל הי"ד ולא התביש להוסיף שאף יוציא את תלמדו להכות בהם, זה האיש חינוך במרכאות של הבית היהודי שאתר בשבע נותן לו במה אין סופיתך כאילו הוא הקב"ה בכבודו ובעצמו, שהקב"ה יותר מכל מתעב שקרנים נוכלים לגונבי דעת סידרתי וראינו בגדול בצוק איתן מי זה המתחזה והנוכל הגדול רונצקי שעלה על מדים כשלא גויס למילואים ויש חשד כבד שעשה זאת גם בעמוד ענן, ואתה בנט בדיוק אותו הדבר עסקתה בפוליטיקה בזויה ביחד עם הרבנוכל רונצקי שלך לאורך כל מבצע צוק איתן למטרות פוליטיות בלבד, אה בדיחה עלובה בזכותך טופלו המנהרות, משהו מאמין לך, עוד יתגלה איזה אדם שפל אתה תודה לאל שיש מתחרים נגדך וכל מי שיהיה יהיה יותר טוב ממך וכנופית ארבעת הנוכלים של הבית היהודי שהשתלטו עלו בעורמה ובקנית קולות בכסף אוי לבושה מחרדים חסידי קרשנייף ברחובות ולאחר מכן לא התבישתם בחשאי להפגש עם אנשי שמאל בכירים ללא ידיעת אנשי הבית היהודי ולכרות ברית אחים עם הבית היהודי, מקוה שהקב"ה יעזור לסלק אותך בנט ואת אשת האיש שהבאתם לבית היהודי לא בשל העובדה שאתם חילונים, לא זה מפריע, מעשה השקרים האין סופיים שלכם הוא הגרוע ביותר ועליכם ללכת מהיכן שבאתם ביחד עם הרונצקי המחופש לרב וכמה קל להתחבא באיזו ישיבה וחוזר בתשובה כשהתפוצצה פרשה מסעירה במדינת ישראל. אה תחשבו על זה , תשברו את הראש עם איזה רב נוכל יש לנו עסק.